بیایید در این مقاله در مورد لنزهای رنگی بیوتی، خرید لنز رنگی بیوتی و قیمت لنزهای رنگی بیوتی صحبت کنیم. بر اساس تحقیقات انجام شده معلوم شده است که درصد بالایی از مصرف کنندگان لنزهای رنگی، خانم های جوان هستند. کسانی که می خواهند با مد روز دنیا خود را همراه کنند و در استفاده از مکمل های زیبایی عقب نمانند و همیشه جذابتر از سایرین باشند. آن ها هر موقع که به یک میهمانی دعوت می شوند و یا خود را برای شرکت در یک جشن عروسی آماده می کنند، تمام فکرشان برتری در زیبایی نسبت به سایر مهمانان و دوستانی است که قرار است در آن جشن بخصوص شرکت کنند.

در نتیجه به دنبال تمامی روش های زیباتر شدن می چرخند، مانند استفاده از لوازم آرایشی و لنزهای رنگی که می تواند بهترین مکمل آن ها برای زیباتر شدن صورت باشد. امروزه تمامی خانم ها از این روش برای داشتن یک نگاه طبیعی بهره می برند و موقعی که خود را در آینه نگاه می کنند خیلی لذت می برند. امروزه دیگر افراد به این نکته آگاه شده اند که استفاده از لنزهای رنگی برای چشم ضرر ندارد. در استفاده از لنزهای رنگی فقط باید یکسری نکات مراقبتی و بهداشتی را بهتر رعایت کرد.

یکی از برترین لنزهای رنگی که در سرتاسر جهان محبوبیت زیادی دارد، لنزهای رنگی بیوتی است.لنزهای رنگی بیوتی تنوع رنگ فوق العاده ایی دارند، همچنین این لنزها بسیار راحت نیز هستند.

لنز رنگی

لنز زیبایی در واقع اصطلاحی است که برای لنزهای رنگی به کار برده می شود و کشورهایی مانند کره جنوبی، برزیل، انگلستان و آمریکا در تولید این نوع لنزها، گوی سبقت را از سایرین ربوده اند و محصولات آن ها به طور کامل در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. هر یک از این شرکت ها، ویژگی هایی را در لنزهای خود قرار داده اند تا بتوانند کیفیت بالای خود را به رخ رقبا بکشند.

در واقع می توان گفت که وظیفه اصلی تمامی این لنزها، ایجاد یک نگاه کاملا طبیعی و زیبا برای مصرف کننده است. به لحاظ سلامتی هم که تمامی این لنزها مورد تایید اداره بهداشت جهانی قرار گرفته اند. فقط باید مراقب لنزهای تقلبی موجود در بازار که توسط آرایشگاه ها و سوپر مارکت ها فروخته می شود، باشید.

قیمت برخی از لنزهای رنگی نسبت به سایرین کمی پایین تر است و مشتری نباید روی این حساب به این قضیه نگاه کند که این لنزها از کیفیت پایین تری برخوردار هستند. به طور مثال برخی از این لنزها، لنز رنگی فصلی و یا لنز رنگی روزانه هستند که مثلا قیمتشان از لنز رنگی سالانه کمتر است. در نتیجه باید قبل از اینکه از قبل رای خود را در مورد این لنزها صادر کنید از فروشنده بخواهید تا در مورد مدت مصرف هر کدام از لنزهای رنگی برایتان مختصر توضیحی ارائه دهد تا خیالتان راحت تر شود.

انواع لنزهای رنگی

  • لنزهای با رنگ های شفاف

در این لنزها معمولاً رنگ آبی روشن یا سبز به عدسی لنز اضافه می شود. این طراحی به افراد کمک می کند هنگام گذاشتن لنزها یا بیرون آوردن آن ها، یا در صورت افتادن لنز، لنز را بهتر ببینید. از آن جا که رنگ این لنزها بسیار روشن است، بر روی رنگ چشم افراد تاثیر نمی گذارند.

  • لنزهای با رنگ های تقویت کننده

این لنزها نیمه شفاف اما کمی قابل مشاهده هستند و پررنگ تر از لنزهای با رنگ های شفاف نیز هستند. لنز رنگی با رنگ های تقویت کننده با لنزهای با رنگ های شفاف متفاوت هستند زیرا رنگ چشم فرد را تغییر می دهند. هدف این لنزها همانطور که از نام آن ها مشخص است، تقویت رنگ چشم افرد است. این لنزها برای افرادی که رنگ چشم های روشنی دارند، بسیار مناسب هستند زیرا رنگ چشم افرد را واضح تر می کنند.

  • لنزهای رنگی

این لنزها، رنگ های عمیق و ماتی دارند که رنگ چشم فرد را کاملاً تغییر می دهند. لنزهای رنگی معمولاً از الگوهای رنگ های یکدست تشکیل شده اند. اگر چشمان تیره دارید، این نوعی از لنزها است که برای تغییر رنگ چشم های تیره لازم است. لنزهای رنگی در طیف گسترده ایی از رنگ ها، از جمله فندقی، سبز، آبی، بنفش و خاکستری وجود دارند.

بسیاری از لنزهای رنگی در گزینه های مختلفی از جمله به صورت تخته ایی، برای افراد مبتلا به آستیگماتیسم و به عنوان لنز چشمی دو کانونی یا چند کانونی و یا لنزهای چشمی یکبار مصرف در دسترس هستند. سازندگان لنزهای رنگی، نمای طبیعی عنبیه (قسمت رنگی چشم) را شبیه سازی می کنند. از آنجا که عنبیه خود از شکل ها و خطوط رنگارنگ تشکیل شده است، برخی از لنزهای رنگی دارای یک سری نقاط ریز رنگی هستند تا واقعی تر به نظر برسند.

لنز رنگی بیوتی

لنز رنگی بیوتی محصولی از کمپانی Dreamcontact کشور کره جنوبی می باشد. لنزهای رنگی بیوتی یکی از پر طرفدار ترین لنزهای رنگی موجود در بازار ایران می باشند. لنزهای رنگی بیوتی به صورت لنز سالانه و لنز فصلی در بازار موجود هستند.

لنز رنگی بیوتی قیمت پایین تری نسبت به بقیه لنزهای رنگی دارد، پایین بودن قیمت این محصول دلیل بر بی کیفیت بودن آن نسبت به سایر لنزهای رنگی نمی باشد، چرا که این لنزها کیفیت بسیار بالایی دارند.

لنزهای رنگی بیوتی با تکنولوژی Plusierus ساخته شده اند، این تکنولوژی انحصاری کمپانی Dreamcontact می باشد.لنزهای رنگی بیوتی دارای رنگ های متنوع و زیبایی هستند.

لنز بیوتی راحتی بسزایی را بر روی چشمان فرد ایجاد می کند و از این رو این لنزها نارضایتی های بسیار کمی را بین خریداران محترم به همراه دارد.محتوای آب لنزهای بیوتی، 42 درصد است. منحنی پایه لنزهای بیوتی، 8.6 میلی متر است.لنزهای رنگی بیوتی شامل تن 1 (بدون دور)، تن 2 (دور مشکی) و تن 3 (ترکیب عسلی و دور مشکی) است.

رنگ های لنز رنگی بیوتی شامل آبی اقیانوسی (blue aqua)، آبی آسمانی (blue sky)، قهوه ایی (brown)، خاکستری تیره (dark gray)، سبز (green)، خاکستری روشن (light gray) و بنفش (violet) است.

چگونگی انتخاب بهترین رنگ لنزهای رنگی

لنزهای رنگی یک روش جالب برای تغییر ظاهر افراد با افزایش یا تغییر رنگ چشم فرد هستند. سخت ترین قسمت خرید لنزهای رنگی، انتخاب بهترین رنگ است.

باید رنگ پوست و موی خود را در هنگام خرید لنزهای رنگی در نظر بگیرید.

به طور کلی می توان گفت:

  • رنگ پوست گرم

اگر دارای رنگ پوست گرم (پوست دارای ته رنگ زرد یا طلایی) و رنگ موی زرد، بلوند، قهوه ایی و طلایی هستید، لنزهای رنگی دارای رنگ های قهوه ایی روشن، عسلی، فندقی و سبز برای شما مناسب است.

  • رنگ پوست سرد

اگر رنگ پوست سرد (پوست دارای ته رنگ آبی) و رنگ موی طلایی متمایل به قرمز، آبی تیره و یا خاکستری دارید، به همین ترتیب رنگ چشم های سرد مانند آبی یخی، بنفش و یا آلویی برای شما جذابیت بیشتری دارد.

هنگام انتخاب لنزهای رنگی، ارزیابی طبیعی بودن لنزها نیز بسیار مهم است. به هر حال اکثر افراد دوست دارند که لنزها روی چشم آن ها طبیعی باشد و ظاهر مصنوعی به آن ها ندهد.

لنزهای رنگی در اندازه های مختلف ساخته می شوند و رنگ ها با الگوها و تراکم های مختلف روی لنزها اعمال می شوند.

اگرچه برخی از حرکات لنزها هنگام چشمک زدن برای تناسب آن ها، مورد نظر است اما اگر لنزها بیش از حد حرکت کنند، چشمان شما طبیعی به نظر نمی رسند. همچنین، اگر قسمت رنگی لنز کاملاً بر روی عنبیه شما قرار نگیرد، ظاهر طبیعی ایجاد نمی کند.

لنزهای رنگی مات که کاملاً رنگ چشم را تغییر می دهند (برخلاف برخی از لنزهای تقویت کننده رنگ که فقط رنگ طبیعی چشم را تقویت می کنند) دارای یک منطقه شفاف در مرکز لنز هستند بنابراین در این لنزها هیچ نوری از طریق مردمک چشم وارد نمی شود. اگر این ناحیه شفاف مرکزی تقریباً به اندازه مردمک چشم فرد نباشد یا کاملاً روی مردمک چشم فرد متمرکز نباشد، لنزهای رنگی، ظاهر طبیعی مورد نظر شخص را ایجاد نمی کنند.

استفاده درست از لنزهای رنگی

برای استفاده بهتر و طولانی تر از لنزهای رنگی، مهم است که از تمام دستورالعمل های تولید کننده و چشم پزشک خود پیروی کنید. با استفاده از محلول های مناسب توصیه شده و تمیز کردن صحیح لنزها می توانید عمر لنزهای خود را طولانی تر کنید.

FDA توضیح می دهد که رعایت دستورالعمل های زیر برای مراقبت از لنزهای رنگی بسیار مهم است:

  • فقط از محلول مناسب و توصیه شده لنزها برای ضدعفونی کردن و شستن آن ها استفاده کنید.
  • قبل از دست زدن به لنزها، دستان خود را به خوبی با آب و صابون بشویید.
  • باید فقط از محلول مناسب لنز استفاده کنید و از استفاده از آب برای ضدعفونی کردن و شستن لنزها، خودداری کنید.
  • از محلول لنز فقط برای مدت زمان توصیه شده استفاده کنید و پس از گذشتن تاریخ انقضای آن، محلول را تعویض کنید.
  • محفظه نگهداری لنزهای خود را هر سه تا شش ماه یک بار تعویض کنید.
  • یک نکته بسیار مهم این است که به برنامه جایگزینی لنزهای خود پایبند باشید. بسته به نوع لنزها ممکن است نیاز به تعویض روزانه، هفتگی، هر دو هفته، ماهانه، سه ماهه و یا سالانه داشته باشند.

وقتی از لنزها به درستی مراقبت شود و طبق دستورالعمل های توصیه شده از آن ها استفاده شود، تا اتمام تاریخ انقضای آن ها می توان از آن ها استفاده کرد.

از لنزهای چشمی صلب، که لنزهای نفوذپذیر به گاز (RGP) هستند، در صورت مراقبت درست حتی می توان بیش از یک سال استفاده کرد، زیرا این لنزها بسیار محکم هستند. بسیاری از لنزهایی که برای استفاده طولانی مدت طراحی شده اند، نازک تر از لنزهای دیگر هستند. آن ها از هیدروژل سیلیکون ساخته شده اند که به اکسیژن اجازه می دهند تا راحت تر و آزادانه از آن ها عبور کند.

خرید لنز رنگی بیوتی

لنز رنگی بیوتی یکی از بهترین برندهای موجود در بازار جهانی می باشد که محصول شرکت Dreamcontact کره جنوبی است. لنز رنگی بیوتی یکی از بهترین و به صرفه ترین لنزهای رنگی موجود در بازار ایران نیز می باشد.

رنگ های لنزهای رنگی بیوتی به طور طبیعی با رنگ چشم فرد ترکیب می شوند.این محصول دارای تنوع رنگ چشمگیری است. به علاوه لنزهای رنگی بیوتی باید طوری استفاده شوند که در تناسب کامل با رنگ مو و پوست فرد باشند.

لنزهای رنگی بیوتی بهتر است از یک مکان معتبر و یا نمایندگی لنزهای بیوتی خریداری شوند. لنزهای رنگی بیوتی را از نمایندگی معتبر آن در تهران یعنی سایت لنز مارکت خریداری کنید.

سایت لنز مارکت یکی از معتبرترین و تخصصی ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه محصولات بینایی است. در سایت لنز مارکت که مانند یک ویترین پر زرق و برق است، انواع و اقسام برند ها و رنگ های لنزهای چشمی رنگی موجود می باشد. یکی از برترین برند های لنزهای چشمی رنگی در سایت لنز مارکت، لنزهای بیوتی هستند.

خرید لنز رنگی بیوتی

قیمت لنزهای رنگی بیوتی

لنز بیوتی یکی از بهترین برند های موجود لنز رنگی در بازار جهانی می باشد که محصول کشور کره جنوبی نیز است. لنز رنگی بیوتی به خاطر داشتن آبرسانی بالا، یکی از پر طرفدار ترین لنزهای رنگی موجود در بازار ایران نیز می باشد.

لنز رنگی بیوتی یکی از بهترین و به صرفه ترین لنزهای رنگی موجود در بازار می باشد. بیوتی یکی از پیشرفته ترین برندهای لنز است و لنزهایی که تولید می کند مخصوصا لنزهای رنگی آن جزء بهترین لنزهای موجود در بازار هستند.

برای دیدن قیمت لنزهای رنگی بیوتی می توانید به سایت لنز مارکت مراجعه کنید. قیمت لنزهای رنگی بیوتی در سایت لنز مارکت منصفانه ترین قیمت و کیفیت آن نیز بهترین کیفیت است، همچنین این لنزها از مواد درجه یک ساخته شده اند.

خرید لنز رنگی بیوتی از سایت لنز مارکت دارای مزایای زیادی است. یکی از این مزایا تنوع در رنگ ها است، تمام رنگ های لنزهای جذاب رنگی بیوتی را می توانید از سایت لنز مارکت خریداری کنید.

یکی دیگر از مزایای خرید لنز رنگی بیوتی به صورت آنلاین از سایت لنز مارکت صرفه جویی در وقت است، خرید لنز به صورت حضوری نیازمند صرف وقت زیادی است اما اگر لنزهای رنگی بیوتی را به صورت آنلاین خریداری کنید، در وقت خود صرفه جویی کرده اید. همچنین ارسال محصولات لنز مارکت در داخل شهر تهران هزینه ایی ندارد و رایگان است و افراد در تهران می توانند هزینه محصولات را نیز در درب منزل پرداخت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *