در این مقاله میخواهیم در رابطه با خرید لنز رنگی سولوتیکا صحبت کنیم.لنزهای رنگی سولوتیکا توسط کمپانی Solotica در کشور برزیل تولید می شوند.لنزهای رنگی سولوتیکا جزء بهترین لنزهای جهان هستند، این لنزها همچنین جزء پر فروش ترین لنزها نیز هستند.لنزهای رنگی سولوتیکا دارای رنگ های کلاسیک و مدرن بوده و رنگ چشم ها را به طور طبیعی و زیبا تغییر می دهند. لنزهای رنگی سولوتیکا همچنین دارای نرمی و انعطاف پذیری بالایی هستند و باعث ناراحتی چشم فرد نمی شوند.

یکی از مهم ترین مزیت خرید لنز رنگی سولوتیکا نسبت به سایر لنزهای رنگی، مشخص بودن آن بر روی چشمان تیره است.لنزهای رنگی سولوتیکا دارای سری هایدروکور، سری نچرال کالرز و سری سولفیکس نچرال کالرز هستند.

معرفی رنگ های مختلف لنز سولوتیکا

  • لنز سولوتیکا به رنگ AZUL (آزول)

لنز سولوتیکا به رنگ AZUL یک لنز چشمی به رنگ آبی روشن است. این رنگ لنز یکی از درخشان ترین رنگ های آبی در مجموعه سولوتیکا است. این رنگ لنز برای چشمان تیره نیز بسیار مناسب است، چون بسیار مات است و چشمان تیره را به خوبی پوشش می دهد. همچنین لنز به رنگ AZUL برای همه نوع رنگ پوستی مناسب است.

  • لنز سولوتیکا رنگ MEL (عسلی)

لنز سولوتیکا رنگ MEL مورد علاقه اکثریت افراد است. این لنز ترکیبی زیبا از رنگ های سبز جنگلی و رنگ های تناژ عسلی را ارائه می دهد تا چشم ها به طور طبیعی عسلی مایل به سبز به نظر برسند. این لنز رنگ آمیزی زیبایی دارد. این رنگ لنز یکی از پرفروش ترین رنگ های لنز است.

  • لنز سولوتیکا به رنگ TOPAZIO (آبی روشن)

لنز سولوتیکا به رنگ TOPAZIO چشم های آبی روشن و زیبایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این رنگ لنز هم برای استفاده روزانه و هم برای استفاده در شب بسیار مناسب است. همچنین این رنگ لنز برای تمام رنگ های پوست بسیار عالی است. لنز به رنگ TOPAZIO برای چشم های تیره  نیز مناسب است و آن ها را به خوبی پوشش می دهد.

  • لنز سولوتیکا رنگ CRISTAL (کریستال)

لنز سولوتیکا رنگ CRISTAL یک لنز بسیار جذاب با سایه خاکستری مینیمال است که باعث جلب توجه اطرافیان می شود. لنز سولوتیکا رنگ CRISTAL یک رنگ بسیار پرطرفدار است. این لنز برای هر رنگ پوستی مناسب است. این رنگ لنز همچنین برای چشم های تیره نیز بسیار مناسب است.

  • لنز سولوتیکا به رنگ ESMERALDA

لنز سولوتیکا به رنگ ESMERALDA، رنگی است با سایه ایی زیبا به رنگ سبز که به آرامی در اطراف مردمک چشم به سمت رنگ زرد روشن می رود. این لنز رنگی به طور انحصاری برای عاشقان دنیای مد و فشن و برای استفاده در مراسم های خاص ساخته شده است. بلاگرهای زیبایی در سرتاسر جهان عاشق این رنگ لنز هستند و از آن برای زیباتر کردن استایل خود استفاده می کنند.

  • لنز سولوتیکا رنگ OCRE(اُکر)

لنز سولوتیکا رنگ  OCRE یک سایه ی فندقی قهوه ایی روشن و زیبا با درخششی گرم ارائه می دهد. این لنز طرفداران بسیاری در سرتاسر دنیا نیز دارد. این رنگ لنز برای همه نوع رنگ پوستی مناسب است و همچنین یک لنز ایده آل برای افرادی است که چشمان تیره دارند و به دنبال برجسته کردن چشمان خود هستند. همچنین این لنز یکی از مات ترین لنزها در بین لنزهای سولوتیکا است.

  • لنز سولوتیکا رنگ VERDE (سبز)

لنز سولوتیکا به رنگ VERDE، یک رنگ سبز عوام پسند است که ظاهر شما را درخشان تر می کند. این رنگ لنز بین طرفداران لنز چشمی رنگی بسیار محبوب و پر طرفدار است. اگر به دنبال چشمان سبز خیره کننده هستید، لنز به رنگ VERDE یکی از بهترین گزینه ها است. این رنگ لنز روی هر نوع رنگ پوستی جذاب است. همچنین این رنگ لنز، چشم های تیره را به خوبی پوشش می دهد و آن ها را به چشمان سبز زیبایی تبدیل می کند.

  • لنز سولوتیکا رنگ AMBAR (کهربایی)

لنز سولوتیکا رنگ AMBAR یک لنز جذاب با رنگ سبز زیتونی ترکیب شده با یک رنگ زرد زیبا است. این رنگ لنز سولوتیکا یکی از پرفروش ترین رنگ ها است و در سراسر جهان مورد علاقه بیوتی بلاگرها و کسانی است که از لنزهای رنگی استفاده می کنند. لنز سولوتیکا به رنگ AMBAR برای همه نوع رنگ پوستی مناسب است. این لنز به دلیل تن خاکی که دارد نیز برای کسانی که چشم تیره هم دارند، بسیار جذاب است.

  • لنز سولوتیکا رنگ ICE (یخی)

لنز سولوتیکا رنگ ICE یکی از شگفت انگیزترین رنگ های لنز مجموعه سولوتیکا است. ICE یک رنگ آبی روشن است که تقریباً در بعضی از نورپردازی ها سفید به نظر می رسد. لنز به رنگ ICE چهره شما را روشن تر می کند و ظاهری طبیعی به شما می بخشد. این رنگ لنز به دلیل مات بودن برای چشمان تیره نیز مناسب است و آن ها را در چند ثانیه به چشمان یخی زیبایی تبدیل می کند.

  • لنز سولوتیکا رنگ GRAFITE (خاکستری تیره)

لنز سولوتیکا رنگ GRAFITE، ترکیبی زیبا از رنگ های آبی و خاکستری است که رنگ چشم های خاکستری زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد. رنگ لنز GRAFITE مورد علاقه ی بسیاری از دوست داران لنزهای چشمی رنگی است و یکی از پرفروش ترین لنزها نیز است. این رنگ لنز برای هر نوع رنگ پوستی مناسب است. این رنگ لنز برای استفاده ی روزمره یا برای موارد خاصی که می خواهید ظاهر خود را تغییر دهید، بسیار عالی است.

  • لنز سولوتیکا رنگ AVELA (فندقی)

لنز سولوتیکا رنگ AVELA یک رنگ فندقی واقعی ترکیب شده با مقدار کمی رنگ زرد است و یک رنگ بسیار زیبا است. این رنگ لنز یکی از پرفروش ترین ها است و همچنین مورد علاقه دوست داران لنز رنگی و دوست داران صنعت مد نیز است. لنز به رنگ AVELA چهره شما را درخشان و برجسته می کند. همچنین این لنز زیبا برای چشم های تیره نیز بسیار مناسب است

  • لنز سولوتیکا رنگ MARINE (آبی دریایی)

برای طراحی و ساخت لنز سولوتیکا رنگ MARINE از سنگ قیمتی آکوامارین (Aquamarine) الهام گرفته شده است. این لنز رنگی ترکیبی زیبا از سایه های آبی و سبز است که کاملا مطابق با رنگ ظریف و بی نظیر سنگ قیمتی آکوامارین است. رنگ لنز MARINE حتی تیره ترین رنگ های چشم را نیز با پوشش خاصی می پوشاند.

  • لنز سولوتیکا رنگ QUARTZO (کوارتز)

لنز سولوتیکا رنگ QUARTZO یک لنز چشمی با رنگ خاکستری و آبی روشن است. این لنز یکی از محبوب ترین لنزهای چشمی رنگی در سراسر جهان است. این لنز برای کسانی که به دنبال روشن تر کردن چهره خود هستند، بسیار مناسب است. این رنگ لنز برای همه نوع رنگ چهره ایی مناسب و بسیار طبیعی است.

چه مدت می توان از لنزهای رنگی استفاده کرد؟

مدت زمانی که می توانید از لنزهای رنگی استفاده کنید، بستگی به نوع لنزهای شما دارد اما به طور کلی توصیه می شود بین 8 تا 12 ساعت در روز از لنزهای رنگی استفاده کنید.

اگر برای اولین بار از لنزهای چشمی و یا رنگی استفاده می کنید، مدتی طول می کشد تا به آن ها عادت کنید. در روز اول استفاده از لنز سعی کنید از آن ها بیش از 5 تا 6 ساعت استفاده نکنید تا چشمانتان بتوانند با لنزها سازگار شده و به آن ها عادت کنند. در این مدت می توانید بررسی کنید که لنزها هیچ گونه ناراحتی و تحریکی برای شما به وجود می آورند یا خیر.

مدت زمان استفاده از لنزهای رنگی مختلف عبارتند از

  • لنزهای رنگی روزانه

لنزهای یکبار مصرف روزانه برای یک بار استفاده طراحی شده اند و باید در پایان روز دور انداخته شوند. از لنزهای رنگی روزانه نباید بیش از 10 تا 12 ساعت در روز استفاده شود. لنزهای رنگی روزانه معمولا دارای درصد رطوبت بالایی هستند و به دلیل داشتن آب زیاد، بعضی از افراد که از خشکی چشم رنج می برند، لنزهای روزانه را بیشتر می پسندند.

  • لنزهای رنگی ماهانه و سالانه

لنزهای رنگی ماهانه و یا سالانه برای استفاده در روز طراحی شده اند، این لنزها باید در شب و هنگام خواب از چشم خارج شده، تمیز و نگهداری شوند. این لنزها بسته به برند و چرخه عمر لنز و همچنین میزان مراقبت از آن ها، برای یک دوره زمانی، قابل استفاده مجدد هستند. لنزهای رنگی ماهانه یا سالانه را می توان حداکثر 9 ساعت در روز استفاده کرد.

  • لنزهای رنگی تمدید شونده

لنزهای رنگی تمدید شونده را می توان برای مدت زمان طولانی تر و حتی در هنگام خواب نیز استفاده کرد. مدت زمانی که می توانید این لنزها را بدون درآوردن از چشم استفاده کنید، متفاوت است اما بهتر است دو بار در هفته آن ها را با محلول های مناسب تمیز کرده و هرگز بیش از 30 روز به طور مداوم از آن ها استفاده نکنید.

استفاده از لنزهای رنگی برای مدت خیلی طولانی می تواند سطح رطوبت چشم شما را کاهش داده و در نتیجه باعث ناراحتی چشم شما شود و حتی گاهی اوقات می تواند منجر به عفونت چشم نیز شود. برای ایمنی خود و جلوگیری از خطرات، بهتر است از برنامه تعویض لنز خود پیروی کنید. تعویض لنز همچنین به فرد نیز بستگی دارد، این که چه مدت با لنز خود احساس راحتی دارد و یا ممکن است به آن حساسیت پیدا کند.

اگر از خشکی چشم رنج می برید، احتمالاً بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه باید لنزهای خود را از چشم خارج کرده و یا از قطره های مرطوب کننده چشم استفاده کنید تا چشمتان احساس راحتی داشته باشد. در صورت احساس ناراحتی در چشم، باید لنزهای خود را سریعاً از چشم خارج کرده و با چشم پزشک خود مشورت کنید.باید از لنزهای رنگی به درستی مراقبت کرد تا مشکلی برای فرد به وجود نیاید. با توچه به نیازتان می توانید برای خرید لنز سولوتیکا به سایت لنزمارکت مراجع کنید.

خرید لنز رنگی سولوتیکا از سایت لنز مارکت

لنزهای رنگی سولوتیکا یکی از باکیفیت ترین و جذاب ترین لنزهای موجود در بازار هستند. این لنزهای رنگی از پرطرفدارترین لنزهای رنگی در سرتاسر دنیا هستند. همچنین لنزهای سولوتیکا را می توان از مشهورترین لنزهای چشم در جهان دانست.

لنزهای رنگی سولوتیکا ظاهری بسیار طبیعی و جذاب به فرد می بخشند. لنزهای رنگی سولوتیکا اکسيژن رسانی بالایی دارند. اکسيژن رسانی فاکتور بسيار مهمی در خريد لنزهای رنگي محسوب مي شود، به اين علت که موجب مي شود که چشم ها در طول روز که از لنز استفاده مي کنيم راحت بوده و آسيبی نبينند.

این محصول دارای تنوع رنگ چشمگیری است. به علاوه، لنزهای رنگی سولوتیکا باید طوری انتخاب و استفاده شوند که در تناسب کامل با رنگ مو و پوست فرد باشند.لنزهای رنگی سولوتیکا را بهتر است از یک مکان معتبر و یا نمایندگی لنزهای سولوتیکا خریداری کرد. لنزهای رنگی سولوتیکا را می توانید از نمایندگی معتبر آن در تهران یعنی سایت لنز مارکت خریداری کنید.

سایت لنز مارکت یکی از بهترین و تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی در زمینه لنزها و محصولات بینایی است. در سایت لنز مارکت، انواع و اقسام برند ها و رنگ های لنزهای چشمی رنگی موجود می باشد. یکی از برترین برند های لنزهای چشمی رنگی در سایت لنز مارکت، برند لنزهای سولوتیکا است اگز قصد خرید لنز سولوتیکا را دارید مبتوانبد به سایت لنز مارکت مراچعه کنید.

خرید لنر سولوتیکا

قیمت لنزهای رنگی سولوتیکا در سایت لنز مارکت

لنزهای رنگی سولوتیکا روشی ایمن و بی نظیر را برای بهبود ظاهر فرد ارائه می دهند. سولوتیکا یک برند کاملا معتبر در زمینه تولید انواع لنزهای رنگی است. لنزهای سولوتیکا از مواد درجه یک و عالی ساخته شده اند.لنزهای رنگی سولوتیکا بسیار راحت هستند و با توجه به اینکه سالانه نیز هستند، دارای قیمت های بسیار مقرون به صرفه می باشند. این لنزها ظاهری بسیار طبیعی و جذاب به فرد ارائه می دهند.

لنزهای رنگی سولوتیکا به خاطر کیفیت بالا و قیمت مناسبشان در ایران جزء پرفروشترین لنزهای رنگی به شمار می آیند.برای دیدن قیمت لنزهای رنگی سولوتیکا می توانید به سایت لنز مارکت مراجعه کنید.قیمت لنزهای رنگی سولوتیکا در سایت لنز مارکت منصفانه ترین قیمت و کیفیت آن ها نیز بالاترین کیفیت است.

خرید لنزهای رنگی سولوتیکا و لنزهای رنگی دیگر از سایت لنز مارکت دارای مزایای زیادی است. یکی از این مزایا تنوع در رنگ ها است، تمام رنگ های لنزهای جذاب رنگی سولوتیکا را می توان از سایت لنز مارکت خریداری کنید.

یکی دیگر از مزایای خرید لنز رنگی سولوتیکا به صورت آنلاین از سایت لنز مارکت این است که ارسال محصولات لنز مارکت در داخل شهر تهران هزینه ایی ندارد و کاملا رایگان است و همچنین افراد در تهران می توانند هزینه محصولات را نیز درب منزل پرداخت کنند.

منابع:

https://www.lens.me/colour-contact-lenses/solotica-contact-lens

https://www.lens.me/colour-contact-lenses/solotica-contact-lens/solotica-hidrocor

https://eforia.ir/p/%D9%84%D9%86%D8%B2-%D8%B1%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D9%81%D8%B5%D9%84%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%84%D9%88%D8%AA%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D9%87%DB%8C%D8%AF%D8%B1%D9%88%DA%A9%D9%88%D8%B1

https://www.lens.me/blog/how-long-can-you-wear-clear-or-colored-contact-lenses-for

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *