بهترین مارک لنز چشمی چیست ؟

مارک ها و برندهای بسیاری در زمینه لنزهای چشمی وجود دارد، و هر برندی ویژگی های منحصر به فردی دارد که ممکن است برای شما بهترین گزینه باشد. اما هیچ نام تجاری وجود ندارد که برای همه مصرف کنندگان لنز مناسب باشد. در مقاله زیر برای شما دوستان عزیز می خواهی در مورد بهترین برندهای لنز چشمی و بهترین مارک لنز چشمی سخن بگوییم .

تقریبا 90 درصد لنزهایی که سالانه در آمریکا برای مشتری های تجویز می شوند، لنزهای نرم هستند. در ایران نیز لنزهای چشمی از مشتری های جدی برخوردار است. انتخاب یک برند لنز برای چشمان شما می تواند یکی از مهمترین و کاربردی ترین موضوعاتی باشد که بدان می پردازید.

 لنزها حکم چشمان شما را دارند که می توانند بسیار نقش مهمی در زندگی شما داشته باشند.

پس دانستن اطلاعات مورد نیاز در مورد برندها و همچنین مشخصاتی که یک لنز می تواند داشته باشد حیاتی و ضروری است. برای همین بر آن شدیم تا برای شما دوستان و مخاطبین بهترین مارک لنز چشمی موجود در بازار را ارائه کنیم که می تواند برای شما بهترین انتخاب های باشند.

 

بهترین مارک لنز چشمی

عواملی که بهترین مارک لنز چشمی را برای شما مشخص می کند

به عنوان اولین موضوعی که برای انتخاب بهترین مارک لنز چشمی باید در نظر بگیریم این است که باید بدانیم برای اینکه لنز را مرغوب و درجه یک بنامیم چه ویژگی باید داشته باشند.

منحنی پایه

منحنی پایه، منحنی مناسب بر روی سطح پشتی لنز است. این انحنا باید تقریبا همان انحنای سطح جلویی چشم شما (قرنیه ) باشد. با تطابق خوب با مرکز قرینیه شما، سطح لنز برای یک دید واضح و بی نظیر، صاف و یکنواخت خواهد بود.

در حالیکه لنز چشمی شما در حال فیت شدن با چشم است، چشم پزشک حرفه ای شما یک نام تجاری لنز نرم را انتخاب خواهد کرد که منحنی پایه مناسب با شکل چشم شما را داشته باشد. 

اگرچه بیشتر برندها دارای منحنی پایه نرمال هستند که به خوبی با قرنیه چشم تطبیق پیدا می کنند، ممکن است شما به یک نوع لنز با یک منحنی پایه عمیق تر یا تخت تر نیاز داشته باشید که تنها مارک های خاصی از لنزهای چشمی آن را دارند.

قطر

قطر یک لنز نرم برای راحتی و مرکزیت لنز اهمیت دارد. بر اساس شکل و فرم چشم شما ، ممکن است به یک لنز با قطر بزرگ نیاز داشته باشید تا لنز به طور مناسب بر روی قرنیه شما متمرکز شود. اگر چشمانی کوچکتر از حد متوسط دارید ، معمولا به لنزی با قطر کوچکتر نیاز پیدا می کنید.

همچنین، بر اساس پلک و اندازه باز چشم شما ، ممکن است به قر کوچکتر لنز نیاز داشته باشید تا بتوانید به راحتی لنز را درون چشم گذاشته و یا آن را در بیاورید.

قدرت

بعضی از مارک های لنزها دارای محدوده قدرت گسترده ای برای مقادیر زیاد نزدیک بینی و دوربینی هستند . اگر نیاز به یک اصلاح کننده قوی دارید ، این یکی از عوامل و پارامترهای بهترین مارک لنز چشمی هست

عوامل موثر در تعیین بهترین مارک لنز چشمی

طراحی آستیگماتیسم

اگر آستیگماتیسم هستید و به یک لنز توریک toric نیاز دارید ، نام های تجاری مختلفی با طرح های مختلف برای کسب اطمینان از قدرت هماهنگی toric و برای کاهش چرخش لنز در موقع پلک زدن و تغییرات حالت سر وجود دارد.

بسته به شکل چشم شما و سایر عوامل مانند تنگی پلکها، ممکن است با یک مارک لنز ، بسیار خوب ببینید اما با سایر لنزها اینگونه نباشد، حتی اگر منحنی پایه و قطر هردو یکسان باشد.

درمان های سطحی

برخی از لنزهای چشمی نرم دارای درمان های طراحی شده جهت بیشتر مرطوب ماندن لنز و راحتی بیشتر در زمان استفاده هستند. اگر چشمای خشکی داشته باشید و یا لنزهایتان بعد از چند ساعت استفاده خشک شوند، مارک هایی که از این نوع درمان ها استفاده می کنند ممکن است برای شما مناسب باشند.

تنها راه اطمینان برای اینکه بدانید کدام لنز برای شما بهترین است ، انجام یک معاینه چشم کامل است که تطابق اندازه و شکل لنز را مد نظر قرار دهد.

در اکثر موارد ، اولین مارک لنزی که چشم پزشک شما انتخاب می کند نتایج عالی را در بر خواهد داشت ، اما برخی اوقات، برای مشخص شدن بهترین مارک لنز چشمی متناسب با نیازهای شما ، ممکن است چند لنز آزمایشی نیاز شود.

اگر از قدیم فردی هستید که لنز می گذارد و مصرف می کنید، احتمالا از قبل یک مارک دلخواه داشته و از آن استفاده می کنید . با این حال، اگر در فکر تغییر استفاده از عینک به لنز هستید و می خواهیدکه یک مصرف کننده لنز شوید، احتمالا علاقمند هستید تا درباره ی برندهایی که در بالا از آنها نام برده شد اطلاعات کسب کنید.

کسب اطلاعات مورد نیاز درمورد لنزها به شما و پزشکتان کمک خواهد کرد که تصمیم بگیرید کدام مارک لنز برای شما مناسب تر است. در ادامه مقاله به بهترین و معتبرترین برندهای لنز در دنیا می پردازیم که می تواند به شما کمک کند.

محلول لنز

بهترین مارک لنز چشمی کدام اند ؟

 

 

معرفی بهترین مارک لنز چشمی (لنزهای طبی و رنگی )

1- لنزهای طبی و رنگی BAUSCH+LOMB بهترین مارک لنز چشمی آمریکا

یکی از معتبرترین برندهای لنز آمریکایی در جهان لنز بوش اند لومب است. کمپانی Bausch + Lombl یک شرکت سهامی عام بود تا زمانی که مجوزش را توسط شرکت سرمایه گذاری خصوصی Warburg Pincus در سال 2007 به دست آورد درلیست عمومی NYSE بود. 

در ماه مه 2013 اعلام شد که داروسازی Valeant مستقر در کانادا برند Bausch + Lomb را از Warburg Pincus با مبلغ 8.57 میلیارد دلار پول نقد خریداری نموده است که این معامله توسط سهامداران تصویب شد. 

نمایندگی لنز بوش اند لومب / بهترین مارک لنز طبی / بهترین مارک لنز چشمی

این قرارداد که شامل 4.2 میلیارد دلار برای پرداخت بدهی Bausch + Lomb بود در تاریخ 5 اوت 2013 بسته شد. امروزه در این شرکت در حدود 3600 نفر در 12 کشور مختلف کار می کنند.
شرکت آمریکایی بوش اند لومب برای اولین بار کار خود را در شهر نیوجرسی آغاز نموده است. این شرکت یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه تخصصی لنزهای چشمی در آمریکا است. که همانطور که از نامش نیز پیداست از ترکیب نام دو شخص گرفته شده است.

شرکت بوش اند لومب دارای محصولات متعددی است که می توان از جمله لنزهای زیبایی، لنزهای داخل چشمی و انواع دیگر لنز ها اشاره نمود.

 

لنز پانسمان (بدون نمره و رنگ) فصلی اولترا بوش اندلومب (ULTRA)

قیمت اصلی 450/000 تومان بود.قیمت فعلی 395/000 تومان است.

لنز طبی (نمرات 0.75- تا 12.00-) فصلی اولترا بوش اندلومب (ULTRA)

قیمت اصلی 380/000 تومان بود.قیمت فعلی 346/000 تومان است.

لنز طبی (نمرات 0.75- تا 12.00-) پیورویژن2 بوش اندلومب (PUREVISION2)

قیمت اصلی 338/000 تومان بود.قیمت فعلی 288/000 تومان است.

لنز طبی (نمرات 0.75- تا 9.00-) فصلی بوش اند لومب (SOFT59)

قیمت اصلی 320/000 تومان بود.قیمت فعلی 245/000 تومان است.

لنز طبی (نمرات 1.00- تا 12.00-) بوش اند لومب روزانه (biotrue)

قیمت اصلی 119/000 تومان بود.قیمت فعلی 104/000 تومان است.

2- لنزهای طبی و رنگی مورنینگ فستیوال   morning q festival بهترین مارک لنز چشمی کره ای

در میان برندهای غربی یکی از محصولات ب کیفیت آسیایی لنز مورنینگ MORNING است. لنز مورنینگ به دلیل اینکه تقریبا تمامی نمرات چشم را شامل می شود و در تمامی سال محصولات آن را می توان در بازار کشور خریداری نمود از محبوبیت خوبی در کشورمان برخوردار است.

کارخانه اصلی این لنز Interojo است که بازار خوبی در امریکا و اروپا و در سال های اخیر در ایران داشته است. 

لنز فستیوال مورنینگ / بهترین مارک لنز چشمی

کمپانی مورنینگ کره در این سال ها به دلیل کیفیت رقابتی که داشته است توانسته در زمینه تولید لنزهای چشمی هیدروژل یکی از بهترین مارک لنز چشمی برندهای معتبر جهانی باشد.

لنز Morning Q 55UV که یکی از لنزهای قدیمی و سنتی هیدروژل است از ماده مناسب و درجه یک متافیلکون ساخته می شود. 

یکی از مزیت های لنزهای هیدروژل این است که هیچ گاه خشک نمی شوند و اپتیک بسیار بالایی دارند. به دلیل قیمت مناسب و رقابتی که لنز مرنینگ دارد در ایران جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.

 

لنز (بدون نمره) فستیوال مورنینگ فصلی رنگ طوسی بدون دور (GRAY T1)

قیمت اصلی 460/000 تومان بود.قیمت فعلی 440/000 تومان است.

لنز (بدون نمره) فستیوال مورنینگ فصلی رنگ طوسی دوردار (GRAY T2)

قیمت اصلی 460/000 تومان بود.قیمت فعلی 440/000 تومان است.

لنز (بدون نمره) فستیوال مورنینگ سالیانه رنگ طوسی بدون دور (GRAY T1)

قیمت اصلی 720/000 تومان بود.قیمت فعلی 660/000 تومان است.

لنز (بدون نمره) فستیوال مورنینگ سالیانه رنگ طوسی دوردار (GRAY T2)

قیمت اصلی 720/000 تومان بود.قیمت فعلی 660/000 تومان است.

لنز (بدون نمره) فستیوال مورنینگ سالیانه رنگ طوسی عسلی (GRAY T3)

قیمت اصلی 720/000 تومان بود.قیمت فعلی 660/000 تومان است.

لنز (بدون نمره) فستیوال مورنینگ فصلی رنگ طوسی عسلی (GRAY T3)

قیمت اصلی 460/000 تومان بود.قیمت فعلی 440/000 تومان است.

لنز رنگی (بدون نمره) سالانه فستیوال مورنینگ (MORNING Q)

قیمت اصلی 720/000 تومان بود.قیمت فعلی 660/000 تومان است.

لنز طبی رنگی (نمره دار رنگی) سالانه فستیوال مورنینگ (MORNING Q)

قیمت اصلی 850/000 تومان بود.قیمت فعلی 810/000 تومان است.

لنز رنگی (بدون نمره) فصلی فستیوال مورنینگ (MORNING Q)

قیمت اصلی 460/000 تومان بود.قیمت فعلی 440/000 تومان است.

لنز طبی رنگی (نمره دار رنگی) فصلی فستیوال مورنینگ (MORNING Q)

قیمت اصلی 770/000 تومان بود.قیمت فعلی 730/000 تومان است.

لنز طبی (نمرات 0.75- تا 10.00-) فصلی مورنینگ کیو (MORNING_Q)

قیمت اصلی 380/000 تومان بود.قیمت فعلی 370/000 تومان است.

لنز طبی (نمرات 0.50- تا 20.00-) سالانه مورنینگ کیو (MORNING_Q)

قیمت اصلی 800/000 تومان بود.قیمت فعلی 770/000 تومان است.

لنز آستیگمات (توریک) فصلی مورنینگ (MORNING_Q)

قیمت اصلی 755/000 تومان بود.قیمت فعلی 710/000 تومان است.

لنز توریک ( آستیگمات دار ) سالانه مورنینگ (MORNING_Q)

قیمت اصلی 900/000 تومان بود.قیمت فعلی 880/000 تومان است.

3- لنزهای طبی ایراپتیکس AIR OPTIX بهترین مارک لنز چشمی فصلی

یک مارک معروف لنز دیگر مارک AIR OPTIX است. این بررند نیز طیف وسیعی از انواع لنزها را ارائه می دهد، اگر چه معروفترین آنها مجموعه AIR OPTIX برای آستیگماتیسم 6 و مجموعه AIR OPTIX روز و شب AQUA 6 است. این لنزها همچنین به دلیل راحتی بالا و امکان ورود اکسیژن به درون لنزها بسیار محبوب هستند.

بهترین مارک لنز چشمی

 که این امر به سلامت تر به نظر رسیدن چشم ها منتهی می شود. این لنزها همچنین یکی از بهترین گزینه ها برای اشخاصی است که علاقمند به لنزهای مطمئن در زمان خواب از یک برند دوست داشتنی هستند.

 

لنز طبی (نمرات 0.50- تا 10.00-) فصلی ایراپتیکس هیدروگلاید (HydraGlyde)

قیمت اصلی 650/000 تومان بود.قیمت فعلی 580/000 تومان است.

4- لنز فصلی بایوفینیتی Biofinity بهترین مارک لنز چشمی طبی

لنزهای Biofinity گزینه محبوب دیگری است که میتوانید مدنظر قرار دهید. لنزهای Biofinity در شش مجموعه ارائه می شوند که میتوان بیش از هفت روز در یک دوره استفاده کرد. این مارک لنزهایی شامل لنز توریک ، دوربین چند کانونی ، نزدیک بین چند کانونی، و چندین نوع دیگر می سازد. محبوبترین لنزهای Biofinity مجموعه Biofinity Toric 6 و مجموعه لنزهای چشمی Biofinity EW هستند. 

بهترین مارک لنز چشمی

مارک Biofinity به دلیل دلپذیر بودن بر روی چشم ها و باقی نگه داشتن سفیدی چشم ، به این معنا که چشمان شما بسیار طبیعی به نظر می رسند بسیار محبوب است. لنزهای Biofinity برای چشمان شما سلامت هستند، و این برند دیگری است که دیگر، انتخاب اشتباه دیگری نخواهید داشت.

لنز طبی فصلی بایوفینیتی (Biofinity) به صورت بسته های 3 عددی توزیع میشود البته شما عزیزان بسته به نیاز خود تعداد مورد نظر خودتون رو انتخاب میکنید و قیمت ارائه شده قیمت جفت هست .

لنزهای بایوفینیتی در نمرات 0/75 تا 6موجود دارد که با استپ های 25 صدم بالا و پایین میرود .

لنز بایوفینیتی در مقایسه با سایر لنزها و برندهای مطرح و موجود بازار دارای مزایا و خصوصیات زیر می باشد، که عبارتند از:

  • در ساخت این لنز از مواد نسل سوم سیلیکون هیدروژل استفاده شده است و موجب دسترسی بیماران به فناوری پیشرفته هیدروژل نسل سوم شده است.
  • این لنز کمترین سفتی را دارد، چرا که از فناوری آکوافرم در تولید آن استفاده شده است.
  • دارای زنجیره های طولانی سیلیکون به منظور انتقال اکسیژن به چشم به طور استثنایی می باشد

 

لنز طبی (نمرات 0.75- تا 8.00-) فصلی بایوفینیتی (BIOFINITY)

قیمت اصلی 480/000 تومان بود.قیمت فعلی 420/000 تومان است.

5- لنز طبی و رنگی سالانه و فصلی هِرا  HERA بهترین مارک لنز چشمی  از نظر صرفه اقتصادی

لنز HERA هرا مربوط به کشور کره جنوبی بوده و در کارخانه دریم کان dreamcon تولید می شود. تمامی لنزهای HERA دارای مجوز بهداشت هستند و در ایران نیز از بازار نسبتا مناسبی برخورد دار است. همانند دیگر لنز کره ای مشابه در بازار این نمونه از لنز نیز قیمت بسیار مناسبی داشته و همین قیمت مناسب در برابر دیگر رقبای آمریکایی خود توانسته به فروش قابل توجهی دست یابد.

بهترین مارک لنز طبی / لنز رنگی هرا / کاتالوگ لنز هرا / بهترین مارک لنز چشمی

لز ویژگی های لنز HERA می توان به شفافیت بخشیدن به چشم و همچنین افزایش زیبایی چشمان اشاره نمود. لنز هرا در تمامی حالات tone 1 , tone 2 و tone 3 وجود دارد.
شعار شرکت لنز HERA رضایت مشتری توامان با بهترین و بالاترین کیفیت است. انصافا لنز هرا این موضوع را محقق نموده است.

 

لنز طبی رنگی هِرا (کُره ای) رنگ وِگاس پِرل (HERA)

قیمت اصلی 615/000 تومان بود.قیمت فعلی 558/000 تومان است.

لنز طبی رنگی هِرا (کُره ای) رنگ دِریم گِری (HERA)

قیمت اصلی 615/000 تومان بود.قیمت فعلی 558/000 تومان است.

لنز رنگی (زیبایی بدون نمره) سالانه هرا کُره ای (HERA)

قیمت اصلی 440/000 تومان بود.قیمت فعلی 399/000 تومان است.

لنز طبی (نمرات 0.75- تا 6.00-) سالانه کُره ای هِرا (HERA)

قیمت اصلی 500/000 تومان بود.قیمت فعلی 439/000 تومان است.

لنز طبی رنگی (نمره دار رنگی) سالانه هِرا کُره ای (HERA)

قیمت اصلی 615/000 تومان بود.قیمت فعلی 558/000 تومان است.

5- لنز رنگی و طبی رنگی سولوتیکا  SOLOTICA بهترین مارک لنز چشمی برزیلی

شرکت سولوتیکا تولید کننده لنزهای چشمی است که یکی از قدیمی ترین شرکت ها در این زمینه کاری شناخته می شود و برای اولین بار این محصول در برزیل در سال 1949 کار خود را آغار نمود. 

با تعهد بزرگ، این شرکت تلاش کرده است تا با استفاده از گزینه های جدید در محصولات با تکنولوژی پیشرفته، راه حل هایی برای مشکلاتی که در مورد لنزها وجود دارد و اصلاح در طراحی لنزهای مختلف و مواد جدید در تکنولوژی لنزهای سالیانه تغییرات تاثیر گذاری را ایجاد کند.

شرکت برزیلی در سولوتیکا دائما در حال به روز رسانی مداوم از طریق مشارکت های بین المللی در توسعه دائمی تفاوت های جدید برای محصولات خود است و به همین منظور در دنیا از محبوبیت خوبی برخوردار است.

یکی از لنزهای محبوب این روزها در ایران این لنز سولیتیکا SOLOTICA است که یک محصول برزیلی است. لنزهای سولیتیکا در ایران در تنوع مناسبی دیده می شود. محصولات این شرکت برزیلی شامل لنزهای چشمی رنگی، لنزهای چشمی نرم – لنزهای دائمی ولنزهای چشمی GP ویژه است.

 

7- لنز رنگی دهب DAHAB بهترین مارک لنز چشمی کویت و اعراب

لنز دهب از نام شهر دهب که در مصر واقع شده است گرفته شده و لنزی مصری است. لنز دهب در انواع رنگ های آبی آسمانی، آلاسکا و مدل های دیگر وجود دارد. لنز دهب در ایران به تازگی توانسته بازار نسبتا خوبی پیدا کند و قیمت مناسب تری نسبت به بقیه لنزهای خارجی و غربی دارد.

گر به دنبال یک لنز رنگی سالانه با کیفیت بالا و استفاده آسان هستید، می توانید از لنز رنگی سالانه دهب که محصول کمپانی دهب کره جنوبی است، استفاده کنید.

ویژگی های منحصر به فرد لنزهای سالانه دهب موجب شده است این برند طرفداران زیادی را در بین مصرف کنندگان لنزهای زیبایی به خود جلب کند.

گروه اپتیک لنزمارکت ( بنر دهب)

یکی از ویژگی های بارز لنزهای رنگی دهب که آن ها را از بقیه لنزهای رنگی متمایز کرده است علاوه بر راحتی فوق العاده آن ها این است که از دو روی این لنزها می توان استفاده کرد، یعنی این لنزها را هم به طرف دور دار و هم به طرف بدون دور آن می توان استفاده کرد.

 

لنز رنگی (بدون نمره) روزانه دهب سری پِلاتینیوم ( DAHAB PLATINUOM )

قیمت اصلی 400/000 تومان بود.قیمت فعلی 349/000 تومان است.

لنز سالانه دهب رنگ خاکی سِری پِلاتینیوم ( DAHAB PLATINUOM )

قیمت اصلی 1/360/000 تومان بود.قیمت فعلی 1/300/000 تومان است.

لنز سالانه دهب رنگ اولیو سِری پِلاتینیوم ( DAHAB PLATINUOM )

قیمت اصلی 1/360/000 تومان بود.قیمت فعلی 1/300/000 تومان است.

لنز رنگی (بدون نمره) سالیانه دَهَب سِری نَچرال (DAHAB NATURAL)

قیمت اصلی 1/360/000 تومان بود.قیمت فعلی 1/300/000 تومان است.

لنز روزانه دهب رنگ پِرل سِری پِلاتینیوم (DAHAB)

قیمت اصلی 381/000 تومان بود.قیمت فعلی 349/000 تومان است.

لنز روزانه دهب رنگ مِنتها سِری پِلاتینیوم (DAHAB)

قیمت اصلی 381/000 تومان بود.قیمت فعلی 349/000 تومان است.

لنز روزانه دهب رنگ خاکی سِری پِلاتینیوم (DAHAB)

قیمت اصلی 381/000 تومان بود.قیمت فعلی 349/000 تومان است.

لنز روزانه دهب رنگ اولیو سِری پِلاتینیوم (DAHAB)

قیمت اصلی 381/000 تومان بود.قیمت فعلی 349/000 تومان است.

لنز روزانه دهب رنگ راین سِری پِلاتینیوم (DAHAB)

قیمت اصلی 381/000 تومان بود.قیمت فعلی 349/000 تومان است.

لنز روزانه دهب رنگ آلاسکا سِری پِلاتینیوم (DAHAB)

قیمت اصلی 381/000 تومان بود.قیمت فعلی 349/000 تومان است.

لنز روزانه دهب رنگ هاوایی سِری پِلاتینیوم (DAHAB)

قیمت اصلی 381/000 تومان بود.قیمت فعلی 349/000 تومان است.

لنز روزانه دهب رنگ آرگان سِری پِلاتینیوم (DAHAB)

قیمت اصلی 381/000 تومان بود.قیمت فعلی 349/000 تومان است.

لنز روزانه دهب رنگ کَت آی سِری گُلد (DAHAB)

قیمت اصلی 381/000 تومان بود.قیمت فعلی 349/000 تومان است.

لنز روزانه دهب رنگ دیاموند سِری گُلد (DAHAB)

قیمت اصلی 381/000 تومان بود.قیمت فعلی 349/000 تومان است.

لنز روزانه دهب رنگ صابرین گِری گرین (DAHAB)

قیمت اصلی 381/000 تومان بود.قیمت فعلی 349/000 تومان است.

لنز روزانه دهب رنگ اِسکای سِری گُلد (DAHAB)

قیمت اصلی 381/000 تومان بود.قیمت فعلی 349/000 تومان است.

ما معتقدیم که پیشنهادات و انتقادات شما می تواند ما را در تولید محتوای دقیق و درجه یک یاری رساند پس اگر در مورد انواع لنز ها و بهترین مارک لنز چشمی اطلاعات خاصی دارید که می توانید در اختیار ما و دیگر دوستان قرار دهید .

جهت کسب اطلاعات عمومی بیشتر درمورد لنزهای داخل چشمی , خواندن مقالات زیر نیز خالی از لطف نیست :

لنز چشم فرشلوک چه خصوصیتی دارد ؟؟ آیا لنزهای فرشلوک مناسب است ؟

لنز یخی دور مشکی چیست | قیمت و انواع لنزهای یخی دور مشکی

عمل لنز داخل چشم چیست |ویژگی های عمل لنز داخل چشم

بهترین مارک لنز رنگی | خصوصیات و ویژگی های لنزهای رنگی

لنز چشم عسلی چیست | قیمت و انواع لنز چشم عسلی

بهترین رنگ لنز چشم و دلایل انتخاب آن !

2 دیدگاه در “بهترین برندهای لنز چشمی را چگونه بشناسیم | بهترین مارک لنز چشمی چیه ؟

  1. احمد گفت:

    سلام این درسته که اگر مدتی لنز رنگی بزاریم نمیتونیم به لنگ طبی عادت کنیم ؟

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر
      از تاخیر احتمالی بابت جوابگویی عذرخواهی میکنم .
      نه ارتباطی نداره . شما اگر یه مدت لنز طبی بزارید بعد نزارید بعد دوباره استفاده کنید شاید 2 روز اذیت شید تا چشمتون عادت کنه . ولی بین رنگی و طبی مشکلی نیست .
      —————————————————————————————————————————————————
      برای اطمینان بیشتر نسخه ی دکتر را برای همکارانم ارسال کنید تا مشاوره ی بهتری به شما بدهند .
      شماره واتس آپ : 09399333093
      شماره تماس : 65011529

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *