خرید لنز فانتزی قرمز

لنزهای چشمی، نمره دار و بدون نمره هستند که می توانند رنگی باشند یا خیر اما چندین مدل لنز رنگی وجود دارند که کمی عجیب هستند، بنابراین به آن ها لنز فانتزی می گوییم.

این مدل لنزها برای اولین بار توسط کره جنوبی ساخته شدند.

پاریس هیلتون، لیندسی لوهان و آستر رز از جمله شخصیت های معروفی هستند که از این نوع لنزها استفاده می کنند.

لنزهای فانتزی بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند مورد توجه قرار گیرند. امروزه که توجه به مدگرایی در بین عموم مردم و به ویژه خانم ها افزایش پیدا کرده، استفاده از این لنزها به ویژه در مهمانی ها و جشن ها روند رو به رشدی داشته است.

لنز فانتزی

سوالات متداولی که درمورد خرید لنز قرمز و خاص طول روز از همکاران ما میپرسند :

لنز قرمز دوردار دارید ؟

لنز قرمز یک دست دارید ؟

لنز قرمز که مردمک چشم دیده نشه دارید ؟

خرید لنز قرمز فرشلیدی کره ای با کیفیت و تنوع بسیار بالا

مقدمه در مورد لنز قرمز

چند سالی است استفاده از لنزهای رنگی و لنزهای طبی ، در میان مردم دنیا به خصوص بانوان افزایش یافته است. طیف رنگی لنزها بسیار مختلف است و در هر نوع و مدلی ارائه می شود. امروزه لنز های رنگی جدیدی به بازار ارائه شده اند که متفاوت تر از قبل می باشند. 

این رنگ ها در طیف زرد، صورتی، بنفش، قرمز و … می باشند. در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد لنز قرمز صحبت کنیم. 

من می گویم آیا شما آماده ترسیدن هستید؟ با لنز قرمز می توانید تبدیل به یک گرگ، زامبی یا خون آشام شوید. کمی ترسناک شدن و متفاوت شدن را می توان با لنز قرمز تجربه کرد.

لنز قرمز و انواع این لنز رنگی خاص

مدل bloody red contact

لنز های تماسی قرمز رنگ شما را به مرکز توجه همگان تبدیل می کنند‌. لنز های تماسی قرمز در مدل های مختلفی وجود دارند و می توانند به روش های مختلفی پوشیده شوند. هیولای داخلی خود را با لنز های قرمز رنگ نشان دهید. یکی از انواع لنز های رنگی قرمز، bloody red contact است. 

این مدل ساده ترین انواع لنز قرمز است که فقط دور رنگی قرمز دارد. این مدل شما را منحصر به فرد خواهد کرد. 

از این مدل لنز، در حالت های روزانه، ماهانه، سه ماهه و یک ساله توسط کمپانی های مختلف به فروش می رسد.‌اما طبق گفته پزشکان بهتر است فقط ۸ ساعت در روز از آن استفاده شود.

 لنز های خوب و با کیفیت دارای میزان اب مناسبی هستند تا از خشکی چشم جلوگیری کنند. پس سعی کنید جنس مناسبی از لنز قرمز را خریداری نمایید.

مدل blood splat

مدل دیگری از لنز های تماسی قرمز، blood splat است. این مدل لنز یک عنبیه سفید دارد و دارای اثر اسپلیتر خون مانند است که در چشم به شکل موج های کروی شکل دیده می شود و ظاهری ترسناک و جدید به شما ارائه خواهد داد. این مدل از لنز های تماسی قرمز توسط کمپانی های مختلفی فروش می روند و برای زمان های مختلفی می توان از آن ها استفاده نمود. 

این مدل از لنز های قرمز برای رنگ چشم های تیره و روشن مناسب هستند و در طول روز در چشم بسیار راحت هستند.

مدل لنز قرمزbloodshot

لنز های ترسناک bloodshot در تنالیته رنگ های قرمز، مدل دیگری از این گروه لنز ها هستند. این لنز ها به اندازه کافی ترسناک هستند و شما را به یک زامبی درست و حسابی تبدیل می کنند.

 Bloodshot عنبیه ای زرد رنگ و دارای رگه های بزرگ ‌و کوچک قرمز زیادی در اطراف آن است. این مدل برای تمام‌ رنگ های چشم مناسب می باشد و سایز آن ۱۴ و ۲ دهم میلیمتر می باشد.

این مدل از لنز های قرمز در بسته بندی های روزانه، سه ماهه و سالیانه قابل خرید هستند‌. بیشتر مدل های این لنز دارای ۳۸ درصد آب می باشند که باعث حفظ رطوبت چشمان شما در طول روز خواهد شد.

 به طور مثال برندی از این محصول در نمک ایزوتونیک بسته بندی شده، مطابق با دستورالعمل آرایشی و بهداشتی اتحادیه اروپا تولید می شود و تحت کنترل کیفیت استاندارد های بین المللی ISO در انگلستان ساخته می شود.

مدل لنز قرمز color vision bloody saw 

مدل بعدی لنز های قرمز که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، color vision bloody saw  می باشد. 

این لنز قرمز ترسناک، یک حلقه قرمز زوزه دار با زمینه سفید ساده دارد. به عبارتی می توان آن را لنزی سفید با دور رنگ پر رنگ و بزدگ قرمز دید.‌ این لنز های خاص برای شخصیت زامبی در فیلم های ترسناک گاهی مورد استفاده قرار گرفته است.

این لنز های تماسی که گزینه ای مناسب برای لباس های خاص و مهمانی هایی با تم وحشتناک هستند، با وجود ۴۲ درصد آب در خود و میزان نفوذ پذیری مناسب اکسیژن، برای چشم عالی هستنو و حس راحتی به چشم می دهند. به همین دلیل از خشکی چشم هم جلوگیری می کنند‌. این مدل از لنز های قرمز برای رنگ چشم های مختلف مناسب می باشند. 

این لنز ها جفتی فروخته می شوند و در درون جعبه آن ها، دستور العمل های مراقبت کامل از لنز های تماسی قرار گرفته است.

مدل لنز قرمز  color vision demon white contact

پنجمین مدل لنز های تماسی قرمز، که قصد داریم درباره آن صحبت کنیم، مدل color vision demon white contact است. این مدل با پیش زمینه ای سفید، دارای دور رنگی قرمز مواج است. این لنز قرمز با طراحی تکان دهنده خود، با ترکیب لباس های هولناک و متفاوت، ما را به شخصیتی ترسناک تبدیل می کند.

 این لنز های تماسی معمولا دارای ۴۲ درصد اب هستند که همین مسئله باعث می شود تا چشم احساس خشکی نداشته باشد. البته در برند دریم، میزان آبرسانی ۳۸ درصد می باشد.

نفوذ پذیری اکسیژن در این لنز ها بسیار مناسب است و به شما احساس خوبی خواهد داد. این مدل لنز قرمز، بسیار راحت پوشیده می شود و با راحتی هر چه تمام تر تمیز می شود. یکی از برند های معروفی که این مدل لنز را ارائه می دهد، برند dream eyes است. این برند طبق نکات ایمنی FDA و ISO ساخته می شود و قطر آن ۱۴ و نیم میلی متر می باشد‌.‌ 

این مدل از لنز قرمز برای تمام رنگ چشم ها حتی چشم های مشکی تیره، مناسب است و چشم هایی براق و جذاب به شما خواهد داد البته با کمی چاشنی ترس و وحشت!

مدل Fire Dragon Contact در لنز قرمز این به آتشی معروف است

لنز قرمز

لنز بعدی تماسی از مدل لنز های قرمز، مدل Fire Dragon Contact است. مدلی خاص و ویژه! یک لنز جسورانه و ترسناک . لنز های چشم اژدها با تنالیته قرمز از طراحی چشمگیر با رنگ های سفید و سیاه ترکیب شده است. ترکیب این سه رنگ، ویژگی و زیبایی و تفاوت خاصی به این مدل از رنگ قرمز داده است و طرز نگاه شما را کاملا تغییر خواهد داد.‌

 باز هم برند معروف Dream eyes این مدل از لنز را در تولیدات خود قرار داده است. این لنز های تماشایی با کیفیت بالا، قابلیت انتخاب های ترسناک را به شما می دهد.

این لنز بسیار سبک، نرم و راحت می باشد و در آن ۴۲ درصد آب وجود دارد که باعث می شود تا چشمان شما در تمام طول روز آبرسانی شود و تازه بودن را احساس کند. این لنز ها توسط FDA تایید شده اند و مطابق با دستورالعمل های آرایشی و بهداشتی اتحادیه اروپا تولید می شوند.

مدل لنز قرمز Color Vision Flame Contact قدیمی ترین لنز قرمز

یکی از خاص ترین مدل های لنز قرمز که در این بخش قرار است به معرفی ان بپردازیم، مدل Color Vision Flame Contact می باشد. این لنز با تنالیته زرد که پیش زمینه رنگ قرمز شده، تفاوت جذابی با سایر لنز های قرمز دارد. پیش زمینه زرد این لنز با دور رنگ لایه ای قرمز مواج احاطه شده است. این لنز شگفت انگیز چشم های وحشتناکی به شما هدیه می دهد.

 این کنتاکت های آتشین با طراحی زرد و قرمز خود، فوق العاده براق و روشن هستند و رنگ طبیعی چشم شما را کاملا پوشش خواهند داد.

این لنز تماسی دارای آب زیادی می باشد و نفوذ پذیری اکسیژن آن بسبار مناسب است و به همین دلیل احساس راحتی بسیاری برای شما به ارمغان خواهند آورد. کالر ویژن دارای قطر ۱۴ و نیم میلیمتری و میزان ۳۸ درصدی آب است. این لنز برای تمام رنگ چشم ها حتی رنگ چشم مشکی مناسب می باشد و توسط FDA تایید شده است.

مدل لنز قرمز Color Vision Hypnotic Red Contacts

می خواهیم در این بخش از مقاله، یکی  از متفاوت ترین و خاص ترین مدل های لنز قرمز را برای شما معرفی کنیم. این مدل با نام Color Vision Hypnotic Red Contacts معروف شده است. طراحی خاص و ویژه این لنز آن را به شدت منحصر به فرد و ویژه کرده است. این مدل از لنز های قرمز دارای پس زمینه ای کاملا قرمز است و دایره های سفید رنگ و چسپیده به هم به صورت دورانی روی این لنز قرار گرفته است.‌ 

مدل ویژه این لنز کمی از ترسناک بودن آن کاسته است و به جای آن متفاوت بودن و خاص بودن را ارائه داده است.

این لنز با کیفیت بسیار بالا و تاییدیه FDA راحتی زیادی را به شما ارائه خواهد داد. میزان اب رسانی این لنز ها ۳۸ درصد می باشد و همین مسئله باعث می شود تا چشمان شما از خشکی بیش از حد محافظت می شود. لنز قرمز مدل هیپنوتیک دارای قطر ۱۴ و نیم میلیمتر می باشد و برای تمام‌ رنگ های چشم مناسب می باشد. در بسته بندی های این لنز دستور العمل های مراقبتی کامل از ان ها قرار گرفته است.

مدل لنز قرمز Color Vision Red Mesh Contact

مدل Color Vision Red Mesh Contact یکی دیگر از لنز های خاص و ویژه از سری لنز های قرمز است. می توانم بگویم با استفاده از این لنز شما مسافر آینده خواهید بود و می توانید به آینده سفر کنید. مدل و طراحی این لنز به گونه ای است که از یک صفحه کاملا سفید تشکیل شده و روی آن صفحه قرمز مشبک مانندی که حاوی چهارخانه های قرمز رنگ ریزی است، قرار دارد. 

این لنز کل چشم را در بر می گیرد اما امکان بینایی را از شما نخواهد گرفت. نگاه و چهره شما به طور کامل با استفاده از لنز مدل مش کاملا تغییر خواهد کرد‌.

این لنز انتخابی خارق العاده برای شما خواهد بود که در عین حال بسیار سبک، نرم و راحت است. مش با داشتن میزان ۴۲ درصد آب در تمام طول روز آبرسانی چشم های تان را تضمین خواهد کرد و احساس تازگی را در تمام طول روز در اختیارتان می گذارد‌ . تاکیدی که در رابطه با این لنز شده این است که به هیچ عنوان هنگام رانندگی از آن استفاده نشود و برای مدت طولانی آن را بر چشم خود نداشته باشید‌.

 این لنز های قرمز در نمک ایزوتونیک بافر استریل بسته بندی شده اند و تولید آن ها تحت نظارت کنترل کیفیت استاندارد ISO است که توسط FDA تایید شده.

مدل color vision voldemort یکی دیگز از معروفهای لنز قرمز

لنز قرمز

مدل بعدی لنز های قرمز رنگ ما مدل ساده ی color vision voldemort است. این مدل دارای رنگ قرمز بسیار تیره و حلقه ای مشکی در دور آن می باشد. این لنز دیوانه کننده انتخابی خارق العاده برای شما به شمار می آید که بسیار نرم، سبک و راحت است. 

و دارای ۴۲ درصد آبرسانی می باشد. همین مطلب باعث شده که چشم ها در طول روز خشک نشوند. این مدل از لنز های قرمز معمولا به صورت جفت فروخته می شوند و در نمک ایزوتونیک بسته بندی شده اند. قطر این لنز ۱۴ و نیم میلی متر می باشد و انحانی آن ۸ و شش دهم است. کمپانی Dream eyes  تولید کننده این مدل از لنز های قرمز می باشد.

 این مدل برای تمامی رنگ‌چشم ها مناسب است و از نوع لنز های تماسی نرم می باشد.

مدل لنز قرمز Spooky Red Cat Contact

لنز Spooky Red Cat Contact از سری لنز های گربه ای است که با مدل ویژه خود، ترسی در دل همگان ایجاد خواهد کرد و یاد آور چشمان خونین گربه ها خواهد بود. این لنز که طرفداران خاص خود را دارد، برای چشم های مشکی حالت ویژه ای خواهد داشت، گرچه برای سایر رنگ های چشم هم‌ مناسب است. این لنز معمولا برای زمان های سه ماهه ارائه می شود و به طرز عجیبی برای تمام روز راحت می باشد.

لنز های گربه ای دید و چشمی متفاوت به شما خواهند داد و واقعا متفاوت هستند. این لنز که جزو لنز های تماسی نرم است با میزان ۳۸ درصد مینگین آبرسانی، از خشکی چشمان شما در طول روز محافظت خواهد کرد و نرم و سبک و راحت می باشد. قطر این لنز چهارده و نیم میلیمتر می باشد و منحنی آن ۸ و شش دهم است. اصلی ترین برند تولید کننده این لنز، دریم می باشد.

آخرین مدل بررسی شده لنز قرمز Red Manga Contact

آخرین مدل لنزهای قرمز که در این مقاله قصد معرفی داریم، مدل Red Manga Contact می باشد. این مدل خاص به سبک ژاپنی، ظاهر یک مردمک براق را به شما می دهد که با ترکیب رنگ مشکی و دور رنگی قرمز که دارای خطوط مشکی است، مدلی بسیار ویژه و خاص خواهد بود. این لنز فانتزی برای تمام‌ رنگ چشم ها مناسب است و دارای قطر ۱۴ و نیم میلیمتر و منحنی ۸ و ۶ دهم است. 

لنز مانگا آبرسانی ویژه ای دارد و مانع از خشک شدن چشم ها خواهد شد. لنز مانگا بسیار سبک، نرم و راحت است و اکسیژن رسانی مناسبی در طول رو خواهد داشت.

نکته بسیار مهم درباره تمام این لنز ها این است که هیچ کدام برای بهبود بینایی توصیه نمی شوند و صرفا حالت زیبایی دارند.‌ بنابراین اگر چشمان شما دچار مشکل بینایی است حتما با پزشک خود مشورت کنید.

جهت کسب اطلاعات عمومی بیشتر درمورد لنزهای داخل چشمی , خواندن مقالات زیر نیز خالی از لطف نیست :

معرفی یکی از پر فروش ترین و پرمخاطب ترین لنزهای زیبایی ( لنز طوسی دور مشکی )

لنز زیبایی دائمی چیست؟ چگونه بهترین لنز زیبایی دائمی رو انتخاب کنیم ؟

بهترین لنز مناسب آقایان کدام است ؟ آیا واقعا لنز زیبایی آقایان وجود دارد ؟

روش انتخاب بهترین لنزهای طبی رنگی را در این بخش توضیح داده ایم !

خاص ترین لنز رنگی موجود دربازار لنز عسلی دور مشکی !!!

عوامل تاثیر گذار در هزینه لنز طبی را بیشتر بشناسید !

قیمت لنز زیبایی رنگی به چه عواملی بستگی دارد ؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *