لنزهای سولوتیکا را می توان از مشهورترین لنزهای چشم در جهان دانست.لنزهای رنگی سولوتیکا محصولی کمپانی Sollotica برزيل هستند، این لنزها از بهترين لنزهای رنگی موجود در دنيا و به خصوص در بازار ايران هستند. در زیر در خصوص مزایای لنز سولوتیکا صحبت  می کنیم.

لنزهای سولوتیکا دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA)  هستند و در چشم‌انداز شرکت این لنزها بیش از هر چیزی توجه و اهمیت به سلامتی مشتریان به چشم می‌خورد.کیفیت لنزهای سولوتیکا بسیار بالا است و در چشم نیز بسیار طبیعی دیده می شوند و این دلیل اصلی محبوبیت آن ها است.

برتری های لنزهای رنگی سولوتیکا

لنزه رنگی سولوتیکا روشی ایمن و بی نظیر را برای بهبود ظاهر فرد ارائه می دهند.سولوتیکا بسیاری از رنگ های هیجان انگیز و یک تکنیک خاص و منحصر به فرد را به وجود آورده تا ظریف ترین، طبیعی ترین و واقعی ترین لنزهای چشمی رنگی موجود را تولید کند.

قطر لنزهای رنگی سولوتیکا زیاد و ۱۴.۲ میلی متر است، همچنین میزان انحناء این لنزها ۸.۷ میلی متر است، به همین دلیل سیاهی چشم ها را به طور کامل پوشانده و اجازه نمی دهد تا رنگ چشم از زیر لنز مشخص باشد که این ویژگی آن از مزایای لنز سولوتیکا محسوب می شود.

لنزهای رنگی سولوتیکا از ماده Polymacon که مورد تاييد سازمان FDA است ساخته شده اند. مدت استفاده لنزهای سولوتیکا، سالانه و فصلی می باشد.لنزهای رنگی سولوتیکا دارای درصد رطوبت بالایی هستند، بنابراین آب چشم ها را جذب نکرده و برعکس از خشکی چشم ها جلوگيری می کنند.

لنزهای رنگی سولوتیکا اکسيژن رسانی بالایی دارند. اکسيژن رسانی فاکتور بسيار مهمی در خريد لنزهای رنگي و طبی محسوب مي شود، به اين علت که موجب مي شود که چشم ها در طول روز که از لنز استفاده مي کنيم راحت بوده و آسيبی نبينند.

از لنزهای رنگی سولوتیکا به دلیل اکسیژن رسانی بالا مي توان در تمام طول روز و بدون هيچگونه عوارضی استفاده کرد.

لنزهای رنگی سولوتیکا برای چشمان تیره بسیار مناسب هستند و افرادی که چشم های تيره دارند می توانند از تمامی رنگ های لنزهای رنگی سولوتیکا برای زيباتر شدن چشمان خود استفاده کنند.

این لنزها به دليل پوشش رنگی بالایی که دارند در چشم ها کاملا طبيعی به نظر مي رسند. همچنین این لنزها از هر فاصله ایی غيرقابل تشخيص هستند و هيچکس متوجه بودن لنز در چشم شما نمی شود.

توصیه

اگر اولین باری است که از لنزهای سولوتیکا استفاده می کنید، توصیه می شود از آن ها را به مدت 6 تا 8 ساعت استفاده کنید تا چشم هایتان به لنزها عادت کند و در صورت بروز هرگونه تحریک و ناراحتی، فوراً لنزها را از چشمان خود خارج کنید.

انواع مختلف لنزهای سولوتیکا:

  • لنز رنگی سولوتیکا مدل هایدروکور (Hidrocor)

لنز سولوتیکا مدل هایدروکور یکی از طبیعی ‌ترین لنزهایی است که در بازار وجود دارد.

این نوع لنزها برای افرادی که دارای چشمان تیره هستند بسیار مناسب است، زیرا عدسی چشم را به طور کامل پوشش داده و رنگ چشم را کاملا تغییر می‌دهد.

مدت استفاده این لنزها سالانه است یعنی تا یک سال می توانید از این لنزها استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که هیچ‌ وقت نباید بیش از دوازده ساعت این لنزها را روی چشمان خود نگه دارید، بنابراین هنگام خواب حتما آن ‌ها را از چشمان خود خارج کرده و به شیوه‌ی صحیح از آن ها نگهداری کنید.

اگر این کار را نکنید ممکن است دچار قرمزی چشم و یا عفونت شوید.

همه رنگ های لنزهای رنگی سولوتیکا مدل هایدروکور زیبا و جذاب هستند اما تعدادی از رنگ های آن طرفداران بیشتری دارند.

رنگ Quartzo محبوب ‌ترین لنز رنگی سولوتیکا مدل هایدروکور است اما اگر کسی تمایل بیشتری به رنگ خاکستری دارد، می‌تواند از رنگ Cristal استفاده کند.

در میان رنگ‌ های قهوه‌ای لنز سولوتیکا مدل هایدروکور نیز رنگ Avela از همه محبوب تر است. همچنین در میان رنگ ‌های آبی لنز رنگی سولوتیکا مدل هایدروکور رنگ Topazio از همه جذاب تر و محبوب تر است.

  • لنز رنگی سولوتیکا مدل نچرال کالرز (Natural Colors)

لنزهای رنگی سولوتیکا مدل نچرال کالرز دارای یک دایره‌ مشکی دور چشم هستند. تفاوت اصلی لنزهای سولوتیکا مدل‌های نچرال کالرز و هایدروکور تنها در خط مشکی دور عدسی چشم است.

لنزهای رنگی سولوتیکا مدل هایدروکور زیباتر و دلنشین ‌تر به نظر می‌رسند اما ممکن است شخصی لنزهای طبیعی تر را ترجیح دهد.

خط دور عدسی لنزهای سولوتیکا مدل نچرال کالرز به صورت نقطه ‌ایی طراحی شده اند و این موضوع باعث می‌شود که این لنزها کاملا طبیعی به نظر برسند.

مدت استفاده لنزهای رنگی سولوتیکا مدل نچرال کالرز نیز مانند لنزهای سولوتیکا مدل هایدروکور سالانه است یعنی تا یک سال می توانید از این لنزها استفاده کنید.

رنگ محبوب مدل نچرال کالرز نیز مانند مدل هایدروکور، رنگ Quartzo است.

  • لنز رنگی سولوتیکا مدل سولفیکس نچرال کالرز

لنزهای رنگی سولوتیکا مدل سولفیکس نچرال کالرز دقیقا همان مدل نچرال کالرز هستند. تنها تفاوت این دو مدل لنز این است که مدل سولفیکس نچرال کالرز لنزهای فصلی هستند، یعنی هر سه ماه یک بار باید تعویض شوند.

طبیعتا این نوع از لنزهای سولوتیکا بسیار ارزان ‌تر از بقیه مدل ها هستند. بسیاری از افراد این مدل از لنزهای سولوتیکا را به بقیه مدل ها ترجیح می‌دهند، زیرا هر سه ماه یک بار می‌توانند رنگ متفاوت ‌تری را انتخاب کنند.

دو نکته در مورد مدل های لنزهای سولوتیکا:

از مزایای لنز سولوتیکا میتوان به این اشاره کرد که بر اساس دو نوع سلیقه طراحی شده اند

  • اگر تمایل دارید که رنگ چشم شما کاملا تغییر کند و لنز بر روی چشمانتان کاملا واضح نشان داده شود باید از لنزهای بدون دور سولوتیکا یعنی مدل هایدروکور استفاده کنید.
  • چنانچه تمایل دارید که لنز بر روی چشمان شما کاملا طبیعی به نظر برسد باید از لنزهای دور مشکی سولوتیکا یعنی مدل نچرال کالرز استفاده کنید.

لنزهای توریک سولوتیکا برای آستیگماتیسم

اگر هم به دنبال زیبایی چشمان خود هستید و هم می خواهید آستیگماتیسم چشمان خود را اصلاح کنید، بهترین راه استفاده از لنزهای توریک (هلالی) سولوتیکا است و میتوان گفت این یکی از مزایای لنز سولوتیکا محسوب می شود.

کمپانی سولوتیکا که از پیشگامان تولید لنزهای چشمی است، اصلاح آستیگماتیسم و زیباتر کردن چشم ها را در یک لنز عالی گنجانده است.

لنزهای توریک سولوتیکا، لنزهای چشمی رنگی برای افرادی هستند که از آستیگماتیسم رنج می برند.

افراد مبتلا به آستیگماتیسم تمایل دارند یک لنز به شکل توپ راگبی را در یک یا هر دو چشم خود داشته باشند به این معنی که لنزهای معمول کروی شکل ممکن است برای آن ها ناراحت کننده باشد.

لنزهای توریک سولوتیکا به طور خاص با توجه به کره و محور چشم افراد مبتلا به آستیگماتیسم طراحی شده اند تا از مناسب بودن و راحتی کامل برخوردار باشند.

لنزهای توریک موثرترین روش برای اصلاح آستیگماتیسم هستند و با استفاده از لنزهای توریک سولوتیکا علاوه بر اصلاح آستیگماتیسم خود می توانید به رنگ چشم رویایی خود نیز دست پیدا کنید.

لنزهای توریک سولوتیکا هم در مدل هایدروکور و هم در مدل نچرال کالرز تولید می شوند. محبوب ترین رنگ های لنزهای توریک سولوتیکاJade ، Mel و Avela هستند.

لنزهای توریک سولوتیکا سالانه هستند و مانند همه لنزهای سالانه، باید از آن ها مراقبت و نگهداری صحیح شود تا در ماندگاری طولانی مشکلی برای آن ها ایجاد نشود.

مزایای لنز سولوتیکا

انواع لنزهای رنگی:

بیشتر لنزهای چشمی رنگی به منظور تغییر ظاهر طبیعی قسمت رنگی چشم به نام عنبیه طراحی شده اند. از آنجا که این ناحیه از چشم از اشکال و خطوط رنگارنگ تشکیل شده است، برخی از لنز های رنگی دارای یک سری نقاط رنگی ریز و خطوط و شکل های رنگی هستند تا به لنزها کمک کنند طبیعی تر به نظر برسند.

مرکز لنز، قسمتی است که روی چشم فرد مشخص است.

  • لنز رنگی با رنگ های شفاف

این لنزها دارای رنگ های نسبتاً کم رنگ هستند و تاثیری در رنگ چشم شما ندارند. معمولاً یک رنگ آبی روشن یا سبز به این لنزها فقط به منظور کمک به بهتر دیده شدن آن ها اضافه می شود.

  • لنز رنگی با رنگ های تقویت کننده

این لنزها دارای یک رنگ سیر اما شفاف هستند و از لنزهای قبلی کمی تیره تر هستند. این لنزها همانطور که از نام آن ها پیداست، یک رنگ تقویت کننده به منظور تقویت رنگ طبیعی چشم فرد هستند.

این لنزهای رنگی معمولاً برای افرادی که دارای چشم های روشن هستند و می خواهند رنگ چشمشان تقویت شود، بسیار مناسب هستند.

  • لنز رنگی با رنگ های مات

این لنزها دارای یک رنگ غیر شفاف هستند که می توانند رنگ چشم فرد را به طور کامل تغییر دهند. اگر چشم تیره دارید، برای تغییر رنگ چشم خود به این نوع لنزهای چشمی رنگی نیاز دارید. لنزهای رنگی با رنگ های مات در رنگ های مختلفی از جمله فندقی، سبز، آبی، بنفش، قهوه ایی و خاکستری وجود دارند.

انتخاب لنز رنگی مناسب:

لنزهای چشمی رنگی به شما این امکان را می دهند تا رنگ چشم خود را تغییر داده و ظاهری ظریف یا جسورانه ایجاد کنید، خواه بخواهید ظاهر روزمره خود را تقویت کرده و یا تغییر شگفت انگیزی داشته باشید، استفاده از لنزهای رنگی بسیار جالب توجه است.

  • لنزها رنگی برای چشم های روشن

اگر دارای چشمان روشن هستید و می خواهید ظاهر خود را به طرز ظریفی تغییر دهید، ممکن است بخواهید یک رنگ تقویتی را انتخاب کنید که لبه های عنبیه چشم شما را مشخص کند و رنگ طبیعی چشم شما را عمیق تر کند.

اگر مثلا دارای چشمان آبی هستید و می خواهید رنگ چشمانتان متفاوت و در عین حال طبیعی به نظر برسد، ممکن است لنزهای چشمی را به رنگ خاکستری یا سبز انتخاب کنید. اگر ظاهری جدید و چشمگیر را می خواهید که همه بلافاصله متوجه آن شوند، ممکن است لنزهای چشمی با رنگ های گرم مانند قهوه ایی روشن را انتخاب کنید.

  • لنزهای رنگی برای چشم های تیره

اگر دارای چشم های تیره هستید، رنگ های مات بهترین گزینه برای شما هستند. برای یک تغییر طبیعی می توانید، لنز رنگی به رنگ قهوه ایی روشن یا فندقی را امتحان کنید.

اما اگر واقعاً می خواهید نگاه ها را به سمت خود جلب کنید، لنزهای رنگی را به رنگ های واضح مانند آبی، سبز یا بنفش انتخاب کنید. اگر پوست شما تیره است، لنزهای با رنگ روشن می توانند ظاهری چشمگیر را برای شما ایجاد کنند.

نکاتی در مورد نگهداری لنزهای رنگی:

اگر از لنزهای رنگی استفاده می کنید و بعد به زیر آفتاب می روید باید اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهید تا از آسیب دیدن لنزهای رنگی خود جلوگیری کنید. توصیه می کنیم قبل از برنزه کردن لنزهای رنگی را از چشم خارج کنید، زیرا ممکن است لنزهای رنگی زیر آفتاب خشک شوند.

سعی کنید هنگام دوش گرفتن، لنزهای رنگی را از چشم خارج کنید زیرا این کار احتمال ابتلا به عفونت را کاهش می دهد، از آن جا که آب حاوی باکتری هایی است، ممکن است لنزهای چشمی را آلوده کند اما احتمال وقوع این اتفاق کم است.

شنا در حالی که لنزهای رنگی در چشم دارید، ممکن است یک ایده عالی به نظر برسد اما می تواند باعث ایجاد تعدادی از مشکلات شود. هنگامی که از لنزهای رنگی هنگام شنا در استخر یا اقیانوس استفاده می کنید، آب می تواند در چشم شما جاری شود.

اگر این اتفاق بیفتد، لنزهای رنگی می توانند خراب شوند و بینایی تان تار شود. بنابراین هنگام شنا کردن، باید حتما لنزهای رنگی را از چشم خود خارج کنید.

مزایای لنز سولوتیکا

خرید لنزهای سولوتیکا از سایت لنز مارکت:

لنزهای سولوتیکا با تنوع رنگ های بسيار زيبا، در ايران و به خصوص در بين خانم ها طرفداران بسياری پيدا کرده است.اگر به دنبال بهبود و تقویت رنگ فعلی چشمان خود هستيد و يا اين که می خواهيد رنگ آن ها را به طور کامل تغيير دهيد،با توجه مزایای لنز سولوتیکا این نوع لنز ها بهترین راه حل براي رسيدن به هدف شما هستند.

سولوتیکا یک برند کاملا معتبر در زمینه تولید انواع لنزهای رنگی است. لنزهای سولوتیکا از مواد درجه یک و عالی ساخته شده اند.

نمایندگی لنزهای سولوتیکا در ایران، در تهران قرار داد و سایت معتبر لنز مارکت است.سایت لنز مارکت انواع رنگ ها و مدل های لنزهای سولوتیکا را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه می کند.

خرید لنزهای سولوتیکا از سایت لنز مارکت که بزرگترین فروشگاه آنلاین فروش لنز و همچنین یکی از نمایندگی های معتبر لنز سولوتیکا است، مزایای بسیاری دارد.

یکی از این مزایا این است که شما می توانید این لنزها را با قیمتی بسیار مناسب تر از جاهای دیگر از سایت لنز مارکت خریداری کنید و همچنین در خرید آن از تخفیفاتی نیز برخوردار شوید.

خرید آنلاین لنزهای سولوتیکا مزایای دیگری نیز دارد از جمله اینکه ارسال محصولات لنز مارکت در داخل شهر تهران هزینه ایی ندارد و رایگان است و همچنین افراد در تهران می توانند هزینه محصولات را نیز در درب منزل پرداخت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *