گروه اپتیک لنزمارکت ( بنر ورزش)

در خرید لنز طبی مورنینگ چرا باید به ویژگی لنز توجه کنیم؟

 بهترین ویژگی لنز طبی مورنینگ چیست و به چه درد مصرف کننده می خورد؟

ویژگی لنز طبی مورنینگ آیا تاثیری بر قیمت گذاری آن هم دارد ؟

در این مقاله می خواهیم اطلاعاتی درباره ی لنز مورنینگ را در اختیار شما قرار دهیم. همچنین در مورد لنز طبی مورنینگ اطلاعات کاملی را در اختیار شما دوستان و همراهان همیشگی لنز مارکت قرار میدهیم. با ما همراه شوید.

 

لنز های مورنینگ در 4 نوع وجود دارند :

 

  1. لنز رنگی
  2. لنز طبی
  3. لنز طبی رنگی
  4. لنز استیگمات

هر کدام از این نوع لنز ها دارای بازه ی زمانی روزانه ، فصلی و سالیانه هستند . لنز های روزانه لنز هایی هستند که در طول روز از ان ها استفاده می شوند و شب قبل از خواب ان ها را باید از چشم در بیاورید . لنز های فصلی یا ماهانه بسته به نوعی که شرکت سازنده ان ها را ساخته از 2 ماه تا 6 ماه قابل استفاده هستند .

لنز های سالیانه نیز همانطور که از اسمشان پیداست برای استفاده تا 1 سال کاربرد دارند . حتما نام لنزهای مورنینگ برای کسانی که از لنز استفاده می کنند اشنا است . این برند لنز ساخته ی کمپانی interojo است . لنز های مورنینگ دارای پروانه بهداشت هستند و به صورت کاملا مجاز وارد کشور می شوند .

دراین بخش به معرفی محصولات نمایندگی لنز مورنینگ میپردازیم :

 لنز طبی بدون رنگ فصلی و سالانه  

 لنز طبی بدون رنگ آستیگمات دار (توریک) فصلی و سالانه  

ویژگی های لنز طبی مورنینگ

این لنز طبی برای مدت زمان سالیانه وجود دارد و لنز طبی مورنینگ q از معدود لنز هایی است که اشعه ی یو وی را از خود عبور نمی دهد و اشعه را فیلتر می کند .

 لنز های مورنینگ یکی از برند هایی هستند که مجموعه ی نمرات را به شکل کامل دارند و 38 درصد ابرسانی دارند و همینطور دارای قطری 14 میلی متری که برای لنز استاندارد است ، هستند.

در لنز طبی فصلی مورنینگ از فناوری های پیشرفته ای برای بهتر شدن بینایی استفاده کرده اند و از طراحی خوبی برای لبه ی دور لنز و سطح پشتی لنز استفاده شده که باعث دید بهتر می شود.

 این لنز ها بسیار راحت و سبک هستند و هنگامی که ان ها را در چشم خود می گذارید احساس اینکه جسمی خارجی در چشمتان است را نخواهید داشت . که لنزهای نامعتبر این مشکل را دارند .

 

لنز طبی مورنینگ 2

 

محبوبیت لنز طبی مورنینگ

یکی از دلایلی که لنز های مورنینگ محبوبیت بین کسانی که از لنز استفاده میکنند پیدا کرده اند این است به راحتی اکسیژن را از خود عبور می دهند و اکسیژن به قرنیه ی چشم می رسد و دلیل دیگر این است که لایه ی اشکی و اکسیژن با هم تبادل دارند که این باعث راحت بودن با لنز تا مدت طولانی می شود.

 

از خصوصیاتی که می توان برای این لنز نام برد ابرسانی بالای این لنز است 55 درصد ابرسانی دارند و محیطی ابدوست دارد که باعث می شود در طول روز و مدت زمانی که از ان استفاده می کنید رطوبت خود را حفظ کند و از خشک شدن چشم های شما جلوگیری می کند .


خصوصیت دیگر این است که لنز های مورنینگ در سطح خود ماده ی هیدروژل دارند و این ماده از رسوب بر روی سطح چشم جلوگیری می کند که باعث می شود چشم های شما دچار خارش ، قرمزی یا سوزش نشوند .

لنز های مورنینگ کیو به علت طراحی کروی شکلی که دارند به راحتی بر روی کره ی چشم قرار می گیرند . همانطور که گفته شد این لنز ها دارای همه ی نمره های اپتیکی که بسیار متنوع اند هستند و قیمت هر یک از لنز ها با توجه به کارایی که دارد متفاوت است . 

از این لنز ها نباید موقع شنا و یا ورزش هایی که باعث اسیب به چشم در هنگام وجود لنز می شوند استفاده کرد .

 

مشخصات لنز طبی مورنینگ

لنز فصلی مورنینگ کیو دارای متریال و کیفیتی بسیار عالی است .
دارای طراحی بسیار نرم ، نازک و سبک است .
دارای طراحی اسفریک است .
اشعه ی مضر ماوراء بنفش را جذب نمی کند .
ابرسانی بالایی دارد و رطوبت را حفظ می کند .
قیمت این لنز حدود 80 هزار تومان است .
لنز های طبی سالیانه ی مورنینگ
این لنز ها با توجه به ضعیفی چشم راست و ضعیفی چشم چپ انتخاب می شوند .
جایگزین خوبی برای عینک هستند .
دارای رنگ های متنوع هستند و امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده اند .

انتخاب رنگ این لنز ها به سلیقه ی خودتان بستگی دارد ولی حتما باید نکات بهداشتی را برای الوده نشدن چشم رعایت کنید .
هر لنزی دارای مدت زمانی برای استفاده است و نباید بیشتر از ان زمان از لنز استفاده کرد چون خطرات غیر قابل جبرانی به بار می اورد .

 

ویژگی لنز طبی مورنینگ

مدت زمان استفاده از لنز های فصلی حداکثر تا سه ماه و مدت زمان استفاده از لنز های سالیانه حداکثر تا 1 سال است و استفاده از این لنز ها بعد از اتمام مدت زمانشان اصلا کار درستی نیست . 

لنز ها هم مانند دیگر محصولات تاریخ انقضا دارند با این تفاوت که خطری که چشم را تهدید می کند بسیار شدیدتر است زیرا چشم یکی از عضو های بسیار حساس بدن است .

یکی دیگر از مدل های لنز های مورنینگ ، لنز رنگی فستیوال مورنینگ است . این لنز ساخت کشور کره ی جنوبی است و دارای ابرسانی بسیار بالا و حفظ رطوبت است . دارای رنگ های متنوعی از روشن تا تیره است که باید با توجه به رنگ پوست و سلیقه ای که دارید رنگ را انتخاب کنید. 

رنگ های این لنز ها بسیار طبیعی هستند که همین طبیعی بودن باعث زیبایی شگفت انگیزی در چهره ی شما می شود .
قیمت این محصول با توجه به مدلی که انتخاب می کنید متغیر است .

 

قیمت لنز مورنینگ

برای خرید لنزهای مورنینگ یا هر لنز دیگری حتما باید به مکان های معتبر بروید و زیر نظر پزشک لنز را انتخاب کنید تا از بهداشت و جلوگیری از عفونت چشم مطمئن باشید . 

در کشور های دیگر باید برای خرید لنز حتما نسخه ای از پزشک داشته باشید حتی اگر لنز هایی بخواهید که فقط صرفا برای تغییر رنگ چشم باشد و برای درمان بینایی نباشد ، چون لنز ها جز وسایل پزشکی به حساب می ایند اما در ایران متاسفانه به دلیل واردات غیر مجاز لنز بعضی از دلال ها این لنز ها را لب خیابان به فروش می رسانند که این کار اصلا درست نیست 

و ممکن است سلامتی کسانی که از این لنز ها میخرند به خطر بیفتد . در هر صورت لنز های خود را از مکان ها و کلینیک های معتبر بخرید .

 

انتخاب لنز طبی مورنینگ

انتخاب لنز شاخص های متفاوتی دارد که به طور مثال می توان میزان اشک چشم ، تعداد پلک هایی که بیمار میزند و یا نمره ی عینکی که استفاده می کند را نام برد . نکته ی دیگری که باید در انتخاب لنز به ان دقت کنید معتبر و معروف بودن برند سازنده ی لنز است .

 لنز های مورنینگ که ساخت شرکت اینتروجو کشور کره ی جنوبی هستند در حال حاظر یک برند کاملا معتبر هم برای استفاده ی معمولی و هم برای استفاده ی نقص بینایی هستند که می توان این لنز های مورنینگ را از کلینیک های معتبر تهیه کرد .

 

لنز طبی مورنینگ 1

لنز های رنگی مورنینگ یا دیگر لنز ها به صورت شماره دار و غیر شماره دار در بازار عرضه می شوند . لنز های رنگی ای که شماره دارند برای رفع نقص بینایی به کار می روند ولی لنز های بی شماره فقط برای زیبایی کاربرد دارند و رنگ چشمانتان را تغییر می دهد. 

بعضی دیگر از لنز ها هم هستند که با اندازه های متفاوت بزرگ و کوچک وجود دارند که باعث میشوند مردمک چشم بزرگتر یا کوچکتر نشان داده شود اما معمولا لنز ها مردمک چشم را بزرگتر می کنند . البته این تغییر رنگ چشم به رنگ پوست یا مو یا حتی به مکانی که می خواهید بروید بستگی دارد اما در اخر این سلیقه ی شما است که چه رنگی را انتخاب می کنید .

 

نکاتی برای نگهداری لنز طبی مورنینگ

نکاتی برای استفاده و نگهداری درست از لنز های مورنینگ وجود دارد که به بررسی این نکات می پردازیم . 

لنز ها را حتما باید با محلول ها و سرم های مخصوصی که برای شستشوی لنز در بازار وجود دارد شستشو داد .استفاده از شامپو و صابون یا مواد شوینده ی دیگریا حتی اب داغ برای شستن لنز اکیدا ممنوع است.

از لنز هایی که مردمک چشم را برامده نشان می دهد استفاده نکنید . بعد از شستشو لنز ها را در ظرف مخصوص لنز که مایع لنز در ان وجود دارد بگذارید و درب ظرف را محکم ببندید تا از ورود میکروب ها به ظرف لنز جلوگیری کنید . تقریبا تا دو یا سه ماه بعد ظرف لنز را عوض کنید .

باید طبق توصیه هایی که شرکت سازنده ی لنز کرده است عمل کنید . به تاریخ انقضای مایع و سرم شستشوی لنز دقت کنید . قبل از قرار دادن لنز در چشم خود دست هایتان را با اب و صابون بشویید و از تمیزی دستتان اطمینان حاصل کنید تا مانع از ورود میکروب به چشمتان شوید .

 

نکات مهم لنز

لنز را روی نوک انگشت سبابه ی خود بگذارید سپس بال را نگاه کنید و لنز را در چشمتان قرار دهید سپس با چند بار پلک زدن لنز به دلیل انحنای قرنیه به درستی روی قرنیه قرار می گیرد . در صورت بروز هر گونه مشکلی مانند قرمزی و اشکی شدن چشم لنز را در بیاورید .


هنگامی که لنز مورنینگ در چشمتان قرار دارد از قطره های چشمی استفاده نکنید .

ممکن است با استفاده از دارو های دیگر مثل قرص های ضد بارداری لنز بر روی چشم شما حساسیت نشان دهد در این صورت باید به چشم پزشک مراجعه کنید . از مایع لنز که در ظرف لنز وجود دارد دو بار استفاده نکنید . از مایع لنز های قدیمی برای لنز چشم ها استفاده نکنید . چشم خیلی زود اسیب میبیند و رعایت نکردن هر نکاتی امکان کوری چشم را در پی دارد . 

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید باشد و به شما در انتخاب لنز های مورنینگ کمک کند.

ما معتقدیم که نظرات ، انتقادات و پیشنهادات شما می تواند به ما کمک نماید تا بتوانیم برای شما دوستان و مخاطبین گرامی هر چه بهتر و با کیفیت تر به تولید محتوایی فاخر و جامع پرداخته و در راستای پیشبرد دانش گام برداریم.

از این رو اگر در مورد موضوعات مندرج در مقاله بالا لنز طبی مورنینگ نقد و یا ابهامی وجود دارد که می تواند به بهتر شدن مقاله کمک نماید در قسمت پیشنهادات قرار دهید.

همچنین اگر در ارتباط با موضوع مقاله لنز طبی مورنینگ دانش جدیدی دارید و می توانید به تکمیل نمودن محتوای تولید شده کمک کنید ما و دیگر مخاطبین محترم را از ان آگاه گردانید.

جهت کسب اطلاعات عمومی بیشتر درمورد لنزهای داخل چشمی , خواندن مقالات زیر نیز خالی از لطف نیست :

لنز چشم فرشلوک چه خصوصیتی دارد ؟؟ آیا لنز فرشلوک مناسب است ؟

لنز یخی دور مشکی چیست | قیمت و انواع لنز یخی دور مشکی

عمل لنز داخل چشم چیست |ویژگی های عمل لنز داخل چشم

بهترین مارک لنز رنگی | خصوصیات و ویژگی های لنزهای رنگی

لنز چشم عسلی چیست | قیمت و انواع لنز چشم عسلی

بهترین رنگ لنز چشم و دلایل انتخاب آن !

 

2 دیدگاه در “هر آنچه در مورد لنز طبی مورنینگ باید بدانید

  1. خسرو گفت:

    سلام از کجا باید بفهمیم قطر این لنز برامون مناسبه یا نه ؟

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر
      از تاخیر احتمالی بابت جوابگویی عذرخواهی میکنم .
      یا با دکتر چشم پزشکتون مشورت کنید یا با امتحان یک بار لنز سایز مناسبتون دستتون میاد .
      —————————————————————————————————————————————————
      برای اطمینان بیشتر نسخه ی دکتر را برای همکارانم ارسال کنید تا مشاوره ی بهتری به شما بدهند .
      شماره واتس آپ : 09399333093
      شماره تماس : 65011529

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *