[vc_row][vc_column][vc_column_text]

قیمت لنززیبایی رنگی به چه عواملی وابسته است ؟؟

امروزه استفاده از لنز رنگی بین افراد مختلف به خصوص بانوان افزایش یافته است. لنز های رنگی برای زیبایی در گروهی از بانوان به کار می روند. لنز های طبی هم نوع رنگی دارند و شما بسته به استفاده خود می توانید  لنز های رنگی یا طبی رنگی استفاده نمایید.‌ در زیر در مورد قیمت لنز زیبایی رنگی می خوانید.

لنز های رنگی معمولا در تنالیته رنگ های اصلی قهوه ای، آبی، سبز، طوسی و بنفش تولید می شوند.‌ البته به تازگی رنگ لنز های عروسکی هم در بازار موجود شده است‌. این رنگ ها شامل زرد، قرمز، بنفش و ‌… می باشند که البته توسط پزشکان به هیچ عنوان توصیه نمی شوند چرا که ضرر های زیادی دارند.‌ استفاده از لنزها چه رنگی و چه طبی شرایط خاصی دارد و باید این شرایط را رعایت نمود.

به طور مثال حتما قبل از زدن یا برداشتن لنز طبی باید دست های خود را بشویید. هیچ وقت با لنز نخوابید و حتما قبل از خواب لنز خود را بیرون آورید. دو لنز را در یک جا لنزی قرار ندهید چرا که باعث چسپندگی می شود. موقعی که می خواهید لنز را در چشم قرار دهید مراقب باشید فشار زیاد وارد نکنید یا با ناخن های خود خراشی در چشم ایجاد نکنید.

برای ضد عفونی کردن لنز حتما از محلول استفاده کنید و به هیچ عنوان لنز خود را با آب بشویید‌.  سعی کنید گاهی از قرص های مخصوص لنز برای از بین بردن رسوبات روی لنز استفاده نمایید. زمانی که لنز در چشم های شما است از قطره یا پماد چشمی و اسپری های معطر کننده استفاده نکنید. چشمان خود را ماساژ ندهید چرا که ممکن است لنز چشم به بیرون بیفتد.‌

افرادی هستند که فقط قیمت لنز زیبایی رنگی براشون مهمه اما اگر استفاده از لنز رنگی با رعایت درست موارد ایمنی نباشد، می تواند خطراتی را با خود به همراه داشته باشد که می توان به قرمزی، سوزش، خارش، عفونت چشمی و … اشاره نمود. در ادامه این مقاله قصد داریم انواع لنز های رنگی و قیمت ها را بررسی کنیم.

 

برند های مختلف لنز های رنگی

لنز آرین / قیمت لنز زیبایییکی از مشهورترین برند های لنز طبی رنگی در جهان که فعالیت خود را در سال ۱۹۴۹ در کشور برزیل شروع کرد، برند سولوتیکا می باشد. این برند تا جایی پیشرفت کرده است که توانسته تاییدیه سازمان غذا و داروی امریکا یعنی (FDA) را به خود اختصاص دهد. از اصلی ترین نکات لنز های رنگی سولوتیکا می توان به قطر زیاد و انحنای ۷/۸ آن اشاره کرد که همین مطلب باعث پوشش کامل سیاهی چشم شده و اجازه نمی دهد که رنگ چشم از زیر لنز مشخص باشد. تنوع رنگی این برند بسیار زیاد است. در بخش بعد مقاله قیمت های لنز های این برند را بررسی می کنیم.

قیمت لنز زیبایی رنگی فستیوال هم جزو پر طرفدار های لنز محسوب می شود. این برند لنز های خود را تحت لیسانس کمپانی اینترجو  تولید شده است اما در واقع محصولی از کشور کره جنوبی می باشد. لنز های رنگی این برند به دلیل استفاده از ماده polymacon و محتوای آب ۴۵ درصدی راحتی بیشتری برای چشمان شما به ارمغان خواهد آورد. یکی دیگر از مزایای خوب لنز های رنگی این بزند استفاده از لایه های بلوکه کننده UVA و UVB می باشد. لنز های رنگی این برند بالاترین میزان اکسیژن رانی به چشم را دارند. لنز فستیوال مورنینگ به دلیل قیمت مناسب که در ادامه مقاله به آن می پردازیم طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است.

لنز نئو کاسمو که توسط شرکت نئو ویژن طراحی شده است،‌طیف رنگی بسیار بالایی چه برای لنز های رنگی و چه برای لنز های زیبایی دارد. در تولید لنز های این برند از تکنولوژی sandwich process استفاده شده است. یکی از دلایل پر طرفدار بودن این لنز استفاده از دکورولیزیشن می باشد. میزان آب رسانی نئو کاسمو بسیار برای چشم عالی است. درصد آب رسانی آن ۴۲ تا ۴۵ درصد می باشد. در ادامه این مقاله قیمت انواع لنز های رنگی این برند را به طور کامل بررسی می کنیم.

اغلب برند های لنز های رنگی مربوط به کشور کره می باشند.‌ دو تا از برند های لنز های رنگی کره ای که بسیار معروف هستند، برند های سولکو و دهب می باشد. سولکو به دلیل دارا بودن رنگ های طبیعی و راحتی بسیار زیاد لنز ها، روز به روز بر محبوبیتش افزوده می شود. معمولا لنز های این برند به طور سالانه عرضه می شوند. لنز سولکو جزو محدود برند هایی است که لنز هایی با سایز متوسط می سازد. بافت لنز های این برند پیکسلی و بدون رگه است. دهب نیز جزو با کیفیت ترین برند های لنز رنگی می باشد. رنگ های خاص و زیبای آن باعث افزایش طرفداران لنز های رنگی این برند شده است. لنز دهب چشم را درشت تر از حد معمول نشان می دهند. در بخش بعدی مقاله قیمت های لنز رنگی این برند ها را هم بررسی می کنیم.

 

لنزهای رنگی انواع مختلفی دارد :

قیمت لنز های زیبایی رنگی بر مبنای مدل آن ها متغیر می باشد. لنز ها حالت های روزانه، فصلی و سالانه دارند و با کیفیت ها و رنگ بندی های متفاوتی ارائه می شوند. بر مبنای برند، سری و … قیمت لنز زیبایی رنگی متفاوت است.‌در این بخش به بررسی برخی از قیمت های لنز های رنگی می پردازیم.

اولین برندی که جزو معروف ترین ها است و قصد داریم قیمت های آن را بررسی کنیم لنز های رنگی سولوتیکا می باشد. قیمت لنز های رنگی این برند بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان متغیر می باشد و این تغییرات قیمت با توجه به نوع لنز است. به طور مثال قیمت لنز زیبایی رنگی سالانه سولوتیکا ۴۰۰ هزار تومان و قیمت لنز طبی رنگی سالانه سولوتیکا ۴۵۰ هزار تومان می باشد. لنز رنگی فصلی سولوتیکا با قیمت ۳۹۰ هزار تومان و در برخی سایت های سالانه رنگی نمره دار آن با قیمت ۴۷۰ هزار تومان به فروش می رسد.

لنز های رنگی ایلوژن کالر نیز طیف قیمتی متفاوتی دارند و بسته به نوعشان با قیمتی خاص عرضه خواهند شد. لنز های ایلوژن کالر دیاموند، وایت گری، خاکی عسلی، اولیو دیاموند ایلوژن بژ، دیریم، کارامل و اوشن بلو با قیمت ۳۴۹ هزار تومان به بازار عرضه شده است. شما از طریق سایت های مختلف می توانید برای خرید لنز رنگی ایلوژن اقدام کنید.

 لنز های رنگی نئو کاسمو با توجه به قیمت مناسب و کیفیتشان طرفداران زیادی دارند. به طور مثال قیمت لنز زیبایی رنگی نئو کاسمو خاکستری تن ۴ ، ۸۴ هزار تومان می باشد.‌ لنز رنگی نئو کاسمو سالانه به قیمت ۱۴۴ هزار تومان در جا های مختلف به فروش می رسد.

قیمت لنز های رنگی برند دهب نیز متفاوت است. لنز های رنگی دهب اسکای، لومیر بلو، هیزل، لومیر گری، کت آی، سولیتر، کرمی، گرین و لومیر گرین با قیمت ۳۴۹ هزار تومان به فروش می رسد و قیمت لنز زیبایی رنگی سالانه آن ۴۳۰ هزار تومان می باشد. لنز های رنگی لومینوس نیز رنج قیمتی بالایی دارند.

 لنز رنگی لومینوس بلو، لاتین براون و لاتین گری با قیمت ۳۵۹ هزار تومان و لنز رنگی لومینوس هازل با قیمت ۳۴۹ هزار تومان به فروش می رسد.

 لنز اپل در رنج قیمتی ۱۳۹ هزار تومان تا ۱۹۹ هزار تومان متغیر است که بیشترین قیمت مربوط به لنز اپل سالیانه عسلی، آبی و خاکستری می باشد.

لنز های رنگی آناستازیا با طیف رنگ های ادیکت گری، ادیکت اورو، ادیکت آماریلو، کربن، برنز، گلد، دایموند، آنستتیک بلو، گری، دریم گری و … با قیمت ۳۹۹ هزار تومان به فروش می رسد.‌ تنوع فروش این محصول به دلیل تنوع رنگ بالا می باشد.

ما بر این باور هستیم که شما دوستان و همراهان همیشگی ما می توانید با نظرات و اتقادات سازنده خود له تیم تولید محتوایی ما کمک نمایید تا برای خود شما این کارایی را داشته باشیم و بتوانیم هر چه بهتر و با کیفیت تر محتواهایی هر چه فاخرتر و کامل تر تولید کنیم.

به همین منظور اگر در مورد موضوعات مندرج در مورد عوامل تاثیر گذار در قیمت لنز زیبایی رنگی موضوعی ذهن شما را به خود مشغول نموده و نقد دارین که می تواند به بهتر شدن مقاله کمک نماید در قسمت پیشنهادات قرار دهید. در ضمن اگر در ارتباط با موضوع مقاله دانش جدیدی دارید و می توانید به تکمیل نمودن محتوای تولید شده کمک کنید ما و دیگر مخاطبین محترم را از ان آگاه گردانید.

قطره چشم / قیمت لنز زیبایی رنگیجهت کسب اطلاعات عمومی بیشتر درمورد لنزهای داخل چشمی , خواندن مقالات زیر نیز خالی از لطف نیست :

انتخاب بهترین لنز زیبایی یک بار مصرف !

انواع لنزهای رنگی زیبا را بشناسیم و مقایسه کنیم !

لنز طوسی عسلی دور مشکی و نکات مهم در مورد آن !

لنز زیبایی آرین چه خصوصیاتی دارد ؟ قیمت آن چقدر است ؟

ضرر لنز رنگی | مضراتی که لنزهای رنگی برای چشمان ما دارند !

لنز طبی چشم | هر آنچه در مورد لنز طبی چشم لازم است بدانید !

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woodmart_products layout=”carousel” spacing=”10″ element_title=”قیمت لنز رنگی زیبایی در این محصولات مناسب است :” taxonomies=”357″ slides_per_view=”5″ autoplay=”no” hide_pagination_control=”no” hide_prev_next_buttons=”no” center_mode=”no” wrap=”no” sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no” scroll_carousel_init=”no”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *