[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]هر زمان که می خواهید تصمیم بگیرید که کدام رنگ از لنزهای رنگی را استفاده کنید، ممکن است با یک معضل مواجه شوید. در این مقاله ما به شما کمک می کنیم تا با نحوه انتخاب لنز رنگی اشنا شوید و  لنزهای رنگی را متناسب با صورت و چهره خود، انتخاب کنید.

چشمان ما بیشترین اهمیت را در ظاهر ما دارند، حتی اگر فقط قسمت کوچکی از بدن ما را اشغال کرده باشند. از لنزهای رنگی نه تنها می توان برای جلوه بخشیدن به ظاهر استفاده کرد، بلکه آن ها به شما این امکان را می دهند احساسات خود را بدون استفاده از سخن گفتن، بیان کنید.

[/vc_column_text]

لنز پانسمان (بدون نمره و رنگ) فصلی اولترا بوش اندلومب (ULTRA)

قیمت اصلی 450/000 تومان بود.قیمت فعلی 395/000 تومان است.

لنز طبی (نمرات 0.50- تا 10.00-) رینبو سالانه (Rainbow)

قیمت اصلی 685/000 تومان بود.قیمت فعلی 550/000 تومان است.

لنز طبی (نمرات 0.50- تا 10.00-) فصلی ایراپتیکس هیدروگلاید (HydraGlyde)

قیمت اصلی 650/000 تومان بود.قیمت فعلی 580/000 تومان است.

لنز طبی (نمرات 0.75- تا 10.00-) زیروسِوِن سالانه (ZEROSEVEN)

قیمت اصلی 785/000 تومان بود.قیمت فعلی 650/000 تومان است.

لنز طبی (نمرات 0.75- تا 10.00-) فصلی زیروسِوِن فصلی (ZEROSEVEN)

قیمت اصلی 385/000 تومان بود.قیمت فعلی 350/000 تومان است.

لنز طبی (نمرات 0.75- تا 12.00-) پیورویژن2 بوش اندلومب (PUREVISION2)

قیمت اصلی 338/000 تومان بود.قیمت فعلی 288/000 تومان است.

لنز طبی (نمرات 0.75- تا 12.00-) فصلی اولترا بوش اندلومب (ULTRA)

قیمت اصلی 380/000 تومان بود.قیمت فعلی 346/000 تومان است.

لنز طبی (نمرات 0.75- تا 12.00-) فصلی جانسون (JOHNSON)

قیمت اصلی 390/000 تومان بود.قیمت فعلی 350/000 تومان است.

لنز طبی (نمرات 0.75- تا 20.00-) فصلی کِریستال کلیر (CRYSTAL CLEAR)

قیمت اصلی 489/000 تومان بود.قیمت فعلی 317/900 تومان است.

لنز طبی (نمرات 0.75- تا 8.00-) فصلی بایوفینیتی (BIOFINITY)

قیمت اصلی 480/000 تومان بود.قیمت فعلی 420/000 تومان است.

لنز طبی (نمرات 0.75- تا 9.00-) فصلی بوش اند لومب (SOFT59)

قیمت اصلی 320/000 تومان بود.قیمت فعلی 245/000 تومان است.
[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

انواع لنزهای رنگی:

لنزهای رنگی در اندازه های مختلف وجود دارند. لنزهای رنگی همچنین دارای الگوها و تراکم های مختلفی هستند. برای انتخاب بهترین لنزهای رنگی متناسب با صورت و چهره، اطلاعات در مورد انواع مختلف آن ها مهم است.

برخی از انواع لنزهای رنگی، شامل موارد زیر هستند:

  • لنزهای مات: این لنزها، رنگ طبیعی چشم شما را کاملا می پوشانند.
  • لنزهایی با رنگ های تقویت کننده: این لنزها فقط رنگ طبیعی چشم شما را تقویت می کنند. به عنوان مثال، اگر دارای رنگ چشم آبی هستید، این لنزها می توانند رنگ طبیعی چشم شما را روشن تر یا تیره تر کنند.
  • لنزهای دور دار: این لنزها دارای یک حلقه تیره در اطراف عنبیه هستند تا یک اثر ظریف اما چشمگیر ایجاد کنند. به خصوص در چشم های روشن، بسیار موثر هستند.
  • لنزهای رنگی ورزشی یا سفارشی: این لنزها هم کاربردی هستند و هم جزء لوازم آرایشی محسوب می شوند. این لنزها بیشتر توسط ورزشکاران انتخاب می شوند.
  • لنزهای نمایشی یا لنزهای آرایشی: این لنزها، جلوه های ویژه ایی به چشم شما می افزایند. آن ها معمولا در موارد خاص مانند هالووین استفاده می شوند.

انتخاب لنز رنگی بسته به مناسبت:

اگر می خواهید لنزهای رنگی را برای استفاده روزمره، چه در محل کار و چه در مدرسه انتخاب کنید، بهتر است از لنزهای ماهانه استفاده کنید زیرا لزوم تعویض مرتب لنزهای جدید می تواند بسیار هزینه بر باشد. هدف اصلی شما این است که یک جفت لنز رنگی انتخاب کنید که به نظر شما طبیعی باشد اما رنگ چشم شما را تقویت کند و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. برای این کار می توانید رنگی را انتخاب کنید که نزدیکترین رنگ به رنگ اصلی چشم شما باشد، این رنگ بهتر است دارای رنگی شفاف تر و قطری کمتر باشد.

برای موقعیت های گاه به گاه مانند قرارهای شبانه، خرید رفتن یا صرف صبحانه با دوستان، به دنبال رنگ های واضح تری بروید که خیلی هم از رنگ اصلی چشم شما دور نباشند. اگر چشمان تیره ایی دارید، می توانید سراغ رنگ هایی مانند قهوه ایی روشن و فندقی بروید. همچنین می توانید سراغ رنگ های دیگری نیز بروید اما یک جفت لنز با رنگ مات انتخاب کنید، بنابراین زیاد به چشم نمی آید. به این ترتیب شما می توانید بدون تغییری چشمگیر، در مرکز توجه قرار بگیرید.

برای این کار اگر دارای چشم های روشن هستید، رنگی متفاوت از رنگ طبیعی چشم یا یک رنگ روشن تر را انتخاب کنید، برای مثال اگر دارای چشم های آبی هستید، رنگ سبز را انتخاب کنید. شما می توانید رنگ چشم طبیعی خود را با ترکیب رنگی متفاوت از رنگ چشم خود، تقویت کنید.

اگر برای یک موقعیت خاص به دنبال یک تغییر چشمگیر هستید، رنگ هایی با رنگ تیره تر و قطر بزرگتر را امتحان کنید تا رنگ چشم شما کاملا تغییر کند و چشمان شما را بزرگتر نشان دهد. آبی، سبز و بنفش گزینه های عالی برای چشم های تیره هستند. اگر پوست تیره تری دارید، رنگ های روشن می توانند حتی جالب تر نیز به نظر برسند. اگر چشمان روشنی دارید، به دنبال رنگ های تیره مانند قهوه ایی یا خاکستری بروید.

انتخاب لنز رنگی

انتخاب لنز رنگی براساس رنگ پوست و رنگ مو:

اگر دارای رنگ پوست روشنی هستید، هر نوع لنز رنگی برای شما مناسب به نظر می رسد، خصوصا رنگ های روشن مانند آبی روشن، سبز یا بنفش، این ها می توانند کانون توجه را به سمت شما جلب کنند.

برای رنگ پوست متوسط، رنگ های تیره مانند خاکستری، قهوه ایی، آبی تیره و سبز تیره را امتحان کنید تا چشم های شما برجسته شوند.

اگر دارای رنگ پوست تیره هستید، رنگ های گرم مانند قهوه ایی و سبز تیره برای شما مناسب هستند.

رنگ های مختلف چشم می توانند بر ته رنگ های مختلف پوست، تاثیر بگذارند. اگر رنگ پوست خنکی دارید، یعنی ته رنگ آبی، لنزهای رنگی آبی، بنفش یا خاکستری پوست شما را تکمیل می کنند. برای رنگ های گرم پوست، لنزهای رنگی با رنگ گرم بیشترین جذابیت را دارند، مانند قهوه ایی، فندقی یا سبز با رگه های زرد. اگر رنگ پوست شما خنثی است، بیشتر رنگ چشم ها برای شما مناسب هستند، بنابراین جسور باشید و رنگ لنزهای مختلف را امتحان کنید!

همچنین می توانید لنزهای رنگی خود را بر اساس رنگ موهای خود انتخاب کنید. موهای بلوند یا رنگ روشن به راحتی با هر رنگ چشمی مطابقت دارند و باعث می شوند رنگ چشم شما بیشتر دیده شود اما بهتر است از رنگ های روشن مانند آبی، سبز یا بنفش استفاده کنید.

موهای قهوه ایی نیز با هر رنگ چشمی به خوبی سازگار می شوند اما به خصوص با چشم های قهوه ایی، فندقی و خاکستری خیره کننده هستند.

اگر موهای قرمز یا موهای روشنی دارید و نمی خواهید از رنگ لنز خیلی واضحی استفاده کنید، لنزهای رنگ تیره تری مانند قهوه ایی یا خاکستری را امتحان کنید.

موهای سیاه و تیره به زیبایی با لنزهای رنگی سبز مطابقت پیدا می کنند اما با لنز به رنگ های قهوه ایی و خاکستری نیز زیبا می شوند.

انتخاب لنز رنگیانتخاب لنز رنگی متناسب با لباس:

با لنزهای رنگی، چشمان شما می توانند به یکی از لوازم جانبی مد متناسب با سبک شما تبدیل شوند. اگر لباس تک رنگی پوشیده اید، بسیار ساده است، فقط کافی است که لنزهای رنگی متناسبی با لباس خود استفاده کنید تا ظاهر شما تکمیل شود!

در صورت تردید، از لنزهای رنگی قهوه ایی استفاده کنید زیرا همه کاره ترین رنگ لنزها هستند و به راحتی می توانید با هر لباسی که در کمد لباس خود دارید، آن ها را ست کنید. اگر می خواهید چشم های شما بیشتر دیده شوند، لنزهای رنگ فندقی نیز با اکثر سبک ها و رنگ ها عالی می شوند. هر دوی این رنگ ها وقتی با رنگ های گرم یا خنثی ترکیب می شوند، بهترین حالت را دارند.

اگر از لباس های رنگ خنثی تک رنگ یا رنگ خنک استفاده می کنید، سبک خود را می توانید با لنزهای رنگی خاکستری تکمیل کنید. چشمان خاکستری یک شخصیت قوی برای فرد ایجاد می کنند و مناسب شرایطی هستند که می خواهید به همه بفهمانید که قدرتمندترین فرد جمع هستید.

چشمان سبز جلوه ایی جادویی و زیبا به شخص می بخشند. برای لباس هایی با رنگ های خاکی، لنزهای رنگی سبز، ایده آل هستند. چشمان سبز به خوبی با لباس های سیاه مطابقت داده می شوند و فرد را به شخصیتی شیطنت آمیز و پر انرژی تبدیل می کنند.

اگر احساس جسارت می کنید، لباس رنگارنگ و روشن خود را با لنزهای رنگی بنفش، ترکیب کنید. چشم های بنفش اعتماد به نفس زیادی فرد را نشان می دهند و می توانند بازیگوشی فرد را به نمایش بگذارند. اگر شما به دنبال یک سبک شیک هستید، لباس های باکلاس نیز با چشمان بنفش عالی هستند.

اگر از تن های سرد یا لباس های صورتی استفاده می کنید، از لنزهای رنگی آبی استفاده کنید تا چشم های شما برجسته نمایش داده شوند. شما می توانید لباس های تابستانی خود را با چشم های آبی، ست کنید.

سخن آخر:

از لنزهای رنگی نه تنها می توان برای جلوه بخشیدن به ظاهر استفاده کرد، بلکه آن ها به شما این امکان را می دهد تا احساسات خود را، بیان کنید.

برخی از انواع لنزهای رنگی، شامل موارد زیر هستند: لنزهای مات، لنزهایی با رنگ های تقویت کننده، لنزهای دور دار، لنزهای رنگی ورزشی یا سفارشی و لنزهای نمایشی یا لنزهای آرایشی.

برای موقعیت های گاه به گاه، اگر چشمان تیره ایی دارید، می توانید سراغ رنگ هایی مانند قهوه ایی روشن و فندقی بروید و اگر دارای چشم های روشن هستید، رنگی متفاوتی از رنگ طبیعی چشم یا یک رنگ روشن تر را انتخاب کنید.

اگر برای یک موقعیت خاص به دنبال یک تغییر چشمگیر هستید، رنگ هایی با رنگ تیره تر و قطر بزرگتر را امتحان کنید تا رنگ چشم شما کاملا تغییر کند و چشمان شما را بزرگتر نشان دهد.

اگر دارای رنگ پوست روشنی هستید، هر نوع لنز رنگی برای شما مناسب به نظر می رسد، خصوصا رنگ های روشن مانند آبی روشن، سبز یا بنفش. برای رنگ پوست متوسط، رنگ های تیره مانند خاکستری، قهوه ایی، آبی تیره و سبز تیره را امتحان کنید و اگر دارای رنگ پوست تیره هستید، رنگ های گرم مانند قهوه ایی و سبز تیره برای شما مناسب هستند.

موهای بلوند یا رنگ روشن به راحتی با هر رنگ چشمی مطابقت داده می شوند. موهای قهوه ایی نیز با هر رنگ چشمی به خوبی سازگار می شوند اما به خصوص با چشم های قهوه ایی، فندقی و خاکستری خیره کننده هستند. اگر موهای قرمز یا موهای روشنی دارید، لنزهای رنگ تیره تری مانند قهوه ایی یا خاکستری را امتحان کنید. موهای سیاه و تیره به زیبایی با لنزهای رنگی سبز مطابقت پیدا می کنند اما با لنز به رنگ های قهوه ایی و خاکستری نیز زیبا می شوند.

یکی از راه های خرید انواع لنزهای رنگی متناسب با چهره، لنز مارکت است.

لنز مارکت یکی از معتبرترین و تخصصی ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه فروش محصولات مرتبط با بینایی است.

منابع:

https://www.hapakristin.com/blogs/posting/choosing-which-colored-contact-lens-to-wear

https://www.perfectlens.ca/articles/best-coloured-contacts-to-match-skin-tone

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *