[vc_row][vc_column][vc_column_text]امروزه بسیاری از مردم از لنز چشم استفاده می کنند. استفاده از لنز به ویژه در بین خانم ها رواج زیادی دارد. چرا که بسیاری از خانم ها برای تغییر رنگ چشم خود و همچنین رسیدن به رنگ مورد علاقه از لنز استفاده می کنند. به همین دلیل استفاده از انواع لنزهای زیبایی روز به روز در بین مردم رواج بیشتری پیدا می کند و ما در این بخش به معرفی لنز زیبایی آرین میپردازیم .

ولی با این حال، برای بسیاری از افراد که از لنزهای زیبایی استفاده می کنند، پیدا کردن لنز خوب یک دغدغه محسوب می شود. لنز زیبایی آرین از جمله لنزهای زیبایی است که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند. در بین لنزهای زیبایی می توان گفت که لنز زیبایی ارین در محبوبیت ویژه ای برخوردار است.

 

لنز زیبایی آرین

بسیاری از افراد که از لنز استفاده می کنند، به احتمال زیاد اسم لنز آرین را شنیده اند. همچنین ممکن است بسیاری از این افراد از لنز آرین استفاده کنند و یا استفاده کرده باشند. از این رو، با لنز زیبایی آرین به صورت خلاصه آشنایی داشته باشند.

ولی با این حال، نیاز به بررسی و معرفی بیشتر لنز آرین می باشد. لنز آرین از جمله لنزهای معروف و مشهور در بین لنزهای رنگی و زیبایی می باشد. استفاده از این لنز در بین بسیاری از مردم از جذابیت و محبوبیت زیادی برخوردار است.

لنز زیبایی آرین تولید کمپانی آرین کشور کره جنوبی است. این لنز در بسیاری از مراکز رسمی و غیر رسمی لنز به فروش می رسد و موجود است. ولی با این حال، برای علاقمندان و دوست داران لنز زیبایی آرین توصیه می شود، که این لنز را از مراکز معتبر خریداری نمایند. چرا که لنز با حساس ترین عضو بدن انسان سر و کار دارد و معتبر و با کیفیت بودن آن از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

لنز زیبایی آرینویژگی لنز های تماسی آرین

لنزهای آرین به صورت فصلی و سالانه تولید می شود و برای افرادی که دوست ندارند، هر روز لنز خود را عوض کنند، خوب است. فصلی و سالانه بودن این لنزها از روی تاریخی که بر روی بسته بندی آن نوشته شده است تعیین می شود. از تاریخی که جعبه و بسته بندی لنز را باز می کنید تاریخ استفاده از لنز شروع می شود. لنزهای فصلی سه ماه بعد از باز شدن می توان استفاده کرد و لنزهای سالانه را یک سال بعد از این که بسته بندی را باز کردید می توانید استفاده کنید. البته بسیاری از متخصصان و کارشناسان توصیه می کنند که بهتر است لنز را زودتر از موعد تعیین شده بر روی آن تعویض نمود و نباید تا آخرین مهلت تعیین شده استفاده کرد. چرا که این طوری برای سلامتی چشم ها بهتر است.

ماده سازنده لنز هم در خرید و انتخاب لنز بسیار مهم است. لنزهای آرین از ماده Polyhema ساخته شده اند. در هر جعبه و بسته بندی لنز دو عدد لنز آرین وجود دارد که با استفاده از فناوری هایدروژل ساخته شده اند. این لنز از جمله برندهای پر طرفدار لنز در دنیا می باشد و همچنین دارای قیمت مناسبی در در بین لنزهای رنگ موجود در بازار است. از این رو، برای افرادی که می خواهند از لنزهای با کیفیت و خوب که دارای قیمت مناسبی باشند، استفاده نمایند این لنز می تواند بهترین انتخاب باشد.

 

مشخصات لنز زیبایی ارین

برای افرادی که به دنبال خرید لنز می باشند، توجه به مشخصات و ویژگی هایی که لنز دارد، از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. از این رو، ویژگی ها و خصوصیاتی که لنزهای زیبایی آرین دارند، می تواند برای بسیاری از علاقه مندان لنز مورد توجه قرار گیرد. خصوصیات و ویژگی های لنز آرین به شرح زیر می باشد.

– درصد آب برسانی لنز زیبایی آرین 42 درصد می باشد، که در مقایسه با دیگر لنزهای زیبایی می توان گفت که بسیار مناسب و خوب است. بنابراین می توان گفت که رطوبت پذیری بسیار بالا و مناسب از جمله ویژگی ها و خصوصیاتی است که لنز زیبایی آرین دارد.

– علاوه بر درصد آب رسانی انحنای کروی لنز ارین هم از دیگر خصوصیات و ویژگی های این لنز محسوب می شود. انحنای کروی این لنز 8.6 است. این انحنای موجب جا گیری درست و دقیق لنز بر روی قرنیه چشم می گردد و از ایجاد ناراحتی و اذیت برای استفاده کننده جلوگیری می کند.

– قطر لنز هم برای خرید و انتخاب لنز مناسب از دیگر ویژگی ها و خصوصیاتی است که باید حتما به آن توجه نمود. در این دیدگاه قطر لنز زیبایی آرین 14.50 می باشد.

– رنگ های لنز شاید بتوان گفت که یکی از مهم ترین و اصلی ترین فاکتورهایی است که لنز باید داشته باشند. لنزهای زیبایی آرین به دلیل داشتن تنوع رنگی بالا از جمله محبوب ترین و زیبا ترین لنزهای زیبایی موجود در بازار محسوب می شود. به همین دلیل بسیاری از افراد که می خواهند از انواع رنگ های متنوع لنز رنگی استفاده کنند، از این لنزها استفاده می نمایند. لنز زیبایی آرین در سه طیف رنگی یا همان تن رنگی در بازار وجود دارد و دارای هشت رنگ پایه می باشد. به همین دلیل این لنز توانسته است، پاسخ گوی بسیاری از سلیقه ها و نیازهای افراد باشد. در مجموع لنز رنگی آرین در سه تن رنگی دارای 34 رنگ متفاوت می باشند.

 

رنگ های لنز آرین

لنز زیبایی آرینلنز زیبایی ارین دارای رنگ های متنوع و متنوعی است. از این رو، می توان گفت که این لنز یکی از لنزهایی زیبایی است که دارای رنگ های بسیار متنوعی می باشد. با توجه به تنوع رنگی که لنز آرین دارد، این لنز توانسته است، پاسخ گوی بسیاری از سلیقه های افراد مختلف باشد. بسیاری از بانوان و افرادی که می خواهند از انواع رنگ های لنز زیبایی استفاده کنند، به سراغ لنز زیبایی آرین می روند. لنز زیبایی آرین در سه طیف رنگی یک، دو و سه در بازار موجود می باشد.

لنزهای زیبایی آرین در طیف رنگی یک بدون دور بوده و تک رنگ می باشند. ولی در طیف رنگی دو با وجود این که تک رنگ می باشند دارای دور مشکی هم هستند. اما طیف سوم ترکیبی از رنگ لنز به اضافه رنگ عسلی با دور مشکی است. در این سه تن رنگی لیز زیبایی آرین دارای رنگ هایی مانند خاکستری تیره، خاکستری روشن، قهوه ای، سبز، آبی آسمانی، آبی دریا و غیره می باشند. بنابراین باید گفت که رنگ بندی بسیار زیبا و متفات از جمله ویژگی ها و خصوصیاتی است که لنز زیبایی آرین دارد.

 

مزیت های لنز زیبایی آرین

با توجه به آنچه که گفته شد، می تواند گفت که لنزهای آرین دارای مزایا و امتیازات بسیار زیادی است. از جمله مزیت هایی که لنز زیبایی آرین دارند، می توان به موارد زیر اشاره نمود.

– داشتن مجموعه کامل از لنزهای تماسی از جمله مزیت هایی است که لنز زیبایی آرین دارند.

– سازگار بودن با محیط زیست از دیگر مزیت این لنزها می باشد. چرا که لنزهای آرین از هیدروژل سیلسکون ساخته شده است.

– دیگر مزیتی که این لنز دارد و می توان به آن اشاره نمود، داشتن فناوری AQUAGRIP می باشد.

بنابراین لنز زیبایی آرین به دلیل داشتن قابلیت اکسیژن رسانی و آبرسانی بالا، داشتن تنوع رنگی زیاد و همچنین تولید شده با فناوری بالا از مزیت ها و اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. علاقه مندان و دوست داران لنز می توانند این لنزهای زیبایی را در رنگ های مورد علاقه تهیه و خریداری نمایند و به صورت فصلی و یا سالانه از آن استفاده کنند.

ما بر این باور هستیم که شما دوستان و همراهان همیشگی ما می توانید با نظرات و اتقادات سازنده خود له تیم تولید محتوایی ما کمک نمایید تا برای خود شما این کارایی را داشته باشیم و بتوانیم هر چه بهتر و با کیفیت تر محتواهایی هر چه فاخرتر و کامل تر تولید کنیم.

به همین منظور اگر در مورد موضوعات مندرج در مقاله بالا موضوعی ذهن شما را به خود مشغول نموده و نقد دارین که می تواند به بهتر شدن مقاله کمک نماید در قسمت پیشنهادات قرار دهید. در ضمن اگر در ارتباط با موضوع مقاله دانش جدیدی دارید و می توانید به تکمیل نمودن محتوای تولید شده کمک کنید ما و دیگر مخاطبین محترم را از ان آگاه گردانید.

جهت کسب اطلاعات عمومی بیشتر درمورد لنزهای داخل چشمی , خواندن مقالات زیر نیز خالی از لطف نیست :

لنز چشم فرشلوک چه خصوصیتی دارد ؟؟ آیا لنز فرشلوک مناسب است ؟

لنز یخی دور مشکی چیست | قیمت و انواع لنز یخی دور مشکی

عمل لنز داخل چشم چیست |ویژگی های عمل لنز داخل چشم

بهترین مارک لنز رنگی | خصوصیات و ویژگی های لنزهای رنگی

لنز چشم عسلی چیست | قیمت و انواع لنز چشم عسلی

بهترین رنگ لنز چشم و دلایل انتخاب آن !

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woodmart_products layout=”carousel” spacing=”10″ element_title=”لنزهای رنگی آرین” taxonomies=”1046″ slides_per_view=”4″ autoplay=”no” hide_pagination_control=”no” hide_prev_next_buttons=”no” center_mode=”no” wrap=”no” sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no” scroll_carousel_init=”no”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *