استفاده از لنز زیبایی رنگی بسیار ساده است اما اگر لنز مناسبی را انتخاب نکنید می توانند مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کنند. امروزه گزینه های مختلف بسیاری در بازار وجود دارد و انتخاب کردن از میان آنها ممکن است دشوار به نظر برسد. یادگیری جوانب مثبت، منفی و بهترین استفاده از هر یک از لنزهای تماسی می تواند به تصمیم گیری شما کمک کند و بهترین انتخاب را برای چشمان شما به همراه داشته باشد.

با وجود بسیاری از مارک ها و گزینه ها ، چگونه می دانید کدامیک برای شما مناسب است؟ ما یک راهنمای سریع برای انتخاب لنزهای رنگی در زیر به شما ارائه داده ایم :

انواع لنز زیبایی رنگی

انواع مختلفی از لنز رنگی مختلف وجود دارد که اثرات متفاوتی روی رنگ چشم شما دارند.

لنزهای تقویت کننده ی رنگ چشم

این لنزها برای افزایش رنگ طبیعی چشمان شما بدون تغییر رنگ طبیعی آنها طراحی شده اند. لنزهای تقویت کننده ی رنگ چشم با رنگدانه های اضافی برای افرادی که دارای چشم های روشن هستند و می خواهند به نگاه خود عمق ببخشند ، ایده آل است. اگر شما به دنبال لنزهای تماسی سبز یا آبی هستید تا با چشمان شما مطابقت داشته باشد، می توانید از لنزهای تماسی رنگی تقویت کننده ی رنگ چشم استفاده کنید. شما همچنین می توانید آنها را با سایه های روشنی از قهوه ای و عسلی پیدا کنید.

لنزهای رنگی مات

لنزهای تماسی رنگی مات دارای رنگدانه های قوی و یک پارچه ای هستند که می تواند به طور قابل توجهی رنگ چشمان شما را تغییر دهد. اگر عنبیه شما تیره است مانند قهوه ای تیره یا مشکی، برای تغییر رنگ باید از لنزهای مات استفاده کنید.

معمولا لنزهای نمایشی و برای تئاتر، لنز های رنگی مات هستند ، بنابراین این چیزی است که شما برای هالووین نیاز دارید.

لنز های لنز زیبایی رنگی برق دار

این لنز چشم رنگدانه ای ندارند تا رنگ چشمان شما را عوض کنند، اما به جای آن ، دارای الگوهایی در لنز هستند تا به رنگ طبیعی چشمان شما جلوه ی بیشتری بدهد. این لنز ها که معمولا یک بار مصرف هستند ، برای روشن کردن چشمان شما و ایجاد کردن درخششی چشمگیر کاربرد دارند . کار متفاوت این لنز ها، ایجاد عمق و شدت است که برای چشم های تیره تر مناسب است.

95 درصد متقاضیان لنزهای رنگی و زیبایی خانم‌ها هستند؛ خانم‌هایی که دیگر اعتقاد چندانی به زیبایی طبیعی ندارند چراکه در سبک زندگی این روزهای‌شان و ظاهر اهمیت دوچندانی پیدا کرده است. زمانی که روبه‌روي آينه می‌ایستیم و چهره‌‌مان را با دقت ورانداز مي‌کنیم، دل‌مان مي‌خواهد تغييراتي در چهره‌مان ايجاد کنیم؛ درست مثل هزاران نفر دیگری که با انواع و اقسام روش‌ها و تغییرات، چهره‌شان دیگر طبیعت و طراوت قبل را ندارد.

خریدن لنز و استفاده از رنگ‌های متنوع آن یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای ایجاد این تغییر در ظاهر چشم‌هاست اما امروز دوره دوباره گفتن جملاتی مثل «لنز مضر است و باعث نابینایی می‌شود» نیست چراکه لنز وسیله‌ای است کاملا بی‌خطر، البته اگر روش مصرف آن را به درستی بدانیم و رعایت کنیم.

لنز زیبایی رنگی 23 اا

نکته بسیار مهم در مورد لنز زیبایی رنگی

مورد بسیار مهمی که درباره انتخاب یک لنز زیبایی وجود دارد، مشورت با یک متخصص چشم درباره نوع، برند و مورد و میزان استفاده از آن است. این موضوع به تمام انواع محصولات این چنینی، چه با قیمت پایین و چه با قیمت بالا مربوط می‌شود و باید تایید یک پزشک را درباره لنز انتخابی خود داشته باشید تا به طور صد در صد درباره کیفیت آن اطمینان داشته باشید.

علاوه بر کیفیت لنزهای آرایشی مورد مصرفیتان، باید به نحوه استفاده از آن هم اهمیت فراوانی دهید. طرز استفاده از لنزها و شرایط نگهداری از آن‌ها، باعث دوام کیفیت آن‌ها و سلامت بیشتر چشم‌ها می‌شود.

اگر رنگ چشم هایتان قهوه ای است مناسب ترین رنگ های لنز برای چشم های شما لنزهای بنفش ، آبی و سبز می باشد. اگر رنگ چشم هایتان آبی یا سبز است مناسب ترین رنگ لنزبرای چشم های شما لنزهای قهوه ای ، شکلاتی و خاکستری با ته رنگ سبزمی باشند. اگر رنگ پوست شما تیره است بهتراست از لنزهای رنگ روشن استفاده کنید.

برای چشم هایی که رنگی نیستند لنزهایی با رنگ طبیعی بسیار مناسب است. شما می تواند از راهنماییهای بالا استفاده کنید، اما نکته ای که باید متذکر شویم این است که شما می توانید به کمک فتوشاپ بیشتر رنگ لنزها را روی صورت خود امتحان کنید و ببینید که کدام رنگ خیلی مناسب صورت شما می باشد.

برخی برند های خوب لنز های تماسی رنگی برای چشم :
نیو کاسمو
برندی کره‌ای است.
در دو نوع لنز رنگی و لنز طبی رنگی در بازار موجود است.
به دلیل راحتی بسیار زیاد بین مشتریان بسیار محبوبیت دارد.
به دلیل ۴۵ درصد آب جز لنزهای سالانه مرغوب است.

لنز رنگی برند لومینوس

لنز زیبایی رنگی لومینوس به عنوان بهترین برند لنز رنگی در جهان شناخته می‌شود، محصول کشور کره جنوبی هستند.
این برند به دلیل طیبعی بودن و راحتی روز به روز محبوب تر می‌شوند.
این لنزها به دلیل سالانه بودن بسیار به صرفه هستند.
این برند جز معدود برندهایی است که لنزهای سایز متوسط می‌سازد.
این لنز به دلیل بافت پیکسلی و بدون رگه بودن برای چشمان تیره مناسب هستند و طبیعی تر جلوه می‌کنند.
(Dahab) لنز رنگی برند دهب
برند دهب جزو با کیفیت ترین لنزهای رنگی و ساخت کره جنوبی است.
لنز رنگی و طبی رنگی دهب از جمله لنزهای رنگی سالیانه هستند که از کیفیت بالایی برخوردارند.
کیفیت بالای این لنز ها در کنار رنگ های خاص و زیبای آن باعث محبوبت زیاد لنزهای رنگی دهب شده است.
از دیگر ویژگیهای لنز دهب درشت جلو دادن چشم می‌باشد که موجب شده طرفداران زیادی در این مدت کم پیدا کند.

لنز زیبایی رنگی 3

اگر رنگ چشم هایتان قهوه ای است مناسب ترین رنگ های لنز برای چشم های شما لنزهای بنفش ، آبی و سبز می باشد. اگر رنگ چشم هایتان آبی یا سبز است مناسب ترین رنگ لنزبرای چشم های شما لنزهای قهوه ای ، شکلاتی و خاکستری با ته رنگ سبزمی باشند. اگر رنگ پوست شما تیره است بهتراست از لنزهای رنگ روشن استفاده کنید.

برای چشم هایی که رنگی نیستند لنزهایی با رنگ طبیعی بسیار مناسب است. شما می تواند از راهنماییهای بالا استفاده کنید، اما نکته ای که باید متذکر شویم این است که شما می توانید به کمک فتوشاپ بیشتر رنگ لنزها را روی صورت خود امتحان کنید و ببینید که کدام رنگ خیلی مناسب صورت شما می باشد.

لنز های یخی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و با مو های بلوند ظاهری جذاب و اروپایی را به ارمغان می آورند ، انواع مختلفی دارند که به شرح زیر است.

لنزهای زیبایی یخی

لنز زیبایی رنگی یخی در ایران طرفداران زیادی دارند.. در عکس زیر تعدادی از معروف‌ترین رنگ‌ها را مشاهده می‌کنید (به ترتیب از بالا به پایین و چپ)
لنز آبی خاکستری یخی
لنز سبز عسلی یخی
لنز آبی کوارتزی یخی
لنز سبز یخی
لنز آبی یخی طبیعی
لنز فندقی یخی
لنز سبز آبی یخی
لنز یخی طبیعی

یکی از پر تقاضا ترین و پر فروش ترین لنز های رنگی ،لنز های عسلی هستند که رنگی ما بین سبز و قهوه‌ای دارند. این رنگ از لنزها چهره شما را بسیار جذاب و زیبا و در عین حال طبیعی می‌سازند. لنز عسلی که یکی از معروف‌ترین و محبوبترین انواع لنزهای آرایشی و زیبایی می‌باشد، مشتریانی از تمام گوشه و کنار جهان داشته است که همیشه خواستار این رنگ بوده‌اند. رنگ خوشایند و جذاب لنزهای عسلی باعث می‌شود تا با بیشتر رنگ‌های پوست، انواع مدل‌های چشم و هر رنگ مویی تناسب خاصی داشته باشد. لنزهای عسلی رنگ که یکی از مدرن ترین و شیک ترین لنز های رنگی به روز می‌باشند، می‌توانند همخوانی فوق العاده‌ای با نوع استایل شما ایجاد کنند.

اگر شما می‌خواهید نگاهی گیرا و جذاب به استایل خود بیفزایید، بهتر است از لنزهای عسلی رنگ استفاده کنید. این رنگ از لنزها حالت و حس خاصی به چشم‌های شما می‌بخشند لنز های عسلی که در درجه های رنگی مختلف موجود هستند، انتخاب خوبی برای تکمیل چهره طبیعی شما خواهند بود.

تقریباً با تمامی رنگ های پوست و مو همخوانی داشته و طبیعی‌تر از سایر لنزهای رنگی جلوه می‌کند. استفاده از این رنگ لنز زمانی‌که به دنبال یک رنگ طبیعی و فریب‌دهنده و کمی روشن هستید، مناسب شما خواهد بود. ما بخصوص استفاده از این رنگ لنزها را به افرادی که دارای پوست گرم و یا موهای تیره رنگ هستند، توصیه می‌کنیم.

برای انتخاب رنگ لنز زیبایی رنگی مناسب به تن سرد یا گرم پوست‌تان توجه کنید

برای این‌که گرمی و سردی پوست‌تان را متوجه شوید باید تکنیک‌های خاصی را به کار برید:
یک تکنیک این است که به رگ‌های روی ساعدتان نگاه کنید رگ‌ها سبز باشند پوست شما گرم است و اگر آبی رنگ باشند رنگ پوست شما سرد است.

راه دیگر این است که موهای‌تان را کاملا از روی صورت‌تان جمع کنید ، در آینه نگاه کنید اگر که در رنگ پوست‌تان کمی زردی وجود دارد گرم است و اگر احساس کردید یعنی در رنگ پوست‌تان تن‌های آبی وجود دارد یعنی پوستتان سرد است.

برای پوست‌های گرم بیشتر رنگ‌های خانواده قهوه‌ای مناسب است و برای کسانی که پوست سرد دارند رنگ‌هایی در خانواده ی آبی و یخی مناسب است.

ما معتقدیم که نظرات ، انتقادات و پیشنهادات شما می تواند به ما کمک نماید تا بتوانیم برای شما دوستان و مخاطبین گرامی هر چه بهتر و با کیفیت تر به تولید محتوایی فاخر و جامع پرداخته و در راستای پیشبرد دانش گام برداریم.

از این رو اگر در مورد موضوعات مندرج در مقاله بالا نقد و یا ابهامی وجود دارد که می تواند به بهتر شدن مقاله کمک نماید در قسمت پیشنهادات قرار دهید.
همچنین اگر در ارتباط با موضوع مقاله دانش جدیدی دارید و می توانید به تکمیل نمودن محتوای تولید شده کمک کنید ما و دیگر مخاطبین محترم را از ان آگاه گردانید.

جهت کسب اطلاعات عمومی بیشتر درمورد لنزها و لوازم جانبی آنها , خواندن مقالات زیر نیز خالی از لطف نیست :

بهترین لنز طبی کره ای کدام است ؟ هرا , مورنینگ یا … ؟؟؟

بررسی لنز قرمز و انواع مدل های مختلف این لنزخاص !

دلایل ضعیف شدن چشم چه چیزهایی میتونه باشه ؟؟

جلوگیری از ضعیف شدن چشم چگونه ممکن است ؟؟

در استفاده از لنز طبی باید به چه نکاتی توجه کرد  ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *