می خواهیم بدانیم لنز سولوتیکا چیست و در این مقاله هدف ما بررسی لنز های برند سولوتیکا است. در حال حاضر لنزهای سولوتیکا یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین لنزهای چشمی در سرتاسر جهان هستند.لنز های سولوتیکا بسیار مورد پسند افراد قرار گرفته و از نظر پوشش رنگی دارای رتبه اول بوده و جلوه خاصی به چشمان شما می بخشند.این لنزها به دلیل نرمی و راحتی زیادی که دارند، به هیچ وجه باعث خستگی چشمان فرد نمی شوند.

امروزه لنزهای رنگی سولوتیکا به عنوان یکی از لنزهای زیبا و طبیعی در سراسر جهان شناخته شده اند و توسط افراد مشهور و بلاگرهای زیبایی مانند کایلی جنر (مدل، کارآفرین، هنرپیشه و بلاگر آمریکایی)، پاریس هیلتون (هنرپیشه، خواننده و مدل آمریکایی)، هیفا وهبی (خواننده، مدل و بازیگر اهل لبنان)، هدی بیوتی (میکاپ آرتیست، کارآفرین، بلاگر) و بسیاری افراد دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

لنز سولوتیکا چیست؟

کمپانی لنز سولوتیکا تولیدات لنز خود را از سال ۱۹۴۹ در برزیل آغاز کرد. کمپانی سولوتیکا با توسعه‌ کسب‌ و کار خود توانست به محبوب ‌ترین برند بین‌المللی در جهان تبدیل شود.کمپانی سولوتیکا بزرگترین نام در صنعت لنزهای رنگی در جهان است.این کمپانی اگر چه یک برند تولیدکننده لنز است، با این حال هر کاری برای بهبود بینایی در سرتاسر جهان نیز انجام می‌دهد، حتی حمایت از محصولات آرایشی و بهداشتی سالم.

کمپانی لنز رنگی سولوتیکا علاوه بر تجربه و شناخت مصرف کنندگان، با بیش از شصت و هشت سال سابقه در تولید لنز رنگی و لنز طبی رنگی توانسته است، چندین گواهینامه که کیفیت و سلامتی محصولاتش را تایید می کند، دریافت کند.کمپانی سولوتیکا در سال 2003 توانسته گواهینامه سیستم کیفیت و گواهینامه GMT و CE را برای تمامی فرآیندهای تولید لنز چشمی دریافت کند.سولوتیکا بسیاری از رنگ های هیجان انگیز و یک تکنیک خاص و منحصر به فرد را به وجود آورده تا ظریف ترین، طبیعی ترین و واقعی ترین لنزهای چشمی رنگی موجود را تولید کند.

سری های مختلف لنزهای رنگی سولوتیکا:

  • لنزهای رنگی سولوتیکا سری نچرال کالرز (Natural Colors)

لنزهای سولوتیکا سری نچرال کالرز دور دار و دارای یک دایره مشکی دور چشم هستند. خط دور عدسی لنزهای سولوتیکا سری نچرال کالرز به صورت نقطه ‌ایی طراحی شده اند و این موضوع باعث می‌شود که این لنزها کاملا طبیعی به نظر برسند. این لنزها سالانه هستند و برای مدت 12 ماه قابل استفاده هستند.

لنزهای رنگی سولوتیکا سری نچرال کالرزدر بسته های صورتی رنگ که حاوی 2 عدد شیشه لنز و یک عدد جا لنزی می باشد، توزیع می شوند. رنگ های لنزهای رنگی سولوتیکا سری نچرال کالرز 8 رنگ هستند و عبارتند از : OCRE(اکر)، AZUL (آزول)، VERDE (سبز)، MEL (عسلی)، ESMERALDA (زیتونی عسلی)، QUARTZO (کوارتز)، GRATITE (خاکستری تیره) و MARINE (آبی دریایی).

  • لنزهای رنگی سولوتیکا سری هایدروکور (Hidrocor)

لنزهای سولوتیکا سری هایدروکور بدون دور هستند. رنگ بندی این سری از لنزها مانند رنگ بندی سری نچرال کالرز است. لنز سولوتیکا سری هایدروکور یکی از طبیعی ‌ترین لنزهایی است که در بازار وجود دارد. این نوع لنزها برای افرادی که دارای چشمان تیره هستند، بسیار مناسب است، زیرا عدسی چشم را به طور کامل پوشش داده و رنگ چشم را کاملا تغییر می‌دهد. مدت استفاده این سری از لنزها نیز سالانه است.

لنزهای رنگی سولوتیکا سری هایدروکور در بسته های آبی رنگ که حاوی 2 عدد شیشه لنز و یک عدد جا لنزی می باشد، توزیع می شوند. رنگ های لنزهای رنگی سولوتیکا سری هایدروکور 12 رنگ هستند و عبارتند از: OCRE (اکر)، AZUL (آزول)، VERDE (سبز)، MEL (عسلی)، CRISTAL (کریستال)، QUARTZO (کوارتز)، GRATITE (خاکستری تیره)، MARIN (آبی دریایی)، AVELA (فندقی)، AMBER (کهربایی) و ICE (یخی).

  • لنزهای رنگی سولوتیکا سری سولفیکس نچرال کالرز

لنزهای سولوتیکا سری سولفیکس نچرال کالرز درست مانند سری نچرال کالرز است، تنها تفاوت آن در مدت استفاده آن ها است. لنزهای سولوتیکا سری سولفیکس نچرال کالرز دارای مدت استفاده سه ماهه هستند.

  • لنزهای رنگی سولوتیکا سری هایدروکور ریو (Hidrocor Rio)

لنزهای رنگی سولوتیکا سری هایدروکور ریو، سری جدید لنزهای سولوتیکای هایدروکور هستند که به تازگی وارد بازار شده و دارای چهار رنگ بسیار زیبا هستند که از نام جزایر برزیل گرفته شده، نام این رنگ ها عبارتنداز: آیپانما (طوسی سبز)، بوژیوس (سبز تیره)، پاراتی (طوسی آبی) و کپاکابانا (سبز روشن).

لنزهای سولوتیکا چه ویژگی هایی دارند:

  • لنزهای سولوتیکا از ماده ایی به نام Polymacon ساخته شده اند که این ماده مورد تایید FDA نیز است.
  • لنزهای سولوتیکا به دلیل پوشش رنگی بالایی که دارند، در چشم های فرد کاملا طبیعی به نظر می رسند.
  • لنزهای سولوتیکا دارای اکسیژن رسانی بالایی هستند.
  • لنزهای سولوتیکا دارای میزان آبی بالایی بوده به همین دلیل آب چشم ها را جذب نکرده و از خشکی چشم ها جلوگیری می کنند.
  • لنزهای رنگی سولوتیکا مناسب ترین لنز رنگی برای چشم های تیره هستند.
  • لنزهای رنگی سولوتیکا مدل نچرال کالرز بر روی چشم ها بسیار طبیعی هستند و کسی متوجه بودن لنز در چشم فرد نمی شود.
  • لنزهای رنگی سولوتیکا هیچگونه عوارضی برای چشم ندارند.
  • لنزهای سولوتیکا برای چشم های حساس بسیار مناسب هستند.
  • آبرسانی لنزهای سولوتیکا 38 درصد بوده و در بین لنزهای رنگی سالانه یکی از باکیفیت ترین ها می باشند.
  • انحناء کروی لنزهای سولوتیکا 8.7 میلی متر است.
  • قطر لنزهای سولوتیکا 14.2 میلی متر است.
  • ضخامت مرکزی لنزهای سولوتیکا 0.09 میلی متر است.

 

لنز سولوتیکا چیست

ده نکته که باید در مورد لنزهای سولوتیکا بدانید:

  1. حتما قبل از استفاده از لنزهای چشمی سولوتیکا، آن ها را در محلول خیس کنید، زیرا از آن جا که این لنزها، لنزهای سالانه هستند و بنابراین میزان کمتری آب دارند می توانند باعث خشکی اضافه چشم شوند.
  2. فراموش نکنید که قبل از استفاده از لنزهای سولوتیکا، حتما دستان خود را بشویید و لنزها را داخل محلول، ضدعفونی و تمیز کنید، اگر این کارها را انجام ندهید، ممکن است چشم ها و لنزتان دچار مشکل شوند.
  3. لنزهای سولوتیکا را حتما از یک جای معتبر خریداری کنید. سایت معتبر لنز مارکت یکی از جاهایی است که می توانید برای خرید لنزهای سولوتیکا به آن مراجعه کرده و به قیمت و کیفیت آن ها اعتماد کامل داشته باشید.
  4. لنزهای سولوتیکا (غیر از لنز سولوتیکا سری سولفیکس نچرال کالرز) سالانه هستند، اما گاهی اوقات این لنزها را نمی توان یک سال کامل استفاده کرد، اگر از لنزهای سالانه خوب مراقبت نشود، ممکن است عمر آن ها از شش ماه تا یک سال باشد.
  5. اگر به دلیل سهل انگاری، لنزهایتان به وسیله ناخن یا هر چیز دیگری خراش برداشت، باید فورا استفاده از آن ها را متوقف کرده و آن ها را دور بیندازید.
  6. وقتی از لنزهای رنگی سولوتیکا استفاده می کنید، حداالامکان از وسایل آرایشی اکلیلی استفاده نکنید، چرا که ممکن است این اکلیل ها به لنز بچسبند و باعث آلودگی لنز و همچنین سوزش چشم شوند.
  7. از لنزهای سالانه سولوتیکا نمی توان به صورت 24 ساعته در روز استفاده کرد چرا که استفاده طولانی مدت از این لنزها می تواند به دلیل مسائل بهداشتی باعث ایجاد عفونت چشم شود.
  8. مهم نیست که هر روز از لنزهای سولوتیکا خود استفاده می کنید یا نه، در هر صورت لنزهای شما باید همیشه تمیز باشند.
  9. به هیچ وجه از محلول های کهنه برای تمیز کردن لنزهای سولوتیکا خود استفاده نکنید و سعی کنید همیشه محلول تازه در اختیار داشته باشید.
  10. چشم یکی از اعضای حیاتی هر فردی است و نمی توان آن را در معرض خطر قرار داد، بنابراین اگر در هنگام استفاده از لنز چشمی دچار قرمزی، تورم، خارش یا هر مشکل دیگری شدید، فوراً با چشم پزشک خود مشورت کنید.

چه مدت می توان از لنزهای چشمی استفاده کرد:

میلیون ها نفر در سراسر جهان از لنزهای چشمی به خاطر راحتی و آزادی که در اختیار آن ها قرار می دهد، استفاده می کنند. اگر از لنزهای چشمی به درستی استفاده شود، آن ها ایمن هستند و در مواردی نیز باعث تقویت بینایی فرد می شوند اما اگر از آن ها به صورت نادرست استفاده شود، می توانند خطرناک باشند.

استفاده از لنزهای چشمی به مدت طولانی، یکی از پرخطرترین رفتارهایی است که بعضی از افراد انجام می دهند.بیشتر افراد می توانند به مدت 14 تا 16 ساعت در روز با خیال راحت از لنزهای چشمی استفاده کنند.بعضی از افراد به ویژه افرادی که از خشکی مزمن چشم رنج می برند، بهتر است در طول روز فقط چند ساعت از لنزهای چشمی استفاده کنند و یا می توانند از لنزهایی استفاده کنند که دارای درصد آب زیادی باشند.

همیشه بهتر است قبل از رفتن به رختخواب، هرچه سریعتر لنزهای چشمی را از چشمان خود خارج کنید تا چشمانتان بتواند بدون لنزها نفس بکشند. اگر با لنزهای خود راحت نیستید، بهتر است آن ها را زودتر از شب از چشم خود بیرون بیاورید.خوابیدن با لنزهای چشمی، خطر عفونت های جدی چشم را افزایش می دهد. اما تعدادی از لنزها نیز هستند که برای انتقال اکسیژن بیشتر به چشم طراحی شده اند و مورد تایید FDA نیز هستند، از این لنزها می توان در هنگام خواب استفاده کرد.

دوره تعویض لنز

بیشتر لنزهای چشمی نرم در یکی از سه دسته روزانه، هفتگی و ماهانه قرار می گیرند. وقتی دوره استفاده لنز شما تمام شد، باید آن را دور انداخته و با یک جفت لنز جدید جایگزین کنید. اگر از آن ها بیشتر از دوره خود استفاده کنید ممکن است رسوبات و پروتئین ها را انباشته کنند، این کار با گذشت زمان، مقدار اکسیژن موجود در چشم شما را کاهش می دهد و این می تواند باعث عفونت و التهاب مزمن چشمان شما شود. بنابراین همیشه دوره تعویض لنز چشمی خود را به خاطر داشته باشید.

استفاده از لنزهای چشمی برای اولین بار می تواند یک تجربه هیجان انگیز باشد اما مدتی طول می کشد تا چشمان شما به آن ها عادت کند. اگر برای اولین بار از یک لنز استفاده کردید و دچار قرمزی و یا تاری دید شدید، هرگز دیگر از آن ها استفاده نکنید.

تاریخ انقضاء لنز

کلیه لنزهای چشمی دارای تاریخ انقضاء هستند که به وضوح روی بسته بندی آن ها چاپ شده است. هرگز نباید از لنزی که منقضی شده و تاریخ انقضاء آن گذشته است، استفاده کنید.

هرگز نباید بیش از یک هفته لنز را در محلول نگهداری کنید. اگر لنزهای شما بیش از چند روز است که در محلول هستند، شب قبل از تصمیم گیری در مورد استفاده دوباره از آن ها، محلول را با محلول تازه جایگزین کنید.

شما حتما باید لنزهای خود را طبق برنامه جایگزینی توصیه شده، تعویض کنید، حتی اگر از آن ها به طور روزمره استفاده نمی کنید. به عنوان مثال، یک لنز ماهانه باید بعد از 30 روز تعویض شود، حتی اگر آن را هر روز استفاده نکرده اید.

هر لنز چشمی یک وسیله پزشکی است و برای جلوگیری از عفونت های چشمی که می تواند به از بین رفتن بینایی منجر شود، باید با آن ها با احتیاط رفتار کرد.

به عنوان یک قاعده کلی، هرچه بیشتر بدون لنزهای چشمی به چشم خود استراحت دهید، چشمان سالم تری خواهید داشت.

لنز سولوتیکا چیست

 

خرید لنزهای سولوتیکا از سایت لنز مارکت:

لنزهای رنگی سولوتیکا از بهترین مارک لنزهای رنگی موجود در دنیا و به خصوص در ایران به شمار می روند.لنزهای رنگی سولوتیکا به علت تنوع رنگ های بسیار زیاد طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

سولوتیکا طیف گسترده ایی از لنزهای رنگی را ارائه می دهد که به راحتی با رنگ های تیره و رنگ موهای تیره مطابقت دارند.

لنزهای رنگی سولوتیکا سطح راحتی بالایی دارند. این لنزها به سبب دید راحتی که ایجاد می کنند، بسیار شناخته شده هستند.

نمایندگی لنزهای سولوتیکا در ایران، در تهران قرار داد و سایت معتبر لنز مارکت است.سایت لنز مارکت بزرگترین فروشگاه اینترنتی لنز چشمی در ایران است.سایت لنز مارکت انواع لنزهای سولوتیکا را با بهترین و منصفانه ترین قیمت و بهترین کیفیت عرضه می کند. شما می توانید تمامی رنگ های جذاب لنز سولوتیکا را به صورت آنلاین از سایت لنز مارکت خریداری کنید.

سایت لنز مارکت برترین سایت فروش لنز در ایران است که انواع مختلف لنزها، مایع های لنز و همچنین برندها را با قیمت ها و کیفیت های بسیار عالی عرضه می کنند.

سایت لنز مارکت همچنین عرضه کننده لنزهای سولوتیکا با قیمت و کیفیت فوق العاده است.شما برای خرید لنزهای سولوتیکا می توانید به سایت لنز مارکت مراجعه کنید.سایت لنز مارکت یکی از معتبرترین و تخصصی ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه محصولات مرتبط با بینایی است. این سایت دارای پرداخت امن، هفت روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل بودن کالا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *