[vc_row][vc_column][vc_column_text]لنز چشمی طوسی از پرفروش ترین لنز های چشمی در بازار می باشد.  تا این لحظه که در حال خواندن این متن هستید، نمی دانم که از لنز طوسی استفاده کرده اید یا نه؟ چه استفاده کرده باشید و چه نکرده باشید، این مطلب را بخوانید، بد نیست!

استفاده از لنز چشم به طور کلی خیلی رواج پیدا کرده، یعنی اگر قبلا سلبریتی ها فقط، استفاده می کردند، اکنون همه دختر ها و پسر های جوان و نوجوان و حتی بزرگتر از این ها در حال استفاده هستند.

سوالات در زمینه لنز چه در بخش بهداشت و پزشکی و چه در بخش مدل و زیبایی به کرات زیاد است، اما در این مقاله قصد گرفتن وقت شما در بخش پزشکی را نداریم، بیشتر در بحث مد و زیبایی قصد تکمیل اطلاعات شما را داریم.

زیر تیتر های این مقاله شاید یکی از سوالات شما و یا همه سوالات شما باشند.

ویژگی های کلی برای یک لنز طوسی چشمی نه خیلی زیاد است نه خیلی کم، اما یک سری ویژگی های کلی دارد، که بدان ها اشاره می کنیم، و در طول متن به هر کدام می پردازیم.

با هر رنگ پوستی کنار می آید

 اینکه گفته می شود با هر رنگ پوستی کنار می آید دلیل بر این موضوع نیست که همه بدون یک سری قواعد می توانید از آن استفاده  کنید.

رنگ های پوست روشن به همراه  موهای بلوند و  پوست های تیره و سبزه می توانند معمولا بدون رعایت  تمام نکات آرایشی مثل سایه زدن، مژه مصنوعی  از آن  استفاده کنند، چون توناژ رنگی بین پوست و نوع لنز طوسی چشمی حالت کنتراست ایجاد کرده و جلوه زیبایی به چهره می دهد.

با پوست های میانه یا در اصطلاح ما ایرانی ها، گندمگون این لنز رنگی هر چند که زیبایی های خاص خودش را در این نوع چهره دارد، اما رعایت یک سری نکات آرایشی نیاز است،  که در همین مطلب بدان اشاره خواهیم کرد که چه کار کنیم که لنز طوسی چشمی که استفاده می کنیم، نه خیلی زننده باشد و نه خیلی محو باشد که کسی متوجه نشود.

لنز چشمی طوسی 3

با هر رنگ چشمی سازگار است

معمولا با هر رنگ چشمی سازگاری خوبی دارد.

تازه یک حالت هارمونیک با هر کدام از رنگ چشم ها ایجاد می کند که به دل هر کسی می نشیند. البته اگر لنز مورد نظر و رنگ را به درستی انتخاب کنید، گاهی طوسی می خرید و آبی از آب در می اید.

رنگ چشم قهوه ای با لنز طوسی

رنگ چشم قهوه ای جز رنگ هایی می باشد که بیشتر ما انسان ها از آن برخور داریم، پس بیشتر شرکت های سازنده، مطمئن باشید این موضوع را در نظر گرفته اند و محصول خود را می فروشند و الا ورشکست می شدند، پس الویت با ما چشم قهوه ای هاست.

اگر چشمان شما  قهوه ای تیره می باشد درجه روشن تری را از رنگ لنز طوسی انتخاب کنید این موضوع در جلوه کردن لنز بسیار تاثیر گذار است.

اگر چشمان شما قهوه ای روشن باشد می توانید از لنز طوسی عسلی با درجه ای تیره تر استفاده کنید تا ظاهری جذاب تر داشته باشید.

رنگ چشم آبی با طوسی:

معمولا چشم آبی ها رنگ چشم های خود را برتر از همه رنگ ها می دانند ولی گاهی جهت تنوع دوست دارند که رنگ دیگر را به چشم های خود امتحان کنند که البته این دست از آدم ها رنگ های تیره و قهوه ای  را جهت متفاوت شدن بر می گزینند اما اگر چشم آبی هستید و  لنز طوسی چشمی را  دوست دارید، بهتر است از توناژ رنگی تیره استفاده کنید تا مشخص شود، چون این رنگ ها یعنی آبی و طوسی تقریبا  جز  رنگ های سر هستند و هم خانواده  پس با تیره انتخاب کردن شاید یک تغییر اساسی را در چهره خود حاصل کنید.

در ضمن به آرایش تقریبا غلیظ هم احتیاج دارید.

لنز چشمی طوسی

رنگ چشم  سبز با لنز طوسی

چشم رنگی های سبز کمی با بقیه متفاوت هستند و درجه رنگی در این چشم ها متنوع و متفاوت می باشد، گاهی سبز متمایل به  آبی هستند یا  متمایل به رنگ زیتونی هستند و خلاصه اینکه این درجه رنگ کمی دقت می خواهد تا لنز طوسی ذوق شما را کور نکند.

اگر رنگ چشم سبز متمایل به رنگ زیتونی می باشد یعنی نه خیلی پر رنگ و نه خیلی کم رنگ است ، لنز طوسی درجه تیره برای شما مناسب است.

اما رنگ سبز تیره و در عین حال درخشان با لنز طوسی چشمی روشن  تر همخوانی دارد و می تواند جالب باشد.

همه این رنگ چشم ها آرایشی خاصی را برای لنز طوسی می طلبند که باید بدان دقت کنید تا لنز مورد نظر در چهره ، اضافی جلوه نکند و مخاطب ، حضار، افراد حاضر در مهمانی و هر کسی دیگر به دلش بنشیند.

آرایش چشم متناسب با لنز طوسی چشمی

آرایش چشم خیلی تاثیر مثبت و بسزایی می تواند در چهره شما داشته باشد و البته عکس آن هم صادق است.

چشم از عناصر کلیدی زیبایی صورت است. بله حتی مهم تر از دندان، لب، ابرو و بینی عمل می کند.

البته این بدان معنا نیست که بقیه اجزای صورت اهمیتی ندارند و  فقط به چشم ها بها دهید، این مورد را از لحاظ علمی گفته شد، چون ارتباط شما با هر شخصی از زاویه و ناحیه چشم صورت می گیرد؛ پس باید بیش تر دقت کنید والا صد البته تمامی اعضای صورت باید یک همخوانی و تناسب با هم داشته باشند تا صورت زیبا دیده شود.

ولی چون بحث ما بر روی لنز خاکستری چشمی است و می خواهیم این لنز در چهره ما خودی نشان دهد.تمرکز ما بر روی آرایش چشم است.

انواع لوازم آرایشی چشم زیاد است، ریمل، خط چشم، لنز، سایه چشم هر کدام تاثیر ویژه ای بر روی زیبایی چشم شما دارند.

در ارتباط با خط چشم و ریمل که هر چشمی حالت و ویژگی خاص خود را دارد و این مقوله بیشتر مربوط به بحث میکاپ و نحوه آرایش شخص می باشد که باید بداند، یعنی اگر مثلا چشم های گردی دارید چگونه خط چشم را بکشد که چشم های شما کشیده تر نمایش داده شوند.و مواردی از این دست که زیاد هستند.

اما در زمینه سایه چشم و لنز طوسی خیلی جای مانور و نمایش دارید.هر کدام از طیف های مربوط به رنگ چشم طوسی سایه ای را برای خود می پذیرند که بدانید بی تاثیر نیستند.

در این بخش هم نیاز به دقت در درجه بندی لنز دارید.

لنز چشمی طوسی با سایه سبز

 طوسی و سبز دو رنگ فوق العاده جالبی هستند که می توانند مکمل هم باشند، هستند، اگر باور ندارید می توانید امتحان کنید، رنگ طوسی رنگ سردی است وسبز خنثی(بین گرم و سرد) می باشد،  اما اگر طیف قرمز  را با سبز ترکیب کنید، لنز طوسی چشمی شما خود را زیباتر نشان می دهد.

سعی کنید رنگ سبز را در قسمت بیرونی گوشه چشم استفاده کنید و هر چه به سمت گوشه داخلی چشم می روید آن را با طیف قرمز ترکیب کنید البته این ترکیب را به صورت متعادل انجام دهید.

لنز چشمی طوسی با سایه نارنجی یا قهوه ای روشن

خوبی لنز طوسی این است که تقریبا با هر رنگی چه گرم و چه سرد هماهنگی دارد و جای مانور دادن این رنگ با سایر رنگ ها بیشتر است.

سایه قهوه ای روشن را با طیف نارنجی روشن ترکیب کنید این سایه روشن نارنجی با رنگ طوسی بسیار عجین است وترکیب رنگی جذابی را کنار هم قرار می دهید.

لنز چشمی طوسی با سایه آبی تیره

آبی تیره از رنگ های سردی است که به مانند سیاه، سفید با همه رنگ ها هم نشینی خوبی دارد.یکی از این رنگ ها خود طوسی است. استفاده از سایه آبی رنگ تیره به همراه طیف رنگ گرم مثل زرد کم رنگ می تواند برای  لنز طوسی چشمی شما ، سایه خوبی به چشم آید.

لنز چشمی طوسی و تناسب آن با آرایش زنانه

در مورد آرایش زنانه و نوع لنز چشمی طوسی که قرار است شما استفاده کنید تکنیک و روش های زیادی می توانید به کاربگیرید، همچنین بخش اعظم این موضوع به سلیقه هر کسی بستگی دارد.

ولی یک مجموعه از نکات ارایشی به هنگام استفاده از لنز وجود دارد که بد نیست آن ها را بدانید تا به راحتی از خرید لنز طوسی خود، راضی به مهمانی بروید.

نکته آرایشی- بهداشتی : یک نکته ضروری که احساس کردم در این قسمت باید گفته شود، موضوعی است که شاید اکثر شما بدانید. این موضوع در ارتباط با لنز گذاشتن قبل از هر گونه آرایش صورت است. سعی کنید قبل از ارایش صورت حتی کرم زدن، ابتدا با دست های تمیز لنز را بگذارید سپس به سراغ آرایش صورت و چشم ها بروید.

ابتدا باید بدانید که رنگ صورت شما تیره است، روشن است و یا گندمگون است. که بهتر است به بخش بالا و تناسب رنگ لنز طوسی چشمی را با انواع پوست مطالعه کنید.

صورت ها  تیره، سبزه و یا روشن و بلوند می توانند از درجه های مختلف رنگی لنز طوسی استفاده کنند، اما نکاتی را باید بدانند:

نوع کرم اگر کرم پودری استفاده می کنید و یا پنکیک، این موضوع خیلی مهم است چون پوست از حالت طبیعی خارج می شود، به لنز طوسی مورد نظر دقت کنید، که اگر پوست شما تیره است یا برنز کرده اید،   لنز طوسی درجه تیره استفاده کنید و  از آرایش بیش از حد با ریمل و خط چشم خود داری کنید ، چون ظاهر نامناسبی به شما می دهد به خصوص اگر قصد زدن رژ لب های قرمز و آلبالویی داشته باشید.

اما اگر توناژ رنگی لنز چشمی طوسی چندان تیره نیست و حد معمولی و متعادل است می توانید روی آرایش چشم کار کنید،حتی می توانید از مژه های مصنوعی پرپشت استفاده کنید.

چهره هایی با پوست روشن می توانند از درجه های مختلف لنز طوسی چشمی استفاده کنند و اگر دوست داشته باشند از آرایش چشمی غلیظ بهره ببرند تا کنتراست بین چشم و پوست صورت به خوبی دیده شود.

فقط یادتان نرود که نوع مژه مصنوعی و ساختار چشم هر کسی متفاوت است و از حوصله این بحث خارج است.

نکته آرایشی دیگر همیشه دقت داشته باشید که اگر آرایش چشم غلیظ دارید یا به ارایش چشم بیشتر توجه دارید، رژ لب خود را ملایم انتخاب کنید و از شلوغ کاری در چهره بپرهیزید، چون ظاهری نامناسب دارد.

رنگ پوست های گندمگون یا پوستی که تنها از یک کرم ضد آفتاب استفاده می کند، برای نمایش دادن لنز طوسی و بهتر جلوه کردن، نیاز است متناسب با پوست خود حتما درجه لنز طوسی خود را بالا ببرید یعنی کمی تیره تر  انتخاب کنید، همچنین مجاز هستید روی آرایش غلیظ چشم ها کار کنید، چهره های بی روح که چهره های سرد و یخی دارند، جهت استفاده از لنز طوسی چشمی در این دسته جای می گیرند.

قیمت لنز چشمی طوسی در ایران

لنز چشمی طوسی هم  مثل سایر کالا ها بر اساس برند مطرح، قیمت گذاری می شود.

برند های زیادی در کشور ایران وجود دارد که کاربران زیادی دارند و از همه مهمتر ، برخی از لنز ها در دو بخش طبی یا طبی رنگی و رنگی  نمونه های خاص خود را دارند و همین بر مزیت شان می افزاید.

اما برای لنز های رنگی قبل از هر خریدی و توجه به برندی سعی کنید از داروخانه ها خریداری کنید و با پزشک یا اپتومتریست ها مشورت کنید به خصوص اگر شما مشکلات بینایی داشته باشید بیشتر از بقیه باید اهمیت بدهید.

برند های مطرح لنز طوسی چشمی در ایران بدین قرار هستند:

لنز چشمی طوسی 1

  لنز چشمی طوسی آناستازیا ادیکت   Anesthesia addict

از برند های خوبی است که دو سه سالی است وارد ایران شده و تقریبا مورد تایید پزشکان و مصرف کننده ها می باشد. همچنین جز لنز های فصلی است و به مدت 90 روز می توانید از ان استفاده کنید. این برند محصول کشور کره است و  میزان رطوبا تامینی، 38 درصد است و اکسیژن رسانی  بالایی دارد.

تنوع رنگی تقریبا خوبی دارد و رنگ طوسی چشمی در این برند پیدا می شود. البته گاهی نیاز به جست و جو دارد اما برند خوبی است و ارزش این مورد را دارد.

قطر (DIA)         mm 14.2

انحنا (BC)            mm 8.6

قیمت  :  399 هزار تومان

لنز چشمی طوسی ماکسیما فصلی Maxima

این نوع لنز برای اکثر افراد حتی کسانی که مشکلات بینایی دارند مناسب است، در دو بخش طبی و رنگی فروش دارد و تنوع رنگی  خوبی دارد،  همچنین از لحاظ استاندارد های جهانی و پزشکی با چشم سازگاری دارد.

قطر (DIA)          mm 14.2

انحنا (BC)              mm 8.6

قیمت لنز رنگی: 140 هزار تومان به بالا

لنز چشمی طوسی مارشال Marshal

این نمونه لنز را می توان از بهترین نمونه های لنز رنگی در جهان نامید.محصول کشور ایتالیا  است، بیشتر معیار های پزشکی و سلامتی را در خود ذخیره کرده اند. برای کسانی که مشکلات بینایی دارند و قصد استفاده از لنز رنگی را هم  دارند کاملا مناسب هستند.

مناسب برای هر نوع چشمی

38 درصد رطوبت مورد نیاز چشم را فراهم می کند

تا  یک سال  قابلیت استفاده دارند.

قرمزی، تاری دید و آبریزش در خود ندارند.

قطر (DIA) این لنز 14.0 mm    :

انحنا (BC)                    mm 8.6

قمیت : از  200 تومان شروع می شود.

تمامی موارد بالا هیچ گونه ضمانتی را ارائه نمی دهد و برای استفاده از لنز، باید ابتدا به چشم پزشکی و یا اپتومتریست ها مراجعه کنید و از سلامت چشم خود مطمئن شوید و در هر صورت طبق تجویز آن ها اقدام به خرید کنید. ما معتقدیم که نظرات و پیشنهادات شما دوستان عزیز و گرامی می تواند در تولید محتوایی جامع و کامل به ما باری رساند. از این رو در قسمت پیشنهادات و نظرات می تواند مطالب جدید و مرتبط را برای ما قرار دهید.

جهت کسب اطلاعات عمومی بیشتر درمورد لنزهای داخل چشمی , خواندن مقالات زیر نیز خالی از لطف نیست :

لنز چشم گربه ای به چه کسایی می آید ؟؟ معرفی انواع این لنز..

لنز توریک چیست؟ | هر آنچه باید در مورد لنز توریک بدانید !

بهترین مارک لنز تماسی چیست ؟ و راههای تشخیص آن

لنز داخل چشم چیست | مزایا و معایب لنز داخل چشم

راهنمای جامع و کامل لنز رنگی طوسی عسلی

لنز رنگی چشم و هر آنچه درمورد آن باید بدانید![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woodmart_products layout=”carousel” spacing=”10″ element_title=”تعدادی از محصولات دارای رنگ طوسی” taxonomies=”363″ slides_per_view=”5″ autoplay=”no” hide_pagination_control=”no” hide_prev_next_buttons=”no” center_mode=”no” wrap=”no” sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no” scroll_carousel_init=”no”][/vc_column][/vc_row]

2 دیدگاه در “هر آنچه باید در مورد لنز چشمی طوسی بدانید

  1. Ali گفت:

    خیلی جالب و آموزنده بود ممنون

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر
      از تاخیر احتمالی بابت جوابگویی عذرخواهی میکنم .
      خواهش میکنم انجام وظیفه کردیم . خوشهالیم که از ما رضایت دارید .
      ————————————————————————————
      برای اطمینان بیشتر نسخه ی دکتر را برای همکارانم ارسال کنید تا مشاوره ی بهتری به شما بدهند .
      شماره واتس آپ : 09399333093
      شماره تماس : 65011529

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *