[vc_row][vc_column][vc_column_text]لنزهای رنگی زیبا به دلیل قابلیت افزایش زیبایی که دارد، در بین عموم مردم به خصوص بانوان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. لنز های رنگی را می توان با توجه به نوع چشم، رنگ پوست، رنگ مو و … انتخاب نمود. استفاده از لنز ها قوانین بسیاری دارد و برای این که به چشمانتان آسیبی وارد نشود، لازم است تا نکات بسیاری رعایت شود. لنز ها به طور کلی به دو دسته لنز نرم و سخت تقسیم می شوند.

اما لنز چشم شامل لنزهای طبی ، لنزهای رنگی ، لنزهای طبی رنگی و لنز پانسمانی تقسیم می شود که هر کدام کاربرد مخصوص خود را دارند و برای شرایط خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

در این مقاله قصد داریم لنزهای رنگی زیبا و خاص را مورد بررسی قرار دهیم. اما قبل از آن باید چند نکته جهت استفاده و نگهداری از لنز های رنگی را بیان کنیم.

 

نکات استفاده و نگهداری از لنزهای رنگی زیبا

در این بخش، نکات مختلفی برای استفاده از لنز های رنگی برای شما بیان می کنیم. لنز های رنگی معمولا برای آرایش و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند و طرفداران خاصی برای خود دارند. قبل از هر گونه اقدامی جهت خرید لنز های رنگی، از استاندارد بودن آن مطمئن شوید.‌ترجیحا با دستور و راهنمایی پزشک اقدام به خرید لنز نمایید. اگر از لنز های غیر استاندارد استفاده کنید، ممکن است بافت قرنیه چشم باعث ناراحتی چشم و حتی عفونت شود. در آرایش کردن دقت کنید.

اجازه ندهید مواد آرایشی وارد چشمانتان شود. اگر به طور روزانه از لنز رنگی استفاده می کنید رنگی طبیعی تر برای خود انتخاب کنید اما برای مناسبت های خاص از رنگ های فانتزی تر استفاده کنید.  سعی کنید رنگ لنز را نزدیک به رنگ چشمانتان انتخاب کنید.

رابطه لنزهای رنگی زیبا با رنگ پوست و مو : با توجه به رنگ پوست و موی خود، رنگ لنز را انتخاب کنید. به سرد یا گرم بودن تن پوستتان دقت کنید. برای رنگ ‌پوست های گرم بهتر است از لنز های رنگ روشن به خصوص در تنالیته قهوه ای استفاده کنید و برای رنگ پوست های سرد رنگ های تیره به خصوص خانواده آبی مناسب می باشد. حال به نکاتی در زمینه تمیز کردن لنز چشم می پردازیم. در ابتدای راه تمیز سازی بهتر است دست ها را به خوبی بشویید تا کثیفی و جرم های آلوده به چشم های شما وارد نشود.

برای خشک کردن از حوله های پرز دار استفاده نکنید‌. بهتر این است که از پارچه ای نخی برای خشک کردن دستانتان استفاده نمایید. کرم های چرب یا مرطوب کننده را به دستان خود نزنید. لنز ها را با محلول مناسب ضد عفونی کننده تمیز کنید و گاهی از قرص استفاده نمایید تا رسوبات روی لنز از بین برود. هیچ وقت جا لنزی را خشک نگذارید. هنگامی که اقدام به آرایش کردن می کنید سعی کنید قبل از آرایش، لنز طبی رنگی را در چشمان خود قرار دهید و برای پاک کردن چشم نیز، ابتدا لنز رنگی را خارج نموده و سپس اقدام به پاکسازی آرایش خود کنید.

هنگام شنا از لنز استفاده نکنید و برای استحمام نیز لنز خود را خارج نمایید. به تاریخ مصرف لنز ها دقت کنید‌. از لنز طبی رنگی افراد دیگر حتی برای لحظه ای استفاده نکنید. در صورتی که این نکات را رعایت نکنید یا از لنز نا مرغوب استفاده نمایید خطراتی از قبیل خشکی چشم، ایجاد حساسیت، تورم چشم یا پلک، عفونت، خراش قرنیه، مشکلات قرنیه، تاری دید، تجمع رسوب و … چشم های شما را تهدید خواهد کرد. در ادامه این مقاله به بررسی لنزهای رنگی زیبا می پردازیم.

لنزهای رنگی زیبا

لنزهای رنگی زیباتنوع لنزهای رنگی زیبا

همان طور که می دانید، لنز ها رنگ های متنوعی دارند و شما می توانید با توجه به رنگ پوست و موی خود آن ها را انتخاب نمایید اما در هر تنالیته رنگی برخی از لنز های رنگی بسیار زیبا هستند و می توانند به افزایش زیبایی چشمان شما کمک بسیار زیادی کنند. به طور مثال در بیشتر تنالیته های رنگی لنز های دور دار و در برخی حالت ها لنزهای رنگی دور دار مشکی بسیار زیبا هستند.

یکی از رنگ لنزهای رنگی زیبایی که افراد زیادی را به خود جذب می کند، لنز دودی عسلی است. لنز های دودی برای اغلب پوست ها مناسب می باشد و جذابیت بسیار زیادی دارد. لنز عسلی طوسی نیز بسیار زیبا می باشد. البته لنز طوسی دودی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. این رنگ لنز نگاه و چهره زیبا تری به شما عرضه می دارد و از طبیعی بودن شما نمی کاهد.

درخشش زیبایی به چشمان شما می دهد به خصوص اگر رنگ چشم های طبیعی شما قهوه ای باشد. لنز های طوسی معمولا با تمام رنگ‌ پوست ها هماهنگی دارند. لنز طوسی اگر دور دار باشد، چشم های شما را درشت تر نشان خواهد داد و به دلیل تناژ سبزی که در آن ایجاد می شود به طوسی سبز معروف است. اگر به لنز های خیلی روشن علاقه دارید می توانید از این رنگ لنز استفاده نمایید.

اگر قصد دارید خیلی خاص به نطر برسید و متفاوت بودن شما آشکار باشد لنز های یخی پیشنهاد بسیار مناسبی هستند. لنز های یخی می تواند در تنالیته رنگ های صورتی، ابی، بنفش، قهوه ای، خاکستر و سبز با توجه به شرکت سازنده در دسترس باشند. اما یکی از لنز های یخی پر طرفدار و بسیار خاص لنز آبی یخی می باشد. لنز های آبی دور دار زیبایی بیشتری به چهره شما خواهند بخشید. آبی یخی به دلیل حالت خورشیدی که دارد درخشندگی چشمانتان را چندین برابر خواهد کرد.

یکی از بهترین لنزهای رنگی زیبا ، رنگ سبز عسلی می باشد. سبز عسلی طرفداران بسیار زیادی دارد و به خصوص بین افراد با پوست های سبزه جذابیت بیشتری پیدا کرده است. سبز عسلی با این که تغییری قابل توجه به چشمان شما خواهد داد اما به هیچ عنوان از طبیعی بودن چهره شما نمی کاهد. حال به سراغ یک رنگ خیلی خاص از تنالیته خاکستری می رویم.‌

لنز رنگی با رنگ خاکستری فیلی! لنزی خاص با رنگی بسیار ویژه و متفاوت. تناژ خاکستری فیلی معمولا متوسط رو به تیره است و با دور ملایم مشکی جذابیت بسیار زیادی خواهد داشت. این لنز که در زبان انگلیسی با نام charming crystal شناخته می شود، طرفداران بسیار زیادی برای خود جذب کرده. اما باید توجه کنید که امروزه رنگ لنز های خاصی هم‌وارد بازار شده است مانند قرمز، زرد، بنفش، صورتی و … . یکی از این لنز های خاص لنز بنفش دور مشکی می باشد.

این لنز با دارا بودن دور مشکی جلوه خاصی به چشمان شما خواهد داد و تنالیته رنگی بین بنفش و آبی با رگه هایی جذاب دارد و می توانند درخشش شما را چندین برابر کند. همان طور که در ابتدا گفتیم این بخش بررسی رنگ هایی خاص از لنزهای رنگی زیبا بود و در بخش آخر نیز به معرفی چند برند معروف لنز می پردازیم.

لنزهای رنگی زیبامعرفی برند های خاص لنزهای رنگی زیبا

برند های بسیار زیادی برای لنزهای رنگی زیبا وجود دارد.‌ در این بخش به طور خلاصه به معرفی و بررسی برند های معتبر می پردازیم. این برند های معتبر که بیشتر کره ای هستند، عبارتند از لنز هرا ، کلیر ویژن ، لنز بیوتی ، لنز فستیوال، دسیو،لنز دهب،لنز بونو ، لنز فرشلوک و … . شما می تواند با توجه به بررسی های خود یا معرفی پزشک برند خاص و معتبری را انتخاب نمایید.

ما بر این باور هستیم که شما دوستان و همراهان همیشگی ما می توانید با نظرات و اتقادات سازنده خود به تیم تولید محتوایی ما کمک نمایید تا برای خود شما این کارایی را داشته باشیم و بتوانیم هر چه بهتر و با کیفیت تر محتواهایی هر چه فاخرتر و کامل تر تولید کنیم.

به همین منظور اگر در مورد موضوعات مندرج در مقاله بالا یعنی لنزهای رنگی زیبا موضوعی ذهن شما را به خود مشغول نموده و نقد دارین که می تواند به بهتر شدن مقاله کمک نماید در قسمت پیشنهادات قرار دهید.

در ضمن اگر در ارتباط با موضوع مقاله لنزهای رنگی زیبا دانش جدیدی دارید و می توانید به تکمیل نمودن محتوای تولید شده کمک کنید ما و دیگر مخاطبین محترم را از ان آگاه گردانید.

 

درضمن شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در همین زمینه نگاهی به مقالات آموزشی زیر بیندازید :

بهترین برندهای لنز چشمی را چگونه بشناسیم | بهترین مارک لنز چشمی چیه ؟

لنز چشم فرشلوک چه خصوصیتی دارد ؟؟ آیا لنز فرشلوک مناسب است ؟

لنز رنگی طبیعی چیست | انواع و قیمت لنز رنگی طبیعی در ایران

لنز چشم عسلی چیست | قیمت و انواع لنز چشم عسلی

جدیدترین لنز چشم | جدیدترین فناوری لنز چشمی

هر آنچه باید در مورد لنز چشمی طوسی بدانید

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woodmart_products layout=”carousel” spacing=”10″ element_title=”گلچینی از لنزهای رنگی زیبا” taxonomies=”357″ slides_per_view=”6″ autoplay=”no” hide_pagination_control=”no” hide_prev_next_buttons=”no” center_mode=”no” wrap=”no” sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no” scroll_carousel_init=”no”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *