[vc_row][vc_column][vc_column_text]استفاده از لنز چشم روز به روز طرافداران و علاقه مندان زیادی را به دست می آورد و هر روزه بر تعداد کسانی که به استفاده از لنزهای طبی و زیبایی روی می آورند، افزوده می شود. از این رو، سوال و پرسش هایی زیادی در ذهن افرادی که می خواهند از لنز استفاده کنند و یا دارند استفاده می کنند، ایجاد می شود، از از جمله آن استفاده از لنزهای زیبایی به صورت دائمی و همیشگی است. در مقاله زیر در مورد لنز زیبایی دائمی می خواند.

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که می خواهید بدانید که ایا می شود از لنزهای زیبایی دائمی استفاد کرد یا نه، و در صورت استفاده مزایا و معایب آن چه می تواند باشد؟ در این صورت همراه ما باشید و مطلب حاضر را به صورت کامل مطالعه کنید.

 

لنزهای زیبایی دایمی

آرزوی رنگی شدن و زیبایی چشم ارزوی است که قدمت آن به دوران گذشته باز می گردد و از گذشته های دور انسان ها به دنبال تلاش برای تغییر رنگ چشم های خود و زیبا تر و جذاب تر شدن بودن. این آروزی دیرینه بشر امروزه به یوم استفاده از تکنولوژی های جدید و پیشرفت های علمی صورت گرفته محقق شده است و در جهان امروز بسیاری از افراد می توانند با استفاده از انواع لنزهای زیبایی به تغییر رنگ چشم خود بپردازند و رنگ چشمی که ارزو داشتن و مورد علاقه شان است را به دست آورند.

از این رو، ما شاهد هستیم که روز به روز بر تعداد افرادی که از لنز رنگی زیبایی استفاده می کنند افزوده می شود و تعداد کسانی که با استفاده از این لنزها رنگ چشمان خود را تغییر می دهند روز به روز بیشتر می شود. ولی با این حال باید گفت که استفاده از لنزهای زیبایی اگر چه در رسیدن انسان به آرزوی تغییر رنگ چشم مفید بوده و انسان را به این آرزوی خود رسانده است با این وجود رعایت نکاتی در استفاده از لنز از جمله لنزهای زیبایی دائمی بسیار ضروری و اساسی است و همه باید با معایب و مزایا و همچنین طریق استفاده از لنز زیبایی دائمی آشنایی داشته باشند و بر اساس آن عمل نمایند.

استفاده از لنز زیبایی دائمی امروزه معمولا به وسیله عمل جراحی انجام می شود که در برخی بیمارستان ها پزشک لنز زیبایی دائمی را زیر عنبیه چشم می کارد.

 

لنز زیبایی دائمی

انواع لنز زیبایی دائمی کدام است ؟

لنزهای زیبایی دارای انواع مختلفی می باشند، که بر حسب رنگ، جنس و مواد تشکیل دهنده و هم چنین مدت استفاده با همدیگر فرق می کنند. با این حال می توان از برخی لنزهای زیبایی دائمی نام برد که با استفاده از عمل جراحی بر روی قرنیه چشم گذاشته می شوند، از جمله لنز زیبایی دائمی که می توان به آن اشاره کرد، استفاده از لنز زیبایی دائمی با عمل برایت اوکیولر است.

عمل جراحی برات اوکیولر عملی است که بر اساس آن پیوند به داخل چشم انجام می شود. در این عمل پیوند لنز زیبایی دائمی که سازگار با بدن فرد می باشد، در داخل عهنبیه چشم کار گذاشته می شود و رنگ عنبیه را برای اهداف درمانی و پزشکی و همچنین زیبایی تغییر می دهد. بنابراین یکی از مهم ترین و اصلی ترین روش های استفاده از لنزهای زیبایی دائمی استفاده از عمل برایت اوکیولر است.

 

 

عمل جراحی برای دید بهتر !

با استفاده از این عمل جراحی می توان به بیمارانی که از اختلالات و بیماری های چشم مانند آلیینیسم چشمی، کلوبوما و غیره رنج می برند کمک نمود و همچنین عنبیه ای زیبا و سالم را به آن ها هدیه داد. افرادی که می خواهند رنگ چشمانشان به ورت دائمی تغییر کند، می توانند با استفاده از این عمل لنز زیبایی دائمی را بر روی عنبیه چشم خود کار گذاری کنند که با کاشت لنز زیبایی دائمی در عنبیه چشم، فرد می تواند برای همیشه دارای چشمان رنگی باشد.

هدف از عمل جراحی برایت اوکیولر اصلاح عیوب انسکاری چشم و یا اصلاح بینایی نیست. بلکه هدف از آن استفاده از لنز زیبایی دائمی با هدف ایجاد طنگ چشمی زیبا و مورد علاقه در عنبیه چشم و محافظت از چشم در برابر نور شدید خورشید می باشند. از این رو، افرادی که دچار عیوب انکساری چشم هستند بعد از انجام این عمل جراحی و کار گذاشتن لنزهای زیبایی دائمی در زیر عنبیه خود، لازم است که همچنان از وسایل اصلاح عیوب انکساری چشم مانند عینک استفاده کنند.

 

مزایای استفاده از لنز زیبایی دائمی

برای افرادی که می خواهند رنگ چشمانش به صورت دائمی و برای همیشه تغییر کند و دوست ندارند از لنزهای تماسی که برای مدت خاص قابل استفاده است و بعد از آن باید دور انداخته شود و از لنزهای جدید استفاده شود، استفاده از لنز زیبایی دائمی می تواند گزینه مناسبی باشد. و دارای مزایا و سودمندی هایی زیادی باشد که سبب علاقه و تمایل مردم به استفاده از لنز زیبایی دائمی شود. از جمله مزایایی که استفاده از لنز زیبایی دائمی برای افراد دارد می توان به این موارد اشاره کرد.

با استفاده از لنزهای زیبایی دائمی می توان به صورت همیشگی رنگ چشم را تغییر داد
نیاز به تعویض چشم هر چند وقت یکبار نمی باشد.
احتمال گم شدن لنز و یا الوده شدن ان بسیار کمتراست.
در وقت و هزینه بسیار صرفه جویی می شود، و افراد دیگر نیاز به صرف وقت زیاد برای گذاشتن و بر داشتن از نمی کنند و همچنین هزینه این که هر ماه و یا چند ماه یک بار لنز خریداری کنند را ندارند.

 

معایب استفاده از لنز زیبایی دائمی

با وجود این که استفاده از لنز زیبایی دائمی دارای مزایا و سودمندی های زیادی است ولی با این وجود معایبی هم دارد، که باید به آن توجه کرد. با توجه به معایب که استفاده از عمل جراحی برای کاشت لنز زیبایی دائمی در زیر عنبیه دارد و حتی احتمال نابینای و غیره را افزایش می دهد، از این رو، کشورهای پیشرفته دنیا این عمل را انجام نمی دهند و افراد برای انجام این عمل به کشورهای در حال توسعه سفر می کنند. از طرف دیگر سازمان FDA آمریکا هم که یکی از معتبرترین سازمان ها در زمینه بهداشت می باشد، هنوز استفاده از لنز زیبایی دائمی را تایید نکرده است و در مورد استفاده از آن و معایب آن تحقیق صورت نگرفته است. ولی با این حال می تواند برخی از معایب آن را نام برد.

بر اساس تحقیقات و گزارش های پزشکان و متخصصات در استفاده از لنزهای زیبایی دائمی باید توجه کرد که لنزهای رنگی باید به اندازه عنبیه چشم باشند، که این امر سبب ایجاد اختلال در تغییرات اندازه منردمک چشم نسبت به نور می شود و از سوی دیگر این گونه انزها چون با چشم در تماس هستند با زوایه چشم ارتباط دارند و سبب ایجاد آب مرواید در آینده می توانند شوند.

 

لنز زیبایی دائمی

نکات لنز زیبایی دائمی

عیوب لنزهای زیبای دائمی اشاره نمود که به دلیل تماس یا سلول های قرنیه موجب کدورت و از دست رفتن سلول های قرنیه ای می شود و سبب تحریک و التهاب داخل چشم می گردد. از این رو، می توان گفت که لنز زیبایی دائمی که به وسیله جراحی در زیر عنبیه چشم قرار داده می شود، شبیه لنزهای رنگی تماسی است ولی با این حال عوارض و معایب خاص خود را نیز دارد.

با توجه به مزایا و معایبی که استفاده از لنزهای زیبایی دائمی دارد و همچنین با توجه به این نکته که هنوز به طور کامل معایب و خطرات استفاده از این لنزها بررسی نشده است، از این رو، افرادی که می خواهند رنگ چشم خود را تغییر دهنده، بهتر است به جای استفاده از لنزهای زیبایی دائمی از لنزهای زیبایی تماسی استفاده کنند.

چرا که این لنزها بر روی بسته بندی خود تاریخ مصرف دارد و افراد بر اساس آن می توانند مصرف کنند و در زمان انقضا آن را دور بیاندازند و همچنین رنگ چشم دلخواه و مورد علاقه خود را به دست آورند و اگر روزی سلیقه و نظرشان تغییر کرد می توانند لنز طبی رنگی خود را عوض کنند.

ما معتقدیم که نظرات ، انتقادات و پیشنهادات شما می تواند به ما کمک نماید تا بتوانیم برای شما دوستان و مخاطبین گرامی هر چه بهتر و با کیفیت تر به تولید محتوایی فاخر و جامع پرداخته و در راستای پیشبرد دانش گام برداریم. از این رو اگر در مورد موضوعات نقد و یا ابهامی وجود دارد که می تواند به بهتر شدن مقاله کمک نماید در قسمت پیشنهادات قرار دهید.
همچنین اگر در ارتباط با موضوع لنز زیبایی دائمی دانش جدیدی دارید و می توانید به تکمیل نمودن محتوای تولید شده کمک کنید ما و دیگر مخاطبین محترم را از ان آگاه گردانید.

جهت کسب اطلاعات عمومی بیشتر درمورد لنزهای داخل چشمی , خواندن مقالات زیر نیز خالی از لطف نیست :

پرفروش ترین لنز رنگی توی تناژ سبز , لنز طوسی سبز دور مشکی هست !!

معرفی عوامل موثر در انتخاب لنز طوسی آبی دور مشکی چیست ؟

قیمت لنز هرا بسیار مناسب بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد !

چرا رنگ لنز طوسی عسلی بسیار پر فروش است ؟!؟!؟

مناسب ترین و بهترین مارک محلول لنز کدام است ؟

لنز خاکستری دور مشکی و نکات مهم در مورد آن.

لنز طبی دائمی و هر آنچه در مورد آن باید بدانید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woodmart_products layout=”carousel” spacing=”10″ element_title=”قیمت برخی لنزهای زیبایی” taxonomies=”357″ slides_per_view=”6″ autoplay=”no” hide_pagination_control=”no” hide_prev_next_buttons=”no” center_mode=”no” wrap=”no” sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no” scroll_carousel_init=”no”][/vc_column][/vc_row]

2 دیدگاه در “لنز زیبایی دائمی چیست؟ چگونه بهترین لنز زیبایی دائمی رو انتخاب کنیم ؟

  1. asmabhshty73@gmail.com گفت:

    من میگم آیا بعد از عمل جراعی ما کور میشیم خطرات جانی دارد یا این عمل برای همیشه میماند

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر
      نه چرا باید خطر جانی داشته باشه .
      این مقاله در مورد لنزهای رنگی سالانس و به لنزهای سالانه دائمی گفته میشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *