آیا می دانید لنز طبی با کیفیت را از کجا تهیه کنیم ؟ امروزه اکثر افراد استفاده از عینک های طبی را کنار گذاشته و از لنزهای طبی استفاده می کنند. افرادی که دائما از عینک استفاده کنند پس از مدتی به دلیل برخی مشکلات مثل جا انداختن عینک روی بینی، محدود کردن زیبایی صورت، عوض شدن حالت چشم، تمیز کردن و بخار گرفتن عینک، از آن خسته شده و به دنبال راه حلی برای خلاصی از عینک می گردند. لنز چشم طبی یکی از بهترین راه حل ها برای این مشکل است.

لنز طبی چیست؟

به طور کلی اولین توصیه ای که به کسانی که از عیوب بینایی مانند دوربینی، نزدیک بینی و آستیگماتیسم برخوردار هستند ارائه می شود استفاده از عینک است، اما در برخی از موارد افراد برای استفاده از عینک مشکل دارند، برای مثال ورزشکاران حرفه ای، افرادی که عمل بینی انجام داده اند، کسانی که تحرک زیادی دارند و یا افرادی که دچار قوز قرنیه هستند، نمی توانند از عینک استفاده کنند.

برای خرید لنز بوش با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

به همین دلیل است که ترجیح می دهند از لنز طبی استفاده کنند. لنزهای طبی و به طور کلی لنزها، عدسی بسیار نازکی هستند که بر روی قرنیه چشم قرار داده شده و باعث رفع عیوب چشم می شوند. به دلیل تبادل اکسیژن بین لنز و قرنیه چشم، ضروری است که لنزهای طبی دارای اکسیژن رسانی بالا را تهیه کنید. 

برای خرید لنز بوش اند لومب با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

لنز چشم طبی تماسی برای نخستین بار توسط متخصصین اپتومتریست امریکایی در سال 1945 کشف شد که با استقبال زیادی رو به رو شد. به طوری که تاکنون قریب به 125 میلیون نفر در حال استفاده از لنز تماسی طبی می باشند. لنزهای طبی انواع مختلفی دارند و مراقبت و نگهداری از آن ها مهم ترین مساله ای است که کاربران باید به آن توجه داشته باشند.

انواع لنزهای تماسی لنز طبی

  • لنز طبی نرم

بیشتر لنزهای طبی که مورد استفاده افراد است از نوع لنز تماسی نرم می باشد که با تکنولوژی بسیار بالای اپتیکی ساخته شده است و دارای قابلیت انعطاف پذیری بالایی می باشد. این لنزها اکسیژن رسانی بالایی دارند و به همین دلیل برای قرنیه چشم ها مزیت مهمی به شمار می آید.

  • لنز طبی سخت

لنزهای طبی GP و GRP که به لنزهای سخت معروف هستند، لنزهای بسیار مقاومی اند و می توان از آن ها در مدت زمان بیشتری استفاده کرد. البته با روی کار آمدن لنزهای تماسی نرم، لنز های طبی سخت طرفداران خود را به طور چشمگیری از دست دادند. اما همچنان افراد زیادی هستند که از لنزهای طبی سخت استفاده می کنند و با آن ها احساس راحتی بیشتری دارند.

برای خرید لنز طبی جانسون با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

  • لنز طبی هیبرید

این لنزها که ترکیبی از لنزهای سخت و نرم می باشند که به لنزهای هیبرید معروف هستند و در هر دو نوع بافت سخت و نرم برای کاربران لنز چشمی تولید می گردد.

  • لنز طبی روزانه

این لنزها برای مصرف در طول شبانه روز استفاده می شوند و بعد از یک بار مصرف دیگر قابل استفاده نمی باشند و باید دور انداخته شوند. به همین علت از این لنزها به عنوان لنز طبی یک بار مصرف یا لنزهای روزانه نام می برند. این نوع از لنزها نیازی به محلول لنز ندارند اما در صورتی که چشم شما خشک می باشد می توان از چند قطره اشک مصنوعی و یا از مرطوب ساز برای ایجاد نم در چشم استفاده کرد.

برای خرید لنز طبی مارک جانسون با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

  • لنز طبی هفتگی

این لنزها همان طور که از نامشان پیداست لنزهای هفتگی هستند، از این لنزها می توان به صورت روزانه تا یک هفته استفاده کرد و بعد از استفاده با توجه به شرایط ساخت باید لنز دیگری جایگزین شود.

  • لنز طبی دائمی

یکی دیگر از انواع لنزهای طبی، لنزهای طبی دائمی هستند که به صورت دائم می توان از آن ها استفاده کرد. این نوع لنزها از هیدروژل سیلیکون ساخته می شوند. در این لنزها از جدیدترین تکنولوژی روز لنز استفاده می شود. هیدروژل سیلیکون باعث می شود که هوا و اکسیژن بیشتری به چشم برسد.

راه های تشخیص لنز طبی با کیفیت

برای بررسی کیفیت لنز طبی، فاکتورهای بسیار زیادی را باید مورد بررسی قرار داد. از جمله مهم ترین فاکتورهایی که یک لنز خوب و با کیفیت باید داشته باشد می توان به این موارد اشاره کرد:

برای خرید لنز طبی مارک مورنينگ با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

 وزن کمی داشته باشد و استفاده از آن راحت باشد، در برابر رسوبات و پارگی ها مقاومت بالایی داشته باشد، دارای سطح صاف و صیقلی باشد و از فناوری های جدیدی مانند فناوری پلاسما استفاده کند، باعث سوزش و قرمزی چشم ها نشود و احساس وجود یک جسم خارجی در چشم را به فرد ندهد، لنزهای طبی رنگی باید دارای تنوع رنگی باشند تا افراد بتوانند متناسب با شرایط ظاهری خودشان از آنها استفاده کنند، باعث جذب شدن آب چشم نشود.

قطر مناسبی داشته باشد تا بتواند قرنیه چشم را به صورت کامل پوشش دهد، قابلیت اکسیژن رسانی بالایی به چشم ها داشته باشد، دارای فیلترهای UVA  و UVB باشد تا بتواند در برابر اشعه های مخرب از چشم ها محافظت کند، قیمت مناسبی داشته باشد و از همه مهم تر، از نظر جنس و نوع مواد سازنده مورد تایید سازمان های بهداشت جهانی مانند FDA آمریکا باشد.

برای خرید لنز طبی مارک فستيوال با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

برای اینکه بتوانید کیفیت یک لنز را تایید کنید، باید تمامی فاکتورهای ذکر شده را در نظر بگیرید و بعد اقدام به خرید آن کنید.

لنز طبی با کیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

لنزطبی یکی از مهم ترین لوازم پزشکی محسوب می‌شود و به دلیل تماس مستقیم با چشم باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. بسیار مهم است لنزی را که تهیه می‌کنید از فروشگاه هایی باشد که این اطمینان را به شما ارائه دهند که لنز طبی با کیفیتی را تهیه می‌کنید. لنز مارکت یکی از فروشگاه هایی است که این حس اعتماد را به شما می دهد.

لنز مارکت قصد دارد بعد از هموار کردن بازار لنزهای تماسی و از بین بردن قیمت های کاذب افراد سودجو بتواند این محصولات چشمی از جمله: لنز طبی، جا لنزی و… را به قیمت واقعی به دست مشتری برساند. (در تمامی مواقع حق با مشتری می باشد)

لنز مارکت بر این اصل پایه گذاری شده است و در نظر دارد تمامی سعی و توان خود را بکار گیرد تا رضایت حداکثری بازدید کنندگان عزیز را برآورده کند. ماموریت این مجموعه رسیدن کالای باکیفیت با بهترین قیمت ممکن دست خریداران است و در تلاش هستند تا ماموریت خود را به بهترین نحو انجام دهند.

سخن پایانی

همان طور که گفته شد چشم یکی از حساس‌ترین عضوهای بدن است، به همین علت باید از لنز با کیفیت و مرغوب استفاده کنید. تا چشمانتان آسیب نبیند. یکی از راه‌هایی که می‌توان تشخیص داد که لنز با کیفیت است یا نه، خرید لنز با مارک معروف و شناخته شده است. زیرا لنزهای برند معروف مورد تایید مصرف کنندگان قرار گرفته است. و کمپانی تولید کننده آن ها در ساخت لنزهای خود از بهترین و همچنین پیشرفته‌ترین مواد و دستگا‌ه‌ها استفاده می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *