[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

لنز طبی رنگی یکی از انواع لنزهایی است که مورد علاقه افراد زیادی است و بسیاری از افراد از آن ها استفاده می کنند. لنز طبی رنگی برای آن دسته از افرادی که هم خواهان اصلاح بینایی خود و هم خواهان زیباتر کردن رنگ چشم خود هستند، کاربرد دارد. مشاوره هنگام خرید لنزهای چشمی و به خصوص لنزهای طبی رنگی بسیار اهمیت دارد. ما در این مقاله می خواهیم به اهمیت مشاوره خرید لنزهای طبی رنگی بپردازیم.

[/vc_column_text]

[vc_column_text text_larger=”no”]

اهمیت مشاوره هنگام خرید لنز طبی رنگی:

خواه یک فرد تازه وارد در دنیای لنزهای طبی رنگی باشید و یا یک کاربر که به طور مداوم از لنزها استفاده می کند، مهم است که هنگام خرید لنزهای طبی رنگی از چشم پزشک، بینایی سنج و یا فروشنده لنزها اطلاعاتی را کسب کنید و از آن ها مشاوره دریافت کنید.

شما فقط یک جفت چشم دارید، بنابراین باید از آن ها به خوبی مراقبت کرده و طبق مشاوره ها، لنزهای عالی و باکیفیتی را که متناسب با چشمانتان است، خریداری کنید.

انتخاب و خرید لنزهای طبی رنگی ممکن است کمی دشوار به نظر برسد، زیرا این نوع از لنزها دارای انواع و برندهای گوناگون هستند و ممکن است فردی که می خواهد آن ها را خریداری کند، در انتخاب خود دچار سردرگمی شود اما اگر از افراد خبره و افرادی که سالهاست در این کار هستند و همه جزئیات مربوط به لنزها را می دانند، مشاوره خوب دریافت کنید، به راحتی می تواند انتخاب مناسبی داشته باشید.

نکاتی که باید هنگام مشاوره برای خرید لنز طبی رنگی در نظر بگیرید:

شما باید از فرد یا افرادی که مشاوره دریافت خواهید کرد، یک سری سوالات بپرسید و برطبق راهنمایی های آنان و همچنین مطالعاتی که خود انجام داده اید، لنز طبی رنگی مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید.

از جمله نکات و سوالاتی که باید هنگام مشاوره برای خرید لنز طبی رنگی پرسید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        لنزهای طبی رنگی چه نوع لنزهایی هستند:

چشم های طبیعی بسیار زیبا هستند، اما اگر می خواهید هم بینایی خود را اصلاح کرده و هم رنگ چشمان خود را زیباتر کنید، می توانید از لنزهای طبی رنگی استفاده کنید.

لنزهای طبی رنگی می توانند ظاهر طبیعی برای فرد ایجاد کنند، همچنین این لنزها می توانند آسیب دیدگی یا نقص چشم را نیز اصلاح کنند.

·        خرید لنزهای طبی رنگی به صورت آنلاین یا خرید آن ها از فروشگاه ها:

روش های مختلفی برای خریدن لنزهای طبی رنگی وجود دارد، مانند سفارش آن ها به صورت آنلاین و یا خرید آن ها از فروشگاه ها و مغازه ها. هنگامی که با چشم پزشک و یا بینایی سنج خود ملاقات می کنید، از او بپرسید که کدام لنز ممکن است بهترین لنز برای شما باشد.

اگر فورا به لنزهای خود احتیاج داشتید، می توانید آن ها را از فروشگاه ها خریداری کنید اما خرید لنزهای طبی رنگی به صورت آنلاین نیز مزایای زیادی حتی بیشتر از خرید این لنزها از فروشگاه ها به همراه دارد.

از جمله مزایای خرید لنزها به صورت آنلاین، از فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند سایت لنز مارکت، می توان به، خرید بسیار آسان، دریافت رایگان سفارشات بالای 200 هزار تومان، پشتیبانی فعال، پرداخت درب منزل در تهران، تنوع بسیار بالای محصولات، کیفیت فوق العاده محصولات و قیمت عالی آن ها، گرفتار نشدن در شلوغی های خیابان ها به خصوص در اوضاع کرونا و … اشاره کرد.

·        خرید لنزهای روزانه، هفتگی، ماهانه، فصلی و یا سالانه:

وقتی که با چشم پزشک و یا بینایی سنج خود مشورت کردید، باید از او بخواهید که برای شما توضیح دهد که کدام یک از انواع لنزهای رنگی طبی روزانه، هفتگی، ماهانه، فصلی و یا سالانه برای شما مناسب است.

لنزهای رنگی طبی یکبار مصرف روزانه ممکن است یک انتخاب مناسب برای سبک زندگی شما باشد و از این نظر که نیازی به تمیز کردن ندارند، از مزایایی برخوردار هستند. به جای اینکه مرتبا از محلول های لنز برای تمیز کردن لنزهای خود استفاده کنید، می توانید هر روز از یک جفت لنز جدید استفاده کنید. لنزهای یکبار مصرف روزانه، لنزهایی هستند که یک بار استفاده می شوند و در پایان روز دور انداخته می شوند. هر روز از یک جفت لنز تازه استفاده می شود، این لنزها ممکن است یک گزینه جذاب برای افرادی باشد که تمایلی به تمیز کردن لنزهای خود ندارند.

  • نکته مهم:

لنز برای استفاده روزمره را نباید با لنزهای یکبار مصرف روزانه اشتباه گرفت. لنزهای یکبار مصرف روزانه به لنزهایی گفته می شود که قرار است یک بار استفاده شوند و پس از آن، دور انداخته شوند اما لنزهای برای استفاده روزمره در طول روز استفاده شده و برای استفاده در شب و هنگام خواب مناسب نیستند و باید قبل از خواب برداشته و تمیز شوند.

استفاده از لنزها در طول شب، خطر بیماری های چشمی را افزایش می دهد. بنابراین اغلب لنزها به صورت هفتگی، ماهانه، فصلی و یا سالانه تعویض می شوند. تمیز کردن صحیح لنزها نیز برای سلامت چشم ها بسیار مهم است. تمیز کردن لنزها فقط یک گزینه نیست، بلکه به دلیل خطرات سلامتی که ممکن است رسوبات باکتریایی ایجاد کنند، در دنیای لنزها یک امر ضروری است.

·        آیا خرید لنزهایی که اشعه UV خورشید را مسدود می کنند، درست است؟

آیا می دانید اشعه ماورا بنفش خورشید نه تنها می تواند به پوست، بلکه به چشم نیز آسیب برساند؟ اشعه ماورا بنفش در تمام طول سال شیوع دارد و می تواند برای چشمان شما خطرناک باشد. اشعه ماورا بنفش حتی در زیر آب نیز وجود دارد، البته با شدت 40 درصد کمتر از سطح زمین.

در هر شرایط آب و هوایی، اشعه ماورا بنفش می تواند اثرات منفی روی چشم داشته باشد و بنابراین باید در هر زمان در برابر آن محافظت شود. قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش بدون محافظت مناسب می تواند باعث بیماری های چشم و شرایطی شود که حتی می تواند منجر به نابینایی فرد شود. خرید لنزهای چشمی که چشم را در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید حفظ می کنند، می تواند یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای شما باشد.

مشاوره خرید لنز طبی رنگی 4 انتخاب مایع لنز مناسب:

انتخاب مایع لنز چشمی بسیار مهم است، زیرا همه مایع های لنز برای تمام مواد لنز در نظر گرفته نشده اند. بسیار مهم است که لنزهای چشمی به طور موثر ضد عفونی شوند تا نه تنها کیفیت لنز، بلکه سلامت چشمان شما نیز حفظ شود.

از مایع های لنز چند منظوره می توان برای تمیز کردن، ضد عفونی کردن، شستشو و نگهداری لنزهای چشمی استفاده کرد. پس از استفاده از لنز و قبل از نگهداری آن ها باید به وسیله مایع لنز شسته و تمیز شوند. با استفاده از انگشتان دست، لنزها به آرامی و به مدت 10 ثانیه از هر دو طرف به وسیله مایع لنز، مالش داده می شوند. این کار از تجمع پروتئین یا باکتری روی لنزها جلوگیری می کند و اطمینان حاصل می کند که لنز یک شب در حالت تمیز، نگهداری می شود.

مایع های لنز هیدروژن پراکسید غالباً برای افرادی که به لنز و یا مایع لنز حساسیت دارند، یک انتخاب مناسب هستند. مانند مایع لنز چند منظوره، از مایع لنز هیدروژن پراکسید می توان برای شستشو و نگهداری لنزهای چشمی استفاده کرد. با این حال، مایع های لنز هیدروژن پر اکسید یک مرحله مهم به نام خنثی سازی نیز دارند.

سخن آخر مشاوره خرید لنز طبی رنگی

لنزهای طبی رنگی یکی از انواع پرطرفدار لنزهای چشمی هستند.

لنزهای طبی رنگی نه تنها به شما امکان تغییر رنگ چشم ها را می دهند، بلکه باعث بهبود عملکرد بصری چشم نیز می شوند.

مشاوره هنگام خرید لنزهای چشمی و به خصوص لنزهای طبی رنگی بسیار حائز اهمیت است. زیرا چه فرد کاربر جدید استفاده کننده از لنز باشد و یا اینکه چندین وقت از لنزهای چشمی استفاده می کند، می تواند اطلاعات جدیدتر و بهتری از طریق مشاوره با چشم پزشک، بینایی سنج و یا فروشنده لنز چشمی کسب کند.

یکی دیگر از موارد مهمی که باید هنگام خرید لنزهای طبی رنگی در نظر گرفت، خرید این لنزها از یک فروشگاه معتبر است.

سایت لنز مارکت یکی از بهترین و بزرگترین فروشگاه های آنلاین فروش لنز و مایع لنز در ایران است و یکی از معتبرترین جاهایی است که می توانید برای خرید لنزهای طبی رنگی خود به آن ها اعتماد کنید.

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، خرید آنلاین لنزهای طبی رنگی، به خصوص از سایت لنز مارکت، دارای مزایای زیادی است.

مشاوره خرید لنز طبی رنگی 1

لنز مارکت و مشاوره خرید لنز طبی رنگی

لنزهای طبی رنگی موجود در سایت لنز مارکت دارای تنوع بالا، کیفیت فوق العاده و قیمت های بسیار مقرون به صرفه هستند و فرد می تواند بنا به بودجه و خواسته خود بهترین لنز را از سایت لنز مارکت تهیه کند.

همچنین می توانید هنگام خرید لنزهای طبی رنگی خود از سایت لنز مارکت از مشاوره با کارشناسان خبره این سایت نیز استفاده کنید، کارشناسان سایت لنز مارکت شما را تا انتخاب یک لنز رنگی طبی با کیفیت راهنمایی کرده و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند، همچنین به کلیه سوالات شما در رابطه با لنزهای طبی رنگی با صبر و حوصله پاسخ خواهند داد.

شما در سایت لنز مارکت خواه به دنبال لنزهای چشمی رنگی برای تکمیل جذابیت خود باشید و یا فقط به دنبال لنز چشمی برای اصلاح بینایی خود بگردید، می توانید با مشاوره گرفتن از کارشناسان خبره این سایت، لنز مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

منابع:

 

https://www.insiderenvy.com/a-beginners-guide-to-buying-contact-lenses

https://www.lenstore.co.uk/eyecare/guide-wearing-coloured-contact-lenses

 [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *