لنز رنگی طوسی عسلی از جمله لنز هایی موجود در بازار است که دوستداران زیادی دارد.

از بازیگران و مدل های تبلیغاتی گرفته تا افراد عادی و دختران جوان که محدوده وسیعی از مصرف کننده های این لنز را تشکیل می دهند.

در مقاله زیر به طور کامل و مفصل راهنمای جامع و کامل لنز رنگی طوسی عسلی را برای شما دوستان ارائه می کنیم.

اما چرا لنز رنگی طوسی عسلی ؟

شاید یکی از دلایل آن ترکیب دو رنگ و ماحصل آن رنگی روشن و دلربایی چون لنز رنگی طوسی عسلی است و به قولی طبیعی تر جلوه می کند.

لنز طوسی عسلی معمولا به هر چهره ای می آید و نیازی به تطبیق آن با رنگ چهره و مو نیست. همین موضوع هم دلیلی دیگری بر این پر متقاضی بودن است.

اما جهت خرید لنز رنگی و نوع مناسب آن بد نیست که کمی با انواع  لنز های رنگی  هم آشنا شوید و البته بیشتر سعی می شود این نوع لنز را با انواع برند های خارجی و ایرانی  بیشتر توضیح دهیم تا راحت تر آن را خریداری کنید.  

در مقاله زیر به طور مفصل در مورد لنز رنگی طوسی عسلی سخن می گوییم.

رنگ لنز طوسی عسلی

باید ها و نباید های لنزهای رنگی چشم

به طور کلی لنزهای رنگی از روی شکل و ساخت عنبیه چشم طراحی و ساخته می شوند.

دقت کنید که عنبیه چشم تنها از یک بخش رنگی تشکیل نشده بلکه شامل الگو ها و شکل ها و همچنین نقوش پیچیده ای است که لنز های رنگی چشم هم از این قاعده تقلید می کنند.

که همین ویژگی لنز رنگی طوسی عسلی را؛ پرطرفدار کرده و دوست داریم یکبار هم که شده آن را امتحان کنیم. در مرکز لنز رنگی نقطه کانونی و شفافی قرار دارد که به راحتی می توانید دید خوبی داشته باشید ببینید، آن هم با وضوح کامل!

همه لنز ها دارای انواع متفاوتی از درجه تیره و روشنی و رنگ ها و همچنین سبک های مختلف هستند. این بستگی به شما دارد که می خواهید چهره کاملا طبیعی و مناسبی داشته باشید یا نه چهره اعجاب انگیز هالوینی می خواهید تا دیگران را به وحشت در آورید.

لنز رنگی طوسی عسلی یی

لنز های رنگی چشم و مشکلات بینایی

لنزهای رنگی برای مشکلات چشمی هم موجود هستند و یعنی اگر مشکل نزدیک بینی دارید و می خواهید از لنز رنگی هم استفاده کنید،می توانید آن ها را به راحتی خریداری کنید اما متاسفانه گاهی به این موضوع دقت نمی کنیم ولنز های طبی و آرایشی را بدون دقت خریداری می کنیم و مشکلات متعددی پیش می آید.

ما باید در کنار خوش رنگ و لعاب نشان دادن لنز های رنگی و صحبت کردن از لنز های مورد علاقه خود مثل رنگی طوسی عسلی به بحث بینایی و مشکلات آن هم دقت کنیم.

به هر حال سلامتی یکی از ویژگی ها و معیار های اساسی یک انسان است و اگر فقط به جنبه  زیبایی و دلربایی بخواهیم نگاه کنیم و اهمیت بدهیم متاسفانه باید گفت با عدم رعایت های بهداشتی و پزشکی دیگر آن زیبایی هم وجود نخواهد داشت.

لنز ها به دو دسته پزشکی و آرایشی تقسیم می شوند که لنز های پزشکی معمولا مختص به هر فرد با ویژگی های فردی وی با تجویز پزشک انجام می شود.

در حالی که لنز های آرایشی طبق سلیقه و نیاز فردی هر کس متناسب با رنگ ، چهره و لباس انتخاب می شود.

پس مورد دوم را خودتان می دانید که دقت بیشتری می خواهد و مراقبت بیشتر از چشم را به هنگام استفاده از این لنز های رنگی در الویت اول باید قرار دهید.

ما توصیه می کنیم جهت خرید این لنز رنگی طوسی عسلی از فروشنده های خرده فروش، لوازم آرایشی سر کوچه خریداری نکنید اگر برای چشم خود ارزش و اهمیت چون، سلامتی قائل هستید بهتر است از داروخانه های معتبر خریداری کنید.

لنز رنگی طوسی عسلی و دلایل متقاضیانش

با استفاده از لنز های رنگی چهره به طور کلی تغییر اساسی می کند، همچنین زمانی که شما قصد دارید چهره کاملا طبیعی داشته باشید  با یک آرایش کاملا ملایم و استفاده از لنز های رنگی با درجه ملایم تیره و روشن این خاصیت به راحتی به شما بخشیده می شود.

لنز رنگی طوسی عسلی همان طور که در بالا هم گفتیم با وجود طیف رنگی گسترده لنز های تماسی رنگی ، گزینه بسیار مناسبی برای مهمانی ها وجشن های معروفی مثل هالوین، مهرگان و ولنتاین می باشد و به راحتی هم با انواع لباس های فانتزی هماهنگ می شوند و هم مکمل زیبایی همدیگر می شوند.

یکی دیگر از علاقه مندی های ما به لنز های رنگی مثل لنز رنگی طوسی عسلی( این مورد را تکرار می کنم چون طبق آماری خریداران این نوع لنز در شب های خاص و به یاد ماندنی بیشتر می شوند) شبیه شدن به شخصیت های کارتونی و سینمایی است که این وجه استفاده خیلی بیشتر از سایرین است و بیشتر استفاده می کنیم چون دوست داریم شبیه فلان بازیگر یا فلان شخصیت انیمیشن مثل سیندرلا باشیم.

و علاقه مندی دیگر چون دوست داریم دیگران را به وجد آوریم و از زیبایی ما شگفت زده شوند. این هم موردی است که شاید ظاهرا جلوه نکنیم اما باطنا و قلبا همین را می خواهیم.

راهنمای جامع و کامل لنز رنگی طوسی عسلی 2

توصیه های مفید برای لنز رنگی طوسی عسلی

مسلما مهمترین بخش انتخاب لنزهای رنگی، اطمینان از چشم و رنگ چشم شماست. به طوری که هم آسیب نبینید و هم تغییر ظاهری در شما جلوه کند.

تنها با همین ملاک می توانید مطمئن باشید که لنز طبی رنگی انتخاب شده متناسب با چشم شما می باشد یا نه؟

اگه جز آن دسته از افرادی هستید که حتما باید از سایه چشم استفاده کنید قبل از استفاده از سایه چشم بهتر است ابتدا لنز را در چشم خود امتحان کنید تا متناسب با آن از سایه مورد نظر استفاده کنید اینگونه نیازی هم نیست رنگ مو، پوست یا حتی لباس خود را تغییر دهید اگر به دنبال یک همخوانی خوب و طبیعی هستید.

مثلا اگر لنز چشم رنگ آبی استفاده می کنید از سایه چشم سبز می توانید استفاده کنید وخوب هر لنز رنگی طیف های متعددی دارد؛ اگر ابی استفاده می کنید خود آبی دارای درجه های مختلف روشن و تیره است و سایه چشم باید متناسب با آن باشد و یک بلوز یا پیراهن رنگ گرم می تواند آن را کامل تر کند.

اگر چشم های تیره تر دارید، می توانید با استفاده از لنزهای رنگی متمایل به توناژهای  قهوه ای روشن یا همان لنز رنگی طوسی عسلی هم استفاده کنید. اگر می خواهید رنگ چشم خود را به میزان قابل توجهی تغییر دهید، باید از رنگ های لنز فرشلوک FreshLook استفاده کنید، چون این برند طیف های رنگی هیجان انگیز و پر شوری دارد که چشم های شما را به شدت زیبا می کند.

این که گفته می شود از برند های تجاری معتبر استفاده کنید به خاطر این است که آن ها را به خوبی به شما معرفی می کنند و در جریان راهنمایی های لازم قرار می گیرید، که کدام یک برای چشم شما مناسب است و راحت تر می تواند در چشم شما جای بگیرد که ایجاد عوارضی چون قرمزی،سوزش، آبریزش و یا حتی عفونت چشمی نشود.

در صورت وجود مشکلاتی مثل  آستیگمات، دوربینی یا نزدیک بینی و سایر مشکلات با راهنمای مربوطه همان برند قبل از استفاده صحبت کنید.

اگر لنز رنگی طوسی عسلی از یک نام تجاری معتبر ساخته شده است، نیازی به نگرانی در مورد ایمنی لنزهای رنگی نیست. دستورالعمل های مربوطه را یا بخوانید یا بپرسید. در ضمن به تاریخ انقضا هم دقت بفرمایید.

نکات ایمنی در مورد لنز های رنگی چشم

به هیچ وجه لنزهایتان را به اشتراک نگذارید

عواقبی چون سوزش، خارش  در نهایت عفونت خاموش چشم که شما را خبر نمی کند، مبتلا خواهید شد. در ضمن هر لنزی سایز و اندازه ای دارد که ممکن است برای چشم دیگری ایجاد ناراحتی کند.

استفاده همیشگی غدغن

در انتها باید لنز را در بیاورید با لنز به رختخواب نروید. همیشه استفاده نکنید اگر هم همیشه استفاده می کنید ان را باید مرتب تعویض کنید. دوهفته یکبار یا ماهی یکبار باید این کار انجام شود.

توقف استفاده از لنز رنگی

دقیقا چه موقع این کار را باید انجام دهید ، به محض اینکه متوجه شدید چشمشما در حال تحریک شدن، قرمزی و آبریزش است

.

انواع لنز های رنگی چشم

انواع متفاوتی از لنز های رنگی وجود دارد که تاثیرات متفاوتی بر چشم و چهره شما دارند. برند های مختلفی موجود است که در این بخش در قالب سوالاتی به آن ها می پردازیم.

بهترین نوع لنزهای رنگی چشم

ACUVUE OASYS  آکیوو اس برندی است که به عنوان بهترین مارک برای لنز های رنگی چشم از نوع طبی شناخته شده است.

CooperVision Proclear  یک برند بسیار مناسب هم از نظر پزشکی و هم آرایشی، مخصوصا برای چشمهای خشک است، زیرا آنها از یک ماده ای به نام آب هیدروژن  بالا تشکیل شده و دارای مولکول هایی هستند که به طور طبیعی در غشاهای سلولی انسان یافت می شوند.

Bausch & Lomb Ultra یکی دیگر از لنز های رنگی بمعتبر جهانی هستند که مورد تایید بوده و نگرانی از بابت پزشکی و بهداشتی ندارند .

اما  آیا این برند ها در داخل کشور هستند.

معمولا از دارو خانه های معتبر اینگونه برند های خارجی را می توانید فراهم کنید اما همه جا این برند ها را ندارند اما  برند های خوب دیگر هم با طیف رنگی  متنوع موجود می باشد که می توانید خریداری کنید.

از جمله برند سولوتیکا، محصول کشور کره جنوبی می باشد. این نوع لنز برای هم چشم های تیره و هم روشن مناسب است . ضخامت کمی دارد و دارای آب هیدروژنه بالا می باشد و کار اکسیژن رسانی را به خوبی انجام می دهد.

برند سولکو، برندی ایتالیایی است که طیف رنگی محدودی دارد اما در عوض از طبیعی بودن آن خیالی راحت داشته باشید.همچنین دارای لنز طبی وهم آرایشی رنگی می باشد.

برند رنگی آویرا، این نوع لنز طبی تقریبا آشناست و محصول کشور انگلستان است، با استفاده از این نوع لنز رنگی رطوبت و اکسیژن رسانی برای چشم شما تضمین شده است .

و اگر دچار بیماری ها ومشکلات چشمی هستید مثل نزدیک بینی، دوربینی و استیگمات باید گفت برند خوب ومعتبری برای این گونه چشم هاست.

لنز رنگی طوسی عسلی

لنز رنگی طوسی عسلی یکی از لنز های رنگی می باشد که در ابتدای مقاله هم بدان اشاره شد و قرار شد در مورد آن و نوع برند هایی که این نوع لنز را تولید می کنند بیشتر پرداخته شود.

راهنمای جامع و کامل لنز رنگی

 لنز طوسی عسلی Magic Blister CM-965

این نوع لنز را به راحتی می توانید از داروخانه ها تهیه کنید. این برند جز برند هایی است که معمولا لنز رنگی طوسی عسلی را در بین طیف رنگی خود دارد و مشکلی با پیدا کردن آن ندارید.

تغییراتی که در چشم به وجود می آورد:

  • حالت طبیعی
  • اکسیژن رسانی به اندازه کافی
  • بدون ایجاد خستگی وسنگینی در چشم
  • بدون آبریزش و قرمزی
  • بدون جا به جایی در داخل چشم

این نوع لنز با اینکه خیلی طرفدار دارد اما هر برندی نوع آن را در خود ندارد.

لنز رنگی طوسی عسلی Desio(دسیو)

دسیو یکی از معتبر ترین و بهترین برند های جهانی است که شما می توانید آن را در اکثر دارو خانه های معتبر پیدا کنید. یک برند ایتالیایی با تمام استاندارد های جهانی به همراه لنز های رنگی زیبا با طیف رنگی متعدد و سایه های جذاب در کنار کیفیتی که این برند را کامل می کند.

رنگ های متعددی مثل رنگ طوسی عسلی، سبز عسلی، طوسی یخی، طوسی آبی و غیره.. می باشد.

این نوع برند با طیف رنگ های متنوعی که دارد بسیار برای چشم های تیره مناسب هستند منایب کسانی که لنز رنگی را دوست دارند و از طرفی به طبیعی بودن رنگ لنز هم بسیار اهمیت می دهند.

لنز رنگی طوسی عسلی 21

لنز رنگی طوسی عسلی و انواع پوست

پوست های تیره و روشن هر دو نمونه های خوبی هستند تا این نوع لنز در چشم به خوبی بدرخشد. این هم یکی دیگر از دلایل خاص وپرطرفدار این نوع رنگ لنز است.

پوست های تیره

پوست های تیره به خوبی به این نوع لنز پاسخ می دهد. لنز طوسی عسلی یک طیف شگفت انگیزی از تیره و روشن در خود دارد که افراد تیره این نوع امتیاز لنز را بهتر نشان می دهند و می توانند این نوع لنز را با رنگ های گرم در روسری ، پیراهن و بلوز بهتر نشان دهید.

پوست های روشن

برای پوست های روشن هم زیباست. تنها نکاتی را باید مورد توجه قرار داد تا به مانند پوست های تیره خود را به خوبی نشان دهد. یعنی از نوع رنگ ابرو و مو خود مطمئن شوید .

اگر جز افرادی هستید که پوست روشن و موی تیره  هستید پس این نوع رنگ مناسب شما  است و تنها باید با آرایش چشم شما هماهنگ شود.

اما اگر دارای مو و ابروی بلوند و روشن هستید بهتر است از نوع عسلی دور خاکستری استفاده کنید هر چند که خود لنز طوسی عسلی هم مناسب است اما با سایه چشم مکمل می تواند بهتر جلوه کند.

لنز رنگی چشم از جمله مواردی است ک خیلی باید در انتخاب آن دقت کنید چه از نظر بهداشتی و چه از نظر آرایشی، تا انتخاب رضایت بخشی داشته باشید.

برند های بالا از جمله برند های موفق و معتبر هستند اما اگر آن ها را نیافتید در بازار مربوطه لنز، توصیه می شود حتما از داروخانه های معتبر خریداری کنید و از آرایشگاه ها و فروشگاه های لوازم آرایشی به هیچ وجه این کار را انجام ندهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه نگاهی به مقالات زیر بیندازید :

قیمت لنز آستیگمات | انواع لنز آستیگمات اورجینال .

لنز فصلی چیست ؟ | هر آنچه در مورد لنز فصلی باید بدانید .

قیمت لنز طبی رنگی سالانه و هر آنچه در مورد این لنز باید بدانید .

لنز طبی روزانه چیست ؟ هر آنچه در مورد لنز طبی روزانه باید بدانید .

خرید لنز طبی سالانه چه نکاتی را در بر می گیرد ؟

 

2 دیدگاه در “راهنمای جامع و کامل لنز رنگی طوسی عسلی

  1. مهین گفت:

    سلام عالی و کامل بود ممنونم فقط یک سوال چه لنزی برای چشم های ریز مناسب تره چه برندی ؟

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر
      از تاخیر احتمالی بابت جوابگویی عذرخواهی میکنم .
      خواهش میکنم انجام وظیفه کردیم .
      لنزهای هرا سایز کوچیکی دارند و فکر میکنم برای چشمان شما مناسب هستند .
      —————————————————————————————————————————————————
      برای اطمینان بیشتر نسخه ی دکتر را برای همکارانم ارسال کنید تا مشاوره ی بهتری به شما بدهند .
      شماره واتس آپ : 09399333093
      شماره تماس : 65011529

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *