برخی از لنزهایی که لنز عسلی دور مشکی را موجود دارند

لنز رنگی (بدون نمره) روزانه اَدور (ADORE)

قیمت اصلی 410/000 تومان بود.قیمت فعلی 330/000 تومان است.

لنز طبی رنگی (نمره دار رنگی) سالیانه یونیک (UNIQUE)

قیمت اصلی 840/000 تومان بود.قیمت فعلی 800/000 تومان است.

لنز (رنگی بدون نمره) روزانه یونیک رنگِ فلامینگو (UNIQUE)

قیمت اصلی 400/000 تومان بود.قیمت فعلی 390/000 تومان است.

لنز (رنگی بدون نمره) روزانه یونیک رنگِ والرین (UNIQUE)

قیمت اصلی 400/000 تومان بود.قیمت فعلی 390/000 تومان است.

لنز (رنگی بدون نمره) روزانه یونیک رنگِ لوندر (UNIQUE)

قیمت اصلی 400/000 تومان بود.قیمت فعلی 390/000 تومان است.

لنز (رنگی بدون نمره) روزانه یونیک رنگِ لیناریا (UNIQUE)

قیمت اصلی 400/000 تومان بود.قیمت فعلی 390/000 تومان است.

لنز (رنگی بدون نمره) روزانه یونیک رنگِ رُز (UNIQUE)

قیمت اصلی 400/000 تومان بود.قیمت فعلی 390/000 تومان است.

لنز (رنگی بدون نمره) روزانه یونیک رنگِ پارودیا (UNIQUE)

قیمت اصلی 400/000 تومان بود.قیمت فعلی 390/000 تومان است.

لنز (رنگی بدون نمره) روزانه یونیک رنگِ آلاماندا (UNIQUE)

قیمت اصلی 400/000 تومان بود.قیمت فعلی 390/000 تومان است.

لنز رنگی (بدون نمره) سالیانه یونیک (UNIQUE)

قیمت اصلی 760/000 تومان بود.قیمت فعلی 750/000 تومان است.

لنز رنگی (بدون نمره) روزانه یونیک (UNIQUE)

قیمت اصلی 410/000 تومان بود.قیمت فعلی 390/000 تومان است.

لنز (رنگی بدون نمره) سالانه ایفوریا رنگِ لاریسا (EUPHORIA)

قیمت اصلی 900/000 تومان بود.قیمت فعلی 850/000 تومان است.

لنز (رنگی بدون نمره) سالانه ایفوریا رنگِ آملیا (EUPHORIA)

قیمت اصلی 900/000 تومان بود.قیمت فعلی 850/000 تومان است.

لنز رنگی زیباییِ سالیانه کُره ای ایفوریا (EUPHORIA)

قیمت اصلی 900/000 تومان بود.قیمت فعلی 850/000 تومان است.

من چون نمره چشم دارم نمیتونم لنز عسلی دور مشکی بذارم  ؟

بهترین لنز عسلی دور مشکی کدوم برنده  ؟

نمره چشم آستیگمات ارثیه  ؟

لنز عسلی دور مشکی یا عسلی تن 2

لنز عسلی دور مشکی یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین لنزهای موجود در بازار است که در میان خانم های جوان از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. در مقاله زیر به صورت کامل هر آنچه که بخواهید در مورد لنز عسلی دور مشکی بدانید را به شما ارائه می کنیم. با ما همراه شوید.

این روز ها استفاده از انواع لنز به ویژه لنز های رنگی، بین جوانان به خصوص بانوان افزایش پیدا کرده است. از این رو میزان صدمات و آسیب های وارد شده به چشم و قرنیه هم زیاد شده است، به همین دلیل باید در نحوه استفاده و نگهداری از لنز ها نکات بسیاری را رعایت کرد تا از میزان صدمات وارده به چشم کاسته شود. 

البته لنز ها انواع زیادی دارند و هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این مقاله به معرفی یکی از لنز های رنگی با طیف عسلی دور مشکی می پردازیم . قبل از معرفی این لنز رنگی به بررسی انواع لنز ها می پردازیم و در نهایت نحوه نگهداری لنز را بیان می کنیم.

 

انواع لنز عسلی دور مشکی به طور کلی

لنز ها در کل به دو دسته لنز های نرم و سخت تقسیم بندی می شوند‌. تحمل لنز های نرم راحت تر است اما گذاشتن و برداشتن آن ها نسبت به سایر لنز ها سخت تر می باشد. لنز های نرم معمولا دو یا سه میلی متر دور تر از قرنیه چشم را می پوشانند. لنز های سخت کاربرد درمانی تری دارند و معمولا برای افرادی که دچار آستیگمات بالا یا قوز قرنیه هستند مناسب می باشد. 

لنز چشم شامل لنز های طبی، لنز های رنگی، لنز های طبی رنگی و لنز های پانسمانی می باشد. از آن جا که موضوع این مقاله در ارتباط با لنز های رنگی است پس از معرفی سایر انواع لنز ها خودداری می کنیم.

لنزهای رنگی برای زیبایی چشمان افراد استفاده می شوند و رنگ های متنوعی مانند سبز، آبی، طوسی، عسلی و … دارند. 

اما رنگ های عروسکی جدیدی هم به بازار عرضه شده است که طیف رنگ آن ها صورتی، زرد، قرمز و ‌… می باشد. البته ممکن است هر کمپانی نوع رنگ خاصی را عرضه کند. 

در بسیاری از مواقع این رنگ های ثابت با سایر رنگ ها ترکیب می شوند و لنز هایی مانند همین لنز عسلی دور مشکی را تولید می کنند. البته لنز های طبی رنگی هم موجود می باشند که علاوه بر زیبایی، خاصیت درمانی نیز دارند‌.

قبل از زدن یا برداشتن لنز چشم حتما باید دست ها شسته شود. هیچ گاه دو لنز را در یک جا لنزی قرار ندهید چرا که باعث چسبیدن لنز ها می شود. به هیچ عنوان هنگام استفاده از لنز چشم، به قرنیه فشار زیادی وارد نکنید. مراقب باشید ناخن هایتان به چشمانتان آسیب نزنند. هنگام خواب لنز های خود را در آورید. 

با انجام برخی فعالیت های بهداشتی، چشم های خود را از آسیب محفوظ خواهید داشت.

 

لنز عسلی دور مشکیمقایسه لنز عسلی دور مشکی با رنگهای دیگر !

لنز های عسلی، جزو دسته رنگ هایی از لنز ها هستند که بسیار پر تقاضا و پر فروش می باشند. لنز عسلی، رنگی ما بین سبز و قهوه ای دارد و بسیار زیبا است. این رنگ جزو رنگ لنز های پر طرفدار می باشد. این رنگ علاوه بر افزایش زیبایی و جذابیت شما، طبیعی بودن چهره تان را حفظ خواهد کرد.

لنزهای تماسی رنگی مات دارای رنگدانه های قوی و یک پارچه ای هستند که می تواند به طور قابل توجهی رنگ چشمان شما را تغییر دهد. 

اگر عنبیه شما تیره است مانند قهوه ای تیره یا مشکی، برای تغییر رنگ باید از لنزهای مات استفاده کنید. دامنه ی رنگ های لنز های مات بسیار گسترده است :عسلی ،سبز ،آبی ، بنفش ،ارغوانی ،قهوه ای و طوسی .

یکی از دلایلی که لنز های عسلی به خصوص لنز عسلی دور مشکی طرفداران زیادی دارد، این است که این رنگ با بیشتر رنگ های پوست، انواع مدل مو و رنگ مو و … تناسب زیادی دارد. 

این رنگ خاص و ویژه که بسیار مدرن است همخوانی فوق العاده ای با نوع استایل شما ایجاد خواهد کرد. البتع توصیه می کنیم که افرادی با پوست گرم و موهای تیره از این رنگ لنز استفاده کنند.

 لنز عسلی دور مشکی برند های مختلفی دارند و شما می توانید به توصیه پزشک خود یا تحقیقات خود، برند مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

 

مشخصات لنز عسلی دور مشکی

در جایی دیگر حتی لنز عسلی دور مشکی را با لنز طوسی ترکیب کرده اند و رنگ لنز زیبای طوسی عسلی دور مشکی را پدید اورده اند که طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. لنز عسلی دور مشکی به سه دسته لنز های سالانه، فصلی و یک بار مصرف تقسیم بندی می شوند که هر کدام نحوه نکهداری و استفاده خاص خود را خواهند داشت. 

اگر مو های شما رنگی باشد، لنز عسلی دور مشکی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود، گرچه باید هنگام استفاده هم رنگ پوست و هم‌ رنگ مو های خود را در نظر بگیرید.

رنگ مو های بنفش یا آبی، ترکیب بسیار زیبایی با این رنگ خاص از لنز عسلی ایجاد می کنند و تضادی ویژه را به وجود می آورند. شاید جالب باشد که بدانید لنز عسلی دور مشکی با رنگ مو های بلوند هم ترکیب زیبایی خواهد ساخت. زمانی که از لنز عسلی استفاده می کنید، سعی کنید از ارایش های ملایم بهره ببرید. 

البته سایه زدن را با رنگ های تیره شروع کنید و فقط گوشه های چشم را با رنگ های روشن مانند سفید سایه بزنید.‌ وجود مژه های مصنوعی با ترکیب این سایه و رنگ چشم، جلوه بیشتری به آرایش شما خواهد داد. اگر رنگ چشم های خودتان روشن است، لنز عسلی دور مشکی به خصوص طیف تیره آن، گزینه بسیار مناسبی برای پوشش زیبایی شما می باشد.

 

لنز عسلی دور مشکینحوه نگهداری و آرایش زمان استفاده از لنز عسلی دور مشکی

یکی از نکات مهم در زمان نکهداری لنز ها این است که حتما باید آرایش کردن را پس از قرار دادن لنز ها در چشم شروع کنید. اما زمانی که می خواهید تافت یا اسپری مو بزنید، حتما قبل از قرار دادن لنز ها در چشم از آن ها استفاده کنید. قبل از استفاده کردن لنز تان حتما آن ها را با محلول شستشوی مخصوص ضد عفونی کنید.

خرید لنز رنگی موضوعی نیست که بتوانید به راحتی از کنارش عبور کنید. چشم های حساسترین قسمت های بدن شما هستند. به دلیل حساسیت بابا بسیار ماقب فروشندگان باشید. بسیاری از فروشندگان مشتاق فروش لنز ها به خریداران غیر حرفه ای هستند بنابراین دقت کنید ، لنزی را که می خواهید تهیه کنید نه لنزی که مطابق مد روز است و یا فروشنده آن را پیشنهاد می کند.

برای تمیز کردن لنز به هیچ عنوان از آب معمولی استفاده نکنید. لنز خود را پس از مدتی تعویض کنید و برای مدت طولانی از یک جا لنزی استفاده ننمایید. محلول نگهداری لنز خود را در دمای اتاق نگهداری کنید و زمانی که از محلول استفاده نمی کنید حتما در آن را محکم ببندید.

 

سخن آخر در مورد لنز عسلی دور مشکی

هیچ گونه داروی چشم را بدون مشورت با پزشک با محلول ضدعفونی خود مخلوط نکنید. زمانی که فکر می کنید در معرض دود و بخار های آزار دهنده یا خطرناک هستید از لنز استفاده نکنید. اگر علایم ناراحت کننده ای در چشم های خود مشاهده کردید، حتما به چشم پزشک مراجعه کنید. این علائم می تواند قرمزی چشم، سوزش، خارش، تغییر وضعیت دید و … باشد.

ما معتقدیم که نظرات ، انتقادات و پیشنهادات شما می تواند به ما کمک نماید تا بتوانیم برای شما دوستان و مخاطبین گرامی هر چه بهتر و با کیفیت تر به تولید محتوایی فاخر و جامع پرداخته و در راستای پیشبرد دانش گام برداریم. 

از این رو اگر در مورد موضوعات مندرج در مقاله بالا لنز عسلی دور مشکی نقد و یا ابهامی وجود دارد که می تواند به بهتر شدن مقاله کمک نماید در قسمت پیشنهادات قرار دهید.

همچنین اگر در ارتباط با موضوع مقاله یعنی لنز عسلی دور مشکی دانش جدیدی دارید و می توانید به تکمیل نمودن محتوای تولید شده کمک کنید ما و دیگر مخاطبین محترم را از ان آگاه گردانید.

جهت کسب اطلاعات عمومی بیشتر درمورد لنزهای داخل چشمی , خواندن مقالات زیر نیز خالی از لطف نیست :

انتخاب بهترین لنز زیبایی یک بار مصرف !

انواع لنزهای رنگی زیبا را بشناسیم و مقایسه کنیم !

لنز طوسی عسلی دور مشکی و نکات مهم در مورد آن !

لنز زیبایی آرین چه خصوصیاتی دارد ؟ قیمت آن چقدر است ؟

ضرر لنز رنگی | مضراتی که لنزهای رنگی برای چشمان ما دارند !

لنز طبی چشم | هر آنچه در مورد لنز طبی چشم لازم است بدانید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *