در این مقاله هدف ما بررسی لنز های برند فستیوال است و می خواهیم بدانیم لنز فستیوال چیست ؟ لنزهای چشمی در بین افراد در هر سنی بسیار محبوب هستند.در حال حاضر یکی از بهترین لنزهای چشمی، لنز فستیوال است.لنزهای فستیوال از بهترین و باکیفیت ترین لنزهای تولید شده در سراسر جهان هستند.

لنزهای فستیوال توسط یک برند کره ایی تولید می شوند. این لنزها همچنین دارای طرفداران بسیار زیادی هستند.بیایید در مورد لنزهای فستیوال بیشتر بدانیم.

لنز فستیوال چیست؟

در پاسخ به سوال لنز فستیوال چیست میتوان گفت لنزهای فستیوال از برندهای قدیمی لنز رنگی در بازار ایران هستند.لنزهای فستیوال این امکان را به شما می ‌دهند که رنگ چشمان خود را همان ‌طور که دوست دارید تغییر دهید و ظاهری جذاب ‌تر و زیباتر پیدا کنید. لنزهای رنگی فستیوال هم به صورت نمره‌ دار و هم بدون نمره در بازار موجود هستند.

لنز رنگی فستیوال در واقع همان لنزهای مورنینگ کیو رنگی می باشد. مورنینگ کیو در واقع زیر مجموعه کمپانی بزرگ Interojo می باشد. گروه اینتروجو واقع در منطقه mogok در کشور کره جنوبی است، این کمپانی محصولات لنزهای چشمی را با بروز ترین فناوری های موجود در جهان تولید می کند. خانواده لنزهای چشمی interojo برای گسترش امکانات مراقبت از چشم، جهت رفع نیازهای انواع زیادی از بیماران حوزه بینایی طراحی شده‌ است.

لنزهای چشمی نرم این برند بر اساس تکنولوژی ثبت شده توسط Interojo Technologies،Inc طراحی شده اند و به همین خاطر تمامی لنزهای متعلق به این برند، کروی شکل هستند که برای کنترل دقت بینایی در تمام فواصل، عمق میدان دید را بهبود داده و به کاهش آستیگماتیسم نیز کمک شایانی می نمایند.

لنزهای چشمی فستیوال نمره‌ دار، نزدیک‌ بینی، دور بینی و آستیگماتیسم خفیف را اصلاح کرده و در عین حال باعث تغییر رنگ چشم فرد نیز می ‌شوند، اما لنز رنگی بدون نمره فستیوال صرفا جنبه زیبایی داشته و برای تغییر رنگ چشم ها طراحی شده ‌اند. بیشتر لنزهای رنگی طوری طراحی شده‌ اند که ظاهر طبیعی بخش رنگی چشم یعنی عنبیه که از مجموعه ‌ایی از شکل ‌ها و خطوط رنگی درست شده است را تغییر دهند.

چهار رنگ اصلی لنز فستیوال چیست ؟

لنزهای فستیوال معمولا در چهار رنگ اصلی آبی، سبز، قهوه ایی (عسلی) و طوسی (خاکستری) موجود هستند، که هر رنگ اصلی نیز خود دارای سه زیر مجموعه می باشد، مثلا لنز رنگی فستیوال در رنگ طوسی به صورت تک رنگ، دو رنگ و سه رنگ عرضه می شود.

انتخاب رنگ لنز مناسب چشم تابع عوامل زیادی از جمله رنگ مو، رنگ پوست و یا ظاهر شخص است، اما در نهایت انتخاب رنگ لنز به سلیقه فرد بستگی دارد و این که آن شخص دوست دارد ظاهری طبیعی، دراماتیک یا دوست ‌داشتنی‌ داشته باشد.

اگر مایلید رنگ چشمتان را تغییر دهید ولی آن تغییر خیلی بارز نباشد، بهتر است از لنز‌ فستیوالی که کناره ‌های عنبیه شما را مشخص ‌تر می ‌کند و رنگی طبیعی تری به ظاهر شما می ‌بخشد، استفاده کنید.

شعار کمپانی لنز فستیوال چیست ؟

این کمپانی سیاست های کلی خود را این گونه توصیف می کند:

(ما فلسفه تولیدمان که شامل سیاست ها، تفکر و استراتژی مدیریتی است، بر این اساس قرار دادیم که رشد کنیم و تلاش کنیم که کیفیت زندگی را در همه جای دنیا گسترش دهیم. ما با روحیه چالش پذیری که داریم، همواره بر این بودیم که با بهره گیری از تکنولوژی خلاقانه منحصر به فرد خود، محصولات کارآمد و مفیدی خلق کنیم و آنچه داریم را در اختیار همه مشتریان و کارمندان خود و همینطور تمام علاقه مندان به صنعت وسایل پزشکی قرار دهیم. این روحیه به ما کمک کرده است، تا به آنجا که امروز قرار داریم برسیم. ما “ابداع برای بشریت” را به عنوان شعار خود برگزیده ایم و سیاست های کلی خود را بر اساس ارزش های انسانی، رضایت مشتری و ابداع تکنولوژی جدید قرار داده ایم.)

ویژگی های لنز فستیوال چیست ؟

  • لنزهای فستیوال دارای آب رسانی مناسب و بالایی هستند.
  • لنزهای فستیوال قابلیت اکسیژن رسانی بالایی دارند.
  • لنزهای فستیوال دارای رنگ ‌های طبیعی و زیبا هستند.
  • لنزهای فستیوال دارای سطح غیر حلقوی در قسمت جلویی لنز و سطح حلقوی در قسمت عقبی لنز هستند.
  • مواد سازنده لنزهای فستیوال Hema Polymacon است.
  • لنزهای فستیوال دارای طیف گسترده ایی از رنگ ‌ها و تن ‌های رنگی هستند.
  • لنزهای فستیوال دارای تن های: تن 1، تن 2، تن 3، طبیعی و یخی هستند.
  • درصد آب رسانی لنزهای فستیوال 38 درصد است.
  • انحنای پایه لنزهای فستیوال 8.6 میلی متر است.
  • قطر لنزهای فستیوال 14 میلی متر است.

 

لنز فستیوال چیست

نکاتی در رابطه با استفاده از لنزهای فستیوال

آیا می توان هنگام دوش گرفتن از لنزهای فستیوال استفاده کرد؟

هنگام دوش گرفتن و حمام کردن، از استفاده از لنزهای فستیوال اجتناب کنید، زیرا این امر احتمال ایجاد عفونت های چشمی را کاهش می دهد، زیرا از آنجا که آب شیرین حاوی باکتری هایی است، می تواند لنزهای چشمی را آلوده کند.

قبل از دوش گرفتن می توان لنزهای فستیوال را از چشم خارج و آن ها را در محلول قرار داد. سپس می توان آن ها را دوباره در چشم قرار داد.

آیا می توان از لنزهای فستیوال در زیر آفتاب استفاده کرد؟

اگر در کشوری زندگی می کنید که تابش آفتاب زیادی در طول سال ندارد، مانند انگلیس، یک آفتاب می تواند به شما در برنزه شدن کمک کند. هنگام استراحت در زیر آفتاب، باید اقدامات احتیاطی انجام شود تا از آسیب دیدن لنزهای فستیوال جلوگیری شود. توصیه می شود قبل از برنزه شدن، لنزهای فستیوال را از چشم خارج کنید، زیرا اثر خشک شدن ناشی از گرما ممکن است منجر به حساس شدن چشم ها شود.

با این وجود می توانید از لنزهای فستیوال هنگام نشستن در زیر آفتاب نیز استفاده کنید اما باید از محافظت کافی برخوردار باشید. اگرچه استفاده از عینک آفتابی می تواند وسوسه انگیز باشد زیرا این همان اتفاقی است که هنگام آفتاب گرفتن در ساحل می افتد، اما به جای آن می توانید از عینک های مخصوص استفاده کنید.

این به این دلیل است که دمای بیش از حد می تواند عینک آفتابی را ذوب کند. با این حال، هنگامی که از عینک های مخصوص چشم استفاده می شود، این اتفاق نخواهد افتاد. حتی اگر فقط بیست دقیقه زیر آفتاب دراز کشیده باشید، استفاده از عینک های مخصوص می تواند از چشم و لنز شما محافظت کند.

آیا می توان هنگام شنا کردن از لنزهای فستیوال استفاده کرد؟

شنا در حالی که از لنزهای فستیوال استفاده می کنید، ایده خوبی به نظر می رسد اما این کار می تواند مشکلات زیادی برای شما ایجاد کند. هنگامی که در هنگام شنا در استخر یا دریا، از لنزهای فستیوال استفاده می کنید، آب می تواند وارد چشمان شما شود. اگر این اتفاق بیفتد، آب می تواند لنزها را از چشمانتان جدا کرده و بینایی تان دوباره تار شود.

این وضعیت بسیار ناراحت کننده است، عمدتا به این دلیل که ممکن است باور کنید لنزهای چشمی پشت چشم شما افتاده اند. با این حال، این غیرممکن است زیرا لنزهای چشمی قادر به انجام این کار نیستند.

اگر در هنگام شنا آب به چشمان شما وارد شود، می تواند آسیب دائمی به چشم شما وارد کند. حتی اگر مقدار کمی آب به چشمان شما وارد شود، می تواند باعث سفت شدن و کاهش اکسیژن لنزها شود. عینک شنا نیز می تواند به افراد دارای لنز چشمی در هنگام شنا کمک کند تا از چشم خود محافظت کنند. اما به هر حال بهتر است که در هنگام شنا از لنزهای فستیوال استفاده نشود.

آیا می توان در هنگام خواب از لنزهای فستیوال استفاده کرد؟

بهتر است که در هنگام خواب از لنزهای فستیوال استفاده نشود. زیرا ممکن است باعث آسیب های جبران ناپذیری به چشم شود.

آیا استفاده از لنزهای چشمی محدودیت سنی دارد؟

از نظر فنی، حداقل سن توصیه شده برای افرادی که می توانند از لنزهای چشمی استفاده کنند، وجود ندارد. همچنین حداکثر محدودیت سنی نیز برای استفاده از لنزهای چشمی وجود ندارد. استفاده از لنزهای چشمی کمتر به سن و سال مربوط می شود و بیشتر به این مربوط می شود که آیا فرد از عهده مسئولیت لنز برمی آید یا خیر.

استفاده از لنزهای چشمی به یک سری کارهای روزمره احتیاج دارد، زیرا اگر این کارها انجام نشود، ممکن است به بینایی شخص آسیب برسد.

قبل از اینکه از لنز چشمی برای کودک خود استفاده کنید، از خود بپرسید که آیا او می تواند به خوبی دستورالعمل ها را فرا بگیرد و می تواند کارهایی را انجام دهد بدون اینکه فراموش کند یا دوباره به او گفته شود.

اگر کودکی بسیار پر جنب و جوش دارید، لنزهای چشمی، جایگزین بسیار خوبی به جای عینک برای او هستند. این مهم است که به کودک در مورد چگونگی استفاده از لنزهای چشمی و رعایت بهداشت دست هنگام قرار دادن و برداشتن آن ها، آموزش داده شود.

تفاوت لنزهای رنگی و لنزهای طبی معمولی

لنزهای چشمی رنگی در مقایسه با لنزهای معمولی یک عیب دارند:

اگرچه لنزهایی با اندازه های مختلف متناسب با بیشتر افراد وجود دارد، اما مواردی وجود دارد که قسمت رنگی لنز ممکن است کمی روی مردمک چشم بلغزد، مخصوصاً هنگام چشمک زدن. همچنین، از آنجا که مردمک چشم شما دائماً در حال تغییر اندازه است تا شرایط مختلف نوری را در خود جای دهد، ممکن است مردمک چشم گاهی بزرگتر از مرکز شفاف لنز باشد. در صورت وقوع این مشکل، ممکن است بینایی شما کمی تحت تأثیر قرار گیرد که به احتمال زیاد این مورد در شب اتفاق می افتد.

 

 

 

دستورالعمل های مراقبت از لنزهای رنگی

مانند لنزهای چشمی معمولی، لنزهای چشمی رنگی دارای برخی از دستورالعمل های اصلی تمیزی و مراقبت هستند که باید رعایت شوند:

  • لنزهای رنگی به تمیزی و مراقبت شدید با محلول و پاک کننده های مناسب نیاز دارند.
  • به اشتراک گذاشتن یا تعویض لنزهای رنگی با دوستان، هرگز ایده خوبی نیست. زیرا با این کار می توان باکتری ها یا عفونت ها را نیز به اشتراک گذاشت.
  • اگر محلول شستشوی لنزتان تمام شد، از تماس لنزهای خود با آب خودداری کنید.
  • محفظه نگهداری لنز خود را هر ماه یک بار شستشو و ضدعفونی کنید.
  • مانند هر لنزهای دیگر، اگر با لنز خود مشکل پیدا کردید، باید با چشم پزشک خود مشورت کنید.

انتخاب رنگ مناسب برای لنز رنگی

لنز فستیوال چیست و چه رنگ آن ار انتخاب کنیم؟ در انتخاب رنگ لنزهای رنگی باید مواردی را در نظر گرفت. شما باید به این فکر کنید که می خواهید رنگ چشم شما چقدر پررنگتر یا متفاوت تر شود.همچنین، رنگ پوست و آرایش می تواند بر روی ظاهر چشم شما با لنزهای رنگی تأثیر بگذارد.

اگر ظاهری طبیعی تر می خواهید، بهتر است از یک رنگ لنز که نزدیک به رنگ طبیعی چشم خودتان است، استفاده کنید.و اگر می خواهید ظاهر خود را کاملا تغییر دهید، باید از رنگ های کاملا مخالف چشم خود استفاده کنید.

خرید لنزهای فستیوال از سایت لنز مارکت

در بالا به این سوال پاسخ دادیم که لنز فستیوال چیست ؟ تمام کسانی که از لنزهای رنگی استفاده کرده اند، حتما نام برند کره ایی فستیوال که زیر مجموعه برند مورنینگ هست و محصول شرکت interojo می باشد، به گوششان خورده است.برند لنزهای فستیوال یکی از قدیمی ترین و بهترین برندهای لنز موجود در بازار است.

لنزهای رنگی و طبی رنگی فستیوال مورد علاقه بسیاری از دوست داران لنزهای رنگی است. لنزهای فستیوال سطح راحتی بسیار بالایی دارند. این لنزها به سبب دید راحتی که ایجاد می کنند، بسیار شناخته شده هستند. این لنزها همچنین سطح آب و اکسیژن رسانی بالایی نیز دارند.

لنزهای رنگی فستیوال یکی از معدود لنزهایی هستند که اشعه مضر uv را نیز فیلتر می کنند. نمایندگی لنزهای طبی رنگی و رنگی فستیوال در ایران، در تهران قرار داد و سایت معتبر لنز مارکت است.سایت لنز مارکت بزرگترین فروشگاه اینترنتی لنز چشمی در ایران است.

سایت لنز مارکت انواع لنزهای فستیوال را با بهترین و منصفانه ترین قیمت و بهترین کیفیت عرضه می کنند. شما می توانید لنزهای فستیوال را به صورت آنلاین از سایت لنز مارکت خریداری کنید.

سایت لنز مارکت برترین سایت فروش لنز در ایران است که انواع مختلف لنزها، مایع های لنز و همچنین برندها را با قیمت ها و کیفیت های بسیار عالی عرضه می کند. سایت لنز مارکت همچنین لنزهای طبی رنگی و رنگی فستیوال را نیز با قیمت و کیفیت فوق العاده ارائه می دهد.

شما برای خرید لنزهای فستیوال می توانید به سایت لنز مارکت مراجعه کنید.سایت لنز مارکت یکی از معتبرترین و تخصصی ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه محصولات مرتبط با بینایی است. این سایت دارای پرداخت امن، هفت روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل بودن کالا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *