[vc_row][vc_column][vc_column_text]این روز ها خانم های بسیاری در کل دنیا از لنزهای رنگی استفاده می کنند. بیشترین و اصلی ترین دلیلی که استفاده از لنز رنگی را گسترش داده است، زیبایی و مسائل زیبایی شناختی آن است‌. عموما تمایل به زیبایی در خانم ها بسیار زیاد است و استفاده از لنز های رنگی نیز این تمایل را جلوه ای دیگر می بخشد. با ما در زیر در مورد لنز طوسی آبی دور مشکی بخوانید.

لنز های طبی رنگی هم طرفداران زیادی به خود جلب کرده اند. لتز های رنگی تونالیته های متفاوتی دارند و شما می توانید بسته به سلیقه یا رنگ پوست صورت خود، از هر کدام از رنگ ها استفاده نمایید. طیف رنگی لنز ها به قدری متفاوت است که جدیدا لنز هایی با رنگ عروسکی هم به بازار راه پیدا کرده اند.

 

انواع رنگ های لنز زیبایی

رنگ های عروسکی شامل صورتی، بنفش، قرمز، زرد و … می باشند. استفاده از این مدل لنز های رنگی در کشور هایی مانند کره، چین و ژاپن بسیار گسترده شده اما دامنه مصرف آن به کشور های اروپایی و آمریکایی هم رسیده است در حدی که انجمن چشم پزشکان آمریکا به دلیل عوارض بسیار بد این مدل از لنز های رنگی، استفاده از آن را برای بانوان ممنوع اعلام کرده اند.

در این مقاله اما ما به بررسی رنگ خاصی از لنز های رنگی می پردازیم. این رنگ خاص و ویژه لنز طوسی آبی دور مشکی است. در کل لنز های طیف طوسی، علاوه بر رنگ دادن به چشم های شما، جذابیت بسیار زیادی برایتان به ارمغان می آورند. یکی از دلایل محبوبیت لنز طوسی، هماهنگی آن با هر رنگ پوستی است.

این لنز رنگ چشم شما را به طور کامل عوض نمی کند اما نگاه و چهره زیبا تری را به شما خواهد داد و در عین حال طبیعی بودن چهره تان را حفظ می کند. استفاده از لنز طوسی آبی دور مشکی نیز علاوه بر حفظ طبیعی بودن چهره تان، شما را در داشتن چشمانی جذاب با تنالیته آبی یاری می کند. لنز طوسی آبی دور مشکی، به دلیل خاص بودنش طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است.

 

چرا لنز رنگی پر طرفدار ترین محصول در اپتیک به شمار میرود ؟

بیشتر افرادی که تمایل دارند چشم های روشن تری داشته باشند به این رنگ رو می آورند. توجه داشته باشید که رنگ لنز طوسی آبی به دلیل تنالیته خاصی که دارد بیشتر برای رنگ پوست های روشن مناسب است، اما به این معنی هم نیست که با داشتن پوستی تیره یا سبزه نمی توانید از این رنگ لنز استفاده نمایید.

چرا که انتخاب رنگ لنز بر مبنای چهره و رنگ مو و … هم می باشد. لنز طوسی آبی دور مشکی جزو رنگ های روشن محسوب می شود بنابراین بر روی چشم های طبیعی روشن، بهتر و بیشتر خود را نشان خواهد داد و بر روی چشم های تیره تر، حالت سرد و یخی به خود خواهد گرفت. دقت داشته باشید که بر روی چشم های تیره، رنگ لنز تیره تر از حالت اصلی خواهد بود. پس هنگام خرید لنز اگر چشمانتان تیره است به این نکته توجه داشته باشید.

سری لنز های آبی با توجه به شرکت تولیدی، نام خاصی برای خود دارد و هر شرکتی نام سری را بر مبنای سلایق خود می گذارد اما معروف ترین نام سری طوسی آبی، سری لنز یخی نام دارد. لنز طوسی آبی دور مشکی با داشتن همین دور مشکی خود جذابیت بسیار زیادی به چهره شما می دهد. رنگ لنز علاوه بر پوست، به رنگ موها، نوع چشم و نوع آرایشی که می کنید هم بستگی دارد.

 

 

چرا لنز طوسی آبی دور مشکی ؟؟

اگر پوستی سفید دارید و قصد دارید از لنز طوسی آبی دور مشکی استفاده نمایید، می توانید با داشتن موهایی بلوند یا روشن زیبایی چهره خود را چندین برابر نمایبد. شما می توانید با سبکی ملایم و لایت، آرایش چهره خود را انجام دهید. مطمئن باشید این سبک آرایش، هم خوانی خوبی با رنگ طوسی آبی چشمان شما خواهد داشت.

البته می توانید با رژ لبی قرمز کمی چهره را از حالت یخ بودن خارج کنید. اگر ترکیب صورت خود و رنگ هایی که متناسب با چهره تان هستند را بشناسید، به راحتی می تواند زمان حضور لنز ها، برای چشمان خود و زیبایی آن تصمیم گیری نمایید. همان طور که گفتیم انتخاب رژ لب مناسب، خط چشم مناسب و مهم تر از همه رنگ سایه مناسب، کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد.

توجه کنید که در هنگام استفاده از این لنز چشم ، حتما باید از خط چشم تیره تری استفاده کنید تا از حالت یخی بودن و سرد بودن چهره خود خارج شوید. برای بیشتر دیده شدن چشمانتان می توانید از سایه های تیره تر استفاده کنید و آن را در گوشه بیرونی چشم خود بکشید و در نهایت با خط چشمی تیره آن را تکمیل نمایید.

 

مزایای لنز طوسی آبی دور مشکی

این مسئله با توجه به دور مشکی بودن لنزتان، چشم های شما را جذاب تر و ویژه تر نشان خواهد داد. می توانید از تنالیته خاکستری هم برای سایه چشم خود استفاده نمایید که زیبایی بیشتری را برایتان به ارمغان خواهد آورد. رنگ‌ موهای مشکی هم جذابیت خاصی به چشمان شما با داشتن این رنگ لنز خواهد داد.

علاوه بر سایه های بسیار تیره، تنالیته سایه های مسی، قوه ای، برنز، صورتی، نارنجی، هلویی و مرجانی هم گزینه های مناسبی برای آرایش شما خواهند بود. توجه داشته باشید به دلیل رنگ خاص این لنز ها، آرایش چشم ها و صورت هایتان باید با دقت ویژه ای انجام شود. اگر مژه های شما کم‌ پشت است، استفاده از مژه مصنوعی بسیار به شما و زیبایی تان بسیار کمک می کند.

اگر از سایه قهوه ای یا بژ استفاده می کنید، می توانید از رژ لب های تن قرمز استفاده نمایید تا آرایشتان تکمیل شود. استفاده از لنز ها چه طبی و چه رنگی تنها نیاز به نکات زیبایی شناختی یا برطرف کردن مشکلات جسمی ندارد. بلکه استفاده صحیح و طرز نگهداری از آن ها هم بسیار مهم می باشد، چرا که اگر از چشمتان محافظت نکنید باعث عفونت و صدمات جبران ناپذیری خواهد شد.

 

لنز آبی طوسی دور مشکیست آرایش لنز طوسی آبی دور مشکی

زمانی که می خواهید لنز رنگی دلخواه خود را خریداری کنید، به هیچ عنوان برای اطمینان داشتن از رنگ لنزتان، لنز فرد دیگری را در چشمان خود امتحان نکنید. حتما لنز پلمپ شده و داخل جعبه را تحویل بگیرید و از پذیرفتن لنز های موجود در ظروف نگهداری خود داری نمایید. نگذارید لنز شما با آب تماس پیدا کند و به هیچ عنوان از آب به عنوان محلول شستشوی لنز ها استفاوه نکنید.

هنگام استفاده از لنز، لوازم آرایشی خود را هر سه ماه یک بار عوض کنید. قبل از رفتن به حمام یا استخر، حتما لنز های خود را در بیاورید. هنگام گذاشتن یا برداشتن لنز از روی چشمانتان، دستان خود را بشویید. مراقب باشید، با ناخن های خود، روی هاله چشمانتان خراش ایجاد نکنید‌. وقتی لنز طبی را در چشمتان قرار دادید اقدام به آرایش اطراف چشم کنید.

حتما از لوازم آرایشی مانند خط چشم و ریمل ضد آب استفاده نمایید. حدالمقدور از سایه های چشم و خط چشم های غیر اکلیلی استفاده نمایید. موقعی که در چشمان خود لنز را قرار می دهید، خط چشمتان را در میان مژه ها و داخل چشمان خود نکشید. سخن آخر در این مقاله، در باب مدل های مختلف لنز طوسی آبی دور مشکی موجود در بازار است. از هر نوع لنز رنگی و طبی من جمله همین لنز، برند های مختلفی در بازار موجود می باشد.

 

سخن آخر در مورد لنز طوسی آبی دور مشکی

زمانی که می خواهید لنز خریداری نمایید حتما از برند های معتبر استفاده نمایید. امروزه برند هایی نامعتبر از انواع محصولات در کل دنیا موجود می باشد. پس سعی کنید‌ بهترین برند را با توجه به کمک خریدار یا تحقیقات خود پیدا کنید. چشم بسیار حساس است بنابراین نباید به گونه ای انتخاب لنز را انجام دهید که چشم در این صورت دچار عفونت، کم بینایی و … خواهد شد. لنز های نا معتبر از نظر قیمت نیز در رده های کمتری قرار دارند.

برند های معتبر قیمت های زیادتری دارند و حتی از نظز بسته بندی، بهتر هستند. علاوه بر این سعی کنید از خرید لنز های سالانه هم خودداری نمایید و ترجیحا لنز های روزانه یا ماهیانه خریداری نمایید. هر چه زمان استفاده کمتر باشد، برای چشم های شما بهتر خواهد بود.

ما بر این باور هستیم که شما دوستان و همراهان همیشگی ما می توانید با نظرات و اتقادات سازنده خود له تیم تولید محتوایی ما کمک نمایید تا برای خود شما این کارایی را داشته باشیم و بتوانیم هر چه بهتر و با کیفیت تر محتواهایی هر چه فاخرتر و کامل تر تولید کنیم.

به همین منظور اگر در مورد لنز طوسی آبی دور مشکی موضوعی ذهن شما را به خود مشغول نموده و نقد دارین که می تواند به بهتر شدن مقاله کمک نماید در قسمت پیشنهادات قرار دهید.
در ضمن اگر در ارتباط با موضوع مقاله دانش جدیدی دارید و می توانید به تکمیل نمودن محتوای تولید شده کمک کنید ما و دیگر مخاطبین محترم را از ان آگاه گردانید.

جهت کسب اطلاعات عمومی بیشتر درمورد لنزهای داخل چشمی , خواندن مقالات زیر نیز خالی از لطف نیست :

هر آنچه در مورد لنز طبی مورنینگ باید بدانید

هر آنچه در مورد لنز رنگی یکبار مصرف باید بدانید

لنز برای آستیگمات چه تفاوتی با لنزهای طبی دارد ؟

چگونگی استفاده از قرص شستشوی لنز را بیاموزیم  !!

راهنمای خرید لنزهای رنگی | نکات خواندنی در مورد لنز رنگی

انواع لنز زیبایی برای چشم | نکات مهم برای استفاده از لنزهای زیبایی

 [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woodmart_products layout=”carousel” spacing=”10″ element_title=”نمایش قیمت تعدادی از لنزهای آبی طوسی دور مشکی” taxonomies=”371″ slides_per_view=”5″ autoplay=”no” hide_pagination_control=”no” hide_prev_next_buttons=”no” center_mode=”no” wrap=”no” sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no” scroll_carousel_init=”no”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *