[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]خرید لنز طوسی آبی دور مشکی که یکی از زیباترین لنزهای رنگی است می تواند بسیار به جذابیت شما بیفزاید. این لنز زیبا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این رنگ لنز، یکی از رنگ لنزهای طبیعی، جذاب و کاربردی است. در ادامه این مقاله می خواهیم در مورد خرید لنز طوسی آبی دور مشکی ، مطالبی را عنوان کنیم.[/vc_column_text]

لنز رنگی (بدون نمره) روزانه اَدور (ADORE)

قیمت اصلی 410/000 تومان بود.قیمت فعلی 330/000 تومان است.

لنز طبی رنگی (نمره دار رنگی) سالیانه یونیک (UNIQUE)

قیمت اصلی 840/000 تومان بود.قیمت فعلی 800/000 تومان است.

لنز (رنگی بدون نمره) روزانه یونیک رنگِ مگنولیا (UNIQUE)

قیمت اصلی 400/000 تومان بود.قیمت فعلی 390/000 تومان است.

لنز (رنگی بدون نمره) روزانه یونیک رنگِ ویستریا (UNIQUE)

قیمت اصلی 400/000 تومان بود.قیمت فعلی 390/000 تومان است.

لنز (رنگی بدون نمره) روزانه یونیک رنگِ ژربرا (UNIQUE)

قیمت اصلی 400/000 تومان بود.قیمت فعلی 390/000 تومان است.

لنز (رنگی بدون نمره) روزانه یونیک رنگِ دِیزی (UNIQUE)

قیمت اصلی 400/000 تومان بود.قیمت فعلی 390/000 تومان است.

لنز (رنگی بدون نمره) روزانه یونیک رنگِ فلامینگو (UNIQUE)

قیمت اصلی 400/000 تومان بود.قیمت فعلی 390/000 تومان است.

لنز (رنگی بدون نمره) روزانه یونیک رنگِ ویدگرین (UNIQUE)

قیمت اصلی 400/000 تومان بود.قیمت فعلی 390/000 تومان است.

لنز (رنگی بدون نمره) روزانه یونیک رنگِ ولنتینو (UNIQUE)

قیمت اصلی 400/000 تومان بود.قیمت فعلی 390/000 تومان است.

لنز (رنگی بدون نمره) روزانه یونیک رنگِ والرین (UNIQUE)

قیمت اصلی 400/000 تومان بود.قیمت فعلی 390/000 تومان است.

لنز (رنگی بدون نمره) روزانه یونیک رنگِ لوندر (UNIQUE)

قیمت اصلی 400/000 تومان بود.قیمت فعلی 390/000 تومان است.

لنز (رنگی بدون نمره) روزانه یونیک رنگِ کارنلین (UNIQUE)

قیمت اصلی 400/000 تومان بود.قیمت فعلی 390/000 تومان است.
[vc_column_text text_larger=”no”]

لنز طوسی آبی دور مشکی:

لنز طوسی آبی دور مشکی یکی از پرفروش ترین لنزهای رنگی در ایران است. مردم ایران بیشترین مصرف لنز به رنگ طوسی آبی را در بین کشورهای مختلف دارند و علت آن هم بیشتر به رنگ پوست افراد برمی گردد که اکثرا گندمی و سبزه هستند، البته افراد دارای پوست سفید نیز می توانند از این رنگ لنز استفاده کنند.

لنز طوسی آبی دارای انواع لنز طوسی آبی دور مشکی، لنز طوسی آبی بدون دور، لنز طوسی آبی تیره و لنز طوسی آبی روشن است. در این بین، لنز طوسی آبی دور مشکی یکی از پرطرفدارترین انواع لنزهای طوسی آبی است.

طوسی یک رنگ خنثی و سرد است، رنگ طوسی نمایانگر بزرگواری و وقار یک فرد است. این رنگ در طیف رنگ های مشکی و سفید قرار دارد و از آنجا که رنگ طوسی در میانه این طیف قرار می‌گیرد، برخی از افراد معتقدند که این رنگ، رنگ توافق و صلح است. رنگ طوسی، تداعی کننده حس آرامش و در عین حال تعقل و منطق می ‌باشد.

یکی از محبوب ترین ترکیب رنگ های طوسی، ترکیب رنگ طوسی و آبی است. رنگ آبی، رنگ طوسی را بسیار جالب توجه تر خواهد کرد. رنگ طوسی آبی یکی از رنگ های جذاب به شمار می رود. لنز طوسی آبی از ترکیب دو رنگ طوسی و آبی ساخته می شود، در برخی از مدل ها رنگ طوسی و در برخی دیگر رنگ آبی بیشتری دیده می شود. بیشتر کسانی که لنز طوسی آبی را انتخاب می کنند، سردی این رنگ را بیشتر دوست دارند و می خواهند چشم آن ها روشن تر از حالت طبیعی به نظر برسد.

لنز به رنگ طوسی آبی، زیر مجموعه ایی از لنزهای طوسی به شمار می رود. لنز طوسی آبی دور مشکی یکی از رنگ لنزهای منحصربه فرد است که با اکثر رنگ چشم ها و رنگ پوست ها ست می شود.

لنزهای طوسی آبی دور مشکی در اطراف خود مانند برخی از چشم های طبیعی دارای یک حلقه مشکی نقطه چین هستند که به طبیعی تر شدن لنز روی چشم بسیار کمک می کند.

لنز طوسی آبی دور مشکی باعث بزرگتر دیده شدن چشم ها می شود و زیبایی خاصی به چشم ها می بخشد.

لنز طوسی آبی دور مشکی، روشنی خاصی دارد و وقتی بر روی چشم روشن قرار می گیرد، زیباتر و طبیعی تر به نظر می رسد. البته این رنگ لنز، روی چشم های تیره نیز زیبایی فوق العاده ایی دارد.

خرید لنز طوسی آبی دور مشکیخرید لنز طوسی آبی دور مشکی:

لنز طوسی آبی دور مشکی یکی از رنگ لنزهای طبیعی است که جلوه خاصی به رنگ چشم فرد می بخشد. همچنین این رنگ لنز، درخشش و زیبایی خاصی به چشم های افراد می بخشد.

لنز طوسی آبی امکان دارد با توجه به رنگ چشم افراد و نور محیط، کمی تیره تر و یا کمی روشن تر از رنگ اصلی دیده شود.

لنزهای طوسی آبی دور مشکی، دارای انواع طبی و عادی هستند.

لنز طوسی آبی توسط برندها و کمپانی های مختلفی تولید می شود. ممکن است لنزهای طوسی آبی ساخته شده توسط کمپانی های مختلف دارای قطرهای 14، 14.2 و 14.5 میلیمتر باشند، همچنین ممکن است این لنزها دارای انحنای پایه 8.6، 8.7 و 8.8 میلیمتر باشند. انحنای پایه، میزان صافی یا گردی قرنیه را نشان می دهد. قطر لنز نیز یکی از پارامترهای مهم، در هنگام خرید لنزهای رنگی می باشد. زیرا اگر لنز رنگی خریداری شده دارای قطر کوچکتری نسبت به چشم فرد باشد، باعث بیرون ماندن قسمتی از عنبیه طبیعی چشم خواهد شد، همچنین باعث خواهد شد چشم های فرد احساس ناراحتی داشته باشد.

برای خرید لنز طوسی آبی دور مشکی در انواع مدل ها، می توانید به سایت لنز مارکت مراجعه کنید. در سایت لنز مارکت می توانید براساس بودجه و همچنین سلیقه خود، لنز چشمی رنگی مناسب خود را پیدا کنید، همچنین می توانید لنز طوسی آبی دور مشکی را که دوست دارید، انتخاب کرده و سپس خریداری کنید.

قیمت خرید لنز طوسی آبی دور مشکی در برندهای مختلف، با هم متفاوت است. همچنین قیمت آن ها براساس طبی بودن یا نبودن نیز با هم متفاوت است.

آرایش متناسب با لنز طوسی آبی دور مشکی:

آرایش متناسب با لنز طوسی آبی دور مشکی بسیار مهم است، زیرا آرایش مناسب باعث می شود این رنگ لنز، جذاب تر به نظر برسد.

برای آرایش متناسب پس از خرید لنز طوسی آبی دور مشکی ، نکات زیر را رعایت کنید:

  • برای آرایش با این رنگ لنز بهتر است پوست صاف و یکدستی داشته باشید، بنابراین انتخاب کرم پودر مناسب، کمک زیادی به این قضیه خواهد کرد.
  • اگر پوست صورت شما دارای جوش، جای جوش و یا زخم است، بهتر است با یک کانسیلر مناسب با رنگ پوست خود، آن ها را پوشش دهید.
  • بهترین سبک آرایش متناسب با لنزهای طوسی آبی، آرایش ملایم یا همان سبک آرایش اروپایی است.
  • می توانید از سایه کمرنگ طوسی به همراه لنز طوسی آبی استفاده کنید و بعد با یک خط چشم مناسب، زیبایی چشمانتان را دوچندان کنید. سایه هایی با تنالیته مسی، قهوه ای، برنزی، صورتی، نارنجی، هلویی و مرجانی نیز گزینه های مناسبی برای آرایش چشم شما خواهند بود.
  • در هنگام استفاده از لنز طوسی آبی دور مشکی، باید از خط چشم های تیره تر استفاده کنید تا چهره شما از حالت سرد بودن خارج شود.
  • اگر از لنز طوسی آبی دور مشکی برای مهمانی ها استفاده می کنید، می توانید به همراه آن از مژه مصنوعی نیز استفاده کنید.
  • برای آرایش ابرو به همراه لنز طوسی آبی، بهتر است فقط با یک ژل ابرو به ابروهایتان حالت دهید.
  • برای رژگونه می توانید از رنگ مرجانی استفاده کنید.
  • به همراه لنز طوسی آبی دور مشکی، می توانید از رژلب به رنگ صورتی پررنگ یا قرمز استفاده کنید، زیرا این کار زیبایی دو چندانی به صورت شما می بخشد. اگر از سایه قهوه ایی یا بژ استفاده کرده اید، می توانید از رژلب های تن قرمز استفاده نمایید تا آرایشتان تکمیل شود.
  • حتما از لوازم آرایشی مانند خط چشم و ریمل ضد آب استفاده کنید و در صورت امکان از سایه های چشم و خط چشم های غیر اکلیلی استفاده نمایید.
  • هنگامی که از لنز در داخل چشم خود استفاده می کنید، خط چشمتان را در میان مژه ها و داخل چشمان خود نکشید.

غیر از آرایش، ترکیب لباس هم باید طوری انتخاب شود تا این رنگ لنز، طبیعی جلوه کرده و به خوبی روی چشم بنشیند. رنگ لنز طوسی آبی دور مشکی با لباس های رنگ روشن بسیار جذاب می شود. کسانی که رنگ پوست سبزه ایی نیز دارند، می توانند از تناژهای تیره تر این لنز جذاب استفاده کنند.

اگر دارای پوستی سفید هستید و می خواهید از لنز طوسی آبی دور مشکی استفاده کنید، می توانید با داشتن موهایی بلوند یا روشن، زیبایی چهره خود را چندین برابر کنید.

نکاتی در مورد لنزهای رنگی:

  • لنزهای رنگی باید ضخامت کمی داشته باشند و در هنگام استفاده، قدرت بینایی را کاهش ندهند.
  • لنز رنگی مرغوب، باید نفوذپذیری بالایی نسبت به اکسیژن داشته باشد و چشم‌ ها را در برابر اشعه ماورا بنفش محافظت کند.
  • 125 میلیون نفر از سرتاسر جهان در سال 2004، از لنزهای رنگی استفاده کرده اند که 35 میلیون نفر از آن‌ها از ایالات متحده بودند.
  • میانگین سنی افرادی که از لنزهای چشمی و رنگی استفاده می‌کنند، 31 سال است که دو سوم آن ‌ها را خانم ها تشکیل می دهند.
  • میزان فروش لنزهای رنگی در سال 2010، در حدود 6.1 میلیارد دلار برآورد شده است که 2 میلیارد دلار آن متعلق به آمریکایی ‌ها است.
  • فروش لنزهای رنگی در سرتاسر جهان تاکنون به بیش از 8 میلیارد دلار در سال رسیده است. این نشان می‌دهد که افراد زیادی در دنیا به تغییر رنگ چشم ‌های خود و زیبا و جذابتر کردن آن‌ ها اهمیت می ‌دهند.

خرید لنز طوسی آبی دور مشکیسخن آخر درباره خرید لنز طوسی آبی دور مشکی:

لنز طوسی آبی دور مشکی یکی از زیباترین لنزهای رنگی است.

لنز طوسی آبی دور مشکی یکی از پرفروش ترین لنزهای رنگی در ایران است. مردم ایران بیشترین مصرف لنز طوسی آبی را در بین کشورهای مختلف دارند.

لنز طوسی آبی از ترکیب دو رنگ طوسی و آبی ساخته می شود، در برخی از مدل ها رنگ طوسی و در برخی دیگر رنگ آبی بیشتری دیده می شود. لنز طوسی آبی دور مشکی یکی از رنگ لنزهای منحصربه فرد است که با اکثر رنگ چشم ها و رنگ پوست ها ست می شود.

لنزهای طوسی آبی دور مشکی، دارای انواع طبی و عادی هستند.

قیمت خرید لنز طوسی آبی دور مشکی در برندهای مختلف، با هم متفاوت است. همچنین قیمت آن ها براساس طبی بودن یا نبودن نیز با هم متفاوت است.

آرایش متناسب با لنز طوسی آبی دور مشکی بسیار مهم است، زیرا باعث می شود این رنگ لنز، جذاب تر به نظر برسد. غیر از آرایش، ترکیب لباس هم باید طوری انتخاب شود تا این رنگ لنز، طبیعی جلوه کرده و به خوبی روی چشم بنشیند

خرید لنز طوسی آبی دور مشکی از لنز مارکت

یکی از بهترین راه های خرید لنز طوسی آبی دور مشکی و خرید لنزهای رنگی دیگر، خرید آن ها از سایت لنز مارکت است. سایت لنز مارکت، بزرگترین و برترین سایت فروش لنزهای رنگی و لنزهای چشمی در ایران است.

انواع برندهای لنزهای طوسی آبی دور مشکی را می توانید در سایت لنز مارکت پیدا کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *