مایع لنزهای رنیو چند سایز دارد ؟

مایع لنزهای رنیو بیشتر برای بهداشت و تمیزی لنز مهمه . بهداشت یکی از مهمترین عوامل در جلوگیری از عفونت و سایر مشکلاتی است که می تواند نه تنها سلامت چشم بلکه بینایی طولانی مدت فرد را نیز تحت تأثیر خود قرار دهد.حفظ بهداشت چشم با استفاده از مایع لنز مناسب، میسر می شود. مایع یا محلول لنز محصولی است که برای شستشو و نگهداری از لنزهای طبی و رنگی استفاده می شود. در صورت عدم رعایت بهداشت و تمیز کردن لنز، ممکن است آسیب های جدی به چشم وارد شود. یکی از برترین مایع لنزها در حال حاضر در سرتاسر جهان، مایع لنزهای رنیو است.

مایع لنزهای رنیو کیفیت فوق العاده ایی دارد و برای ضدعفونی کردن لنزهای چشمی بسیار مناسب است.

مایع لنزهای رنیو

مایع لنزهای رنیو چیست؟

مایع لنزهای رنیو یک محلول لنز است که برای شستشو و بهبود میزان رطوبت لنزهای چشمی فرد استفاده می شود.

مایع لنز چند منظوره رنیو با ترکیب سه ماده ضدعفونی کننده با توانایی از بین بردن 99.9 درصد از میکروب ها، یک تمیزی بسیار عالی را ارائه می دهد و راحتی بسیار زیادی را در طول روز برای استفاده کننده از لنز فراهم می کند.

مایع لنزهای رنیو هنگام استفاده روزانه، پروتئین های روی لنزها را حل کرده و تجمع رسوبات و مواد زائد را از روی لنزهای چشمی پاک می کند و از بین می برد.

مایع لنزهای رنیو به جلوگیری از تشکیل رسوبات تحریک کننده روی سطح لنز کمک می کند. همچنین این مایع میکروارگانیسم های مضر روی لنز را از بین می برد. همچنین می توان از این مایع لنز برای شستشوی لنزها استفاده کرد.

این مایع لنز برای تمیز کردن، پاک سازی، از بین بردن پروتئین، ضد عفونی کردن، شستشو و نگهداری لنزهای چشمی نرم از جمله لنزهای هیدروژل سیلیکون مناسب است.

فرمول منحصر به فرد مایع لنزهای رنیو از سه ماده ضد عفونی کننده تشکیل شده است تا ضد عفونی کنندگی بالایی داشته باشد.

مایع لنزهای رنیو مخصوصاً برای کسانی که از لنزهای طبی استفاده می کنند و دارای نزدیک بینی و یا دور بینی هستند، بسیار مناسب است.

مایع لنزهای رنیو حتی نیاز به یک پاک کننده آنزیمی جداگانه یا پاک کننده روزانه برای بسیاری از دارندگان لنز را برطرف می کند.

مشاهده قیمت محلول های رنیو موجود

نحوه تمیز کردن لنز با مایع لنزهای رنیو :

برای تمیز کردن، از بین بردن پروتئین و ضد عفونی لنزها، مراحل ساده زیر را انجام دهید:

  1. حداقل 3 قطره از مایع لنز رنیو را در هر دو طرف سطح لنز ریخته و به آرامی به مدت 20 ثانیه مالش دهید.
  2. بعد از آن هر طرف لنز را به مدت 5 ثانیه با مایع لنز رنیو کاملاً شستشو دهید.
  3. محفظه نگهداری لنز را با مایع لنز رنیو پر کنید و بعد، لنز خود را درون محفظه قرار دهید.

اکنون لنزهای شما برای استفاده آماده هستند. در صورت باقی ماندن ذراتی روی لنزهای چشمی، قبل از قرار دادن لنزها در چشم خود، آن ها را دوباره با مایع لنز رنیو شستشو دهید.

 

مایع لنز رنیو

لنز باید حداقل 4 ساعت درون مایع لنز تازه رنیو خیس بخورد.

به یاد داشته باشید که همیشه از مایع لنز رنیو تازه استفاده کنید و پس از هر بار استفاده مایع لنز را دور بریزید. هرگز از مایع کهنه، مجددا استفاده نکنید.

حداکثر تا 30 روز می توانید لنزهای خود را در محفظه لنز باز نشده، نگهداری کنید.

مایع لنز رنیو را باید قبل از اتمام تاریخ انقضا که روی کارتن و بطری آن مشخص شده است، استفاده کنید. مایع لنز باقی مانده را ظرف 90 روز پس از باز کردن درب آن دور بریزید.

همیشه دستورالعمل های متخصص مراقبت از چشم خود را دنبال کنید. متخصص مراقبت از چشم شما براساس چشم شما و برنامه استفاده از لنز آن، ممکن است محصولات یا روش های اضافی دیگری را نیز توصیه کند.

در مورد مایع لنزهای رنیو بیشتر بدانیم:

اگر از لنزهای چند بار مصرف استفاده می کنید، باید آن ها را با مایع لنز ضد عفونی کنید تا تمیز و ایمن باقی بمانند.

محلول ها و مایع های لنز، محصولاتی هستند که برای تمیز کردن، ضد عفونی و نگهداری لنزهای چشمی استفاده می شوند.

یکی از عملکردهای اصلی مایع های مراقبت از لنزها، ضد عفونی لنزها برای ایمن کردن استفاده آن ها است. مایع ها حاوی عوامل ضد میکروبی هستند که عوامل مختلف بیماری زا از جمله باکتری ها را از بین می برند.

مایع لنز متداول ترین سیستم مراقبت از لنز است که در بین افراد استفاده می شود.

مایع لنزهای مبتنی بر هیدروژن پر اکسید لنزهای چشمی را تمیز، ضد عفونی و نگهداری می کنند. اگر به مواد تشکیل دهنده مایع های لنز چند منظوره که باعث قرمزی یا تحریک چشم می شوند، حساسیت دارید، یک ارائه دهنده مراقبت از چشم ممکن است این مایع لنز را برای شما تجویز کند. کسانی که از این نوع محلول ها استفاده می کنند نیاز به استفاده از یک مورد خاص دارند که هنگام خرید محلول همراه آن است. این مورد خاص با هیدروژن پر اکسید واکنش داده و با گذشت زمان آن را به محلول نمکی بی ضرری تبدیل می کند.

برای استفاده صحیح از سیستم های مبتنی بر هیدروژن پراکسید، تمامی دستورالعمل های روی برچسب را با دقت دنبال کنید.

حتما لنزهای خود را در محفظه نگهداری لنز با محلول تازه قرار دهید.

هرگز محلول تازه را با محلول های قدیمی یا استفاده شده مخلوط نکنید.

محلول های نمکی لنزهای چشمی را ضد عفونی نمی کنند.

مایع لنز رنیوچند نکته برای مراقبت از لنزهای چشمی با مایع لنزهای رنیو ؟

لنزهای چشمی کهنه برای استفاده مناسب نیستند زیرا می توانند به چشم شما آسیب وارد کنند. آن ها همچنین می توانند یک وضعیت خطرناک که برای بینایی شما تهدید است را به وجود آورند.

قطره چشمی می تواند برای لنزهای شما مشکل ایجاد کند. بهتر است هنگام استفاده از لنزها، از استفاده از هر گونه قطره چشم خودداری کنید. با این حال، طبق توصیه چشم پزشک می توانید از قطره های خیس کننده یا قطره های روان کننده که بدون مواد نگهدارنده هستند، استفاده کنید.

اگر چشمان شما بسیار قرمز و دردناک است و یا دچار آبریزش است و یا به نور حساس است، لنزهای خود را برداشته و سریعاً با چشم پزشک خود تماس بگیرید. اگر تاری دید دارید و یا متوجه ترشح از چشم خود نیز شده اید، همین کار را انجام دهید. این ها می توانند علائم مشکلات جدی چشم باشند.

قبل از قرار دادن مجدد لنزها در چشم خود باید آن ها را از چشم خود خارج کرده، تمیز و ضد عفونی کنید.

انواع مختلفی از سیستم های پاک کننده لنز وجود دارند. انتخاب این سیستم ها به نوع لنزی که استفاده می کنید و آلرژی، بستگی دارد. از چشم پزشک خود بپرسید که باید از چه نوع محلول تمیز کننده ایی استفاده کنید.

برای پاکسازی و نگهداری صحیح لنزهای خود دقت ویژه ایی داشته باشید تا از عفونت های خطرناک چشم جلوگیری کنید.

از برنامه ایی که چشم پزشک برای استفاده و تعویض لنزها به شما می دهد، پیروی کنید.

برای تمیز کردن و نگهداری لنزهای خود، از دستور العمل های پزشک، سازنده لنزهای چشمی و سازنده محلول تمیز کننده لنزها پیروی کنید.

اگر از لنزهای خود را برای مدت زمان طولانی استفاده نکرده اید، دستورالعمل های خود را بخوانید تا ببینید آیا باید قبل از استفاده از آن ها، آن ها را ضد عفونی کنید یا خیر.

اگر لنزهای خود را برای مدت زمان 30 روز یا بیشتر بدون ضد عفونی کردن نگه داشته اید، هرگز دیگر از آن ها استفاده نکنید.

به طور مداوم به معاینه چشم بروید.

لنزهای چشمی می توانند با گذشت زمان دچار پیچ و تاب شوند و باعث شود که قرنیه شما تغییر شکل دهد. بنابراین برای اطمینان از مناسب بودن لنزها و مناسب بودن نسخه آن ها، به طور مرتب به چشم پزشک خود مراجعه کنید.

با لنزهای خود به خواب نروید.

از دوش گرفتن، شنا کردن، استفاده از وان آب گرم یا هر کاری که ممکن است آب به چشم شما وارد شود در هنگام استفاده از لنزهای چشمی، خودداری کنید. آب به هیچ وجه نباید با لنز شما در تماس باشد.

و سخن آخر در مورد مایع لنزهای رنیو :

بهترین و سریع ترین روش برای ضد عفونی و تمیز کردن لنزها، استفاده از مایع لنز مناسب می باشد.

یکی از بهترین مایع لنزهای حال حاضر، مایع لنز رنیو است. مایع لنز رنیو برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن لنزهای چشمی استفاده می شود. فرد با استفاده از مایع لنز رنیو برای لنز خود، احساس شادابی می کند.

ثابت شده است که مایع لنز رنیو برای مقابله با میکروب ها، تمیز کردن لنزها و از بین بردن رسوبات پروتئینی تحریک کننده لنزهای چشمی کاربرد زیادی دارد.

مایع لنز رنیو باید از یک فروشگاه معتبر خریداری شود. سایت فروشگاهی لنز مارکت یک مکان ایده آل برای خرید مایع لنز رنیو و همچنین لنزهای طبی و رنگی و مایع لنزهای با کیفیت دیگر است.

سایت لنز مارکت بزرگترین سایت فروش لنز و محصولات جانبی لنز در ایران است.

همچنین سایت لنز مارکت بهترین فروشگاه عرضه کننده مایع لنز رنیو نیز است. مایع لنزهای رنیو عرضه شده در سایت لنز مارکت کیفیت فوق العاده ایی دارند و درجه یک هستند، همچنین قیمت های آن ها نیز بسیار با صرفه و مناسب است.

خرید آنلاین لنز و مایع لنز و دیگر محصولات مربوط به بینایی از سایت لنز مارکت دارای مزایای زیادی است، همچنین خرید آنلاین این محصولات از سایت لنز مارکت دارای تخفیفات فوق العاده ایی نیز هست.

منابع مقاله مایع لنزهای رنیو :

https://www.bausch.com/our-products/contact-lens-care/soft-lens-multi-purpose-solutions/renu-advanced-formula

https://www.1mg.com/otc/renu-fresh-solution-otc173650

https://www.cdc.gov/contactlenses/care-systems.html

https://www.aao.org/eye-health/glasses-contacts/contact-lens-care

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *