لنز هرا یکی از برندهای مطرح و معروف در زمینه لنز است که امروزه بسیاری از افراد به استفاده از آن می پردازند، این برند لنز در رنگ های مختلف و با مواد تشکیل دهنده گوناگون تولید و به بازار عرضه می شود، که افراد می توانند بر اساس رنگ مورد علاقه خود به انتخاب لنز هرا و استفاده از آن بپردازند. با توجه به رنگ بندی مختلفی که لنز هرا دارد، می توان گفت که اکثریت افراد می توانند از این لنز با هدف زیبایی و تغییر رنگ چشم خود استفاده نمایند. در زیر انواع رنگ بندی لنز هرا را می خوانیم .

چرا رنگ بندی لنز هرا اینقدر کامل است 

لنز هرا که یکی از برندهای مطرح و معتبر لنز در دنیا می باشد، ساخت کمپانی دریم کان کشور کره جنوبی است که در ایران به صورت گسترده عرضه می شود، این لنز در ایران دارای مجوز از وزارت بهداست می باشد. که از جمله ویژگی ها و خصوصیات آن می توان به مواردی مانند شفافیت فوق العاده، تولید لنزهای طبی به صورت رنگی، زیبایی خاص و جذاب، راحتی فوق العاده و اکسیژن رسانی مناسب به قرنیه چشم اشاره نمود.

این لنز چشم به صورت سالانه تولید می شود و از جمله خصوصیات و ویژگی مهمی که لنز هرا دارد، رنگ بندی متنوع و زیاد آن می باشد، که در مجموع حدود 21 رنگ با تن های مختلف تولید می شود. در بازار ایران هر 21 رنگ لنز هرا با یک تن، دو تن و سه تن موجود می باشد که مدل های یک تن آن طبیعی و ساده بوده و مدل های سه تن آن دارای رگه هایی عسلی و روشن تر در چشم می باشد.

برای بسیاری از که از لنز استفاده می کنند، نام لنز هرا اشنا است چرا که این برند از لنز چند سالی است که یکی از پر فروش ترین محصولات لنز طبی و زیبایی و آرایشی در کشور می باشد. لنزهای رنگ هرا در دوره مصرف روزانه، فصلی و سالانه دارای خصوصیاتی مانند آبرسانی بالا و قطر متناسب یکی از پر طرفدار ترین لنزها در بین خریداران محترم می باشد.

رنگ بندی لنز هرا 1

رنگ بندی لنز هرا

در بیشتر موارد لنزهای رنگی هرا دارای شکل طبیعی عنبیه چشم بوده و تنها تفاوت میان آنها مربوط به رنگ های مختلف آن می باشد. که در رنگ هایی مانند لنز طوسی، لنز خاکستری، لنز آبی، لنز عسلی، لنز یخی، لنز سبز و لنزهای فانتزی دیگر که دارای خطوط و حاشیه‌های مختلف هستند که معمولا آن‌ها را با نام‌های لنز طوسی دور مشکی، لنز یخی دور مشکی، لنز خاکستری دور مشکی و … میباشند.

که این لنزها در رنگ بندی خود دارای 3 تناژ دور دار ساده و ترکیبی است. که برای استفاده و انتخاب رنگ های مختلف لنز ها می توان بر اساس رنگ مو و رنگ پوست لنز رنگی متناسب با چهره و ظاهر خود را انتخاب نمود.

انواع رنگ بندی لنز هرا

از جمله رنگ های پر استفاده لنز هرا می توان از لنزهای زیر نام برد:

1لنزهای رنگ طبیعی

در رنگ بندی متنوع لنز هرا، یکی از لنزهایی که بسیار افراد می شود، لنزهای رنگ طبیعی می باشد، استفاده از این لنزها برای افرادی که به دنبال تغییر جزئی در رنگ چشم خود هستند مناسب است و استفاده از این لنزها سبب می شود، که رنگ چشم افراد بیشتر جلب توجه کند و بیشتر به چشم بیاید. استفاده از لنزهای رنگ طبیعی برای افرادی که رنگ چشم روشن دارند مناسب است.

2رنگ خاکستری و یا سبز تیره

افراد دارای رنگ چشم روشن می توانند علاوه بر استفاده از لنزهای رنگ طبیعی هرا، از لنزهای خاکستری و یا سبز تیره هرا نیز استفاده کنند، استفاده از این رنگ لنزها سبب تغییرات کلی و عمیق در رنگ چشم می شود و برای افرادی که می خواهند از یک رنگ کاملا متضاد استفاده کنند، این رنگ لنزها هرا مناسب می باشد.

3رنگ عسلی و طوسی عسلی

یکی از مهم ترین و می توان گفت که رنگ محبوب در بین لنزهای رنگی هرا، رنگ عسلی است که متقاضیان زیادی دارد، استفاده از لنز عسلی رنگ هرا برای افرادی که دارای رنگ چشم روشن می باشند، بسیار مناسب است و این افراد می توانند از این لنز رنگی هرا برای تغییر رنگ چشم خود استفاده کنند. لنزهای طوسی عسلی یکی از پر متقاضی ترین لنزها می باشند که افراد می توانند بر اساس سلیقه و علاقه خود از آن استفاده کنند.

رنگ بندی لنز هرا 3

4رنگ لنز سبز روشن

این رنگ لنز هم می توان گفت که از جمله رنگ های پرطرفدار لنز هرا می باشد، که طرافدران بسیاری دارد. برای که می خواهند از این رنگ لنز استفاده کنند؛ می توان علاوه بر این که بر اساس علاقه خود آن را انتخاب نماید، به رنگ مو و پوست خود نیز توجه کنند، رنگ لنز سیز برای افرادی که رنگ پوستشان ته مایه گرم تری دارد مناسب است، ولی افرادی که رنگ موی بلند دارند، بهتر است از این لنز رنگی استفاده نکنند، چرا که آن ها را خسته و بی رمق نشان می دهد.

5رنگ عسلی فندقی و قهوه ای روشن

از دیگر رنگ بندی که لنز هرا دارد، می توان به رنگ قهوه ای روشن و رنگ عسلی فندقی اشاره نمود، که استفاده از این رنگ لنز برای افرادی که دارای رنگ پوست گرم و و موهای قهوه ای و تیره می باشند، بسیار مناسب است و این افراد می توانند از این لنز رنگی استفاده کنند.

برای افرادی که می خواهند تغییرات جزئی در خود بدهند، استفاده از لنزهایی به رنگ فندقی و عسلی روشن گزینه مناسبی است و این رنگ ها نه رنگ چشم اصلی افراد را از بین می برد و نه سبب تغییر زیاد آن می شود، به همین دلیل تغییر جزئی و زیبایی زیادی به همراه دارد.

6رنگ بنفش ویولت، آبی روشن و آلویی

از دیگر رنگ های پر طرفدار و محبوب در رنگ بندی لنز هرا می توان رنگ های بنفش ویولت، آبی روشن و رنگی آلویی که در آن رنگ قرمز وجود دارد اشاره کرد. استفاده از این رنگ لنز برای افرادی که دارای رنگ پوست سرد و خنکی هستند مناسب می باشد و این افراد می توانند با رنگ موی روشن و بلوند از این لنزهای رنگی هرا استفاده نمایند.

مشخصات و خصوصیات لنز رنگی هرا

لنز رنگی هرا با وجود این که رنگ بندی مختلفی دارد و در سه تن مختلف عرضه می شود ولی با این دارای رنگ های مهم و مطرحی مانند سیاه و سفید، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره، خاکستری، آبی و بنفش و غیره می باشند که همگی این رنگ های لنز هرا از ویژگی ها و مشخصات یکسانی مانند محتوای آب رسانی 38 درصدی، منحصی بر اساس 8.6 میلی متری، قطر 18.2 میلی متری و ضخامت 0.20 میلی متری برخوردار هستند.

با وجود این که لنزها رنگی هرا در رنگ بندی مختلف در بازار وجود دارند، ولی با این حال این لنزها همگی از خصوصیات و ویژگی های یکسانی برخوردار می باشند که سبب راحتی و زیبایی چشمان شما می شود. چرا که سایز و پهنای لنزهای رنگی هرا مطابق با چشمان افراد است و شکل طبیعی چشم را حفظ می کند و به همین دلیل سبب اذیت چشم نمی گردد.

سخن آخر رنگ بندی لنز هرا

این لنزها به گونه ای طراحی شده اند، که تشخیص وجود لنز بر روی شچم افراد برای دیگر تا حدی غیر ممکن است و دشوار است که افراد غیر متخصص بتوانند لنز را بر روی چشم تشخیص دهند.

از جمله خصوصیات و ویژگی های لنز هرا این است که به راحتی در چشم قرار می گیرد و به طوری که چند دقیقه بعد استفاده کننده آن را بر روی چشم خود احساس نمی کند به همین دلیل استفاده از لنز هرا در رنگ بندی مختلف روز به روز با استقبال بیشتر مردم مواجه می شود و بسیاری از مردم رو به استفاده از این برند می آورند. چرا که لنزهای هرا زیبایی چشم افراد را دو چندان می کند و با توجه به رنگ بندی متنوعی که دارد، برای اکثر سلیقه ها پاسخ گو می باشد.

ما معتقدیم که نظرات ، انتقادات و پیشنهادات شما می تواند به ما کمک نماید تا بتوانیم برای شما دوستان و مخاطبین گرامی هر چه بهتر و با کیفیت تر به تولید محتوایی فاخر و جامع پرداخته و در راستای پیشبرد دانش گام برداریم.

از این رو اگر در مورد موضوعات مندرج در مقاله بالا رنگ بندی لنز هرا نقد و یا ابهامی وجود دارد که می تواند به بهتر شدن مقاله کمک نماید در قسمت پیشنهادات قرار دهید.
همچنین اگر در ارتباط با موضوع مقاله رنگ بندی لنز هرا دانش جدیدی دارید و می توانید به تکمیل نمودن محتوای تولید شده کمک کنید ما و دیگر مخاطبین محترم را از ان آگاه گردانید.

جهت کسب اطلاعات عمومی بیشتر درمورد لنزها و لوازم جانبی آنها , خواندن مقالات زیر نیز خالی از لطف نیست :

بهترین لنز طبی کره ای کدام است ؟ هرا , مورنینگ یا … ؟؟؟

بررسی لنز قرمز و انواع مدل های مختلف این لنزخاص !

دلایل ضعیف شدن چشم چه چیزهایی میتونه باشه ؟؟

جلوگیری از ضعیف شدن چشم چگونه ممکن است ؟؟

در استفاده از لنز طبی باید به چه نکاتی توجه کرد  ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *