[vc_row][vc_column][vc_column_text]استفاده از لنزهای تماسی بسیار ساده است اما اگر لنز چشم مناسبی را انتخاب نکنید ، می توانند مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کنند. امروزه گزینه های مختلف بسیاری در بازار وجود دارد و انتخاب کردن از میان آنها ممکن است دشوار به نظر برسد. یادگیری جوانب مثبت، منفی و بهترین استفاده از هر یک از لنزهای تماسی می تواند به تصمیم گیری شما کمک کند و بهترین انتخاب را برای چشمان شما به همراه داشته باشد. با وجود بسیاری از مارک ها و گزینه ها ، چگونه می دانید کدامیک برای شما مناسب است؟ ما یک راهنمای سریع برای انتخاب لنز رنگی طبیعی در زیر به شما ارائه داده ایم.

انواع لنزهای تماسی رنگی

انواع مختلفی از لنز رنگی مختلف وجود دارد که اثرات متفاوتی روی رنگ چشم شما دارند.

لنزهای تقویت کننده ی رنگ چشم

این لنز ها برای افزایش رنگ طبیعی چشمان شما بدون تغییر رنگ طبیعی آنها طراحی شده اند. لنزهای تقویت کننده ی رنگ چشم با رنگدانه های اضافی برای افرادی که دارای چشم های روشن هستند و می خواهند به نگاه خود عمق ببخشند ، ایده آل است. اگر شما به دنبال لنزهای تماسی سبز یا آبی هستید تا با چشمان شما مطابقت داشته باشد، می توانید از لنزهای تماسی رنگی تقویت کننده ی رنگ چشم استفاده کنید. شما همچنین می توانید آنها را با سایه های روشنی از قهوه ای و عسلی پیدا کنید.

لنز رنگی طبیعی مات

لنز رنگی طبیعی مات دارای رنگدانه های قوی و یک پارچه ای هستند که می تواند به طور قابل توجهی رنگ چشمان شما را تغییر دهد. اگر عنبیه شما تیره است مانند قهوه ای تیره یا مشکی، برای تغییر رنگ باید از لنزهای مات استفاده کنید.

معمولا لنزهای نمایشی و برای تئاتر، لنز های رنگی مات هستند ، بنابراین این چیزی است که شما برای هالووین نیاز دارید.

لنز های درخشان  و برق دار

این لنز ها رنگدانه ای ندارند تا رنگ چشمان شما را عوض کنند، اما به جای آن ، دارای الگوهایی در لنز هستند تا به رنگ طبیعی چشمان شما  جلوه ی بیشتری بدهد.

این لنز ها که معمولا یک بار مصرف هستند ، برای روشن کردن چشمان شما و ایجاد کردن درخششی چشمگیر کاربرد دارند . کار متفاوت این لنز ها، ایجاد عمق و شدت است که برای چشم های تیره تر مناسب است.

لنزهای تماسی رنگ روزانه

لنزهای تماسی رنگی برای تغییر رنگ طبیعی چشمان شما ایده آل است  . با لنز یکبار مصرف فرش لوک ، شما نیازی به تمیز کردن لنز خود ندارید، فقط کافیست هر روز لنزهای مورد استفاده خود را دور بریزید و دفعه بعد که به آنها نیاز دارید، آنها را جایگزین کنید. اگر شما فقط می خواهید گاهی اوقات از لنز رنگی طبیعی استفاده کنید آنها یک گزینه عالی برای شما محسوب می شوند.

لنزهای تماسی ماهانه

استفاده از لنزهای تماسی ماهانه زمانی برای شما به صرفه و مناسب است که پول خوبی برای آنها بپردازید و روز های زیادی از هفته را از آنها استفاده کنید. همه کارس که باید انجام دهید این است که لنز های خود را تمیز نگه دارید و هر شب در محل مناسبی آنها را قرار دهید به این صورت می توانید 30 روز از آن استفاده کنید. پس از این زمان ، حتی اگر هر روز از آنها استفاده نکرده اید ، باید آنها را دور بیاندازید. این به این معنی است که این لنز ها ، اگر شما در اکثر روزها به جای فقط یک رویداد ، از آنها استفاده کنید ، مناسب است .

ایرانی‌ها رکورد دار استفاده از لنزهای رنگی طبیعی

95 درصد متقاضیان لنزهای رنگی و زیبایی خانم‌ها هستند؛ خانم‌هایی که دیگر اعتقاد چندانی به زیبایی طبیعی ندارند چراکه در سبک زندگی این روزهایشان ، ظاهر اهمیت دوچندانی پیدا کرده است. زمانی که روبه‌روي آينه می‌ایستیم و چهره‌‌مان را با دقت ورانداز مي‌کنیم، دلمان مي‌خواهد تغييراتي در چهره‌مان ايجاد کنیم؛ درست مثل هزاران نفر دیگری که با انواع و اقسام روش‌ها و تغییرات، چهره‌شان دیگر طبیعت و طراوت قبل را ندارد. خریدن لنز و استفاده از رنگ‌های متنوع آن یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای ایجاد این تغییر در ظاهر چشم‌هاست اما امروزه گفتن جملاتی مثل «لنز مضر است و باعث نابینایی می‌شود» درست نیست چراکه لنز وسیله‌ای است کاملا بی‌خطر، البته اگر روش مصرف آن را به درستی بدانیم و رعایت کنیم.

بعد از موج سیل‌آسای جراحی‌های زیبایی و استفاده از لوازم آرایشی، استفاده از لنزهای رنگی و تزئینی هم در بین خانم‌های جوان ایرانی طرفداران فراوانی پیدا کرده است؛ لنزهایی که این روزها در هر مطب چشم‌پزشکی، داروخانه‌ها و عینک‌فروشی‌های شهر به سادگی یافت می‌شود. شناخت درست نوع و نحوه استفاده از لنزهای رنگی مهم‌ترین قسمت ماجراست چراکه باید درنظر داشته باشید کوچک‌ترین بی‌دقتی، مشکلات جبران‌ناپذیری را برای چشم‌های‌تان ایجاد می‌کند.

لنز‌های رنگی این امکان را به شما می‌دهند که رنگ چشمان خود را همان‌طور که دوست دارید تغییر دهید تا ظاهری جذاب‌تر و زیباتر پیدا کنید. لنزهای رنگی هم به صورت شماره‌دار و هم بدون شماره در بازار موجود هستند. لنز‌های تماسی شماره‌دار نزدیک‌بینی، دوربینی و آستیگماتیسم شما را هم اصلاح کرده و در عین حال باعث تغییر رنگ چشم شما می‌شوند اما لنزهای رنگی بی‌شماره صرفا جنبه زیبایی داشته و برای تغییر رنگ چشم طراحی شده‌اند که به‌طور معمول گران‌تر از نمونه‌های مشابه معمولی آنها هستند ولی کسانی که مایل به تغییر رنگ چشم خود هستند معمولا مشکلی در پرداخت این هزینه‌ها ندارند؛ مثلا بعضی افراد یک تغییر دراماتیک را می‌پسندند اما بعضی دیگر از افراد تنها تغییراتی جزئی راضی‌شان می‌کند.

بیشتر لنزهای رنگی طوری طراحی شده‌اند که ظاهر طبیعی بخش رنگی چشم یعنی عنبیه که از مجموعه‌ای از شکل‌ها و خطوط رنگی درست شده را تغییر می‌دهند. بعضی لنزهای رنگی از یکسری نقطه‌ها و خطوط شعاعی رنگی تشکیل شده‌اند تا بتوانند ظاهری طبیعی روی چشم ایجاد کنند. مرکز این لنز‌ها جایی که روی فضای مردمکی واقع می‌شود بدون طرح است تا مانعی برای دید ایجاد نکند.

برای اینکه لنز طبیعی برای چشمانتان انتخاب کنید به چند نکته ی زیر دقت کنید :

توجه داشته باشید که اگر مردمک چشمتان بزرگ است باید از لنز هایی استفاده کنید که قطرشان بیشتر از 14 میلی متر است.

برای این گونه چشم هایی که قطر مردمک شان زیاد است لنز هایی با قطر کمتر از 14 میلی متر کوچک بوده و لنز چشم را پوشش نمی دهد در نتیجه رنگ چشم شما از زیر لنز رنگی مشخص بوده و روی چشمتانطبیعی به نظر نمی رسد.

اگر می خواهید که لنز بر روی چشمان شما طبیعی به نظر بیاید می توانید از لنز های دور مشکی استفاده کنید

از بهترین برند لنز طبیعی رنگی که دارای دور مشکی نقطه ای بسیار زیبا می باشد لنز رنگی solotica natural است..

تنها عضو از بدن که به طور مستقیم اکسیژن را از هوا می‌گیرد قرنیه چشم است پس در نتیجه قرنیه چشم بسیار حساس است. بنابراین لنزی خوب است که بتواند اکسیژن را به خوبی به چشمان شما انتقال دهد. یکی دیگر از ویژگی های لنز خوب، جلوگیری از ورود اشعه های مضر UV است. رطوبت رسانی در لنز ها هم از ویژگی های مهم انتخاب یک لنز مناسب است چرا که اگر لنزی نتواند رطوبت لازم را برای چشمان شما تامین کند بعد از مدتی چشم شما را خشک میکند و شما برای جلوگیری از خشکی چشم به قطره نیاز دارید و در صورت عدم دسترسی به قطه چشم شما قرمز می شود و در موارد طولانی ممکن است آسیب های جدی به چشم شما وارد کند. بنابراین در انتخاب برند لنز رنگی مناسب باید بسیار دقت کنیم.

معرفی بهترین برند لنز رنگی طبیعی :

 (Solotica) سولوتیکا

محصول کشور برزیل است که یکی از بهترین و گران قیمت ترین لنز ها در ایران می باشد (Solotica) لنز رنگی سولوتیکا

کوارتز،کریستال، اکره و توپازیو از معروفترین رنگهای لنز رنگی سولوتیکا می‌باشد.

این برند در زمره برندهای معتبر دنیا قرار دارد و به تازگی وارد بازار ایران شده است و تنوع رنگ بالایی دارد.

از ویژگی­های آن، نداشتن عوارض مانند سرخی چشم وسوزش در طول استفاده از آن می‌­باشد.

یکی از مهمترین مزیت لنز رنگی سولوتیکا نسبت به سایر لنز ها مشخص بودن آن بر روی چشمان تیره همزمان با طبیعی بودن این لنز است، به خاطر طبیعی بودن رنگ های آن به سختی می توان وجود این لنز را در چشم تشخیص داد.

  (Illusion Color) برند لنز رنگی طبیعی و طبی رنگی ایلوژن کالر

این برند به سفارش آلمان در کشور کره ساخته می­‌شود.

لنزهای رنگی ایلوژن در میان لنزهای رنگی بالاترین میزان اکسیژن رسانی را دارد و مناسب برای ساعت های طولانی می باشد.

این لنز دارای ضخامت کم و درصد آب و اکسیژن رسانی بسیار خوب است.

این برند از لنز خطوط شعاعی ندارد و از پیکسل­‌های (نقطه نقطه) تشکیل شده است. این برند در حال حاضر به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، تبدیل به برندهای پرطرفدار شده است.

برند لنز رنگی طبیعی و طبی رنگی نئو ویژن

نیو کاسمو

برندی کره‌ای است.

در دو نوع لنز رنگی و لنز طبی رنگی در بازار موجود است.

به دلیل راحتی بسیار زیاد بین مشتریان بسیار محبوبیت دارد.

به دلیل ۴۵ درصد آب جز لنزهای سالانه مرغوب است.

 

لنز رنگی طبیعی برند لومینوس

لنز رنگی لومینوس به عنوان بهترین برند لنز رنگی در جهان شناخته می‌شود، محصول کشور کره جنوبی هستند.

این برند به دلیل طیبعی بودن و راحتی روز به روز محبوب تر می­‌شوند.

این لنزها به دلیل سالانه بودن بسیار به صرفه هستند.

این برند جز معدود برندهایی است که لنزهای سایز متوسط می‌­سازد.

این لنز به دلیل بافت پیکسلی و بدون رگه بودن برای چشمان تیره مناسب هستند و طبیعی تر جلوه می­‌کنند.

 (Dahab) لنز رنگی طبیعی برند دهب

برند دهب جزو با کیفیت ترین لنزهای رنگی و ساخت کره جنوبی است.

لنز رنگی طبیعی و طبی رنگی دهب از جمله لنزهای رنگی سالیانه هستند که از کیفیت بالایی برخوردارند.

کیفیت بالای این لنز ها در کنار رنگ های خاص و زیبای آن باعث محبوبت زیاد لنزهای رنگی دهب شده است.

از دیگر ویژگی­های لنز دهب درشت جلو دادن چشم می‌­باشد که موجب شده طرفداران زیادی در این مدت کم پیدا کند.

اگر رنگ چشم هایتان قهوه ای است مناسب ترین رنگ های لنز برای چشم های شما لنزهای بنفش ، آبی و سبز می باشد.

اگر رنگ چشم هایتان آبی یا سبز است مناسب ترین رنگ لنزبرای چشم های شما لنزهای قهوه ای ، شکلاتی و خاکستری با ته رنگ سبزمی باشند.

اگر رنگ پوست شما تیره است بهتراست از لنز رنگی طبیعی روشن استفاده کنید.

برای چشم هایی که رنگی نیستند لنز رنگی طبیعی بسیار مناسب است.

شما می تواند از راهنماییهای بالا استفاده کنید، اما نکته ای که باید متذکر شویم این است که شما می توانید به کمک فتوشاپ بیشتر رنگ لنزها را روی صورت خود امتحان کنید و ببینید که کدام رنگ خیلی مناسب صورت شما می باشد.

آیا لنز چشم رنگی برای چشم‌های قهوه‌ای کاربرد دارد؟ کدام لنز چشم با رنگ قهوه‌ای طبیعی چشم‌هایتان تطابق بیشتری دارند؟! یکی از بزرگ‌ترین دلایلی که افراد به سمت لنز چشم های رنگی ( لنز عسلی، لنز یخی، لنز آبی طوسی، لنز آبی، لنز سبز، لنز یخی روشن، لنز سبز طوسی، طوسی یخی، لنز بنفش و غیره) می روند ، این است که می‌توانند رنگ چشمی که دوست دارند و همیشه آرزویش را داشته‌اند را امتحان کنند. همان‌طور که مطلع هستید، بیش از 50 درصد افراد روی کره زمین دارای چشم‌های قهوه‌ای هستند، در نتیجه می‌توانید مطمئن شوید که تقریبا بیشتر لنزهای رنگی که وجود دارند برای این رنگ چشم طراحی شده‌اند. این مساله را به یاد داشته باشید که قرار نیست تمام رنگ‌های لنز چشم با رنگ اصلی چشمان شما هماهنگی و هم‌خوانی داشته باشند. در واقع اگر یک لنز رنگی به رنگ بنفش روشن است، استفاده از آن بدین معنی نیست که چشمان شما مانند چشمان الیزابت تیلور ( Elizabeth Taylor ) خواهد شد! اگر چشمان شما به صورت طبیعی قهوه‌ای یا مشکی است در ادامه خواهید آموخت که چگونه رنگ درست را انتخاب کنید.

اگر با چشمانی قهوه‌ای متولد شده‌اید ولی همیشه دوست داشتید که رنگ آبی را امتحان کنید، شانس با شما است! لنز آبی یکی از رنگ‌هایی است که عنوان بالاترین انتخاب برای چشم‌های قهوه‌ای را دارد. البته نتیجه به دو عامل مهم بستگی دارد: این‌که رنگ عنبیه شما چقدر تیره باشد و لنزی که استفاده می‌کنید چقدر مات باشد.

اگر چشمان شما قهوه‌ای تیره و تقریبا مشکی باشد، و لنز رنگی طبیعی روشن را انتخاب کنید، چشمانتان آبی تیره – قهوه‌ای خواهد شد.
اما اگر چشمان قهوه‌ای روشن داشته باشید و از لنز آبی روشن استفاده کنید، چشمانتان آبی دریایی خواهد شد.

یکی دیگر از لنزهای انتخابی که طرفداران زیادی دارند، لنز رنگی طبیعی سبز می‌باشد. به خصوص اگر با چشمانی قهوه‌ای که دارید می‌خواهید استایلی رمزآلود، فریبنده و جذاب داشته باشید. موضوعی که در مورد لنز سبز صادق می‌باشد این است که با استفاده از آن‌ها، رنگ چشم بسیار طبیعی به نظر خواهد رسید، بیشترین لنز سبزی که مورد استفاده قرار می‌گیرد آن‌هایی است که رنگ عسلی، فندقی و بژ دارند…به خصوص در قسمت نزدیک مردمک چشم.

جهت کسب اطلاعات عمومی بیشتر درمورد لنزهای داخل چشمی , خواندن مقالات زیر نیز خالی از لطف نیست :

لنز چشم گربه ای به چه کسایی می آید ؟؟ معرفی انواع این لنز..

لنز توریک چیست؟ | هر آنچه باید در مورد لنز توریک بدانید !

بهترین مارک لنز تماسی چیست ؟ و راههای تشخیص آن

لنز داخل چشم چیست | مزایا و معایب لنز داخل چشم

راهنمای جامع و کامل لنز رنگی طوسی عسلی

لنز رنگی چشم و هر آنچه درمورد آن باید بدانید![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woodmart_products layout=”carousel” spacing=”10″ element_title=”تعدادی از لنزهای رنگی طبیعی” taxonomies=”357″ slides_per_view=”6″ autoplay=”no” hide_pagination_control=”no” hide_prev_next_buttons=”no” center_mode=”no” wrap=”no” sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no” scroll_carousel_init=”no”][/vc_column][/vc_row]

2 دیدگاه در “لنز رنگی طبیعی چیست | انواع و قیمت لنز رنگی طبیعی در ایران

  1. علی غلامی گفت:

    سلام لنز طبی رنگی برای شماره ی دقیق چشم هست یا پایین و بالا داره و نمرش گرد میشه ؟

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر
      از تاخیر احتمالی بابت جوابگویی عذرخواهی میکنم .
      معمولا طبق نسخه و دقیق هست . مگر اینکه نمره ای خاص یا آستیگمات داشته باشید .
      —————————————————————————————————————————————————
      برای اطمینان بیشتر نسخه ی دکتر را برای همکارانم ارسال کنید تا مشاوره ی بهتری به شما بدهند .
      شماره واتس آپ : 09399333093
      شماره تماس : 65011529

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *