
ارسال پیام سریع به تیم پشتیبانی لنزمارکت
مشاهده لنزمارکت در شبکه های اجتماعی
سوالات متداول قبل از خرید
تمامی عزیزانی که از طریق سایت لنزمارکت اقدام به خرید و سفارش میکنند در جریان باشند که سفارشات حد اکثر 48 ساعت بعد از تایید سفارش به سمت آدرس تحویل گیرنده ارسال میشود .
در صورت اتمام موجودی این مطلب به خریدار انتقال داده میشود و مشتری حق استرداد مبلغ و یا تعویض با محصول دیگر را دارد.
سفارش داخل سایت لنزمارکت به سادگی بوده و پس از انتخاب لنز چشم و رفتن به قسمت سبد خرید پس از پرداخت وجه سفارش توسط همکاران ما تایید و ارسال میگردد.
مشتریان عزیز باید هنگام سفارش محصول مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. لازم به ذکر است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش خریداری شده قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند.
همچنین، امکان پرداخت در محل وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال محصولات ، مبلغ سفارشها از طریق پرداخت اینترنتی امن (بانک ملت ) تسویه گردد .
افرادی که مبتلا به چشم خشک هستند.بیماران مبتلا به بیماریهای لبه پلک مانند بلفاریت.افرادیکه مکررا دچار عفونت چشمی از جمله تب خال چشم می شوند نباید از لنز استغاده کنند .
از نظر پشتیبانی و جوابگویی پیامها تمامی 7 روز هفته (9 الی 17 ) همکاران ما در خدمت شما هستند .
ولی از نظر تایید و ارسال سفارش روز هایی که جز تعطیلات و روز جمعه نمیباشد در خدمت شما دوستان هستیم.
تماس با لنزمارکت
خریداران گرامی جهت تسریع در مراحل تایید و ارسال میتوانند به قسمت ثبت تیکت مراجعه و تیکتی با عنوان ارسال سریع ایجاد کنند.