لنزهای زیبایی امروزه در برندها و مارک های مختلف در بازار وجود دارند که هر کدام دارای مزایا و امتیازات خاص خود می باشند. لنزهای زیبایی امروزه بسیار مورد توجه هستند. افراد زیادی دوست داند تا با استفاده از این لنزها خود را زیباتر جلوه دهند . در زیر درباره لنز زیبایی فرش لوک می خوانید.

این موضوع به ویژه در میان خانم ها رایج است. اما چیزی که باید به ان توجه کرد این است که نباید هر لنزی را از هر جایی خریداری کرد. یکی از این برندهای مطرح و معتبر در زمینه لنز زیبایی، برند فرش لوک است. افرادی که می خواهند از لنز زیبایی فرش لوک استفاده کنند، می توانند قبل از اقدام به خرید و استفاده، نکات و ضروریات لازم در مورد این لنز را مطالعه کرده و بر اساس آن اقدام نمایند.

لنز فرش لوک

لنز زیبایی و طبی فرش لوک محصولی از شرکت آلکان آمریکا است که امروزه با استقبال زیادی مواجه است و بسیاری از افراد علاقه مند به استفاده از لنز چشم از لنز زیبایی فرش لوک استفاده می کنند. مقر اصلی برند لنز زیبایی فرش لوک در آتلانتای جورجیا قرار داد که محصولاتی را متناسب با سبک زندگی و نیازهای مردم در بیش از 70 کشور دنیا توسعه می دهد. لنزهای زیبایی فرش لوک با هدف زیبایی تولید می شود که از لنزهای یک بار مصرف تا دائمی و انواع رنگ چشم ها را در بر می گیرد.

لنزهای رنگی فرش لوک دارای 17 رنگ متفاوت می باشد که می تواند امروزه به نیاز و سلیقه های مختلف اکثر مردم جامعه پاسخ دهد. رنگ هایی که در لنزهای فرش لوک استفاده شده اند مانند بسیاری از لنزهای دنیا نیستند که بر روی آن چاپ شده باشند بلکه در درون لنز قرار گرفته اند. از این با استفاده از آن سبب ایجاد شفافیت بیشتر در چشم ها می شود و به چشمان شما عمق می بخشد.

اهمیت لنز زیبایی فرش لوک

لنزهای زیبایی فرش لوک برای آب و هوای سخت خاورمیانه بسیار مناسب است و افرادی که ساکن ایران و یا سایر کشورهای خاورمیانه هستند، می توانند با استفاده از این لنز از سلامتی و زیبایی چشمان خود در برابر عبور اشعه فوق بنفش استفاده کنند. چرا که لنزهای فرش لوک در برابر اشعه فوق بنفش مقاوم بود و تا 90 درصد می تواند مانع از عبور اشعه های مضر به چشم شود.

از طرف یگر محدوده انتخاب زیاد برای استفاده کنند، از لنز فرش لوک سبب شده است که افراد بتوانند با هر رنگ پوست و هر نوع آرایشی لنز زیبایی فرش لوک را تهیه و استفاده نمایند. این لنزها برای استفاده لنز فصلی هم به عنوان لنز طبی رنگی که جنبه درمانی دارد و هم به عنوان لنز زیبایی طراحی شده است. اگر از این لنزها برای مصارف آرایشی استفاده میکنید.

لنز رنگی فرشلوک جزو لنزهای فصلی به شمار می آید و باید پس از مدت سه ماه با یک لنز رنگی جدید جایگزین شود. نوع فصلی این لنزها در دو سری کالرز Colors و ColorBlends در بازار وجود دارند.

لنز فرش لوک

مشخصات لنز رنگی فرش لوک

اگر بخواهیم مشخصات لنز زیبایی فرش لوک را مورد بررسی قرار دهیم در این صورت ابتدا باید از جنس و مواد تشکیل دهنده لنز شروع کنیم. لنز زیبایی فرش لوک از جنس Phemfilcon A ساخته شده است. این لنز دارای 55 درصد آب می باشد. اندازه انحنای آن 8.6 میلی متر است. قطر لنز هم 14.5 میلی متر است. ضخامت مرکزی لنز در اندازه 0.08 میلی متر است.

بنابراین می توان مشخصات لنز فرش لوک را در جدول زیر به این صورت نشان داد.

کشور سازنده آمریکا
برند فرش لوک
مدت استفاده فصلی و روزانه
ماده سازنده Phemfilcon
محتوای آب 55 در صد
قطر لنز 14.50 میلی متر
محنی پایه 8.60 میلی متر
تعداد لنز در بسته بندی 2 عدد، 10 عدد
فناوری ساخت هایدروژل

لبه های نازک لنز فرش لوک و وجود هیدراتاسیون سبب می شود که به شکل راحت تری از این لنزها بتوانید استفاده کنید. همچنین طراحی لنزهای زیبایی فرش لوک به گونه ای انجام شده است که سبب ایجاد شادابی و جلوگیری از مشکلاتی مانند خشکی چشم و قرمزی آن می شود. و به دلیل داشتن آبرسانی بالا و مواد با کیفیت در خود، لنز فرش لوک در برابر رسوبات اشک و آلودگی محیطی مقاوم است و دید افراد استفاده کننده را خراب نمی کند.

خصوصیات و ویژگی های لنز فرش لوک

لنزهای فرش لوک دارای برخی خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد می باشند، که برخی از آنها عبارتند از:

بااستفاده از لنز فرش لوک می توانید تجربه سطحی تازه از جذابیت و کیفیت را به دست آورید.
رنگ های لنز فرش لوک کاملا طبیعی است.
اگر می خواهید رنگ چشم های خود را تیره ترین و یا روشن ترین کنید، در این صورت لنز فرش لوک بسیار مناسب است.
لنز فرش لوک یکی از لنزهایی رنگی و زیبایی می باشد، که دارای قابلیت اکسیژن رسانی بالایی است.
با استفاده از لنز زیبایی فرش لوک می توانید راحتی و سلامت چشمان خود را تضمین کنید.
لنز زیبایی فروش لوک بهترین انتخاب برای تغییر رنگی بی نظیر در چشم ها می باشد.

چرا لنز زیبایی فرش لوک

اگر می خواهید چشمان خود را برجسته کنید، به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از لنز فرش لوک بسیار مناسب است. چرا که لنز فرش لوک با توجه به طراحی تک رنگ، مناسب ترین انتخاب برای برجسته نمودن و تغییر رنگ محسوس چشم های تیره است. با استفاده از لنز فرش لوک می توانید از دید عالی، کیفیت خوب و راحتی شگفت انگیز برخوردار شوید.

در تولید و ساخت لنز فرش لوک از فناوری منحصر به فرد 3 در 1 (3 تن) استفاده شده است. این فناوری برای افرادی که گاهی برای تنوع از لنزهای زیبایی استفاده می کنند، بسیار مناسب است. تکنولوژی منحصر به فرد لایه محافظ پلاسمایی در تمام مدت زمان استفاده باعث جلوگیری از تجمع چربی و رسوبات روی سطح لنز میشود. همچنین اکسیژن رسانی مناسب این لنزها نسبت به سایر لنزها باعث حفظ سلامت چشم خواهد شد.

نحوه استفاده از لنز فرش لوک

استفاده از لنز فرش لوک شیوه خاص و منحصر به فردی ندارد و مانند سایر لنزهای تماسی می توان از آن استفاده کرد. از این لنزها می توانید به صورت تمام وقت، ترکیبی با عینک و یا در مناسبت های خاص استفاده کنید.

با این حال کارشناسان و متخصص لنزهای فرش لوک توصیه می کنند که در استفاده از این لنز مانند سایر لنزها نباید بیش از مدت زمان توصیه شده آن را بر روی چشم قرار داد و باید حتما مراقبت های پزشکی انجام شود و برای جلوگیری از آسیب ها و ناراحتی های مختلف چشم در فواصل مختلف زمانی باید لنز فرش لوک را تعویض نمود. با این حال در نظر داشته باشید که قبل از استفاده از لنز زیبایی فرش لوک حتما باید دست های خود را بشویید و چه در هنگام گذاشتن لنز بر روی چشم ها و چه هنگام خارج کردن لنزها از چشم حتما دست ها شسته باشد.

هیچ گاه لنز زیبایی فرش لوک و سایر لنزها را با صابون های روغنی و با کف نشویید و برای شست و شو لنز باید از محلول مخصوص شست و شو استفاده کنید. به یاد داشته باشید حتما از نکات بهداشتی برای استفاده از لنز استفاده کنید و هیچ وقت لنزهای خود را به دیگران قرض ندهید.

اگر می خواهید به خرید لنز فرش لوک اقدام کنید، در این صورت توجه داشته باشید که حتما لنز را از مراکز معتبر و مجوز دار خریداری کنید. نوع شماره دار لنز زیبایی فرش لوک را می توانید از داروخانه ها و نوع بدون شماره آن را از مراکز معتبر فروش لنز و چشم پزشک خود تهیه و خریداری کنید. از دید پزشکان برای افرادی که تازه می خواهند از لنز استفاده کنند، استفاده از لنز فرشلوک بسیار مناسب است، چرا که این لنزها نیاز به مراقبت ساده تری دارند.

ما معتقدیم که نظرات ، انتقادات و پیشنهادات شما می تواند به ما کمک نماید تا بتوانیم برای شما دوستان و مخاطبین گرامی هر چه بهتر و با کیفیت تر به تولید محتوایی فاخر و جامع پرداخته و در راستای پیشبرد دانش گام برداریم. از این رو اگر در مورد موضوعات مندرج در مقاله بالا نقد و یا ابهامی وجود دارد که می تواند به بهتر شدن مقاله کمک نماید در قسمت پیشنهادات قرار دهید.
همچنین اگر در ارتباط با موضوع مقاله یعنی دانش جدیدی دارید و می توانید به تکمیل نمودن محتوای تولید شده کمک کنید ما و دیگر مخاطبین محترم را از ان آگاه گردانید.

جهت کسب اطلاعات عمومی بیشتر درمورد لنزها و لوازم جانبی آنها , خواندن مقالات زیر نیز خالی از لطف نیست :

بهترین لنز طبی کره ای کدام است ؟ هرا , مورنینگ یا … ؟؟؟

بررسی لنز قرمز و انواع مدل های مختلف این لنزخاص !

دلایل ضعیف شدن چشم چه چیزهایی میتونه باشه ؟؟

جلوگیری از ضعیف شدن چشم چگونه ممکن است ؟؟

در استفاده از لنز طبی باید به چه نکاتی توجه کرد  ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *