تماس با لنزمارکت

ارسال پیام سریع به تیم پشتیبانی لنزمارکت

مشاهده لنزمارکت در شبکه های اجتماعی

سوالات متداول قبل از خرید

تمامی عزیزانی که از طریق سایت لنزمارکت اقدام به خرید و سفارش میکنند در جریان باشند که سفارشات حد اکثر 48 ساعت بعد از تایید سفارش به سمت آدرس تحویل گیرنده ارسال میشود .

در صورت اتمام موجودی این مطلب به خریدار انتقال داده میشود و مشتری حق استرداد مبلغ و یا تعویض با محصول دیگر را دارد.

سفارش داخل سایت لنزمارکت به سادگی بوده و پس از انتخاب لنز چشم و رفتن به قسمت سبد خرید پس از پرداخت وجه سفارش توسط همکاران ما تایید و ارسال میگردد.

مشتریان عزیز باید هنگام سفارش محصول مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. لازم به ذکر است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش خریداری شده قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند.

همچنین، امکان پرداخت در محل  وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال محصولات ، مبلغ سفارش‌ها از طریق پرداخت اینترنتی امن (بانک ملت ) تسویه گردد .

افرادی که مبتلا به چشم خشک هستند.بیماران مبتلا به بیماریهای لبه پلک مانند بلفاریت.افرادیکه مکررا دچار عفونت چشمی از جمله تب خال چشم می شوند نباید از لنز استغاده کنند .

از نظر پشتیبانی و جوابگویی پیامها تمامی 7 روز هفته (9 الی 17 ) همکاران ما در خدمت شما هستند .

ولی از نظر تایید و ارسال سفارش روز هایی که جز تعطیلات و روز جمعه نمیباشد در خدمت شما دوستان هستیم.

تماس با لنزمارکت

ایمیل :  info@lenzmarket.ir
تلفن تماس :  36833650 – 021

تماس با ما ارسال رایگان

ارسال رایگان سفارشات
بالای 200 هزار تومان

تماس با ما پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته
7 روز هفته

تماس با ما آدرس

آدرس: میدان شهدا

خ شیرازی ک افتخاریان پ 8

خریداران گرامی جهت تسریع در مراحل تایید و ارسال میتوانند به قسمت ثبت تیکت مراجعه و تیکتی با عنوان ارسال سریع ایجاد کنند.