لنز رنگی برای چشم حساس

استفاده از لنز در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته چون در انواع مختلف و برای کاربردهای گوناگون استفاده می شود. 

انواع لنز رنگی به عنوان یکی از محصولات پرطرفدار به شمار می آید که نقش بسیار مهمی در زیبایی چشم نیز دارد. 

انتخاب این لنزها و نحوه استفاده از آنها نیز به اندازه لنزهای طبی مهم است که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت.

لنز رنگی برای چشم حساس

معرفی لنز رنگی برای چشم حساس

انواع لنز رنگی به عنوان یکی از لوازم آرایشی و طبی به شمار می آید که تاثیر مستقیمی روی زیبایی چشم ها دارد. این لنزها در رنگ بندی های مختلف طراحی می شوند که لایه اشکی سطح قرنیه چشم را می پوشانند. این لنزها با هدف زیبایی چشم ها طراحی می شوند که هرکدام دارای ویژگی های خاص خود هستند. لنزها به صورت کلی و از لحاظ کاربرد در دو دسته بندی طبی و تزئینی قرار می گیرند که مخاطب با توجه به شرایط خود، می تواند مناسب ترین نمونه آن را خریداری کند.

انواع لنز رنگی برای چشم حساس

انتخاب لنز رنگی برای چشم حساس یکی از چالش برانگیزترین کارها به شمار می آید که باید با دقت و آگاهی بالایی انجام گیرد. 

داشتن اطلاعات کافی در خصوص انواع لنزهای موجود در بازار، باعث می شود تا مخاطب انتخاب مناسب تری هنگام خرید لنز رنگی داشته باشد. یکی از دسته بندی های مهم لنزهای رنگی با توجه به نوع طراحی، شامل موارد زیر می باشد.

لنزهای رنگی پدیدار: این لنزها بیشتر در طیف رنگی های آبی و روشن تولید می شوند که کاربرد طبی نیز دارند. این نوع لنزها تاثیر چندانی روی تغییر رنگ چشم ندارند و بیشتر برای اصلاح دید استفاده می شوند.

لنزهای رنگی شفاف: این لنزها در مقایسه با نمونه های پدیدار تاثیر بیشتری روی تغییر رنگ چشم دارند. تغییرات رنگی این لنزها روی چشم های روشن بیشتر از تیره است و معمولا روی چشمان تیره نمی توان تغییر رنگی چندانی را مشاهده کرد.

لنزهای رنگی مات: این لنزها قابلیت تغییر رنگ چشم های مشکی را دارند و می توانند برای اصلاح دید نیز استفاده شوند. کسانی که رنگ چشم تیره ای دارند باید از نمونه های رنگی مات استفاده کنند.

انواع لنز رنگی برای چشم حساس از لحاظ عمر مصرف

یکی دیگر از موارد مهمی که باید هنگام خرید لنز رنگی برای چشم حساس به آن توجه داشت، مدت زمان استفاده از آن می باشد. یکی از راههای مراقبت از چشم های حساس، انتخاب بهترین نوع لنز از لحاظ زمان مصرف است.

انواع لنزهای رنگی از لحاظ مدت زمان مصرف در دسته بندی های روزانه، یک بار مصرف، طولانی مدت و فصلی قرار می گیرند. نمونه های روزانه و یکبار مصرف به عنوان بهترین نوع لنز رنگی برای چشم حساس به شمار می آیند.

نکات مهم در استفاده از لنز رنگی برای چشم حساس

علاوه بر انتخاب لنز رنگی برای چشم حساس، رعایت برخی از نکات هنگام استفاده نیز بسیار مهم است. این افراد باید با اصول گذاشتن و نگهداری از لنزها آشنا باشند تا مشکلاتی مثل عفونت چشم برای آنها ایجاد نشود. در ادامه به برخی از مهمترین این نکات اشاره خواهیم کرد.

قبل از استفاده از لنز باید دستان خود را به خوبی شست و خشک کرد. البته باید توجه داشت که تماس مواد شوینده با لنز نیز می تواند باعث ایجاد خشکی چشم و عفونت شود.

هنگام برداشتن لنز نباید از ناخن استفاده کرد و باید با سطح انگشت آن را برداشت.

بعد از برداشتن لنز، نباید آن را در تماس با آلودگی ها قرار داد.

لنزها را باید در ظرف مخصوص که برای هر کدام از چشم ها به صورت جداگانه طراحی شده، قرار داد. استفاده از لنز چشم راست برای چپ یا برعکس، می تواند چشم را اذیت کند.

لنز باید روی مردمک چشم قرار گیرد و در مدت گذاشتن نیز نباید پلک زد یا به آن خیره شد.

پس از گذاشتن لنز نیز باید چند مرتبه پلک زد و پیرامون خود را نگاه کرد. در صورت احساس سوزش بعد از قرار دادن لنز، باید آن را از چشم خارج کرده و با مایع مخصوص شستشو داد.

معرفی بهترین نمونه های لنز رنگی برای چشم حساس

مجموعه لنز مارکت به عنوان یکی از مراکز فعال و معتبر در عرضه انواع لنز رنگی برای چشم حساس است. تنوع بالایی از لنز رنگی را می توان در این مجموعه پیدا کرد که در ادامه به برخی از مناسب ترین نمونه ها اشاره خواهیم کرد.

لنز رنگی روزانه ادور (6) / لنز رنگی برای چشم حساس

لنز رنگی (بدون نمره) روزانه اَدور

لنز رنگی (بدون نمره) روزانه اَدور: یکی از بهترین نمونه های لنز رنگی برای کسانی است که چشمان حساسی دارند. بازه زمانی استفاده ازاین لنز به صورت روزانه می باشد و قطر آن نیز حدود 14mm است. 

با توجه به نوع طراحی این لنز برای چشمان و شرایط حساس، قابلیت استفاده برای کسانی که در محیط های خشک هستند یا مبتلا به مشکل خشکی چشم هستند را دارد.

لنز رنگی روزانه یونیک

لنز رنگی (بدون نمره) روزانه یونیک

لنز رنگی (بدون نمره) روزانه یونیک (UNIQUE): این لنز نیز بازه زمانی آن به صورت روزانه است که در دسته بندی محصولات مناسب برای چشم های حساس قرار می گیرد. 

قطر این لنز 14mm بوده و میزان خمیدگی آن نیز 8.6mm است. یکی از مزیت های قابل توجه این لنز، آبرسانی بالای آن است که برای مبتلایان به خشکی چشم گزینه بسیار مناسبی می باشد.

نمایندگی لنز دسیو /

لنز دسیو روزانه تن3 ایتالیا

لنز دسیو روزانه تن3 ایتالیا (Attitude3tone): یکی از بهترین نمونه های لنز خارجی برای چشم های حساس است. 

مراحل ساخت این لنز در ایتالیا انجام می گیرد و سپس در سراسر جهان توزیع می شود. قیمت لنز رنگی Attitude3tone در مقایسه با بسیاری از محصولات موجود در بازار به صرفه تر است چون ویژگی های منحصر به فردی دارد. این محصول دارای 4 رنگ پرطرفدار دور دار است که مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار می گیرد.

لنز رنگی طبیعی فرشلیدی

 

لنز رنگی طبیعی فرشلیدی فصلی

لنز رنگی طبیعی فرشلیدی فصلی(Rococo Series): یکی از پرطرفدارترین لنزهای رنگی موجود در بازار می باشد که دارای 12 رنگ متنوع است. از مزیت های قابل توجه این لنز می توان به آبرسانی بالا و قطر 14.3mm آن اشاره کرد. قیمت لنز طبی و رنگی فرشلیدی فصلی در مقایسه با کیفیت و کاربرد آن بسیار به صرفه می‌باشد.

لنز رنگی سالانه آیس کالر دیاموند / لنز طبی رنگی سالانه آیس کالر دیاموند /

لنز رنگی سالانه آیس کالر دیاموند

لنز رنگی سالانه آیس کالر دیاموند (Ice Color): یکی از بهترین نمونه های محصولی برای کسانی است که چشم های حساسی دارند و دنبال لنز رنگی سالانه هستند. 

این محصول در 12 رنگ متنوع عرضه می شود که ضخامت بسیار مناسبی نیز دارد. از مهمترین ویژگی های این لنز رنگی می توان به رطوبت بالای آن، اکسیژن رسانی استاندارد، مقاوم در برابر رسوبات و لب پریدگی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *