لنزهای چشمی یک وسیله پزشکی هستند که توسط سازمان غذا و دارو (FDA) تائید می شوند، لنزهای چشمی طبی باید توسط پزشک متخصص چشم تجویز شوند. لنزها با قرنیه فرد که یک بافت زنده است، در تماس مستقیم هستند. اگر از لنز چشمی مناسبی برای چشم استفاده نشود و یا از آن نادرست استفاده شود، سلامت این بافت زنده به خطر می افتد. سلامت قرنیه برای بینایی بسیار مهم است.

لنزهای رنگی، طبی و طبی رنگی فرشلوک از پرفروش ترین نوع لنزها هستند و به دلیل کیفیت بالایی که دارند، سلامت قرنیه چشم را تضمین می کنند. بیایید در مورد این لنزهای باکیفیت بیشتر بدانیم.

لنزهای فرشلوک:

لنزهای چشم فرشلوک که دارای نام تجاری FreshLook هستند، زیرمجموعه ی شرکت نامدار تولیدکننده ی لنز آلکان (Alcon) می باشند.

شرکت آلکان کار خود را در سال 1947 میلادی و در یک شهر کوچک شروع کرد.

شرکت آلکان دارای برند ها و زیرمجموعه های زیادی است که هر یک محصولات خاصی را تولید می کنند. یکی از این زیرمجموعه ها برند معروف فرشلوک است.

برند فرشلوک تولید کننده لنزهای نرم رنگی، آرایشی و طبی است.

برند فرشلوک در سال 2000 توسط سیباویژن (Siba Vision) یکی از دیگر زیرمجموعه های آلکان خریداری شد.

برند فرشلوک یکی از کمپانی های پیشرو در ساخت لنزهای چشمی نرم است.

تمیز نگه داشتن لنزهای فرشلوک بسیار اهمیت دارد چرا که باعث می شود، کیفیت لنز حفظ شود و به قرنیه چشم که یک عضو بسیار مهم است، آسیبی وارد نشود. اگر از لنزهای روزانه فرشلوک استفاده می کنید، باید بدانید این لنزها نیازی به تمیز کردن و نگهداری ندارند و بعد از استفاده دور انداخته می شوند اما اگر از لنزهای فصلی و سالانه فرشلوک استفاده می کنید، باید بعد از استفاده آن ها را بردارید و در یک محلول تمیز کننده لنز درجه یک قرار دهید تا مطمئن شوید آن ها برای استفاده سالم، تمیز و ایمن هستند.

مزایای لنزهای طبی فرشلوک:

  • لنزهای چشمی روزانه فرشلوک(One Day) از جنس نلفیلکون آ (Nelfilcon A) می باشند.
  • لنزهای طبی فرشلوک دارای 69 درصد آب هستند و این میزان بالایی است، این لنزها به دلیل میزان آب بالا می توانند خطر ابتلا به خشکی چشم را کاهش دهند.
  • میزان انحنای لنزهای طبی فرشلوک 8.6 میلی متر و قطر آن ها 13.8 میلی متر می باشد.
  • ضخامت مرکزی لنزهای چشمی طبی فرشلوک 0.1 میلی متر است.
  • لنزهای فرشلوک اکسیژن رسانی بالایی دارند و راحتی و سلامت چشم های شما را تضمین می کنند.
  • لنزهای فرشلوک کیفیت خوب و دید عالی را برای شما به ارمغان می آورند.

لنز رنگی فرشلوک:

اگر می خواهید ظرافت رنگ چشمان خود را تقویت کنید، استفاده از لنزهای رنگی فرشلوک راهی عالی برای انجام آن است.

لنزهای رنگی فرشلوک با استفاده از یک فناوری 3 در 1 ساخته شده اند و قابلیت این را دارند که سه رنگ را در یک رنگ ترکیب کنند، هنگامی که فرد از لنزهای رنگی فرشلوک استفاده می کند چشمان او ضمن حفظ ظاهر طبیعی خود، یک رنگ عمیق جدید به خود می گیرد.

لنزهای رنگی فرشلوک به طور خلاقانه ایی سه سایه مختلف را با هم در می آمیزند و ظاهری را ایجاد می کنند که باعث افزایش رنگ چشم طبیعی فرد می شود و تن های مختلف عنبیه او را تقویت می کند.

تراکم رنگی لنزهای رنگی فرشلوک بالا است و برای افراد با چشمان تیره بسیار مناسب است زیرا می تواند تغییر رنگ زیادی ایجاد کرده و رنگ چشم ها را روشن تر کند.

مزایای لنز فرشلوک

رنگ های لنز فرشلوک

از رنگ های لنزهای رنگی فرشلوک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آبی عسلی (blue- honey)
  • طوسی دور مشکی (gray blach)
  • طوسی عسلی (gray- honey)
  • سبز عسلی (green- honey)
  • عسلی (honey)
  • ارغوانی (amethyst)
  • آبی (blue)
  • آبی درخشان (brilliant blue)
  • قهوه ایی (brown)
  • سبز درخشان (gemstone green)
  • خاکستری (gray)
  • سبز (green)
  • عسلی (honey)
  • فندقی تیره (pure hazel)
  • طوسی نقره ایی (sterling gray)
  • آبی یاقوتی (truesapphire)
  • فیروزه ایی (turquoise)

رنگ های خاکستری، سبز یا قهوه ایی لنزهای فرشلوک باعث تقویت ملایم چشم های با رنگ روشن تر می شوند، در حالی که رنگ های آبی، فندقی تیره و عسلی انتخاب خوبی برای چشم های قهوه ایی تیره هستند. رنگ های سبز درخشان، آبی درخشان، آبی یاقوتی، طوسی نقره ایی و ارغوانی چهره افراد را بسیار جذاب و قابل توجه خواهند کرد.

رنگ لنزهای تیره تر با چشم های روشن بهتر ادغام می شوند و ترکیبی از رنگ مات را ارائه می دهند که یکدست با رنگ چشم طبیعی فرد مخلوط می شود.

اگر لنزهای رنگی فرشلوک را صرفاً جهت مصارف آرایشی می خواهید، باید از لنزهای رنگی فرشلوک با نمره صفر استفاده کنید.

لنزهای رنگی فرشلوک به دلیل ترکیب زیبا و سایه های چند تنی، طبیعی به نظر می رسند. این لنزها یک رنگ یکپارچه بین رنگ چشم طبیعی شما و رنگ لنز ایجاد می کند. چه دارای چشم های تیره باشید و چه دارای چشم های روشن، لنزهای رنگی فرشلوک در هنگام استفاده طبیعی به نظر می رسند.

مزایای لنزهای رنگی و طبی رنگی فرشلوک:

  • لنزهای رنگی فرشلوک از لحاظ جذابیت ظاهری، زیبایی چشم فرد را تقویت می کنند.
  • فن آوری رنگی به کار رفته در لنزهای رنگی فرشلوک به گونه ایی است که برای اینکه چشم فرد جلوه ایی طبیعی داشته باشد با رنگ چشم او درهم آمیخته می شود.
  • لنزهای رنگی فرشلوک دارای بیش از 40 رنگ متنوع هستند.
  • لنزهای چشمی رنگی فرشلوک با رنگ های جسورانه ایی برای چشم های تیره و رنگ های تقویت کننده ی زیبایی برای چشم های روشن ارائه می شوند.
  • لنزهای رنگی فرشلوک عملکرد، طراوت و راحتی بی نظیری را ارائه می دهند و این راحتی در طول روز تغییر نمی کند.
  • لنزهای رنگی فرشلوک حاوی 55 درصد آب هستند و در طول روز به مرطوب نگه داشتن چشم ها کمک می کنند و همچنین مانع از خشکی چشم ها می شوند.
  • جنس لنزهای رنگی نرم فرشلوک، فمفیلکون آ (Phemfilcon A) می باشد.
  • ضخامت مرکز لنز رنگی فرشلوک، 0.08 میلی متر است.
  • قطر لنز رنگی فرشلوک 14.5 میلی متر و میزان انحنای آن 8.6 میلی متر می باشد.
  • لنزهای رنگی طبی فرشلوک عیوب انکساری چشم را برطرف می کنند.
  • لنز رنگی طبی فرشلوک برای اصلاح دور بینی و نزدیک بینی مناسب است، همچنین با نظر پزشک می توان از آن برای اصلاح آستیگماتیسم خفیف نیز استفاده کرد.
  • لنزهای رنگی طبی فرشلوک می توانند شماره های چشم از -6.00 تا +6.00 را پوشش دهند.

بایدها و نبایدهای استفاده از لنز چشمی:

تمیز کردن نامناسب لنزهای چشمی و سایر عادت های بد می تواند منجر به طیف وسیعی از مشکلات از جمله سوزش و عفونت چشم شود.

در هنگام گذاشتن و برداشتن لنزها دست ها را تمیز نگه دارید. دست ها می توانند آلوده به میکروب شوند، بنابراین قبل از قرار دادن یا برداشتن لنزها، آن ها را به خوبی بشویید. توصیه می شود که برای شستن دست ها از صابون های شفاف و بدون لوسیون استفاده کنید و دستان خود را بعد از شستن کاملاً خشک کنید.

محفظه لنز خود را تمیز کنید. محفظه لنزها منبع مناسبی برای جمع شدن آلودگی ها هستند.

محققان دریافته اند، افرادی که محفظه لنزهای خود را تمیز و خشک نمی کنند و قبل از استفاده از لنزها، دست های خود را با آب و صابون نمی شویند، تعداد بیشتری از میکروارگانیسم ها روی لنزها و محفظه لنزهای آن ها وجود دارد. همچنین باید محفظه نگهداری لنزها را هر سه ماه یکبار تعویض کرد.

مزایای لنز فرشلوک

نباید های لنز چشمی

نباید هیچوقت برای نگهداری لنزها از محلول های لنز کهنه استفاده شود و باید از محلول های تازه استفاده کنید. افزودن محلول جدید به محلول قدیمی که قبلاً مورد استفاده قرار گرفته است و یا تمیز کردن لنزها با آب، به مواردی از کراتیت که یک عفونت نادر است، منجر می شود.

همچنین خوابیدن با لنزهای چشمی خطر ابتلا به عفونت چشم را تقریباً 10 برابر افزایش می دهد، بنابراین خوابیدن با آن ها، حتی نیمه وقت نیز توصیه نمی شود.

هیچوقت نباید با لنزهای چشمی خود دوش بگیرید و حمام کنید و یا با آن ها به وان داغ و یا استخر بروید. آب دارای ذرات كوچكی است كه می تواند منجر به عفونت چشم شود، بنابراین لنزهای چشمی نباید با آب در تماس باشند.

لنزهای چشمی را به موقع تعویض کنید. لنزها می توانند روزانه، ماهانه، فصلی و یا سالانه باشند. استفاده از لنزهای چشمی، فراتر از زمان توصیه شده می تواند منجر به ناراحتی چشم شود.

چشم پزشک خود را به طور مرتب ملاقات کنید. حتی اگر چشمان شما مشکلی ندارد باز هم باید به طور مرتب به ملاقات چشم پزشک خود بروید زیرا گاهی اوقات، مسائل و مشکلات مربوط به لنزهای چشمی در معاینه های معمول مشخص می شوند، حتی قبل از این که چشم ها را ناراحت کنند.

اگر در چشم هایتان احساس خارش کردید و یا آن ها قرمز شدند یا از آن ها اشک خارج شد، فوراً لنزهای چشمی را از چشم خود خارج کنید. اگر بعد از گذشت مدت زمانی چشمانتان بهتر نشد و یا احساس بدتر شدن هم کردید، به چشم پزشک خود مراجعه کنید.

خرید لنزهای فرشلوک از لنز مارکت:

نظر بیشتر متخصصان در مورد لنزهای فرشلوک مثبت ارزیابی می شود زیرا این لنزهای نرم کاملاً راحت هستند و هر کسی می تواند از این لنزها استفاده کند.

از رنج نمره های لنزهای طبی فرشلوک، به راحتی می توان متوجه شد که این لنزهای طبی برای افراد دور بین و نزدیک بین مناسب خواهند بود.

همچنین اگر می خواهید با یک تغییر چشمگیر همه سرها به طرف شما برگردد، لنزهای رنگی فرشلوک یک انتخاب استثنایی برای شما خواهند بود. لنزهای رنگی فرشلوک، جلوه ایی جسورانه، چشمگیر و ایده آل به افراد می بخشد.

در واقع لنزهای فرشلوک دقیقاً همان چیزی هستند که شما نیاز خواهید داشت.

فرشلوک یک مارک کاملاً معتبر در زمینه تولید انواع لنزها است. لنزهای طبی، رنگی و طبی رنگی فرشلوک از پیشرفته ترین و بهترین لنزهای موجود در بازار هستند.

لنزهای فرشلوک، دید باکیفیتی را برای اشخاص به ارمغان خواهند آورد، زیرا از مواد درجه یک و عالی ساخته شده اند.

نمایندگی لنزهای فرشلوک در ایران، در تهران قرار داد و سایت معتبر لنز مارکت است.

سایت لنز مارکت انواع لنزهای فرشلوک را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می دهد.

لنز فرشلوک راحتی بسزایی را برای چشمان شما ایجاد می کند و از این رو، این لنز نارضایتی های بسیار کمی را در بین خریداران محترم دارد.

لنزهای طبی رنگی روزانه فرشلوک در سایت لنز مارکت به صورت باکس های 10 عددی عرضه می شوند و افراد فقط قادر به انتخاب یک شماره برای هر دو چشم یا خرید دو باکس با شماره های متفاوت هستند. لازم به ذکر است لنزهای روزانه فرشلوک، فقط یک بار قابل استفاده هستند و پس از استفاده باید دور انداخته شوند، با خرید لنزهای روزانه فرشلوک شما دیگر نیازی به خرید محلول لنز ندارید.

در مورد خرید لنزهای فرشلوک از سایت لنز مارکت بیشتر بدانید:

شما برای تکمیل فرآیند خرید لنزهای فرشلوک میتوانید با کارشناسان لنز مارکت مشورت کرده و استعلام موجودی نمرات خود را برای این محصول جویا شوید.

خرید لنزهای فرشلوک از سایت لنز مارکت که بزرگترین فروشگاه آنلاین فروش لنز و همچنین یکی از نمایندگی های معتبر لنز فرشلوک است، مزایای بسیاری دارد. یکی از این مزایا این است که شما می توانید این لنزها را با قیمتی بسیار مناسب از سایت لنز مارکت خریداری کنید و همچنین در خرید آن از تخفیفات و جشنواره هایی برخوردار شوید.

خرید آنلاین لنزهای فرشلوک مزایای دیگری نیز دارد از جمله اینکه دیگر دچار دردسر و ترافیک و شلوغی راه نخواهید شد و همچنین می توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه این فروشگاه آنلاین نیز در خصوص لنزهای فرشلوک مشورت کنید.

از مزایای دیگر برای افرادی که لنزهای فرشلوک را به صورت آنلاین از سایت فروشگاهی لنز مارکت خریداری می کنند این است که شما به راحتی در منزل یا محل کار خود می نشینید و بدون انجام دادن تقریباً هیچ کاری و فقط با چند کلیک لنز مورد نظر خود را خریداری می کنید. ارسال محصولات لنز مارکت در داخل شهر تهران هزینه ایی ندارد و رایگان است و همچنین افراد در تهران می توانند هزینه محصولات را نیز در درب منزل پرداخت کنند.

در ضمن تاریخ انقضای لنزهای فرشلوک موجود در فروشگاه لنز مارکت زیاد است و بابت این موضوع نیز نگران نباشید.


منابع:

 

http://www.your-eye-sight.org/freshlook-contact-lenses.html

https://www.1800contacts.com/lens/freshlook-colorblends

https://www.feelgoodcontacts.com/contact-lenses/freshlook-colorblends

https://lenzmarket.ir/%D9%84%D9%86%D8%B2-%DA%86%D8%B4%D9%85-%D9%81%D8%B1%D8%B4%D9%84%D9%88%DA%A9/

https://www.everydayhealth.com/news/dos-donts-contact-lens-wearers/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *