[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]از لنزهای چشمی رنگی می توان برای تغییر نوع نگاه، حتی در صورت کامل بودن بینایی استفاده کرد. اگر افراد بخواهند نوع نگاه خود را تغییر دهند، استفاده از لنزهای رنگی، امری عادی است. استفاده از لنزهای رنگی معمولی می تواند کل ظاهر شما را تحت تأثیر قرار دهد. تقریباً 45 میلیون نفر در ایالات متحده به طور منظم از لنزهای چشمی استفاده می کنند. لنزهای چشمی، وسیله های پزشکی هستند که بیشتر افراد برای اصلاح بینایی خود از آن ها استفاده می کنند. ما در این مقاله می خواهیم به مبحث لنز رنگی معمولی و قیمت آن ها بپردازیم.[/vc_column_text]

[vc_column_text text_larger=”no”]

لنز رنگی معمولی چیست:

لنزهای چشمی، دیسک های پلاستیکی کوچکی هستند که روی قرنیه شما قرار می گیرند.

لنزهای رنگی معمولی همان لنزهای چشمی هستند با این تفاوت که دارای رنگ و بدون نمره هستند، یعنی اینکه برای اصلاح عیوب انکساری چشم مورد استفاده قرار نمی گیرند و فقط جنبه زیبایی و جذاب تر کردن چشم ها را دارند.

لنزهای چشمی بر اساس نوع مشکلی که اصلاح می شود، شکل می گیرند تا اطمینان حاصل شود که نور به جایی که لازم است در چشم متمرکز می شود.

هنگامی که شخصی از لنزهای چشمی استفاده می کند، لنزها از نظر جسمی، چشم را لمس می کنند، بنابراین به وضوح به چشم طبیعی شما نزدیکتر از زمانی است که عینک می زنید. لنزهای چشمی با چشم شما حرکت می کنند و به مشکل بینایی شما نزدیکتر هستند و باعث می شوند که میدان دید شما طبیعی تر شود.

بسته به نوع لنزهایی که دارید، می توانید از لنزها در تمام طول روز یا مدت زمان بیشتری استفاده کنید.

روشی که لنزهای چشمی در جای خود در چشم می مانند، چسبیدن به لایه اشک آور روی سطح چشم است. این مایع اشک همیشه بر روی چشم شما شناور است و فشار پلک های شما کمک می کند تا لنز به آن بچسبد.

تفاوت لنز رنگی معمولی و لنز چشمی معمولی

لنزهای رنگی معمولی می توانند مانند لنزهای چشمی معمولی باشند اما تفاوت عمده آن ها این است که لنزهای رنگی معمولی، رنگ چشم شما را تغییر می دهند. شما با استفاده از لنزهای رنگی معمولی می توانید یک تغییر ظریف یا یک تغییر چشمگیر داشته باشید، هر کاری که می خواهید برای جلوه بخشیدن به ظاهر خود انجام دهید.

لنزهای رنگی در دو نوع بدون نمره و نمره دار در دسترس هستند. لنزهای رنگی نمره دار، عیوبی مانند: نزدیک بینی، دور بینی یا آستیگماتیسم را اصلاح می کنند در حالی که همزمان رنگ چشم شما را نیز تغییر می دهند. لنزهای رنگی بدون نمره یا معمولی به هیچ وجه بینایی را اصلاح نمی کنند اما باعث تغییر رنگ چشم شما برای اهداف آرایشی و زیبایی می شوند. استفاده از لنزهای رنگی معمولی بدان معناست که شما می توانید دید کاملی داشته باشید و همچنان از لنزهای رنگی استفاده کنید!

نحوه عملکرد لنزهای رنگی:

لنزها در واقع با چشم شما حرکت می کنند اما به روشی مشابه با عینک عمل می کنند.

لنزهای رنگی طبی، عیوب انکساری چشم را نیز مانند نزدیک بینی یا دوربینی اصلاح می کنند. آن ها به تمرکز مجدد نور در شبکیه در جایی که نیاز به فرود دارد، کمک می کنند.

اگر قبلاً لنزهای رنگی را دیده اید، می دانید که به اندازه عینک های معمولی، بزرگ و ضخیم نیستند. ناحیه بینایی برای لنزها نیازی به اندازه بزرگ ندارد زیرا آن ها درست روی کره چشم شما قرار می گیرند.

بسیاری از افراد ممکن است مقصر علائم خشکی چشم خود را، لنزهای چشمی بدانند اما بیشتر اوقات اینطور نیست. ممکن است خشکی چشم شما ناشی از چیز دیگری باشد و درمان هایی نیز برای رفع آن وجود دارد.

لنز رنگی معمولیانواع لنزهای چشمی:

لنزهای چشمی معمولی کمی متفاوت تر از لنزهای رنگی معمولی هستند. در اینجا مواردی است که شما باید در مورد لنزهای چشمی معمولی بدانید تا لنزهای رنگی معمولی را بهتر درک کنید.

از انواع لنزهای چشمی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لنزهای چشمی سخت: لنزهای سخت قبلاً بسیار رایج بودند اما در حال حاضر از محبوبیت کمتری برخوردار هستند زیرا راحتی آنچنانی ندارند. آن ها لنزهای سخت و نفوذپذیر به گاز هستند. آن ها از پلاستیک محکمی که با مواد دیگر ترکیب می شود، ساخته شده اند. در حالی که آن ها شکل خود را بسیار خوب حفظ می کنند اما هنوز هم اجازه می دهند، اکسیژن جریان پیدا کند تا به چشم شما برسد. لنزهای چشمی سخت برای افرادی که آستیگماتیسم یا کراتوکونوس دارند، مفید هستند.
  • لنزهای چشمی نرم: لنز چشمی نرم نوعی است که اکثر مردم از آن استفاده می کنند. این به این دلیل است که آن ها بسیار راحت هستند و همچنین گزینه های مختلفی برای انتخاب افراد براساس ترجیحات خود دارند.
انواع مختلف لنزهای چشمی نرم عبارتند از:

لنزهایی برای استفاده روزمره

لنزهایی برای استفاده طولانی مدت

لنزهای توریک برای آستیگماتیسم

لنزهای رنگی معمولی

لنزهای آرایشی

تمام این لنزهای نرم، راحت هستند. این لنزها برای افرادی که برای مدت زمان طولانی از لنز استفاده می کنند یا نیازهای چشمی خاصی دارند، بسیار مناسب هستند.

  • انواع دیگر لنزهای چشمی: لنزهایی وجود دارند که برای افرادی طراحی شده اند که مرتباً از لنزها استفاده نمی کنند و برای اهداف خاص به آن ها احتیاج دارند. لنزهای مناسب پیرچشمی برای اصلاح مشکلات عمومی بینایی افراد پس از 40 سالگی استفاده می شوند. این لنزها ممکن است لنزهای دو کانونی، لنزهای چند کانونی یا لنزهای تصحیح مونو ویژن باشند. از لنزهای چشمی بانداژ نیز به منظور کمک به پوشاندن قرنیه شما پس از آسیب یا جراحی استفاده می شود.

قیمت لنز رنگی معمولی:

بسیاری از لنزهای رنگی به نظر می رسد که طبیعی هستند اما هنوز هم رنگی متفاوت از عنبیه دارند.

این قسمت از چشم (عنبیه) از اشکال و خطوط رنگارنگ ساخته شده است که برخی از لنزهای رنگی از آن ها تقلید می کنند. سایر لنزهای رنگی دارای نقاط بسیار ریز رنگی یا خطوط رنگی شعاعی مرتب شده برای طبیعی تر نشان دادن لنزها هستند. قسمت مرکزی لنزهای رنگی، مشخص است تا فرد بتواند از طریق آن ببیند.

در لنزهای رنگی معمولی سه نوع رنگ وجود دارد:
  • رنگ قابل دید: این ها به طور کلی آبی روشن یا سبز هستند که به لنز اضافه می شوند تا به شما کمک کنند هنگام گذاشتن آن ها در چشم یا برداشتن آن ها از چشم، آن ها را ببینید.
  • رنگ تقویت کننده: این رنگی است که تیره تر است و رنگ طبیعی چشم شما را افزایش می دهد.
  • رنگ مات: این لنزها دارای رنگ شفاف نیستند و رنگ چشم شما را کاملا تغییر می دهند.

اگر چشمان شما به رنگ روشن است، هر یک از این گزینه ها برای شما مناسب است. اگر چشمان تیره ایی دارید، برای تغییر کامل رنگ چشم به لنزهای رنگی معمولی مات، احتیاج دارید.

اگر فقط می خواهید رنگ چشم خود را برای روزهای خاصی تغییر دهید، می توانید از لنزهای رنگی معمولی یکبار مصرف روزانه استفاده کنید.

لنزهای رنگی معمولی بی خطر هستند. تنها دلیل ناایمنی آن ها این است که به درستی از آن ها مراقبت نکرده اید یا طبق دستورالعمل ها از آن ها استفاده نکرده اید. اینکه لنزهای رنگی معمولی طبق نسخه هستند یا نه، فرقی نمی کند! استفاده از این لنزها به شرط استفاده درست، برای شما ایمن است.

انجام معاینات منظم چشمی بسیار مهم است اما به خصوص در صورتی که به هر نوع لنز چشمی علاقه مند باشید، انجام این کار بسیار مهم تر است.

یکی از سایت های فروشگاهی عرضه کننده لنزهای رنگی معمولی، سایت لنز مارکت است. برندهای لنز رنگی معمولی عرضه شده در سایت لنز مارکت شامل: لنزهای فرشلوک، بیوتی، هرا، فستیوال، بلا، ایراپتیکس، آرین یا زیروسون، نئوکاسمو، لنزمی، بوش اند لومب، سولکو، دهب، پلی ویو، سولوتیکا نچرال کالرز، سولوتیکا هیدروکور و … هستند.

برای فهمیدن قیمت لنز رنگی معمولی، می توانید به سایت لنز مارکت مراجعه کنید. در این سایت با انواع بودجه ها می توانید لنز رنگی مورد نیاز خود را تهیه کنید.

لنز رنگی معمولیسخن آخر در رابطه با قیمت لنز رنگی معمولی:

بسیاری از افراد از لنزهای رنگی معمولی استفاده می کنند.

لنزهای رنگی معمولی همان لنزهای چشمی هستند که دارای رنگ و بدون نمره هستند. از لنزهای رنگی معمولی فقط برای زیباتر کردن چشم ها استفاده می شود و از آن ها برای اصلاح عیوب انکساری چشم استفاده نمی شود.

لنزهای چشمی معمولی کمی متفاوت تر از لنزهای رنگی معمولی هستند. از انواع لنزهای چشمی، می توان به لنزهای چشمی سخت و نرم اشاره کرد. لنزهای رنگی معمولی در دسته لنزهای چشمی نرم قرار می گیرند.

رنگ لنزهای رنگی معمولی شامل: رنگ قابل دید، رنگ تقویت کننده و رنگ مات هستند.

لنز مارکت

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، یکی از سایت های ارائه دهنده لنزهای رنگی معمولی با کیفیت بسیار بالا، سایت لنز مارکت است. سایت لنز مارکت عرضه کننده انواع لنزهای رنگی معمولی با قیمت های بسیار مناسب و کیفیت های فوق العاده است.

سایت لنز مارکت یکی از برترین و بزرگترین سایت فروش لنزهای چشمی و لنزهای رنگی معمولی در ایران است. در هنگام خرید لنزهای رنگی معمولی از سایت لنزز مارکت می توانید با کارشناسان خبره این سایت مشورت کرده، آن ها رنگ لنزی که برای رنگ پوست و موی شما مناسب باشد و همچنین متناسب با بودجه شما باشد، به شما معرفی خواهند کرد و شما می توانید با استفاده از این لنز رنگی معمولی، فوق العاده به نظر برسید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *