[vc_row][vc_column][vc_column_text]همه ما چند سالی است، از بد و خوب مصرف کردن گونه های مختلف لنز زیبایی برای چشم حرفهای زیادی به گوشمان خورده ولی در کنار همه توصیه‌های پزشکی زیادی که شنیده ایم باید قبول کنیم استفاده از لنز طرفداران زیادی دارد و امروزه یکی از واجبات لوازم آرایشی شده است اگرچه زیبایی طبیعی به مراتب بهتر و مورد پسندتر است اما برای کسانی که مشتریان ثابت استفاده از لنزهای رنگی هستند، اطلاعاتی داریم که با آن هم در انتخاب لنز به شما کمک می‌شود و هم روش‌های صحیح استفاده از لنز و رعایت نکات بهداشتی آن را می‌آموزید.

 

لنز زیبایی برای چشم در ایران

ایرانی‌ها رکورد دار استفاده از لنز هستند. امروزه مصرف کنتاکت لنزهای رنگی محبوبیت فراوانی در میان مردم پیدا کرده است پس با کمک چشم پزشک یا اپتومتریست می توانید کنتاکت لنز مناسبی را انتخاب کنید که به شخصیت و چهره شما ظاهر مناسب تری ببخشد. این لنزها هم در صورتی که توسط چشم پزشک یا اپتومتریست تجویز شده باشند، لنزهای قابل قبول و مطمئن تری هستند.

هرگز این لنزها را از فروشگاه های آرایشی و بهداشتی و حتی بدون داشتن نسخه ای مشخص از داروخانه ها تهیه نکنید. به یاد داشته باشید اگرچه لنزهای آرایشی گاهی مصرف می شوند، اما باز هم باید تابع قانون های بهداشتی مصرف لنزهای طبی باشند. لنزهای رنگی این روزها با قیمت های متفاوتی بسته به مارک و کیفیت و مدت دار بودن شان عرضه می شوند.

 

لنز های تماسی رنگی برای چشم های روشن

کسانی که عنبیه ی روشنی دارند، از قبیل آبی یا عسلی روشن، به طور بالقوه بیشترین انتخاب را برای لنزهای تماسی رنگی دارند. برای یک تغییر چشمگیر، سعی کنید از رنگ های Freshlook برای تغییر اساسی رنگ چشمان خود استفاده کنید. رنگ های سبز یا بنفش به طور خاص واقعا می توانند چشمان شما را جذاب کنند.

کمی شگفت انگیزتر، یک لنز تماسی با تقویت رنگدانه را امتحان کنید. به جای تعویض رنگ عنبیه به طور کامل، این لنزهای تماسی به سادگی چشمهای شما را برجسته تر می کنند و به رنگ طبیعی چشمان شما جلوه می بخشند. با اضافه کردن الگوهای براق ، اجازه می دهد چشم شما بیشتر جلب توجه کند بدون اینکه رنگش به طور کامل تغییر کند.

 

انواع لنز زیبایی برای چشم 1

 

لنز های تماسی رنگی برای چشم های تیره

برای کسانی که دارای چشمان تیره تر مانند قهوه ای یا سبز هستند، پیدا کردن لنزهای تماسی که واقعا ظاهر را تغییر دهد، می تواند کمی پیچیده تر باشد. ما توصیه می کنیم یک لنز مات که تقریبا به طور کامل مردمک را پوشش می دهد و تنها اجازه می دهد از طریق مردمک ببینید را انتخاب کنبد.
لنز های تماسی رنگی از طیف رنگی استفاده می کنند تا رنگ چشمان شما را به طور طبیعی تغییر دهند. در حالی که تجربه شما هنوز هم بسته به رنگ پایه چشم شما متفاوت است، این لنز ها اغلب شانس شما برای تغییر رنگ چشمانتان را افزایش می دهند.

واینجاست که به این نکته میرسیم لنز زیبایی برای چشم بسیار پر اهمیت هست .

قبل از استفاده از لنز حتما دستهای خود را با صابون یا مایع های آنتی باکتریال شستشو دهید.
لنز چشم را روی انگشت نشانه در حالیکه تقعر آن رو به بالا باشد ، قرار دهید.
به کمک دست دیگر پلک را به سمت بالا کشیده و چشم را باز نگه دارید.
پلک پایین را با همان دستی که لنز را نگه داشته اید پایین بکشید.
در حالیکه بالا را نگاه می کنید لنز را روی سفیدی چشم قرار دهید.
چشم ها را به آرامی ببندید و برای جایگزینی درست لنز چندین بار پلک بزنید.
خانم ها باید توجه داشته باشند لنز می باید قبل از استفاده از لوازم آرایشی در داخل چشم قرار می گیرد و فقط در صورت استفاده از اسپری مو برای پرهیز از چسبیدن اسپر ی به لنز ، چشم خود را ببندید.

 

نحوه برداشتن لنز زیبایی برای چشم

. در حالیکه بالا را نگاه می کنید پلک پایین را کاملا به سمت پایین بکشید
به آرامی انگشت نشانه خود را روی پایین لنز را قرار دهید.
لنز را به آرامی به سمت سفیدی چشم پایین بکشید.
در حالیکه لنز را به آرامی بین انگشت شست و نشانه نگه داشته اید از چشم خارج کنید با دقت لنز را درون جالنزی حاوی محلول شستشوی تازه بگذارید
یکی از پر تقاضا ترین و پر فروش ترین لنز های رنگی ،لنز های عسلی هستند که رنگی ما بین سبز و قهوه‌ای دارند ، از آنجایی‌که لنزهای عسلی، رنگ بندی های مختلفی دارند، می‌توان آن ها را با هر رنگ مو و رنگ پوستی متناسب ساخت. در صورتیکه شما خواستار استفاده از لنزهای عسلی می‌باشید، بهتر است به هنگام انتخاب آن به رنگ پوست و رنگ مویِ خود نیز توجه کنید.

در متن زیر، ما به لنزهای عسلی رنگِ متناسب با رنگ پوست و مویِ شما اشاره کرده ایم:
لنزهای عسلی رنگ مناسب براى پوست هاى سفید

اگر شما پوست سفیدی داشته باشید، تقریباً هر رنگ لنزی با پوست شما سازگاری خواهد داشت. به ویژه لنزهای عسلی رنگ در زمینههای قهوه‌ای نگاه خیره کننده و شیکی به شما خواهند داد. پوست سفید رنگ شما با داشتن چشم‌هایی عسلی، بسیار جذاب خواهد بود. زمانیکه شما می‌خواهید در جمعی حاضر شوید، این رنگ لنز می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

 

انواع لنز زیبایی برای چشم 3

 

لنزهای عسلی رنگ مناسب براى پوست هاى سبزه

اگر شما پوستی سبزه دارید، باید از لنزهای رنگ روشن استفاده کنید، رنگ‌هایی که باعث می. ‎ شوند تا چشم‌های شما جلوه خاصی به چهره‌تان بدهند. افراد گندمی و سبزه می توانند از لنزهای عسلی-قهوه ای، عسلی-سبز و یا عسلی-طوسی استفاده کنند. ما لنزهای آبی روشن مانند فیروزه ای را به این افراد پیشنهاد نمی‌کنیم، چراکه این رنگ ها با پوست‌های کاراملی رنگ همخوانی خوبی ندارند. اگر لنزهایی با رنگ‌های طبیعی مثل عسلی یا قهوه ای روشن انتخاب می‌کنید، سعی کنید سایه‌ی چشم خود را کمی متفاوت‌تر انتخاب کنید تا چشم‌های‌تان جذابتر شوند

 

لنزهای عسلی رنگ مناسب پوست های تیره

اگر چهره یا پوست تیره ای داشته باشید، می‌توانید از لنزهای عسلی رنگ متنوعی بسته به نوع کنید. تاثیری که می‌خواهید بر روی اطرافیان خود داشته باشید، استفاده رنگ های گرم دراین مورد بیشترین تاثیر را خواهند داشت. از رنگ قهوه‌ایِ گرم، فندقی و یا دو رنگ متفاوتِ لنز عسلی برای داشتن چهره‌ای جذاب و دلربا استفاده کنید. لنزهای عسلی-دودی نیز جذاب و خوشایند می‌باشند.

اگر مایل به داشتن چهره و نگاهی متفاوت و خارق العاده هستید تا توجه همه را جلب کنید و افراد یکبار دیگر سرشان را چرخانده و دوباره نگاه‌تان کنند، از لنزهای عسلیمایل به خاکستری و سبز استفاده کنید. از رنگ‌های روشن و براق مثل صورتی و بنفش که چهره شما را کامل و زیبا نخواهند ساخت، دوری کنید

 

معرفی طیف های رنگ لنز زیبایی برای چشم

طیف یک رنگ: لنز رنگی بدون دور است
طیف دو رنگ: لنز رنگی دارای دور مشکی است
طیف سه رنگ: لنز رنگی ( ترکیب دو رنگ اصلی در وسط ) بهمراه رنگ مشکی دور لبه
حداکثر 1 سال پس از باز شدن بسته بندی قابل استفاده می باشد. لنز سلیانه رنگی و سالیانه ی طبی رنگی

 

لنز های تماسی و محیط زیست

لنز چشم یکبار مصرف را در توالت نیندازید!
این مواد پلاستیکی در فاضلاب تصفیه‌خانه‌های آب جمع و بعد در مزارع پخش شده و سبب افزایش آلودگی پلاستیکی محیط زیست می‌شود.
حدود ۴۵ میلیون نفر در آمریکا از لنز استفاده می‌کنند و این آمار در کشورهای دیگر متفاوت است مثلا بین ۵ تا ۱۵ درصد از جمعیت اروپا از لنز چشم استفاده می‌کنند.

در ۱۰ سال اخیر استفاده از لنزهای یکبار مصرف که از پلاستیک بسیار نرم ساخته شده رواج پیدا کرده است. این لنزها روزانه، هفتگی یا ماهانه دور انداخته می‌شوند. این مطالعه تازه نشان می‌دهد که هر سال در آمریکا حداقل ۱۴ میلیارد لنز دور انداخته می‌شود که در مجموع سالی ۲۰۰ هزار کیلوگرم پلاستیک به زباله‌های پلاستیکی اضافه می‌شود.

نویسندگان این تحقیق دریافتند که حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد این افراد، لنزهای خود را به داخل دستشویی یا توالت می‌اندازند که بیشتر آن در تصفیه خانه‌های آب جمع می‌شود. مواد فاضلاب در نهایت به “لجن تجزیه شده” تبدیل می‌شود که به عنوان کود کشاورزی استفاده می‌شود. نویسندگان این تحقیق تخمین زده‌اند که حدود ۱۳ هزار کیلوگرم لنز پلاستیکی چشم از این راه وارد محیط زیست می‌شود.

ما معتقدیم که نظرات ، انتقادات و پیشنهادات شما می تواند به ما کمک نماید تا بتوانیم برای شما دوستان و مخاطبین گرامی هر چه بهتر و با کیفیت تر به تولید محتوایی فاخر و جامع پرداخته و در راستای پیشبرد دانش گام برداریم. از این رو اگر در مورد موضوعات مندرج در مقاله بالا یعنی لنز زیبایی برای چشم نقد و یا ابهامی وجود دارد که می تواند به بهتر شدن مقاله کمک نماید در قسمت پیشنهادات قرار دهید.

همچنین اگر در ارتباط با موضوع مقاله یعنی لنز زیبایی برای چشم دانش جدیدی دارید و می توانید به تکمیل نمودن محتوای تولید شده کمک کنید ما و دیگر مخاطبین محترم را از ان آگاه گردانید.

درضمن شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در همین زمینه نگاهی به مقالات آموزشی زیر بیندازید :

بهترین برندهای لنز چشمی را چگونه بشناسیم | بهترین مارک لنز چشمی چیه ؟

لنز چشم فرشلوک چه خصوصیتی دارد ؟؟ آیا لنز فرشلوک مناسب است ؟

لنز رنگی طبیعی چیست | انواع و قیمت لنز رنگی طبیعی در ایران

لنز چشم عسلی چیست | قیمت و انواع لنز چشم عسلی

جدیدترین لنز چشم | جدیدترین فناوری لنز چشمی

هر آنچه باید در مورد لنز چشمی طوسی بدانید

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woodmart_products layout=”carousel” spacing=”10″ element_title=”برخی از لنزهای زیبایی خوش قیمت” taxonomies=”357″ slides_per_view=”5″ autoplay=”no” hide_pagination_control=”no” hide_prev_next_buttons=”no” center_mode=”no” wrap=”no” sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no” scroll_carousel_init=”no”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *