برخی از لنزهایی که لنز چشم عسلی رو موجود دارند

من چون نمره چشم دارم نمیتونم لنز چشم عسلی بذارم  ؟

بهترین لنز چشم عسلی کدوم برنده  ؟

نمره چشم آستیگمات ارثیه  ؟

چهره‌ی شما با کدام طیف از رنگ‌های لنز چشم عسلی متناسب است؟

لنزهای چشمی به دلایل بسیاری محبوب هستند. از نظر افراد استفاده از لنزها در مقایسه با عینک خیلی راحت‌تر و همچنین خیلی شیک‌تر می‌ باشند ، مخصوصا لنزهای رنگی، به شما کمک می‌کنند تا چهره‌تان تغییر یابد. لنزهای رنگی تأثیرات مختلفی بر روی افراد دارند و از این‌رو انتخاب لنز طبی رنگی مناسب و زیبایی نظیر لنز عسلی باعث افزایش میزانِ جذابیت فرد می‌شود.

لنزهای عسلی یکی از پرتقاضاترین و پرفروش‌ترین لنز رنگی هستند که رنگی مابین سبز و قهوه‌ای دارند. این رنگ از لنزها چهره شما را بسیار جذاب و زیبا و در عین حال طبیعی می‌سازند. لنز عسلی که یکی از معروف‌ترین و محبوبترین انواع لنزهای آرایشی و زیبایی می‌باشد، مشتریانی از تمام گوشه و کنار جهان داشته است که همیشه خواستار این رنگ بوده‌اند.

 

چرا از لنز چشم عسلی استفاده کنیم؟

رنگ خوشایند و جذاب لنزهای عسلی باعث می‌شود تا با بیشتر رنگ‌های پوست، انواع مدل‌های چشم و هر رنگ مویی تناسب خاصی داشته باشد. لنزهای عسلی رنگ که یکی از مدرن ترین و شیک ترین لنز های رنگی به روز می‌باشند، می‌توانندهمخوانی فوق العاده‌ای با نوع استایل شما ایجاد کنند.

اگر شما می‌خواهید نگاهی گیرا و جذاب به استایل خودبیفزایید، بهتر است از لنزهای عسلی رنگ استفاده کنید. این رنگ از لنزها حالت و حس خاصی به چشم‌های شما می‌بخشند و باعثایجاد جلوه خاصی در صورت‌تان می‌شوند. لنزهای عسلی که در درجه هایِ رنگی مختلف موجود هستند، انتخاب خوبی برای تکمیل چهره طبیعی شما خواهند بود. ن تقریباًبا تمامی رنگ های پوست و مو همخوانی داشته و طبیعی‌تر از سایر لنزهای رنگی جلوه می‌کند.

استفاده از این رنگ لنز چشم زمانی‌که به دنبال یک رنگ طبیعی و فریب‌دهنده و کمی روشن هستید، مناسب شما خواهد بود. مابخصوص استفاده از این رنگ لنزها را به افرادی که دارای پوست گرم و یا موهای تیرهرنگ هستند، توصیه می‌کنیم.

 

لنز چشم عسلی 66

از آنجایی‌که لنزهای عسلی، رنگ بندی های مختلفی دارند، می‌توانآن ها را با هر رنگ مو و رنگ پوستی متناسب ساخت. در صورتیکه شما خواستار استفاده از لنزهای عسلی می‌باشید، بهتر استبه هنگام انتخاب آن به رنگ پوست و رنگ مویِ خود نیز توجه کنید. در متن زیر، ما به لنزهای عسلی رنگِ متناسب با رنگ پوست و مویِ شمااشاره کرده ایم.

 

تناسب استفاده از لنز چشم عسلی برای پوست های مختلف

 

لنز چشم عسلی رنگ مناسب برای پوست های سفید

اگر شما پوست سفیدی داشته باشید، تقریباً هر رنگ لنزی با پوست شما سازگاری خواهد داشت. به ویژه لنزهای عسلی رنگ در زمینههای قهوه‌ای نگاه خیره کننده و شیکی به شما خواهند داد. پوست سفید رنگ شما با داشتن چشم‌هایی عسلی، بسیار جذاب خواهد بود. زمانیکه شما می‌خواهید در جمعی حاضر شوید، این رنگ لنز می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

 

لنز چشم عسلی رنگ مناسب براى پوست هاى سبزه

اگر شما پوستی سبزه دارید، باید از لنزهای رنگ روشن استفاده کنید، رنگ‌هایی که باعث می‌. ‎ شوند تا چشم‌های شما جلوه خاصی به چهره‌تان بدهند. افراد گندمی و سبزه می توانند از لنزهای عسلی-قهوه ای، عسلی-سبز و یا عسلی-طوسی استفاده کنند. ما لنزهای آبی روشن مانند فیروزه ای را به این افراد پیشنهاد نمی‌کنیم، چراکه این رنگ ها با پوست‌های کاراملی رنگ همخوانی خوبی ندارند. اگر لنزهایی با رنگ‌های طبیعی مثل عسلی یا قهوه ای روشن انتخاب می‌کنید، سعی کنید سایه‌ی چشم خود را کمی متفاوت‌تر انتخاب کنید تا چشم‌های‌تان جذابتر شوند

 

لنز چشم عسلی رنگ مناسب پوست های تیره

 

اگر چهره یا پوست تیره ای داشته باشید، می‌توانید از لنز چشم عسلی رنگ متنوعی بسته به نوع.

کنید. تاثیریکه می‌خواهید بر روی اطرافیان خود داشته باشید، استفاده رنگ های گرم دراین مورد بیشترین تاثیر را خواهند داشت. از رنگ قهوه‌ایِ گرم، فندقی و یا دو رنگ متفاوتِ لنز عسلی برای داشتن چهره‌ای جذاب و دلربا استفاده کنید. لنزهای عسلی-دودینیز جذاب و خوشایند می‌باشند.

اگرمایل به داشتن چهره و نگاهی متفاوت و خارق العاده هستید تا توجه همه را جلب کنید وافراد یکبار دیگر سرشان را چرخانده و دوباره نگاه‌تان کنند، از لنزهای عسلی مایل بهخاکستری و سبز استفاده کنید. ازرنگ‌های روشن و براق مثل صورتی و بنفش که چهره شما را کامل و زیبا نخواهند ساخت،دوری کنید.

 

علاوه بر رنگ پوست، در انتخاب لنز مناسب برای رنگ موی خود نیز دقت کنید

 

لنز چشم عسلی 4

رنگ موها نیز نقش اساسی در زیباتر دیده شدن یا دیده نشدن لنزها دارند. اگر نتوانید رنگ لنز خود را با رنگ موهای‌تان یکنواخت انتخاب کنید ممکن است، چهره‌ی شما جذابیت خود را از دست بدهد. در ادامه چند پیشنهاد ما برای رنگ مو و رنگ لنز شما آورده شده است.

 

لنز چشم عسلی رنگ مناسبِ موهای قهوه‌ای رنگ

بیشتر ترکیب‌های رنگیِ لنزعسلی با موهای قهوه‌ای رنگ متناسب هستند. در واقع افرادی که موی قهوه‌ای رنگ دارند، از رنگ‌های مختلف لنز عسلی میتوانند برای جذاب کردن چهره خود استفاده کنند.

 

لنز چشم عسلی رنگ مناسبِ موهای روشن و بلوند

موهای بلوند و طلایی رنگ با لنزهای عسلی تیره تر از جمله: لنز های عسلی دور مشکی، شکلاتی و قهوه‌ای تیره همخوانی بیشتری دارند. در صورت استفاده از سایه‌ی چشم، لنزهای عسلی درجه روشن، نظیر لنز عسلی دور خاکستری نیز می‌توانند گزینه خوبی باشند. در چنین مواقعی از هم رنگ بودن رنگ ابرو و رنگ موی سر خود مطمئن شوید تا چهره‌ای ناخوشایند و زننده نداشته باشید.

 

لنز چشم عسلی رنگ مناسبِ موهای مشکی رنگ

موی مشکی رنگ، به ویژه با سایه‌های سرد مانند مشکی-آبی یا خاکستری و قهوه‌ای سیر، تضاد زیبایی را با لنزهای عسلی-خاکستری و یا عسلی- سبز ایجاد می‌کنند. اگر دنبال چهره‌ی طبیعی‌تری هستید، لنزهای قهوه‌ای-عسلی رنگ را انتخاب کنید.

 

لنز عسلی رنگ مناسب برای موهای صورتی، بنفش، آبی و دیگر رنگ‌های روشن

شاید شما فکر کنید که این چنین رنگ‌های خاصِ مو نیاز به لنزهای هم رنگ خود داشته باشند. ولی ما دقیقا تضاد این را پیشنهاد می‌کنیم. در واقع، نباید هردوی آن‌ها برای جلب توجه با یکدیگر رقابت کنند، چراکه ممکن است یکسان بودن رنگ موی سر و رنگ لنز زننده باشد. اگر رنگ موی متفاوت هم‌چون بنفش یا آبی دارید، ما استفاده از یک جفت لنز عسلی دور مشکی یا عسلی-قهوه‌ای و یا حتی خاکستری رنگ را برای‌تان پیشنهاد می‌کنیم.

 

در انتخاب رنگ لنز و درجه آن میزان روشنایی فضا را نیز در نظر بگیرید

به خاطر داشته باشید که لنزهای رنگی با توجه به نورِمتفاوت فضا، رنگی متفاوت جلوه خواهند داد. شماباید در هنگام خرید لنز به نورپردازی محیط و فضا نیز توجه داشته باشید. برخی از لنزها به ویژه لنزهای عسلی در نورِ کم اصلا به چشم نمی‌آیند،بنابراین بهتر است که دو الی چند درجه لنز رنگ روشن‌تری را از آنچه که در طول روزمی‌پسندید، انتخاب کنید.

 

لنز چشم عسلی 2

 

در این قسمت چند نمونه آرایش چشم جذاب که تناسب بسیار خوبیبا رنگ چشم عسلی دارد را مشاهده خواهید کرد!

 

تناسب لنز چشم عسلی با آرایش چهره

 

مدل آرایش ملایم و شیک با لنز عسلی

آرایشی ملایم و شیک که تمرکز اصلی آن بر روی چشم‌هاست و استفاده از سایه‌ی چشم اسموکی و تیره، مژه‌های بلند و سایه‌‌ی براق و سفید در گوشه‌ی چشم، رنگ عسلی چشم‌ها را زیباتر و جداب‌تر کرده است. همیشه در کنار آرایش کامل چشم، از رژلب کم‌رنگ و ملایم استفاده کنید.

 

آرایش چشم ساده و جذاب

اگر می‌خواهید رنگ عسلی لنز به خوبی دیده شود، از یک سایه‌ی ملایم و براق استفاده کنید و آرایش چشم را با استفاده از خط چشم بلند و مشکی زیباتر و جذاب‌تر نشان دهید.

 

آرایش چشم عسلی با سایه آبی

 

آرایش چشم خاص با سایه اکلیلی و لنز عسلی

اگر به آرایش‌های پر زرق‌و‌برق و متفاوت علاقه‌مند هستید، می‌توانید این مدل آرایش خیره کننده با سایه چشم اکلیلی را با لنز عسلی امتحان کنید!

 

آرایش لنز چشم عسلی با خط چشم سبز و عسلی

این سبک از آرایش برای خانم‌هایی که دوست دارند چشم‌هایشان کشیده‌تر و درشت‌تر دیده شود بسیار مناسب است. یک خط چشم بلند و مشکی در کنار لنز عسلی، چشمهایتان را جذاب‌‌تر نشان می‌دهد.

 

لنز عسلی بسیار روشن و آرایشی ملایم و شیک

اگر می خواهید رنگ روشن و عسلی چشم هایتان به زیباترین شکل ممکن دیده شوند بهتر است آرایشیم لایم و لایت برای چشم های خود داشته باشید و از این طریق زیبایی رنگ چشم خود را بهتر و جذاب تر نشان دهید.

 

خط چشم گربه ای با لنز عسلی

خط چشم گربه‌ای و سایه‌ی سفید در گوشه‌ی چشم، باعث می‌شوند تا چشم‌ها زیباتر و درشت‌تر از همیشه دیده شوند. این مدل آرایش با یک لنز عسلی و روشن زیباتر نیز خواهد شد.

 

آرایش چشم اسموکی و زیبا با لنز عسلی

آرایش چشم اسموکی یکی دیگر از مدل های بسیار شیک و منحصر به فرد است که تناسب بسیار خوبی نیز با رنگ چشم عسلی داشته و چهره زیباتری را برایتان ایجاد خواهد کرد.

 

ست  کردن لباس با لنز عسلی

اگر لنز‌های فندقی یا عسلی دارید از رنگ‌های بنفش کم‌رنگ ( رنگ گل‌های لاوندر) استفاده کنید. با وجود اینکه رنگ فندقی در کنار رنگ‌های تیره بهتر دیده می‌شود، برای ساعات روز باید به سراغ رنگ‌های روشن‌تر بروید. رنگ بنفش کم‌رنگ باعث می‌شود در طول روز چشم‌های شما بهتر دیده شود.

اگر لنز‌های قهوه‌ای روشن دارید از رنگ آبیتیره استفاده کنید. آبی تیره ، چشمان شمارا از اختفا بیرون می‌آورد. اگر به مهمانی در روزدعوت شدید، بهتر است، لباس آبی تیره خود را بپوشید. برای موقعیت‌هایدوستانه‌تر شلوار جین آبی هم می‌تواند انتخاب خوبی باشد.


برای موقعیت‌های رسمی‌تربه دنبال بلوز دکمه‌دار، کت، ژاکت و یا پیراهن باشید. برای موقعیت های اداریبه دنبال یک مانتو شلوار اداری یا لباس فرم اداری ساده و رسمی تر باشید. اگر لنز‌های عسلی دارید از رنگ زغالی استفاده کنید. برای شما بهتر است کهدر شب از رنگ‌های تیره استفاده کنید. به دنبال یک ست زغالیباشید. برای مثال می‌توانید یک کت زغالی و یا یکپیراهن زغالی بپوشید.

اگر چشم‌های قهوه‌ای روشن دارید لباس‌هاییبا رنگ صورتی ملایم بپوشید. رنگ صورتی ملایم چشم‌هایشما را بهتر نشان می‌دهد. یک ست صورتی انتخابکنید و یا از ستی که در آن از صورتی استفاده شده باشد کمک بگیرید. برای مثال می‌توانید یک پیراهن بندی بپوشید و یا اینکه بلوز زیر کت‌تان راصورتی انتخاب کنید.دقت کنید که به سراغملایم‌ترین و مات‌ترین رنگ صورتی بروید.صورتی پررنگ چشم‌های شما را خوب نشان نمی‌دهد.

 

ست کردن لنز چشم عسلی با اکسسوری

از اکسسوری هاغافل نشوید
از زیورآلاتی استفادهکنید که با رنگ چشم‌تان هماهنگی داشته باشد.اگر رنگی که به چشم‌هایشما می‌آید را دوست ندارید، از زیورآلاتی که چشم شما را بهتر نشان می‌دهد استفادهکنید. استفاده از چنین زیوآلاتی توجه را به سمتچشم‌های شما جلب می‌کند. از زیورآلاتی استفادهکنید که به رنگ چشم‌هایتان هستند.


نیازی نیست که به خودسخت بگیرید، برای مثال استفاده از یک گردنبد، کمک بزرگی به شما می‌کند.
اگر اهل استفاده اززیور آلات نیستید از دیگر اکسسوری‌ها مثل ساعت مچی به رنگ چشم‌هایتان استفاده کنید.
کروات خود را با رنگچشم‌تان هماهنگ کنید. این کار یکی از راههای عالی برای جلب توجه کردن چشم‌های شماست.برای مثال اگر چشم‌هایقهوه‌ای دارید به سراغ کروات قهوه‌ای بروید.استفاده از کروات هم‌رنگچشم یکی از زیرکانه‌ترین راه‌ها برای نشان دادن چشم، بدون اینکه از رنگی بیش از حددر ست‌تان استفاده کنید است.


این کار ایده‌ی خوبیاست، به‌ ویژه اگر استفاده از رنگ‌های خنثی مثل خاکستری و مشکی را ترجیح می‌دهید،اما می‌خواهید که دیگران به چشم‌های شما توجه کنند. به جای پوشیدن یک پیراهن مردانه که چشم‌های سبز شما را نشان دهد می‌توانیداز یک کروات سبز استفاده کنید.
برای چشم‌های فندقی وقهوه‌ای می‌توانید از خط چشم برای جلب توجه کردن آنها استفاده کنید. چشم‌های قهوه‌ای مزیتی که دارند این است که به راحتی می‌توان با انتخاب خطچشم مناسب آنها را جذاب کرد.
برای چشم‌های فندقی ازخط‌ چشم بنفش تیره و برای چشم‌های قهوه‌ای از آبی لاجوردی استفاده کنید.انواع لنز چشم عسلی در بازار ایران

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه نگاهی به مقالات زیر بیندازید :

قیمت لنز آستیگمات | انواع لنز آستیگمات اورجینال .

لنز فصلی چیست ؟ | هر آنچه در مورد لنز فصلی باید بدانید .

قیمت لنز طبی رنگی سالانه و هر آنچه در مورد این لنز باید بدانید .

لنز طبی روزانه چیست ؟ هر آنچه در مورد لنز طبی روزانه باید بدانید .

خرید لنز طبی سالانه چه نکاتی را در بر می گیرد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *