طی سالیان اخیر استفاده از لنزهای رنگی در بین افراد و به خصوص خانم ها متداول شده است. لنزهای رنگی ظاهری زیبا و جذاب برای فرد به ارمغان می آورند و همچنین اعتماد به نفس او را تا حد زیادی بالا می برند. لنزهای رنگی هم به صورت لنزهای طبی رنگی و هم لنزهای رنگی عادی در بازار موجود هستند.

یکی از برترین و موفق ترین برندهای تولید کننده لنزهای رنگی، برند ایراپتیکس است. لنزهای رنگی ایراپتیکس نگاهی زیبا و طبیعی برای فرد ایجاد می کند و به راحتی با رنگ طبیعی چشم او ترکیب می شوند. لنزهای رنگی ایراپتیکس تغییر رنگ چشم خیره کننده و عالی را در کنار اصلاح بینایی به فرد ارائه می دهند.

خانواده لنزهای ایراپتیکس از نظر راحتی و قابلیت تنفس بارها مورد آزمایش قرار گرفته اند و این امر به افراد این امکان را می دهد تا به راحتی به رنگ چشم رویایی خود دست پیدا کنند، بدون اینکه سلامتی آن ها با استفاده از این لنز به خطر بیفتد.

لنز رنگی به چه معناست؟

لنزهای چشمی رنگی که به عنوان لنزهای چشمی آرایشی یا تزئینی نیز شناخته می شوند، لنزهای چشمی هستند که نحوه نگاه شما را تغییر می دهند.

لنزهای چشمی رنگی می توانند باعث تغییر چشم شما از بسیاری جهات شوند، از تغییر رنگ چشم یا شکل مردمک شما گرفته تا شبیه کردن افراد به شخصیت های کارتونی یا فیلم ها.

لنزهای چشمی رنگی، وسیله های پزشکی هستند. لنزهای چشمی رنگی به عنوان یکی از محبوب ترین لوازم جانبی مد امروزه به خوبی خود را اثبات کرده اند.

شما می توانید برای تغییر رنگ چشم طبیعی خود، خواه نیاز به اصلاح دید داشته باشید یا خیر، از لنزهای چشمی رنگی استفاده کنید.

قسمت رنگی چشم شما یعنی عنبیه، از بسیاری از رنگ ها و اشکال مختلف تشکیل شده است. اگر از نزدیک به یک لنز چشمی رنگی نگاه کنید و به آن توجه کنید می بینید این لنزهای رنگی شامل نقاط بی شماری از رنگ ها و خطوط رنگارنگ هستند، ترکیبی از این رنگ ها و خطوط کمک خواهند کرد که لنزها وقتی در چشم فرد قرار گرفتند، جلوه ایی طبیعی داشته باشند. مرکز لنزها یعنی ناحیه ایی که عنبیه چشم شما را پوشش می دهد (در واقع قسمت مشاهده چشم شما!) روشن است، بنابراین استفاده از لنزهای چشمی رنگی باعث نمی شود که شما پیرامون خود ر ا رنگی ببینید!

لنز رنگی ایراپتیکس چیست؟

لنزهای رنگی ایراپتیکس (Airoptix) محصول کمپانی سیباویژن/ آلکان آمریکا هستند. این کمپانی لنزهای رنگی خود را با نام ایراپتیکس کالرز برای مصرف 3 ماهه به طور روزانه تولید می کند تا بتواند به دنیا اولین لنز سیلیکون هایدروژل رنگی را معرفی کند.

لنز رنگی ایراپتیکس به خوبی و بصورت کاملا پیشرفته اکسیژن و رطوبت را با یکدیگر ترکیب می کند تا چشم مصرف کننده احساسی کاملاً طبیعی و سالم را داشته باشد.

لنزهای رنگی ایراپتیکس گزینه ای عالی برای تقویت رنگ چشم فرد هستند.

رنگ های استفاده شده در لنز ایراپتیکس

در لنزهای رنگی ایراپتیکس در حقیقت سه رنگ اصلی استفاده شده است:

رنگ اول به عنوان رنگ اصلی است. رنگ دوم، رنگی متمایل به رنگ اصلی است که در بخش مرکزی لنز قرار دارد. رنگ سوم یک حاشیه تیره نیز در اطراف لنز دارد. همه ی این ها باعث می شود که طبیعی ترین حالت لنز و تغییر رنگ چشم برای فرد به وجود بیاید.

لنزهای رنگی ایراپتیکس با یک تکنیک چاپ منحصر به فرد تولید می شوند که در آن لایه رنگی با یک پوشش روشن پوشانده شده است که به توزیع یکنواختی رنگ در لنزها کمک می کند.

ماده اصلی لنزهای رنگی ایراپتیکس سیلیکون هایدروژل است که سطح آن با لایه ایی پلاسمایی پوشانده شده که استقامت و مقاومت در برابر آلودگی های محیطی را افزایش می دهد.

لنزهای رنگی ایراپتیکیس موقعی که در چشم فرد قرار دارند، حس روان بودن را به خوبی منتقل می کنند که این مهم مدیون ماده منحصر به فردی است که این لنزها با آن ساخته شده اند.

حتی اگر دچار عارضه های بینایی مانند دور بینی و یا نزدیک بینی هم نیستید نگران نباشید. نمونه لنزهای رنگی ایراپتیکس با نمره صفر نیز تولید شده است.

لنزهای ایراپتیکس با رنگبندی های زیبا، تصویری بی عیب و نقص را با طیفی از دوازده رنگ فراهم می کنند تا به شما در رسیدن به ظاهری جذاب و در عین حال طبیعی کمک کنند.

مراقبت از این لنزها مانند روال ساده تمیز کردن لنزهای چشمی، آسان است. حتماً قبل از خواب لنزها را از چشم خود خارج کنید، سپس با استفاده از محلول لنز، آن ها را تمیز کرده و داخل محفظه لنز قرار دهید. همچنین استفاده از بهترین مایع لنز مانند رنیو، اویزور و یونیورسال که در سایت لنز مارکت نیز موجود هستند می توانند کارایی این لنز فوق العاده را تکمیل کنند.

خرید لنز رنگی ایراپتیکس

ویژگی های اساسی لنزهای رنگی ایراپتیکس:

برخی از ویژگی های اساسی لنزهای رنگی ایراپتیکس به شرح زیر است:

  • عدم ایجاد رسوبات در سطح لنز با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد در ساخت آن
  • لنزهای رنگی ایراپتیکس نگاهی کاملاً روشن و صاف در فواصل دور و نزدیک ارائه می دهند.
  • لنزهای رنگی ایراپتیکس رنگبندی بسیار زیبا و قابل توجهی دارند.
  • لنزهای رنگی ایراپتیکس زیبایی طبیعی برای فرد ایجاد می کنند.
  • فرد در طول دوره ایی که از لنزهای رنگی ایراپتیکس استفاده می کند، راحتی فوق العاده ایی را تجربه می کند.
  • لنزهای رنگی ایراپتیکس دارای اکسیژن رسانی بالایی می باشند.
  • لنزهای رنگی ایراپتیکس سلامت و تازگی را برای چشمان شما به ارمغان می آورد.
  • لنزهای رنگی ایراپتیکس معمولاً از محدوده -8 تا +6 موجود هستند.
  • انحنای لنزهای رنگی ایراپتیکس 8.6 میلی متر است.
  • دیامتر لنزهای رنگی ایراپتیکس 14.2 میلی متر است.
  • لنزهای رنگی ایراپتیکس از هیدروژل lotrafilcon B ساخته شده اند.
  • محتوای آب لنزهای رنگی ایراپتیکس 33 درصد است.
  • عدد اکسیژن رسانی لنزهای رنگی ایراپتیکس 138 است.

مزیت های استفاده از لنزهای رنگی ایراپتیکس:

فناوری اختصاصی به کار رفته در لنزهای رنگی ایراپتیکس، 3 رنگ در 1 رنگ است یعنی 3 حلقه از رنگ اطراف عنبیه را با هم می آمیزد تا طراوت و ژرفا را به چشمان فرد بیافزاید.

از این لنزهای تماشایی رنگی می توان به عنوان وسیله آرایشی و زیبایی استفاده کرد، به این معنی که می توانید لنزهای رنگی ایراپتیکس خود را به عنوان یک گزینه شیک روزمره و همچنین برای تصحیح بینایی خود استفاده کنید، همچنین می توانید از آن ها برای مهمانی ها و جشن های شبانه نیز استفاده کنید. اگر لنزهای رنگی ایراپتیکس را برای استفاده آرایشی می خواهید، حتماً از لنزهای رنگی بدون نمره استفاده کنید.

با توجه به اینکه لنزهای رنگی ایراپتیکس از مواد هیدروژل سیلیکون ساخته شده اند، اکسیژن را به راحتی به چشم ها منتقل می کنند و باعث می شوند که فرد در تمام طول روز با این لنزها احساس طراوت و راحتی کند.

راحتی و زیبایی را با خرید لنزهای رنگی ایراپتیکس از نمایندگی این برند در ایران یعنی سایت لنز مارکت، تجربه کنید.

لنزهای رنگی ایراپتیکس دارای رنگ های زیر هستند:

  • آبی
  • آبی براق
  • خاکستری
  • خاکستری استرلینگ
  • سبز
  • سبز به رنگ سنگ جواهر
  • قهوه ایی
  • عسلی
  • فندقی
  • ارغوانی
  • یاقوت کبود
  • فیروزه ایی

در بین رنگ های بالا خاکستری و پس از آن فندقی و سبز از همه پرفروش تر هستند.

هر کدام از این رنگ ها به گونه ایی طراحی شده اند که با رنگ طبیعی چشم فرد آمیخته می شوند تا جلوه ایی لطیف و جذاب داشته باشند، در حالی که بسته به رنگ طبیعی چشم فرد، رنگ پوست و رنگ موی او، نتایج کمی متفاوت خواهد بود.

لنزهای رنگی ایراپتیکس بر روی چشم های تیره رنگ نیز بسیار زیبا هستند و افراد با چشم های تیره می توانند از تغییر رنگ طبیعی که به وسیله لنزهای رنگی ایراپتیکس برای آن ها ایجاد می شود، لذت ببرند.

انتخاب رنگ مناسب لنزهای رنگی ایراپتیکس:

رنگ لنز چشمی رنگی که به بهترین وجه برای شما مناسب باشد، بستگی به عوامل زیادی از جمله رنگ مو و تن پوست شما دارد. اما در نهایت، به نوع نگاهی که می خواهید برسید نیز بستگی دارد، مثلاً می خواهید چهره شما ظریف و طبیعی به نظر برسد یا پر زرق و برق و جسورانه.

  • لنزهای رنگی برای چشم های روشن

اگر دارای چشم های روشن هستید و می خواهید ظاهر خود را به طرز ظریفی تغییر دهید، بهتر است یک رنگ تقویت کننده را انتخاب کنید که لبه های عنبیه شما را مشخص کند و رنگ طبیعی چشم شما را بیشتر نشان دهد.

و اگر می خواهید رنگ چشم هایتان متفاوت و در عین حال طبیعی به نظر برسد، به عنوان مثال، اگر رنگ چشم طبیعی شما به رنگ آبی باشد، ممکن است لنزهای چشمی رنگی را به رنگ خاکستری یا سبز انتخاب کنید.

اما اگر به دنبال ظاهری جدید و چشمگیر هستید که همه فوراً متوجه آن شوند و اگر چشمانتان دارای نور طبیعی است و چهره ایی به رنگ سرد دارید، ممکن است یک لنز چشمی رنگی با رنگی گرم مانند قهوه ایی روشن را انتخاب کنید.

  • لنزهای رنگی برای چشم های تیره

اگر چشم های تیره ایی دارید، رنگ های مات بهترین گزینه برای انتخاب هستند. برای تغییر طبیعی رنگ چشم های تیره خود می توانید از لنز چشمی رنگی به رنگ قهوه ایی یا فندقی استفاده کنید.

اما اگر می خواهید تغییر زیادی در چهره خود ایجاد کنید، لنزهای چشمی رنگی به رنگ هایی مانند آبی، سبز یا بنفش انتخاب کنید. همچنین اگر رنگ پوست شما تیره نیز باشد، لنزهای با رنگ روشن می توانند ظاهر جدیدی برای شما ایجاد کنند.

خرید لنزهای رنگی ایراپتیکس:

امروزه بیشتر خانم های ایرانی به دنبال داشتن یک ظاهر کاملاً منحصر به فرد و زیبا هستند و برای تحقق بخشیدن به این هدف خود می توانند از لنزهای رنگی ایراپتیکس برای ایجاد یک نگاه زیبا و جذاب استفاده کنند.

رنگ های لنزهای رنگی ایراپتیکس به طور طبیعی با رنگ چشم ترکیب شده و فرقی نمی کند که نیاز به تصحیح بینایی دارید یا نه، چون هر دو نمونه نمره دار و بدون نمره آن تولید می شود.

این محصول دارای تنوع رنگ چشمگیری است. به علاوه لنزهای رنگی ایراپتیکس باید طوری استفاده شوند که در تناسب کامل با رنگ مو و پوست شما باشند.

فناوری اسمارت شیلد به کار رفته شده در تولید لنزهای رنگی ایراپتیکس یک لایه محافظ بسیار نازک برای کمک به محافظت از چشم در برابر تجمع رسوبات فراهم می کند تا نتوانند در طول مدت استفاده، چشم را تحریک کنند.

خرید لنز ایراپتیکس از لنز مارکت

لنزهای رنگی ایراپتیکس بهتر است از یک مکان معتبر و یا نمایندگی لنزهای ایراپتیکس خریداری شوند. لنزهای رنگی ایراپتیکس را از نمایندگی معتبر آن در تهران یعنی سایت لنز مارکت خریداری کنید.

سایت لنز مارکت یکی از معتبرترین و تخصصی ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه محصولات بینایی است. در سایت لنز مارکت که مانند یک ویترین پر زرق و برق است، انواع و اقسام برند ها و رنگ های لنزهای چشمی رنگی موجود می باشد. یکی از برترین برند های لنزهای چشمی رنگی، لنزهای ایراپتیکس هستند.

ایراپتیکس یکی از پیشرفته ترین برندهای لنز است و لنزهایی که تولید می کند جزء بهترین لنزهای موجود در بازار هستند.

می توانید برای دیدن قیمت لنزهای رنگی ایراپتیکس به سایت لنز مارکت مراجعه کنید. قیمت لنزهای رنگی ایراپتیکس در سایت لنز مارکت منصفانه ترین قیمت و کیفیت آن نیز بهترین کیفیت است.

خرید لنزهای رنگی ایراپتیکس از سایت لنز مارکت دارای مزایای زیادی است. یکی از این مزایا تنوع در رنگ ها است، تمام رنگ های لنزهای جذاب رنگی ایراپتیکس را می توانید از سایت لنز مارکت خریداری کنید. یکی دیگر از مزایای خرید لنزهای رنگی ایراپتیکس به صورت آنلاین از سایت لنز مارکت صرفه جویی در وقت است، خرید لنز به صورت حضوری نیازمند صرف وقت زیادی است اما اگر لنزهای رنگی ایراپتیکس را به صورت آنلاین خریداری کنید، در وقت خود صرفه جویی کرده اید. از دیگر مزایای خرید لنزهای رنگی ایراپتیکس این است که لازم نیست طبق ساعات اداری خاصی سفارش آنلاین خود را انجام دهید زیرا خرید در سایت لنز مارکت، در هر ساعاتی امکان پذیر است. همچنین ارسال محصولات لنز مارکت در داخل شهر تهران هزینه ایی ندارد و رایگان است و همچنین افراد در تهران می توانند هزینه محصولات را نیز در درب منزل پرداخت کنند.


منابع:

https://www.lens.me/colour-contact-lenses/airoptix-colors

https://www.feelgoodcontacts.com/contact-lenses/air-optix-color

https://lenson.ir/product/%d9%84%d9%86%d8%b2-%d8%b1%d9%86%da%af%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1-%d8%a7%d9%be%d8%aa%db%8c%da%a9%d8%b3/

https://www.binaopt.com/product-category/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D9%84%D9%86%D8%B2-%DA%86%D8%B4%D9%85/%D9%84%D9%86%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%BE%D8%AA%DB%8C%DA%A9%D8%B3/

https://clens.ir/product/%D9%84%D9%86%D8%B2-%D8%B1%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D9%81%D8%B5%D9%84%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%BE%D8%AA%DB%8C%DA%A9%D8%B3-air-optix-colors

https://www.allaboutvision.com/color-contact-lenses/

https://www.aao.org/eye-health/glasses-contacts/colored-lenses

https://magrabi.com/colored-contact-lenses-which-are-best-for-you/

https://www.lenspure.com/articles/benefits-of-buying-contact-lenses-online

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *