در این مقاله می خواهیم در رابطه با خرید لنز رنگی فرشلوک صحبت کنیم، اگر به فکر امتحان کردن رنگ چشم جدید هستید، به لنزهای رنگی فرشلوک نگاه بیندازید.

برند فرشلوک لنزهای رنگی و طبی رنگی فرشلوک را با طیف گسترده ایی از رنگ ها و قیمت های مناسب عرضه می کند.

بر خلاف بعضی دیگر از لنزهای رنگی، لنزهای رنگی فرشلوک ظاهری شیک و راحتی مناسبی را ارائه می دهند. می توانید از لنزهای رنگی فرشلوک استفاده کنید تا رنگ چشم خود را تقویت کرده یا آن را به طور کامل تغییر دهید. با این حال، اثر کلی رنگ لنز رنگی فرشلوک به چیزهایی مانند رنگ طبیعی چشم و رنگ پوست شما نیز بستگی دارد.

لنز رنگی فرشلوک

لنزهای رنگی فرشلوک از زیباترین و جذاب ترین لنزهای رنگی موجود در بازار هستند. لنزهای رنگی فرشلوک محصولی از کمپانی آلکان آمریکا هستند. این لنزهای رنگی توانسته اند در بین لنزهای رنگی جایگاه ویژه ایی به خود اختصاص دهند و توجه بسیاری از مصرف کنندگان را در سرتاسر دنیا به خود جلب کنند.

لنزهای رنگی فرشلوک از ماده Phemfilcon A ساخته شده اند و محتوای آب بالای 55 درصد آن ها باعث شده در چشم به راحتی قابل تحمل باشند. سطح پوشیده از یون این لنزها تضمین کننده رطوبت است به طوری که حتی در طول مدت استفاده در روز نیز خشک نمی شوند و می توان آن ها را به راحتی تمیز نمود.

تکنولوژی لنزهای رنگی فرشلوک 3 در 1 نام دارد، زیرا برای تولید یک لنز رنگی فرشلوک از سه تن رنگی استفاده می شود. این سه رنگ شامل یک لایه ی بیرونی با رنگ تیره، یک لایه ی درونی با رنگ روشن و رنگ اصلی و پایه لنز که لنز به این رنگ شناخته می شود، هستند. وجود لایه تیره بیرونی در لنزهای رنگی فرشلوک سبب ترکیب بهتر رنگ این لنزها با رنگ چشم فرد می شود.

لنزهای رنگی فرشلوک با این تکنولوژی جذاب، ظاهری طبیعی را به شما ارائه می دهند. همچنین افرادی که دارای عارضه های بینایی مانند دور بینی و نزدیک بینی نیز هستند می توانند از لنزهای رنگی فرشلوک البته نوع طبی آن ها استفاده کنند.

لنزهای رنگی فرشلوک با هیدراتاسیون بالا طراحی شده اند تا راحتی را برای چشمان فرد فراهم کنند. محافظت از چشم در برابر اشعه های مضر نور خورشید یکی دیگر از مزیت های  خرید لنز رنگی فرشلوک به حساب می آید.

نکاتی در مورد رنگ لنزهای رنگی فرشلوک و رنگ میکاپ زیرساز آن

رنگ سبز درخشان و فیروزه ای

لنزهای رنگی فرشلوک به رنگ سبز درخشان و فیروزه ایی به شما در برجسته کردن چشم ها کمک می کنند،این زیبایی را می توان با لوازم آرایشی مناسب مانند سایه چشم، خط چشم و ریمل مژه تقویت کرد. بسته به رنگ مو و رنگ طبیعی پوست، گزینه های انتخابی شما تقریبا بدون محدودیت هستند! با خرید لنز رنگی فرشلوک می توان ار سایه هایی به رنگ صورتی، آبی، قهوه ایی و یا هر رنگ جذاب دیگر استفاده کرد.

رنگ قهوه ای و فندقی

لنزهای رنگی فرشلوک به رنگ قهوه ایی و فندقی در تمام طول روز و شب نگاه ها را به سمت فرد جلب می کنند. می توانید از وسایل آرایشی به رنگ خاکی برای زیباتر کردن زمینه این لنزها استفاده کنید. از رنگ های دیگری مانند دودی، زیتونی، بنفش و سبز نیز برای زیرساز آرایش این لنزها می توانید استفاده کنید.

رنگ عسلی

لنز رنگی فرشلوک به رنگ عسلی، رنگ چشم شما را ظریف تر جلوه می دهد.می توانید لباس ها، جواهرات و آرایش خود را نیز با این رنگ لنز ست کنید تا ظاهری بسیار جذاب پیدا کنید. رنگ های خانواده قهوه ایی و بنفش برای ست کردن با لنزهای عسلی فرشلوک بسیار عالی هستند.

رنگ آبی و آبی درخشان

لنزهای رنگی فرشلوک به رنگ آبی و آبی درخشان یک شرط مطمئن برای جلب توجه افراد به سمت شما است اما باید توجه داشته باشید که وقتی از این رنگ لنزها استفاده می کنید نباید از رنگ لوازم آرایشی غلط استفاده کنید چرا که این کار می تواند رنگ لنزهای شما را ناخوشایند جلوه دهد. سعی کنید از رنگ های آرایشی برنز و قهوه ایی استفاده کنید و همچنین مدل مویی داشته باشید که موهایتان روی صورت شما نباشند.

رنگ خاکستری، طوسی نقره ای و ارغوانی

لنزهای رنگی فرشلوک به رنگ خاکستری، طوسی نقره ایی و ارغوانی نیز جذابیت های زیادی دارند اما با این رنگ ها نیز، اگر از لوازم آرایشی اشتباه استفاده کنید، جذابیت آن ها از بین می رود. مدادهای چشم با رنگ های کم رنگ مانند سفید یا صورتی فقط در گوشه چشم می توانند این لنزهای رنگی را روشن تر و ظریف تر جلوه دهند. از سایه ها و مدادهای چشم کم رنگ در طول روز و از سایه ها و مدادهای چشم شاین دار در شب همراه با این رنگ لنزها استفاده کنید.

لنز رنگی فرشلوک

مراقبت از لنزهای رنگی فرشلوک

لنزهای چشمی اعم از رنگی و غیر رنگی وسیله های پزشکی محسوب می شوند. مراقبت از لنزها و به خصوص لنزهای رنگی بسیار مهم است چرا که این کار نه تنها به طولانی شدن عمر لنزها می انجامد بلکه به سالم نگه داشتن چشم ها نیز کمک می کند.

اگر از لنزهای رنگی روزانه فرشلوک استفاده می کنید، فقط باید در طول یک روز از آن ها استفاده کنید و لازم است هر شب قبل از خواب آن ها را از چشم خود خارج کرده و دور بیندازید.

خوابیدن با لنزهای رنگی و به خصوص لنزهای رنگی روزانه یک کار بسیار نادرست است چرا که شما وقتی از خواب بیدار می شوید این لنزها مانند چسب به قرنیه شما چسبیده اند و ممکن است قرنیه تان خراشیده، آلوده و یا زخمی شود. باید در هنگام خواب لنزهای رنگی و خصوصا لنزهای روزانه رنگی خود را از چشم خارج کرده تا چشمتان استراحت کند و از ایجاد باکتری، زخم و … نیز جلوگیری شود.همچنین استفاده از لنزهای رنگی بیشتر از دوره آن ها می تواند مشکلاتی مانند خراشیدگی قرنیه و یا مشکلات دیگر ایجاد کند.

به همان اندازه که مراقبت و بهداشت لنزها مهم است، بهداشت محفظه نگه داری از لنزها نیز اهمیت دارد. بعد از هر بار استفاده باید محفظه نگه داری از لنز را با محلول های شست و شو بشویید و اجازه بدهید در هوای آزاد خشک شود.

همچنین هر سه ماه یک بار باید محفظه نگه داری از لنزها را جایگزین کنید. اگر محلول های شست و شو در دسترس ندارید، هیچ گاه برای تمیز کردن لنزهای رنگی از آب استفاده نکنید زیرا در برخی از مواقع برخی میکروب های آب ممکن است باعث عفونت های چشمی شوند.

جلوگیری از عفونت های چشمی

هیچگاه در زمانی که حمام می کنید و یا دوش می گیرید نیز نباید از لنزهای رنگی استفاده کنید. همچنین هیچگاه لنزهای رنگی را در دهان خود نگذارید و یا با بزاق دهان آن ها را مرطوب نکنید.

قبل از استفاده از لنزهای رنگی باید دست های خود را بشویید. چه در هنگام گذاشتن لنز رنگی بر روی چشم ها و چه در هنگام خارج کردن آن ها از چشم هیچ گاه لنزها را با صابون های روغنی و با کف نشویید.

برای شست و شو لنزهای رنگی باید از محلول مخصوص شست و شو استفاده کنید.اگر می خواهید از نرم کننده برای دست های خود استفاده کنید، باید بعد از قرار دادن لنزها این کار را انجام دهید، زیرا ممکن است لنزها به دست بچسبند و باعث آلوده شدن لنزها شود.

در هنگام انجام بسیاری از ورزش ها می توان از لنزهای رنگی استفاده کرد.اگر شما هنگام شنا کردن از لنز استفاده می کنید، باید از اینکه عینک شما محافظ در برابر آب است اطمینان حاصل کنید. بسیاری از عفونت های چشمی می توانند از طریق آب انتقال پیدا کنند، بنابراین نوع عینک در هنگام شنا بسیار مهم و تاثیر گذار است.

لنزها را به صورت جداگانه در چشم خود قرار دهید و مراقب باشید لنزی که برای چشم چپ است در چشم چپ و لنز چشم سمت راست را در چشم راست قرار دهید. از انگشت اشاره خود برای قرار دادن لنزهای رنگی در داخل چشم استفاده کنید. بعد از این که لنزهای رنگی را داخل چشم خود قرار دادید باید چندین بار پلک بزنید تا آن ها در جای مناسب خود قرار بگیرند.

خرید لنز رنگی فرشلوک از سایت لنز مارکت

لنزهای رنگی و طبی رنگی فرشلوک یکی از بهترین و باکیفیت ترین لنزهای موجود در بازار هستند. به طور کلی افرادی که از لنزهای رنگی فرشلوک استفاده کرده اند، از نتایج آن بسیار راضی بوده اند. این لنزها به دلیل درصد رطوبت بالا، راحتی زیاد و رنگ های جذابی که دارند، از محبوبیت زیادی برخوردارند.

رنگ های لنزهای رنگی فرشلوک به طور طبیعی با رنگ چشم فرد ترکیب شده و فرقی نمی کند که نیاز به تصحیح بینایی دارید یا نه، چون هر دو نمونه نمره دار یعنی طبی و بدون نمره آن تولید می شود.این محصول دارای تنوع رنگ چشمگیری است. به علاوه این موارد، لنزهای رنگی فرشلوک باید طوری انتخاب و استفاده شوند که در تناسب کامل با رنگ مو و پوست فرد باشند.

نظر بیشتر متخصصان در مورد برند لنز فرشلوک مثبت است. همانطور که این متخصصان می گویند این لنز های نرم، کاملا راحت هستند. هر کسی می تواند از لنز فرشلوک استفاده کند. همچنین این لنزها برای افرادی که نمره چشمشان صفر است عالی هستند و بینایی خوبی را ارائه می دهند.بهتر است از یک مکان معتبر و یا نمایندگی لنزهای فرشلوک، لنزهای رنگی طبی و غیر طبی فرشلوک را خریداری کرد. لنزهای رنگی فرشلوک را از نمایندگی معتبر آن در تهران یعنی سایت لنز مارکت خریداری کنید.

سایت لنز مارکت یکی از معتبرترین و تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی در زمینه محصولات بینایی است. در سایت لنز مارکت که مانند یک ویترین پر زرق و برق است، انواع و اقسام برند ها و رنگ های لنزهای چشمی رنگی موجود می باشد. یکی از برترین برند های لنزهای چشمی رنگی در سایت لنز مارکت، برند لنزهای فرشلوک می باشد.

رنگ لنزهای رنگی فرشلوک عرضه شده در سایت لنز مارکت

رنگ های لنزهای رنگی سالانه فرشلوک عرضه شده در سایت لنز مارکت شامل موارد زیر است:

آبی عسلی (blue- honey)

طوسی دور مشکی (gray blach)

طوسی عسلی (gray- honey)

سبز عسلی (green- honey)

عسلی (honey)

رنگ های لنزهای رنگی فصلی فرشلوک عرضه شده در سایت لنز مارکت شامل موارد زیر است:

ارغوانی (amethyst)

آبی (blue)

آبی درخشان (brilliant blue)

قهوه ایی (brown)

سبز درخشان (gemstone green)

خاکستری (gray)

سبز (green)

عسلی (honey)

فندقی تیره (pure hazel)

طوسی نقره ایی (sterling gray)

آبی یاقوتی (truesapphire)

فیروزه ایی (turquoise)

رنگ های لنزهای رنگی روزانه فرشلوک عرضه شده در سایت لنز مارکت شامل موارد زیر است:

آبی (blue)

خاکستری (gray)

سبز (green)

فندقی تیره (pure hazel)

رنگ های لنزهای طبی رنگی فصلی فرشلوک عرضه شده در سایت لنز مارکت شامل موارد زیر است:

فیروزه ایی (turquoise)

ارغوانی (amethyst)

آبی یاقوتی (truesapphire)

آبی (blue)

طوسی نقره ایی (sterling gray)

آبی درخشان (brilliant blue)

فندقی تیره (pure hazel)

قهوه ایی (brown)

عسلی (honey)

سبز درخشان (gemstone green)

سبز (green)

خاکستری (gray)

از رنگ های لنزهای طبی رنگی سالانه فرشلوک عرضه شده در سایت لنز مارکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عسلی (honey)

آبی عسلی (blue- honey)

سبز عسلی (green- honey)

طوسی دور مشکی (gray blach)

طوسی عسلی (gray- honey)

خرید لنز رنگی فرشلوکقیمت لنزهای رنگی فرشلوک در سایت لنز مارکت

لنزهای رنگی فرشلوک راحت و مقرون به صرفه هستند و ظاهری طبیعی را به افراد ارائه می دهند.لنزهای رنگی فرشلوک به خاطر کیفیت بالا و قیمت مناسبشان در ایران جزء پرفروشترین محصولات زیبایی به شمار می آیند.برای دیدن قیمت لنزهای رنگی و طبی رنگی فرشلوک می توانید به سایت لنز مارکت مراجعه کنید.قیمت لنزهای رنگی فرشلوک در سایت لنز مارکت منصفانه ترین قیمت و کیفیت آن ها نیز بهترین کیفیت است، چرا که این لنزها همانطور که قبلا هم گفتیم از مواد و متریال درجه یک ساخته شده اند.

خرید لنزهای رنگی فرشلوک و لنزهای رنگی دیگر از سایت لنز مارکت دارای مزایای زیادی است. یکی از این مزایا تنوع در رنگ ها است، تمام رنگ های لنزهای زیبای رنگی فرشلوک را می توانید از سایت لنز مارکت خریداری کنید.

یکی دیگر از مزایای خرید لنزهای رنگی فرشلوک به صورت آنلاین از سایت لنز مارکت صرفه جویی در وقت است، اگر لنزهای رنگی فرشلوک را به صورت آنلاین خریداری کنید، در وقت خود صرفه جویی کرده اید. از دیگر مزایای خرید لنزهای رنگی فرشلوک این است که خرید در سایت لنز مارکت، در هر ساعاتی از شبانه روز امکان پذیر است. همچنین ارسال محصولات لنز مارکت در داخل شهر تهران هزینه ایی ندارد و رایگان است و افراد در تهران می توانند هزینه محصولات را نیز درب منزل پرداخت کنند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *