شرایط و قوانین لنزمارکت
شرایط و قوانین خرید از لنز مارکت

بازدید کنندگان گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه و بهتر از خدمات فروشگاه آنلاین لنز مارکت به دقت ملاحظه فرمایید. در صورت سهل انگاری و عدم توجه  هیچ مسئولیتی بر عهده مدیریت سایت نمی باشد.

توجه داشته باشید که ثبت سفارش و تایید آن در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سایت لنز مارکت از سوی بازدیدکنندگان و مشتریان میباشد .

در صورت استفاده از هر یک از خدمات لنز مارکت ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن یوزر نیم و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

از نظر پشتیبانی و جوابگویی پیامها تمامی 7 روز هفته (9 الی 17 ) همکاران ما در خدمت شما هستند .

ولی از نظر تایید و ارسال سفارش روز هایی که جز تعطیلات و روز جمعه نمیباشد در خدمت شما دوستان هستیم.

فروشگاه آنلاین لنز مارکت نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه لنزها و عدسی ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. تحویل مرسولات به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و لنز مارکت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده (پست جمهوری اسلامی ایران ) سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 12 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به مدیریت و مسئول فروش لنز مارکت اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به شرکت لنزمارکت ارسال شود.

مجموعه لنزمارکت در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش با نام لنزمارکت و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق فروشگاه آنلاین پردازش می‏‌شود. 

لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به بخش مدیریت لنزمارکت اطلاع دهید.

تمامی عزیزانی که از طریق سایت اقدام به خرید و سفارش میکنند در جریان باشند که سفارشات حد اکثر 48 ساعت بعد از تایید سفارش به سمت آدرس تحویل گیرنده ارسال میشود .

در صورت اتمام موجودی این مطلب به خریدار انتقال داده میشود و مشتری حق استرداد مبلغ و یا تعویض با محصول دیگر را دارد.

سفارش داخل سایت لنزمارکت به سادگی بوده و پس از انتخاب لنز چشم و رفتن به قسمت سبد خرید پس از پرداخت وجه سفارش توسط همکاران ما تایید و ارسال میگردد.

مشتریان عزیز باید هنگام سفارش محصول مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. لازم به ذکر است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش خریداری شده قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند.

همچنین، امکان پرداخت در محل  وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال محصولات ، مبلغ سفارش‌ها از طریق پرداخت اینترنتی امن (بانک ملت ) تسویه گردد .

با نهایت احترام به بازدیدکنندگان و با توجه به تنوع برند و مدل لنزها، لنزمارکت نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. 

در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، لنزمارکت موظف است در اسرع وقت این موضوع را به خریدار اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است 

و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا جداگانه محاسبه  می شود.

برای استفاده از امکان تعویض 7 روزه لنزمارکت ، دقت فرمایید که لنزها به هیچ وجه نباید از بسته های پلمپ خود خارج شوند و در زمان بازگشت به خوبی بسته بندی شود، و فاکتور به همراه محصول ارسال شود؛ در صورت عدم استفاده و دارا بودن بسته بندی اولیه قابل تعویض می باشد.

( به جزعدسی های عینک تراش خورده )

در زمان فروش ویژه و حراج های لنز مارکت کالاهای فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا مرجوع نمی شود.

سایت لنزمارکت ممکن است دارای لینک‏‌هایی به سایت‌های دیگر باشد. این سایت‏‌ها تحت کنترل تیم لنزمارکت نیستند و سایت ما هیچ مسوولیتی در قبال محتویات این سایت‏‌ها ندارد. سایت لنزمارکت این لینک‏‌ها را برای سهولت شما فراهم کرده است و وجود هر یک از این لینک‏‌ها به معنی تائید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان آنها نیست.

و بیشتر جنبه معرفی و دستیابی شما به منابع متفاوت است.

شیوه های پرداخت لنز مارکت

در سایت آنلاین لنز مارکت طریقه تسویه حساب و پرداخت بصورت آنلاین و درگاه معتبر بانک ملت جمهوری اسلامی ایران نیز میباشد.

تمامی کالاهای موجود در فروشگاه فاقد گارانتیمی باشد، به جز کالاهایی که نمایندگی آن برند، آن ها را گارانتی می کند.

کلیه محتویات سایت لنزمارکت شامل قانون حق تکثیر شده و به مجموعه لنزمارکت تعلق دارد.