[vc_row][vc_column][vc_column_text]در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی لنز رنگی بپردازیم.‌ اما لنز رنگی که در این مقاله می خواهیم بررسی کنیم، چیست؟! لنز رنگی مورد بحث این مقاله، لنز طوسی عسلی دور مشکی است. لنز طوسی عسلی دور مشکی مدل های مختلفی دارد و برند های متفاوتی آن را تولید می کنند.

در این مقاله برند های مختلف را بررسی می کنیم و پس از آن به این می پردازیم که این لنز رنگی، با چه صورت ها و رنگ موهایی ست می شود. در کل لنز طوسی یکی از پر طرفدار ترین رنگ های لنز موجود در بازار است و به دلیل تنوع بسیار زیادی که دارد، در بین طرفداران لنز زیبایی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. بیشتر خانم ها برای داشتن استایلی متفاوت و جذاب حتما تعدادی از این لنز رنگی حتی در طیف ها و مدل های متفاوت برای خود و در سبد وسایل آرایشی و زیبایی خود دارند.

اگر شما از لنز طوسی عسلی دور مشکی استفاده می کنید، به راحتی می توانید از طیف های مختلف آرایشی بر روی پوست خود استفاده نمایید و تنوع زیبایی به چهره خود با انواع آرایش ها ببخشید.‌ در کل لنز های رنگی به خصوص طیف رنگی طوسی زیبایی خاصی به چهره شما می بخشند. برند های بسیاری این رنگ لنز را تولید و به بازار عرضه کرده اند. یکی از نکات مهم هنگام خرید لنز های رنگی این است که قیمت هر کدام از آن ها نیز با توجه به شرکت سازنده متفاوت است.

 

برندهای لنز طوسی عسلی دور مشکی

پر فروش ترین لنز های طوسی عسلی دور مشکی در پایان سال ۲۰۱۸ برای شرکت های
Air optix, europa, hera, bono, apple, Freshlook, festival , Pure vision, morning می باشند.

شما می توانید با توجه به محصولی که قبلا استفاده می کردید یا معرفی پزشکتان و بودجه مالی خود یکی از این‌برند ها را برای خرید لنز طبی خود مورد استفاده قرار دهید. اما به این نکته هم درباره لنز های رنگی توجه داشته باشید که لنز های رنگی با توجه به نوی متفاوتی که در فضا موجود است، رنگ‌ متفاوتی خواهند داشت پس زمان خرید هر کدام از برند های لنز چشم به مکان، نور پردازی و فضای اطراف دقت ویژه ای داشته باشید.

همین لنز های طوسی عسلی دور مشکی به دلیل رنگ خاصی که دارند در نور کم‌ اصلا به چشم نمی آیند و دیده نمی شوند. پس سعی کنید حتما از فروشنده راهنمایی بگیرید. من به شما توصیه می کنم اگر تمایل دارید از رنگی استفاده نمایید که رنگ چشم هایتان کامل عوض نشود ولی چهره زیبا تر و نگاه نافذ تری داشته باشید، از لنز طوسی عسلی دور مشکی استفاده نمایید.

 

چرا لنز طوسی عسلی دور سیاه

بنابراین انتخاب مناسب رنگ لنز یکی از نکات مهم در زمینه انتخاب لنز رنگی مورد استفاده شما می باشد. تا این جای مقاله درباره برند های مختلف ارائه دهنده لنز طوسی عسلی دور مشکی صحبت کردیم و گفتیم‌ چرا استفاده از لنز طوسی عسلی دور مشکی برای داشتن نگاهی نافذ و صورتی زیبا به شما کمک خواهد کرد. اما در ادامه می خواهیم‌ به نکات زیبایی دیگر مانند رنگ مو ها یا نوع آرایش صورت به هنگام استفاده از لنز طوسی عسلی دور مشکی بپرداریم.

نوع آرایشی که در هنگام استفاده از این نوع لنز ها می شود، باید آرایشی ملایم و شیک باشد.‌ اما نقطه تمرکز و اصل این آرایش چشم ها خواهد بود. باید حتما به نوع آرایش چشم توجه ویژه ای نشان دهید. شما می توانید نوع رنگ استفاده شده در آرایش چشم های خود را به گونه ای به کار ببرید که رنگ طوسی و یا رنگ عسلی لنز مورد استفاده تان بیشتر نمایان شود.

با توجه به این که این رنگ‌ لنز با تمام‌ پوست ها هم خوانی دارد پس با خیالی آسوده می توانید به آرایش ویژه خود بپردازید. اگر می خواهید رنگ طوسی در لنز طوسی عسلی دور مشکی، شاخص باشد و نمایان تر شود، لازم است تا در هنگام آرایش چهره خود از طیف رنگ سبز به همراه رنگ سایه های قرمز و بنفش استفاده نمایید. این کار باعث تفاوتی بین رنگ‌های طوسی و عسلی می شود و چشم را جذاب تر نشان خواهد داد.

 

لنز طوسی عسلی دور مشکی

 

نکات مهم لنز طوسی عسلی دور مشکی

این کنتراست رنگی باعث جلوه بیشتر رنگ طوسی در میان رنگ های به کار رفته در لنز می شود. زمانی که می خواهید چهره خود را گریم کنید و آرایش مناسبی داشته باشید، از سایه چشم های بنفش، قهوه ای، قرمز، شرابی و این تن رنگ ها استفاده نمایید. سعی کنید سایه های تیره و تاریک تر را در قسمت های بیرونی چشم، گوشه چشم و جاهایی که چروک بیشتری دارند بکشید.

به سمت داخل چشم که نزدیک می شوید، رنگ سایه ها را روشن تر کنید. خط چشم‌ قهوه ای روشن یا مشکی با تیرگی کمتر، سایه چشم‌شما را کامل می کند و زیبایی بسیار خوبی به چشمان شما خواهد بخشید. وجود رنگ قهوه ای در سایه چشم شما باعث می شود تا رنگ عسلی نسبت به رنگ‌ طوسی نمایان گری بیشتری داشته باشد و جلوه بهتری به طوسی بودن چشمان شما بدهد. این کنتراست رنگ چشم ها را بهتر و بیشتر به شما جلوه می دهد.

در قسمت های قبل گفتیم از نکات مهم لنز طوسی عسلی دور مشکی این است که با تمام پوست ها هم خوانی دارد. حال ببینیم این هم خوانی به چه صورت می تواند باشد. اگر پوستتان سفید باشد، شما با استفاده از لنز طوسی عسلی و آرایش های ویژه خود می توانید هارمونی جذابی را به ارمغان بیاورید. اما اگر پوستی سبزه یا سبزه گندمگون دارید استفاده از این لنز جذابیت خاصی به شما می بخشد. ‌

 

آرایش مناسب لنز طوسی دور مشکی

در این حالت باید در استفاده از رنگ سایه دقت بسیاری داشته باشید. برای پوست های تیره تر استفاده از این لنز همراه با آرایش های گرم تر، تاثیر بسیار زیادی بر جلوه و زیبایی شما خواهد داشت. اگر در آرایش خود از رنگ های گرم تر استفاده کنید، قطعا نگاه نافذ شما، زیبایی تان را چندین برابر خواهد کرد.

اجازه دهید حال رنگ موهای متناسب با لنز طوسی عسلی دور مشکی را بررسی کنیم تا به این نکته برسیم که چرا لنز طوسی عسلی دور مشکی انتخاب خیلی از بانوان می باشد؟! رنگ موها در جلوه چهره نقش بسیار خوبی دارند. اگر این مسئله از هارمونی یکسان و تنالیته یکدستی برخوردار نباشد، چهره شما را به درستی با جلوه خاص نشان نمی دهد. اگر موهای شما به طور طبیعی قهوه ای است، من می گویم به هیچ عنوان دست به رنگ موی هود نزنید.

موهای قهوع ای با رنگ چشمان عسلی طوسی دور مشکی جذابیت بالایی خواهد داشت. موهای مشکی با این لنز به هر چه طبیعی تر بودن چهره شما کمک خواهد کرد. اما اگر می خواهید چهره تان تغییر زیادی داشته باشد و پوست روشنی هم دارید، موهای بلوند با این رنگ لنز ترکیب بسیار زیبایی برای شما خواهد داشت.

البته که باید در انتخاب نوع آرایش خود هم دقت کنید. در کل زمانی که از این لنز استفاده می کنید، بهتر این است که به سراغ آرایش های ملایم یا لایت اروپایی بروید. در این حالت است که جلوه و زیبایی چهره شما صد چندان خواهد شد. از ارایش های غلیظ خود داری کنید اما چشمان خود را با سایه های تیره، بیشتر نمایان کنید. سایه ابرو یا رنگ ابرو متناسب با رنگ مو را فراموش نکنید.

 

سخن آخر لنز طوسی عسلی مشکی

سخن اخر در این مقاله را برای شما بیان می کنیم. در کل اگر تمایل دارید در عین زیبایی، طبیعی بودن چهره خود را حفظ نمایید انتخاب این رنگ لنز گزینه بسیار مناسبی در میان سایر لنز های رنگی می باشد. با توجه به تنوع رنگ در لنز ها، طوسی عسلی دور مشکی گزینه ای زیبا و شیک برای لایت های خاص و اروپایی می باشد.

توجه به نکات آرایشی موجود در این مقاله هم به شما برای داشتن چهره ای زیبا تر کمک خواهد کرد. نکته آخر و جمع بندی سخن آخر انتخاب مارک درست است. همان طور که در ابتدای متن ذکر کردیم تنوع برند های مختلف در بازار ممکن است باعث گیج شدن شما شود. بنابر این در انتخاب خود سعی کنید به تمام نکات دقت کنید و از فروشنده کمک بگیرید.

ما بر این باور هستیم که شما دوستان و همراهان همیشگی ما می توانید با نظرات و اتقادات سازنده خود له تیم تولید محتوایی ما کمک نمایید تا برای خود شما این کارایی را داشته باشیم و بتوانیم هر چه بهتر و با کیفیت تر محتواهایی هر چه فاخرتر و کامل تر تولید کنیم.

به همین منظور اگر در مورد موضوعات مندرج در مقاله بالا موضوعی ذهن شما را به خود مشغول نموده و نقد دارین که می تواند به بهتر شدن مقاله کمک نماید در قسمت پیشنهادات قرار دهید.
در ضمن اگر در ارتباط با موضوع مقاله دانش جدیدی دارید و می توانید به تکمیل نمودن محتوای تولید شده کمک کنید ما و دیگر مخاطبین محترم را از ان آگاه گردانید.

درضمن شما غیر از مقاله ی لنز طوسی عسلی دور مشکی میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در همین زمینه نگاهی به مقالات آموزشی زیر بیندازید :

بهترین برندهای لنز چشمی را چگونه بشناسیم | بهترین مارک لنز چشمی چیه ؟

لنز چشم فرشلوک چه خصوصیتی دارد ؟؟ آیا لنز فرشلوک مناسب است ؟

لنز رنگی طبیعی چیست | انواع و قیمت لنز رنگی طبیعی در ایران

لنز چشم عسلی چیست | قیمت و انواع لنز چشم عسلی

جدیدترین لنز چشم | جدیدترین فناوری لنز چشمی

هر آنچه باید در مورد لنز چشمی طوسی بدانید

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woodmart_products layout=”carousel” spacing=”10″ element_title=”گلچینی از بهترین لنزهای طوسی عسلی دور مشکی” taxonomies=”367″ slides_per_view=”6″ autoplay=”no” hide_pagination_control=”no” hide_prev_next_buttons=”no” center_mode=”no” wrap=”no” sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no” scroll_carousel_init=”no”][/vc_column][/vc_row]

2 دیدگاه در “لنز طوسی عسلی دور مشکی و نکات مهم در مورد آن

  1. maryam.talaee گفت:

    من انتخابم طوسی عسلی دور مشکی هست طبق این مقاله. اما وقتی میرم توی برندهایی که معرفی کردید برای طوسی عسلی دورمشکی، هیچکدوم این گزینه رو ندارن که ثبت سفارش بزنم . گزینه هاشون طوسی دورمشکی یا عسلی خالی یا اینجور موارده. توی عکس کاتالوگاشونم مشخص نیس دقیق کدوم دورمشکیه. میشه کمکم کنید
    بخصوص برای روزانه

    1. سلام و روزبخیر خدمت شما دوست عزیز
      باید عرض کنم خدمتتون شما درست میگید و در گزینه ها همچین رنگی وجود ندارد ولی این به این معنی نیست که لنزها این رنگ رو ندارند !
      تمامی برندهای معتبر لنزهای رنگی این رنگ رو موجود دارند ولی در زمان سفارش ما باید انتخاب کنید : لنز طوسی تن 3
      منظور از تن 3 در تمامی لنزها اینست که لنز با رنگ انتخابی و ترکیب عسلی و دور مشکی .
      اگر سوال دیگری هم بود در خدمتیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *