در این مطلب قصد داریم به مزایای لنز بیوتی بپردازیم. خانم ها علاقه زیادی به استفاده از لنزهای رنگی و زیبایی دارند. 95 درصد متقاضیان لنزهای رنگی خانم ‌ها هستند، خانم ‌هایی که دیگر اعتقاد چندانی به زیبایی طبیعی ندارند چرا که در سبک زندگی این روزها، ظاهر افراد اهمیت دو چندانی پیدا کرده است.

خریدن لنزهای رنگی و استفاده از رنگ ‌های متنوع آن، یکی از ساده ‌ترین روش ‌ها برای ایجاد تغییر در ظاهر چشم‌ ها است. امروز دوره دوباره گفتن جملاتی مثل «لنز مضر است و باعث نابینایی می‌شود» نیست چرا که لنز وسیله ‌ایی است کاملا بی‌خطر، البته اگر روش مصرف آن را به درستی بدانیم و رعایت کنیم.

بعد از موج سیل ‌آسای جراحی‌ های زیبایی و استفاده از لوازم آرایشی، استفاده از لنزهای رنگی و تزئینی هم در بین خانم ‌های جوان ایرانی طرفداران فراوانی پیدا کرده است.از زیباترین لنزهای رنگی که افراد می توانند بدون هیچگونه ترسی از آن استفاده کنند، می توان به لنزهای رنگی بیوتی اشاره کرد.

مزایای لنز بیوتی

  • لنز بیوتی محصول کشور کره جنوبی است.
  • لنز بیوتی دارای مجوز از وزارت بهداشت ایران می باشد.
  • لنز بیوتی دارای کلیه مجوزهای لازم می باشد.
  • لنزهای بیوتی از ماده ایی به نام polyhema ساخته شده اند.
  • روش ساخت لنزهای بیوتی با قالب ریخته گری است.
  • منحنی اصلی لنز بیوتی 8.6 میلی متر است.
  • قطر لنزهای بیوتی 14 میلی متر است.
  • مقدار رطوبت در ماده لنز بیوتی، 42 درصد است.

برتری های لنزهای رنگی بیوتی

  • لنزهای رنگی بیوتی، رنگ طبیعی چشمان فرد را شفاف تر می کنند.
  • فرد با استفاده از لنزهای رنگی بیوتی احساس ناراحتی نمی کند.
  • لنزهای رنگی بیوتی، زیبایی خاصی به چشمان فرد می بخشند.
  • لنزهای رنگی بیوتی در هفت رنگ مختلف عرضه می شوند.
  • لنزهای رنگی بیوتی دارای سه تناژ: تن 1 (بدون دور)، تن 2 (دور مشکی) و تن 3 (ترکیب عسلی+ دور مشکی) هستند.
  • مدل تن 1 لنزهای رنگی بیوتی به صورت طبیعی و ساده در چشم دیده می شوند.
  • مدل تن 3 لنزهای رنگی بیوتی دارای رگه های عسلی و روشن در چشم هستند.

نکته بسیار مهم در هنگام خرید لنزهای رنگی

نکته بسیار مهمی که در هنگام انتخاب یک لنز رنگی وجود دارد، مشورت با یک متخصص چشم درباره نوع، برند و میزان استفاده از آن است.این موضوع به تمام انواع محصولات این چنینی، چه با قیمت پایین و چه با قیمت بالا مربوط می ‌شود و باید تایید یک پزشک را درباره لنز انتخابی خود داشته باشید تا به طور صددرصد درباره کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.

علاوه بر کیفیت لنزهای زیبایی انتخابی تان، باید به نحوه استفاده از آن ها هم اهمیت فراوانی بدهید. طرز استفاده از لنزها و شرایط نگهداری از آن‌ ها، باعث دوام کیفیت آن‌ها و سلامت بیشتر چشم ‌ها می ‌شود.درباره انتخاب و استفاده از لنز برند بیوتی نیز حتما با چشم پزشک خود مشورت کنید.

نکات مهم در هنگام استفاده از لنز بیوتی

لنزهای رنگی بیوتی را با موارد احتیاطی که در زیر شرح داده شده است، استفاده نمائید:

  • قبل از استفاده از لنز آن را با محلول مناسبی شستشو دهید.
  • حتما اول آرایش چشم ها را پاک کرده و سپس لنزها را داخل چشم قرار دهید.
  • دست و صورت خود را با صابون ها و یا لوسیون های غیر معطر شسته و در مجاورت هوا با حوله بدون پرز خشک کنید.
  • لنز بیوتی را با کمک انگشت میانی و یا اشاره و با دست خلاف جهت چشم در چشم های خود قرار دهید.
  • هنگام قرار دادن لنز بیوتی داخل چشم بهتر است پلک را از ناحیه ی اتصال مژه به پلک، نگهدارید تا در زمان گذاشتن لنز، مرتب پلک نزنید چراکه برخورد مژه با لنز باعث آلودگی لنز می شود.
  • در هنگام استفاده از اسپری های آرایشی و یا مو، چشم را بسته تا ذرات معلق به لنز آسیب نرساند.

مزایای لنز بیوتیموارد مهم در انتخاب و استفاده از لنز بیوتی

  • هنگامی که لنز بیوتی داخل چشم قرار دارد، به هیچ عنوان از سشوار استفاده نکنید، چراکه باعث بخارشدن آب موجود در لنز شده و لایه نازکی از پلاستیک به چشم می چسبد و با عمل جراحی می بایستی آن را خارج نمود.
  • مراقب باشید نوک ناخن و یا اشیا تیز به لنز بیوتی برخورد نکند، چرا که باعث پارگی آن خواهد شد.
  • سعی کنید هر سه ماه یک بار، محفظه نگهداری لنز خود را تعویض کنید.
  • اگر چشم هایتان قرمز و ملتهب است، از مصرف لنزهای بیوتی خودداری و به پزشک مراجعه کنید.
  • اکثر لنزهای چشمی و به خصوص لنز بیوتی را می بایست هنگام خواب از چشم خارج نمود، چرا که به مرور زمان باعث آسیب رساندن به چشم ها خواهد شد.
  • اگر لنزی باعث سوزش و التهاب چشم ها شد، آن را فورا از چشم ها خارج و مجددا شستشو دهید. اگر دوباره علایم سوزش و قرمزی تکرار شد، از مصرف آن ها خودداری کنید.
  • لنزهای بیوتی را در هنگام تاریخ انقضایشان تعویض کنید و هرگز از لنز بیوتی تاریخ انقضا گذشته استفاده نکنید.

مدت زمان استفاده از لنزها

استفاده از لنزهای چشمی بیشتر از مدت زمان توصیه شده می تواند خطر عفونت و عوارض چشمی را افزایش دهد. انواع مختلفی از لنزهای چشمی در بازار وجود دارند و اکثر آن ها طوری طراحی شده اند که در روز استفاده شوند و شب ها هنگام خواب از چشم خارج شوند.

استفاده از لنزهای چشمی به طور معمول تابع یک دوره زمانی مشخص است. به عنوان مثال، باید از لنزهای یکبار مصرف روزانه به مدت یک روز استفاده شود و سپس دور انداخته شود. لنزهای ماهانه معمولاً در طول روز استفاده می شوند و بعد از آن هر شب تمیز و در محفظه نگهداری لنز، قرار داده می شوند و پس از یک ماه استفاده روزانه، دور انداخته می شوند.

لنزهای ماهانه یا تمدید شونده نیز وجود دارند که می توان از آن ها به طور مداوم تا یک هفته یا بیشتر استفاده کرد.

رعایت راهنمایی های چشم پزشک و کلیه دستورالعمل های سازنده لنز در مورد مراقبت از آن ها، مدت زمان استفاده ایمن از آن ها و زمان تعویض آن ها مهم است.

لنزهای چشمی نرم هم به صورت استفاده روزمره و هم لنزهای تمدید شونده به بازار عرضه می شوند. حتی استفاده از لنزهای چشمی تمدید شونده نیز به طور مداوم، خالی از اشکال نیست.

استفاده از لنزهای چشمی هنگام خواب

استفاده از لنزهای چشمی برای مدت زمان طولانی، از جمله در هنگام خواب، می تواند باعث جمع شدن مواد زائد در زیر لنزها شود و این امر به طور بالقوه منجر به عفونت چشم یا عوارض قرنیه می شود. FDA هشدار می دهد که استفاده از لنزهای چشمی به صورت شبانه می تواند باعث ایجاد فشار روی قرنیه شود، این کار باعث می شود اکسیژن کافی از لنز عبور نکند و این می تواند باعث آسیب قرنیه شود و احتمال عفونت را افزایش دهد. هرچه مدت زمان طولانی تری بدون استراحت از لنزهای چشمی استفاده کنید، خطر عفونت چشم بیشتر می شود و این کار بدون درمان مناسب حتی می تواند منجر به نابینایی نیز شود.

چشم افراد با هم متفاوت است. برخی از افراد اصلا قادر به استفاده از لنزها به صورت شبانه نیستند، حتی اگر این لنزها برای استفاده مداوم هفتگی یا ماهانه طراحی شده باشند.

 

عوارض استفاده بیشتر از لنزهای ماهانه، بیشتر از زمان دور انداختن آن ها، می تواند شامل موارد زیر باشد

  • هایپوکسیا (Hypoxia)، کمبود اکسیژنی است که از طریق لنز به چشم جریان می یابد.
  • مشکلات قرنیه، از جمله زخم یا کراتیت عفونی، پارگی و خراش.
  • التهاب قرنیه، که می تواند مزمن باشد و ادامه استفاده از لنز را برای فرد سخت کند.
  • ورم ملتحمه (چشم صورتی)، که نوعی عفونت در ملتحمه است که پلک ها را خط می زند.
  • تحریک چشم، که می تواند باعث ناراحتی در بینایی شود.
  • عفونت چشم، که می تواند جدی باشد و باعث آسیب دائمی به چشم شود.
هشدار FDA

FDA هشدار می دهد که بسیاری از این عوارض می توانند با استفاده طولانی مدت از لنزهای چشمی بروز کنند، به خصوص اگر دقیقاً از دستورالعمل های دقیق مراقبت از لنزهای چشمی پیروی نکنید.

لنزهای روزانه برای مقاومت در برابر مواردی که می توانند با استفاده منظم روی لنزها جمع شوند، از جمله میکروب ها و باکتری ها ساخته نشده اند. اشک هر فردی حاوی لیپید، پروتئین و کلسیم است و این مواد می توانند روی لنزهای چشمی شما جمع شوند. قرار نیست لنزهای یکبار مصرف روزانه بیش از یک روز، در برابر تجمع بالقوه مواد زائد مقاومت کنند.

لنزهای تمدید شونده را نباید با لنزهای روزانه و یک بار مصرف اشتباه گرفت. لنزهای تمدید شونده غالباً برای استفاده یک ماه و یا حتی یک هفته طراحی شده اند، این بدان معناست که می توان آن ها را ضد عفونی کرد، در محفظه نگهداری لنز قرار داد و دوباره صبح از آن ها استفاده کرد. لنزهای تمدید شونده ممکن است به مدت یک روز، یک هفته یا گاهی اوقات دو هفته نیاز به تعویض مجدد داشته باشند.

لنزهای روزانه باید هر روز پس از یک بار استفاده دور انداخته و جایگزین شوند. استفاده از لنزهای روزانه فراتر از مدت زمان استفاده برنامه ریزی شده آن ها، همان خطراتی را دارد که استفاده بیش از یک ماه از لنزهای ماهانه به همراه دارد.

اگر از لنزهای چشمی استفاده می کنید، توصیه می شود قبل از قرار دادن ست بعدی بعد از تعویض، اجازه دهید چشمانتان حداقل یک شب استراحت کرده و نفس بکشند.

 

مزایای لنز بیوتی

خرید لنز بیوتی از سایت لنز مارکت

لنزهای بیوتی یکی از بهترین برندهای موجود در بازار جهانی می باشند.لنزهای بیوتی از معروف ترین و پرفروش ترین لنزهای موجود در بازار ایران هستند و طبیعتا تمام افرادی که از لنزهای طبی و یا رنگی استفاده کرده اند نام لنزهای بیوتی به گوششان خورده است

لنز بیوتی محصول کمپانی Dreamcontact کشور کره جنوبی است.قیمت لنزهای بیوتی به نسبت سایر لنزها، پایین تر است و این دلیل بر بی کیفیت بودن آن ها نسبت به سایر لنزها نمی باشد، چرا که لنزهای بیوتی کیفیت بسیار بالایی دارند.

لنزهای بیوتی به دلیل آبرسانی بالا و راحتی زیادی که برای چشم ها ایجاد می کنند، از پرطرفدارترین لنزهای موجود در بازار هستند و همچنین این لنزها رضایت درصد بالایی از مشتریان را به خود جلب کرده اند.

بیوتی یک مارک کاملا معتبر در زمینه تولید انواع لنزها است. لنزهای طبی و رنگی بیوتی از پیشرفته ترین و بهترین لنزهای موجود در بازار هستند و جزء بهترین لنزهای موجود در بازار نیز هستند.

لنزهای بیوتی از مواد درجه یک و عالی ساخته شده اند، به همین دلیل دید بسیار خوبی را برای شخص به ارمغان خواهند آورد. نمایندگی لنزهای بیوتی در ایران، در تهران قرار داد و سایت معتبر لنز مارکت است.سایت لنز مارکت بزرگترین فروشگاه اینترنتی لنز چشمی در ایران است.

افراد می توانند بسته به نیاز خود، لنز مورد نظر خود را از سایت لنز مارکت خریداری نمایند.سایت لنز مارکت انواع لنزهای بیوتی را با بهترین و منصفانه ترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه می کند.فروشگاه لنز مارکت، بهترین فروشگاه لنز بیوتی است.لنزهای بیوتی از نظر کیفیت، راحتی و ضد حساسیت بودن, یکی از بهترین لنزهای موجود در بازار لنز می باشند.

در مورد خرید لنزهای بیوتی از سایت لنز مارکت بیشتر بدانید

سایت لنز مارکت یکی از معتبرترین و تخصصی ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه محصولات مرتبط با بینایی است. این سایت دارای پرداخت امن، هفت روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل بودن کالا است.

شما برای تکمیل فرایند خرید لنزهای بیوتی می توانید با کارشناسان لنز مارکت مشورت کنید.خرید لنزهای بیوتی از سایت لنز مارکت که بزرگترین فروشگاه آنلاین فروش لنز و همچنین یکی از نمایندگی های معتبر لنز بیوتی است، مزایای بسیاری دارد. یکی از مزایای لنز بیوتی این است که شما می توانید این لنزها را با قیمتی بسیار مناسب از سایت لنز مارکت خریداری کنید و همچنین در خرید آن از تخفیفاتی نیز برخوردار شوید.

خرید آنلاین لنزهای بیوتی مزایای دیگری نیز دارد از جمله مزایای لنز بیوتی اینکه شما به راحتی و فقط با چند کلیک لنز مورد نظر خود را خریداری می کنید. ارسال محصولات لنز مارکت در داخل شهر تهران هزینه ایی ندارد و رایگان است و همچنین افراد در تهران می توانند هزینه محصولات را نیز در درب منزل پرداخت کنند.

همچنین افرادی که لنزهای بیوتی را به صورت آنلاین از سایت فروشگاهی لنز مارکت خریداری می کنند، دیگر دچار دردسر و ترافیک و شلوغی راه نیز نمی شوند و همچنین می توانند با مشاوران و کارشناسان با تجربه این فروشگاه آنلاین نیز در خصوص لنزهای بیوتی مشورت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *