تفاوت قیمت لنز آستیگمات مربوط به  چیست؟

هپیش از اینکه به موضوع قیمت لنز آستیگمات بپردازیم کافیست کمی در مورد مفهوم آستیگمات سخن بگوییم. مان طور که می دانید، وقتی نور به قرنیه چشم می خورد در آن دچار شکست شده و وارد چشم می گردد. قرنیه در قسمت جلویی چشم قرار دارد و دارای بافت شفافی می باشد و شکل آن شبیه نیم کره است. 

وقتی کسی مبتلا به آستیگماتیسم می شود، به این معنی است که قرنیه چشم وی از حالت کروی خود خارج شده است و به دلیل خارج شدن قرنیه از شکل نیم کره خود، نور دیگر به صورت منظم و صحیح بر روی قرنیه نمی شکند و به صورت صحیح بر روی شبکیه قرار نمی گیرد.

که این امر سبب می شود که فرد تصاویر را تار ببیند. با این حال، افرادی که دچار آستیگماتیسم خفیف می باشند، تصاویر را تار نمی بینند و در صورت شدید بوده فرد تصاویر را تار می بیند و تغییر شکل یافتگی تصویر در این افراد دیده می شود.

 افراد دچار آستیگماتیسم بیشتر دچار سر درد، خستگی و ناراحتی در چشم های خود می شوند.

 از این رو، باید گفت که آستیگماتیسم یکی از عیوب انکساری چشم مانند دور بینی و نزدیک بینی است، که بسیار شایع و طبیعی می باشد.

قیمت برای لنز نمره چشم آستیگمات
مشاهده قیمت لنز آستیگمات فصلی و سالانه

بهترین مارک لنز آستیگمات کدومه ؟

نمره لنز با عینک توی آستیگمات فرق داره   ؟

برای چشم آستیگمات لنز رنگی هم وجود داره  ؟

برای نمره چشم آستیگمات لنز فصلی بهتره یا سالیانه   ؟

سوالات با پرتکرار ترین سوالان مشتریان عزیز ما در مورد قیمت لنز آستیگمات هست .

بسیاری از مردم این طور فکر می کنند که چون دچار آستیگماتیسم چشم هستند، نمی توانند از لنز استفاده کنند، در حالیکه این طرز فکر اشتباه است. آستیگماتیسم یکی از عیوب انکساری چشم است، که بسیاری از افراد مبتلا به آن می شوند.

 از این رو، می توان گفت که آستیگماتیسم یک پدیده شایع و رایج می باشد که به واسطه آن دید چشم افراد تار و یا ناهموار می شود. در مقاله زیر در مورد لنز آستیگمات و همه چیز در مورد قیمت لنز آستیگمات سخن می گوییم. با ما همراه شوید.

علل و دلایل ابتلا به آستیگماتیسم چشم

اگر چه در بیشتر موارد ابتلا به آستیگماتیسم دارای زمینه و ریشه ژنتیکی و ارثی می باشد، ولی با این حال عوامل دیگری هم زمینه ساز ابتلا افراد به عیوب انکساری چشم از جمله آستیگماتیسم هستند، که از جمله آن می تواند به فشار پلک بر روی قرنیه چشم، ضربات و صدمات وارد شده بر قرنیه چشم را نام برد.

قیمت لنز آستیگمات

 همچنین در نتیجه عوامل جانبی دیگر و گذشت زمان نمره و درجه آستیگماتیسم ممکن است افزایش پیدا کند و فرد دچار درجه چشم بالای آستیگماتیسم شود.

وقتی افراد دچار آستیگماتیسم درجه بالا و متوسط می شوند، باید از عینک و یا لنز طبی استفاده کنند تا نمره چشم آنها بالا نرود و همچنین دید بهتری داشته باشد. 

ولی اگر فردی دچار آستیگماتیسم خفیف باشد، نیازی به استفاده از عینک نمی باشد، ولی در صورت تجویز پزشک می تواند از عینک و یا لنز استفاده کند.

 بسیاری از افراد که تمایل و علاقه ای به استفاده از عینک ندارند و عینک برای آنها مشکل ساز است می توانند برای رفع آستیگماتیسم چشم، از لنزهای آستیگمات استفاده نمایند.



قیمت لنز آستیگمات برای چشمهای ضعیف

لنزهای آستیگمات از جمله لنزهایی هستند که برای رفع عیوب انکساری چشم از جمله آستیگماتیسم استفاده می شوند، این لنزها دارای نمونه های مختلفی می باشند که برخی از آنها عبارتند از:


قیمت لنز آستیگمات یا همان لنز توریک ؟

یکی از انواع لنزهای آستیگمات لنزهای توریک هستند، این لنزها در زمره لنزهای نرم قرار دارند و از مواد هیدروژل معمولی و یا هیدروژل سیلیکونی ساخته می شوند. 

البته برخی از لنزهای آستیگمات از نوع لنزهای سخت هم تولید می شوند که جنس آنها در برابر گاز نفوذ پذیر می باشد.

 لنزهای آستیگات توریک از لنزهای اسفریک معمولی که برای اصلاح عیوب انکساری مانند دوربینی و یا نزدیک بینی استفاده می شوند متفاوت می باشد. از جمه ویژگی های این لنز می توان به قابلیت چرخ آن اشاره کرد. 

طوری که در جهت مناسب بر روی قرنیه می چرخد و همچنین دارای طول مختلف می باشد تا بتواند تغییرات حاصل از نزدیک بینی و دوربینی را اصلاح نماید.


لنز آستیگمات نفوذ پذیر به گاز

نوع دیگر از لنزهای مخصوص چشم های آستیگماتیسم لنزهایی هستند که در برابر گاز نفوذ پذیر می باشد، که معمولا این لنزهای با نام های لنز GP و یا RGP شناخته می شوند. 

در بشیتر موارد لنزهای جی پی توانایی اصلاح آستیگماتیسم چشم را بدون نیاز به طراحی لنزهای توریک دارند، 

چرا که این لنزها از نوع سخت بوده و شکل کروی خود را بر روی چشم حفظ می کند و سطح یکنواخت آن جایگزین مناسب برای بی نظمی های قرنیه که عامل شکست نور می باشد است.

لنزهای چی بی در دو نوع بدون طراحی توریک و یا طراحی توریک در بازار وجود دارند که لنزهای جی پی غیر توریک در حالت های خاص و غیر آستیگماتیسم مورد استفاده قرار می گیرند. 

در کل لنزهای جی پی دارای وضوح تصویر بالاتری نسبت به لنزهای دیگر است و به دلیل سختی و کلفتی آن سازگاری با آن برای بسیاری از افراد که می خواهند از این گونه لنزها استفاده کننده سخت می باشد.


لنز آستیگمات هیبرید

نوع سومی از لنزها که برای اصلاح آستیگماتیسم چشم مورد استفاده قرار می گیرد، لنز آستیگمات هیبرید می باشد. لنزهای آستیگمات هیبریدی دارای یک ناحیه مرکزی می باشند، که از مواد سخت و نفوذ پذیر به گاز ساخته شده اند.

 ناحیه اطراف این لنز از مواد هیدروژل و یا هیدروژل سیلیکون ساخته شده است. این لنزها ترکیبی از لنزهای سخت و نرم می باشند که در مقایسه با لنزهای نرم و سخت عملکرد بهتری دارند و همچنین احتمال افتادن آن از روی چشم در حین کار و یا ورزش کمتر می باشد.


ویژگی لنزهای آستیگمات

لنزهای استیگمات دارای خصوصیات و ویژگی هایی هستند، که به همین دلیل بسیاری از افراد تمایل به استفاده از آن به جای استفاده از عینک دارند، برای نمونه می توان به برخی از ویژگی ها و خصوصیات لنرهای استیگمات اشاره کرد، که عبارتند از:

یکی از خصوصیات و ویژگی های مهم لنزهای آستیگمات سازگاری زیستی این لنزها با چشم انسان می باشد.

سازگاری اپتیکی این لنزها از دیگر مزایا و ویژگی لنزهای آستیگماتیسم است.

علاوه بر این که این لنزها سازگاری زیستی و اپتیکی با چشم انسان دارند، دارای سازگاری مکانیکی هم می باشند و بسیار احت می باشند.

قابلیت انعطاف پذیری بالا از دیگر خصوصیات و ویژگی های لنزهای آستیگمات می باشد.


نحوه استفاده از لنزهای آستیگماتیسم

افرادی که دارای چشمان آستیگمات هستند و از عینک برای رفع این عیوب انکساری چشم استفاده می کنند؛ می توانند به جای عینک از لنزهای آستیگمات استفاده کنند. 

برای استفاده از لنزهای آستیگمات لازم است که برخی از نکات و مسائل را در مورد چگونگی استفاده از این لنزها مد نظر قرار داد، تا دچار برخی عوارض و آسیب های ناشی از استفاده از لنز نشویم.

برای استفاده از این لنزها در درجه اول باید دست ها را شست تا دست ها به صورت کامل از آلودگی و کثیفی پاک شوند برای شستن دست ها می توانید از صابون و یا سایر مواد شونیده ها استفاده کنید. 

سپس دست های خود را به صورت کامل با حوله و یا دستمال کاغذی خشک کنید، البته توجه داشته باشید که پرز دستمال بر روی دست شما نباشد. بعد از شستن دست ها می توانید لنز آستیگمات را از بسته بندی خود خارج کنید، ابتدا لنز یکی از چشم ها را از بسته بندی بردارد و آن را با محلول مخصوص تمیز کنید.

 و بررسی کنید که لنز دارای پارگی و یا پریدگی و غیره نباشد. بعد از پاک کردن لنز می توانید ضد عفونی کنید. برای ضد عفونی کردن از محلول ضد عفونی مخصوص خود لنز استفاده کنید.

بعد از انجام ضد عفونی می توانید لنز خود را بر روی چشم بگذارید، توجه داشته باشید که لنز را با آب شیر نشورید، با ناخن آن را بر ندارید، چرا که احتمال دارد، آسیب ببیند و لنز را بر اساس تاریخ مصرف آن استفاده نماید. 

نکته آخر اینکه لنزهای خود را هیچ وقت به دیگران قرض ندهید، لنز مانند مسواک یک وسیله شخصی است و باید از آن به دقت مراقبت کنید و در زمانی که نیاز نیست و همچنین در زمان خواب آن را از روی چشم بردارید.

مزایای استفاده از لنزهای آستیگمات

استفاده از لنزهای آستیگمات که به صورت فصلی، سالانه در بازار وجود دارند، در مقایسه با سایر لنزها و همچنین عینک دارای برخی مزایای می باشند که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:


قیمت لنز آستیگمات زیاد گرون هم نیست

این لنزها بسیار راحت می باشند و افراد در استفاده از آن ناراحتی و احساس اذیت نمی کند، وقتی از لنزهای آستیگمات برای اصلاح عیوب انکساری چشم استفاده می کنید، در انتهای روز راحتی بهتری دارد.

امروزه افراد با استفاده از لنزهای آستیگمات می تواند این گونه عیب انکساری چشم را به راحتی بر طرف کنند و از این بابت نگرانی نداشته باشند. لذا در دوره کنونی معمولا برای رفع آستیماتیسم چشم لنزهای نرم مخصوص که توریک نام دارد، توسط پزشک تجویز می شود. 

این دسته از لنزها قابلیت منحرف کردن نور در یک جهت را بیشتر از جهات دیگر دارد. اما اگر استیگماتیسم فرد شدید باشد از لنزهای دیگر، که لنزهای سخت گفته می شود، استفاده می گردد.


خشکی چشم کمتر

همچنین استفاده از این لنزها خشکی کمتری دارد و دید کلی افراد به بسیار دقیق تر می کند. با استفاده از لنزهای آستیگمات می توانید چشمانی روشن تر و با ظاهری سالم تر داشته باشید.این لنزها اکسیژن رسانی بالا احساس راحتی و وضوح دید بهتری را به همراه دارند.


داشتن تنوع بالا

از دیگر مزایای استفاده از لنزهای آستیگمات برای اصلاح عیوب انکساری چشم می توان به حق انتخاب و وجود انواع لنزهای مختف برای رفع استیگمات چشم اشاره کرد، در گذشته اگر چه افراد ناچار بودن از معدود لنزهای موجود در این حوزه استفاده کنند، ولی امروزه انواع لنزهای آستیگمات برای اصلاح استیگماتیسم در بازار وجود دارد.


امکان تغییر رنگ چشم

همچنین برای از لنزهای آستیگمات با طراحی توریک در بازار وجود دارند که ضمن اصلاح عیب آستیگماتیسم چشم، رنگ چشم افراد را نیز تغییر می دهند، به همین دلیل افرادی که دوست دارند از لنزهای رنگی استفاده کننده، با استفاده از لنزهای آستیگماتیسم رنگی به این خواسته خود می توانند، برسند.


وقتی قیمت لنز آستیگمات زیادی ارزونه معایب لنزهای آستیگمات هم زیاد میشه

با وجود اینکه لنزهای آستیگمات دارای مزایای زیاد می باشند و برای بسیاری از مصرف کنندگان راحتی و جذابیت را به همراه دارند، ولی با این وجود، این لنزها هم مانند سایر لنزهای تماسی دارای برخی عوارض و معایب می باشند که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.


کاهش ورود اکسیژن به چشم

همان طور که می دانید، اکسیژن برای چشم بسیار مهم و حیاتی است و باید چشم اکسیژن مورد نیاز خود را دریافت کند، ولی استفاده از لنزهای آستیگمات موجب می شود، که امکان اکسیژن رسانی به چشم قطع شود و یا کاهش پیدا کند، 

از اینرو، متخصصان توصیه می کنند، که در زمان خوب و زمانی که نیاز نیست از لنز استفاده نکیند. لذا استفاده بیست و چهار ساعته از لنزهای آستیگمات مناسب و مفید نیست.


به خطر انداخت سلامت چشم

از دیگر معایب لنزهای آسگیمات به خطر انداختن سلامتی چشم است، با وجود این که این لنزها به رفع عیوب انکساری چشم از جمله آستیگماتیسم کمک می کند، ولی اگر نکات بهداشتی و دستور العمل استفاد صحیح از آن رعایت نشود، ممکن است سلامت چشم را به خطر بیاندازد. 

عفونت چشم یکی از مهمترین عوارض و معایب استفاده از لنزها به طور کلی می باشد که بسیاری از افراد به آن مبتلا می شوند.


خشکی چشم

از معایب دیگر استفاده از لنزهای آستیگمات خشکی چشم می باشد. این لنزها به دلیل جلوگیری از ورود اکسیژن به چشم سبب خشکی چشم می شوند و مسائلی مانند خراش قرنیه، خارش و سوزش را ایجاد می کنند.


قیمت لنز آستیگمات

لنزهای آستیگمات با توجه به اینکه دارای طراحی پیچیده می باشد و ساخت آن معمولا نیاز به ترجبه و دقت بالایی دارد، به همین دلیل قیمت این لنزها در مقایسه با سایر لنزهای گران تر است.

لنزهای تماسی نیز می توانند بیشتر انواع آستیگمات را درمان کنند ؛ آن ها در انواع مدل ها مانند نرم و یک بار مصرف، چند بار مصرف، سفت و سخت، یا دو طرفه موجود می باشند.

لنزهای آستیگمات از جمله لنزهایی طبی هستند که برای بر طرف کردن عیوب انکساری چشم مورد استفاده قرار می گیرند. این لنزهای در قیمت های مختلف در بازار وجود دارند، که بستگی که شرکت تولید کننده و نوع لنز قیمت لنز آستیگمات متفاوت می باشد.


مقایسه قیمت لنز آستیگمات

این لنزها در مقایسه با سایر لنزها قیمت بالاتری دارند، اگر چه لنزهای اصلاح عیوب انکساری دور بینی و نزدیک بینی هم قیمت های مختلف دارند، ولی لنزهایی که آستیگمات چشم را درمان می کنند، در مقایسه با لنزهایی که دوربینی و نزدیک بینی را اصلاح و درمان می کنند، گران قیمت تر و پر هزینه تر می باشند. 

این لنزها که از آنها به عنوان لنزهای مغناطیسی هم نام برده می شود، اغلب باید در عرض دو هفته تعویض شند. که اگر معیار ما تعویض هر دو هفته یکبار لنز آستیگمات باشد و بخواهیم یک بر آورد سالانه از قیمت و هزینه لنزهای آستیگمات داشته باشیم می توان گفت که لنزهای لنزهای آستیگمات هزینه بیشتر را در بر دارد. 

البته در برخی از موارد پزشک توصیه می کنند که برخی افراد تعویض این لنزها را می توانند در فواصل زمانی طولانی مدت داشته باشند، که این امر می تواند تا حدودی هزینه افراد استفاده کننده از لنز آستیگمات را کاهش دهد.

علاوه بر این فصلی و سالانه بودن لنزهای آستیگمات بر روی قیمت این لنزها تاثیر می گذارد، لنزهای فصلی مقرون به صرفه هستند و در مدل های مختلف وجود دارند که برای نمونه می توان به لنز آستیگمات بایوفینیتی و یا لنز آستیگمات ایر اپتیکس اشاره کرد، 

که از لحاظ قیمت مقرون به صرف هستند و برای افرادی که می خواهد زیاد لنز بر روی چشم های خود نداشته باشند مناسب است. اما لنزهای سالانه در مقایسه با لنزهای آستیگمات فصلی اتز لحاظ قیمتی کمی بالا تر است و لی از طرف اگر افراد مصرف کننده نکات و مراقبت های بهداشتی در استفاده از لنز را رعایت کنند

 می توان برای یک سال تمام از آن اسفاده کنند، که از این دیدگاه این لنزها هم قیمت مناسبی دارند. اگر مارک ها و برندهای خوب لنزهای سالانه آستیگمات می توان به لنز آستیگمات مورنینگ اشاره کرد.

 با این حال باید گفت که عوامل تاثیر گذار در قیمت لنز زیاد هستند که از جمله این عوامل می توان به میزان اکسیژن رسانی به قرنیه چشم، آبرسانی و غیره اشاره کرد. البته در لنزهای آستیگمات عامل چرخیدن و نچرخیدن آن بر روی قرنیه چشم بر قیمت ان تاثیر می گذارد.


نکات مهم در مورد قیمت لنز آستیگمات

اگر دچار آستیگماتیسم هستید و می خواهید از لنزهای استیگمات استفاده کنید در درجه اول به پزشک مراجعه کنید، که تخصص آن در فیت لنزهای تماسی آستیگماتیسم می باشد. 

ضمن معاینه چشم مشاوره های لازم در مورد لنزهای آستیگماتیسم و اینکه کدام برای چشم ما و اصلاح عیب آستیگمات آن مناسب است مشاوره بگیرید و با تجویز پزشک لنز چشم مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ما بر این باور هستیم که شما دوستان و همراهان همیشگی ما می توانید با نظرات و اتقادات سازنده خود له تیم تولید محتوایی ما کمک نمایید تا برای خود شما این کارایی را داشته باشیم و بتوانیم هر چه بهتر و با کیفیت تر محتواهایی هر چه فاخرتر و کامل تر تولید کنیم.

به همین منظور اگر در مورد موضوعات مندرج در مقاله بالا یعنی قیمت لنز آستیگمات موضوعی ذهن شما را به خود مشغول نموده و نقد دارین که می تواند به بهتر شدن مقاله کمک نماید در قسمت پیشنهادات قرار دهید.

در ضمن اگر در ارتباط با موضوع مقاله یعنی قیمت لنز آستیگمات دانش جدیدی دارید و می توانید به تکمیل نمودن محتوای تولید شده کمک کنید ما و دیگر مخاطبین محترم را از ان آگاه گردانید.

 

جهت بالا بردن اطلاعات خود در مورد لنزهای چشمی مقالات زیر را مطالعه بفرمایید:

لنز توریک چیست ؟

آموزش طرز گذاشتن لنز داخل چشم !!

لنز رنگی برای چشم مفید است با مضر ؟؟

آب مروارید چیست ؟ عوامل پیدایش آب مروارید

چشم رنگی چگونه به وجود می آید ؟ خصوصیات افراد چشم رنگی

 

20 دیدگاه در “قیمت لنز آستیگمات به چی بستگی داره ؟ بهترین مارک لنز آستیگمات ؟

  1. سعیدکلهر گفت:

    باسلام خدمت شما.
    بنده ۳۶سالمه و تابحال ازلنزطبی استفاده نکردم . شماره چشم راستم ۳/۲۵آستیگمات هست. وچشم چپم جمعا ۱/۷۵ ضعیف و آستیگمات هست. خواستم بدونم شما چه نوع لنزطبی پیشنهامیکنید

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر
      بهترین لنزی که شما میتونید استفاده کنید لنزهای توریک فصلی و سالانه هست .
      بهترین لنزهای توریک هم لنز توریک بوش اند لومب , لنز توریک مورنینگ و لنز توریک ایراپتیکس میباشد .

    2. نفس گفت:

      سلام لنز های آستیگمات رنگی هم داره؟

      1. سلام ، دوست عزیز
        نه متاسفانه لنزهای آستیگمات طبی و بدون رنگ هستند

  2. فرجی گفت:

    سلام قیمت لنز سالانه آستیکناتو لطف کنید

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر
      قیمت تمامی لنزهای آستیگمات را در اینجا میتونید ببینید

  3. M گفت:

    سلام ببخشید خسته نباشید من 15 سالم هست چشم سمت راست من آستیگمات 4 و چشم چپم 5 هس چ لنزی پیشنهاد میکنید
    و یه سوال دیگر این که آیا این لنز ها کلفتی یا شکلی بدی دارند ک آدم رو لوچ یا گونه ای دیگر نشان دهد؟

    1. سلام دوست عزیز روز بخیر
      چون نمره شما بالاست و امکان اشتباه وجود داره لطفا نسخه خودتون رو از طریق وانس اپ ارسال کنید تا نظر دقیقی بهتون بدیم
      شماره واتس اپ :09399333093

  4. اكبري گفت:

    سلام من چشمم آستيگمات هست نمرم پلانو منفي يك هست هزينه لنز توريك چقدر ميشه

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر
      قیمتهای بروز لنزهای آستیگمات رو میتونید اینجا ببینید

  5. حسن گفت:

    سلام وقت بخیر
    لنز های آبرسان هم دارید.
    صحت داره که این لنزها به بهبودی خشکی چشم کمک میکنن؟
    با تشکر

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر
      نه متاسفانه دروغه و هیچ لنزی به خشکی چشم کمک نمیکنه بلکه خشکی رو تشدید هم میکنه . و راه درمان خشکی چشم فقط قطره چشم رنیو هست .

  6. Zahra گفت:

    سلام
    من شانزده سالمه و‌چشمام هم نزدیک بین هستند و هم آستیگمات.تا حالا از لنز طبی استفاده نکردم و نمیدونم میتونم لنزی رو بخرم که هم به استیگماتم کمک کنه و هم به ضعف چشمام یا نه.میشه لطفا راهنمایی کنید؟

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر
      از تاخیر پیش اومده جهت پاسخگویی عذرخواهی میکنم .

      شما میتونید از لنزهای توریک استفاده کنید ولی برای آموزش و مشوت بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید .

      ممنون که لنزمارکت رو جهت مشاوره انتخاب کردید .
      —————————————————————————————————————————————————
      جهت مشاوره با کارشناسان لنزمارکت و ارسال نسخه از طریق واتس آپ با ما در تماس باشید .
      شماره واتس آپ : 09399333093
      شماره تماس : 65011529

  7. اقای کولوند گفت:

    سلام این لنز ها به چشم ابرسانی م میکنن ؟ و اینکه از کجا بفهمیم فیکه یا نه

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر
      از تاخیر احتمالی بابت جوابگویی عذرخواهی میکنم .
      ببینید تمامی برندهای لنز ها نماینده رسمی دارند و میتونید از اونها استعلام کنید که کدوم شرکت عاملین فروششون هستند .
      —————————————————————————————————————————————————
      برای اطمینان بیشتر نسخه ی دکتر را برای همکارانم ارسال کنید تا مشاوره ی بهتری به شما بدهند .
      شماره واتس آپ : 09399333093
      شماره تماس : 65011529

  8. سجاد شاهحسینی گفت:

    سلام برای چشم های استیگمات تمام نمرات موجوده یا باید تماس بگیرم ؟

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر
      از تاخیر احتمالی بابت جوابگویی عذرخواهی میکنم .
      بهتره که قبلش با همکاران ما در لنزمارکت مشورت و استعلام موجودی کنید .
      ————————————————————————————
      برای اطمینان بیشتر نسخه ی دکتر را برای همکارانم ارسال کنید تا مشاوره ی بهتری به شما بدهند .
      شماره واتس آپ : 09399333093
      شماره تماس : 65011529

  9. زهرا کوه شکن گفت:

    سلام من دو تا چشمام نیم درجه آستیگمات هستن
    میتونم از لنزی استفاده کنم که هم طبی باشه هم رنگی ؟ وجود داره همچین لنزی؟

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر
      از تاخیر احتمالی بابت جوابگویی عذرخواهی میکنم .
      بله طبق فرمول خاصی نمره لنز طبی رنگی شما در میاد و براتون انجام میدیم .
      ————————————————————————————
      برای اطمینان بیشتر نسخه ی دکتر را برای همکارانم ارسال کنید تا مشاوره ی بهتری به شما بدهند .
      شماره واتس آپ : 09399333093
      شماره تماس : 65011529

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *