در این مطلب می خواهیم در خصوص نمایندگی لنز سولوتیکا صحبت کنیم.کمپانی سولوتیکا بزرگترين نام در صنعت لنزهای رنگی در جهان است.این کمپانی همچنان در جهت افزايش کيفيت و راحتی محصولات خود تلاش می کند.هدف کمپانی سولوتیکا همواره ساخت لنزهای چشمی باکیفیت بوده است.

 

شرکت لنز سولوتیکا

 

کمپانی سولوتيکا کار خود را به عنوان يک مجموعه کوچک در سائو پائولوی برزيل شروع کرد.کمپانی لنز رنگی سولوتیکا بزرگترين و اولين توليد کننده لنزهای رنگی در برزيل می باشد. کمپانی سولوتیکا بیش از 68 سال است که در امر تحقیقات و ساخت لنزهای چشمی پیشگام بوده است.

شرکت لنز سولوتیکا با تمرکز جدی روی کیفیت، تهیه بهترین مواد اولیه و سرمایه گذاری در فناوری و آموزش همچنان در خط مقدم فناوری لنز باقی مانده است. شرکت لنز سولوتیکا با تمرکز و تلاش، سعی در یافتن راه حل هایی برای بهبود بینایی چشم ها دارد و از تمام متخصصانی که با جدیت در جهت بهبود بینش در همه جنبه های زیبایی شناختی و اصلاحی تلاش می کنند، حمایت می کند.

لنزهای سولوتیکا کاملا مورد تایید FDA هستند.امروزه لنزهای رنگی سولوتیکا به عنوان برترین لنزهای رنگی در همه جای دنیا  مورد استفاده افراد مشهور قرار می گیرد.

 

گواهینامه های کسب شده توسط کمپانی سولوتیکا

 

کمپانی سولوتیکا علاوه بر تجربه و شناخت مشتریان و مصرف کنندگان، دارای گواهینامه های مهم بسیاری در سطح بین المللی و در کشور برزیل است که گواه کیفیت و ایمنی بالای محصولات این شرکت است.

تعدادی از گواهینامه های معتبر کسب شده توسط شرکت لنز سولوتیکا عبارتند از:

گواهینامه GMP:

تأییدیه ANVISA (آژانس تنظیم مقررات بهداشتی برزیل) برای کلیه مراحل تولید لنزهای چشمی

گواهینامه ISO 13485: 2003:

گواهی سیستم کیفیت

گواهی CE:

تأییدیه فرآیند تولید لنزهای چشمی

تأییدیه FDA (سازمان غذا و دارو ایالات متحده):

برای مجوز بازاریابی محصولات کمپانی سولوتیکا در آمریکا

تأییدیه GMP:

گواهی شیوه های تولید باکیفیت

تأییدیه CE:

برای تصویب فروش لنزهای چشمی سولوتیکا در کشورهای اروپایی

گواهی SFDA (سازمان غذا و داروی عربستان):

برای مجوز بازاریابی محصولات کمپانی سولوتیکا در عربستان سعودی

گواهی TGA (سازمان مدیریت کالاهای درمانی استرالیا):

برای مجوز بازاریابی محصولات کمپانی سولوتیکا در استرالیا

گواهی COFEPRIS:

برای مجوز بازاریابی محصولات کمپانی سولوتیکا در مکزیک

 

لنز سولوتیکا چیست؟

 

لنزهای چشمی سولوتیکا به عنوان طبیعی ترین لنزهای چشمی در جهان شناخته می شوند.این لنزها دارای سبک های مختلف و مدت زمان های سالانه، ماهانه و روزانه هستند.لنزهای رنگی سولوتیکا ازمحبوب ترین لنزها در سراسر جهان و به خصوص ایالات متحده، ایران، انگلیس، کانادا، برزیل، امارات و عربستان سعودی هستند.

لنزهای سولوتیکا در سه سبک هیدروکور (Hidrocor)، هیدروچارم (Hidrocharme) و نچرال کالرز (Natural Colors) تولید می شوند.لنزهای سولوتیکا سری هیدروکور بسیار مات و طبیعی هستند و بدون دور نیز هستند.

لنزهای سولوتیکا سری نچرال کالرز ماتی کمتری نسبت به سری هیدرکور دارند و دارای دور هستند.لنزهای سولوتیکا سری هیدروچارم دارای یک حلقه تیره به دور عدسی چشم هستند و از نظر مات بودن نیز با سری هیدروکور برابری می کنند.

لنزهای سالانه سولوتیکا از ماده ایی به نام Polymacon تولید شده اند، که این ماده مورد تأیید FDA و CE نیز است. این لنزهای سالانه دارای 38 درصد آب هستند. انحنای پایه لنزهای سولوتیکا 8.7 میلی متر و قطر آن ها 14.2 میلی متر است. ضخامت مرکزی لنزهای سولوتیکا 0.09 میلی متر است.

لنزهای سولوتیکا به دلیل پوشش رنگی بالایی که دارند، در چشم های افرد کاملا طبیعی به نظر می رسند.لنزهای رنگی سولوتیکا هیچگونه عوارضی برای چشم ندارند و برای چشم های حساس نیز بسیار مناسب هستند.

لنزهای رنگی سولوتیکا برای چشمان تیره بسیار مناسب هستند و افرادی که چشم های تيره دارند می توانند از تمامی رنگ های لنزهای رنگی سولوتیکا برای زيبا و جذاب شدن چشمان خود استفاده کنند.

از لنزهای سالانه سولوتیکا می توان به طور متوسط 8 تا 12 ساعت در روز استفاده کرد. در صورت مراقبت صحیح از لنزهای سالانه سولوتیکا، آن ها حداکثر تا یک سال دوام خواهند آورد. این لنزها برای استفاده در روز طراحی شده اند و نباید با آن ها به خواب رفت.

 

مثال افراد مشهور استفاده کننده از لنزهای رنگی سولوتیکا

 

کایلی جنر (Kylie Jenner) از لنزهای رنگی سولوتیکا استفاده می کند. کایلی جنر بارها و بارها با استفاده از لنزهای سولوتیکا در رنگ ها و سبک های مختلف مورد توجه قرار گرفته است. کایلی از لنزهای آبی مجموعه هیدروکور سولوتیکا مانند Ice و Crystal استفاده کرده است، همچنین او از لنزهای آبی مجموعه نچرال کالرز سولوتیکا مانند Crystal نیز استفاده کرده است.او همچنین از لنز هیدروکور سولوتیکا رنگ Graphite و لنز هیدروچارم سولوتیکا به همین رنگ نیز استفاده کرده است.

 

نمایندگی لنز سولوتیکا

 

رابطه لنزهای چشمی و ورزش

 

مردم به طور فزاینده ایی عینک های خود را با لنزهای چشمی جایگزین می کنند تا بتوانند راحت تر ورزش کنند.لنزهای چشمی حرکات ورزشی را آسان تر می کنند و خطر آسیب دیدگی در طول فعالیت را نیز کمتر می کنند. علاوه بر این، تحریف تصاویر را به حداقل می رساند و راحتی بسیار بیشتری نیز نسبت به عینک دارد.

اما قبل از تصمیم گیری در مورد استفاده نکردن از عینک در هنگام ورزش و جایگزینی لنز چشمی به جای آن، حتما باید با چشم پزشک خود مشورت کنید.

ورزشکاران معمولاً زندگی پر جنب و جوشی دارند. آن ها به طور مداوم باید قبل و بعد از هر تمرین، لنزها را در چشم خود قرار داده و آن ها را از چشم خود خارج کنند و این کار آسانی نیست.برای این نوع کاربران، سولوتیکا گزینه لنزهای چشمی نرم یک بار مصرف را دارد. این لنزها بسیار راحت هستند.

لنزهای نرم یک بار مصرف سولوتیکا انعطاف پذیر هستند و به راحتی آسیب نمی بینند و علاوه بر این، تمیز کردن آن ها نیز بسیار آسان تر است و چرخه کوتاه مدت عمر آن ها باعث می شود تا آلودگی کمتری را به خود جذب کنند.اگر شنا می کنید، فراموش نکنید که به هیچ وجه در هنگام شنا کردن از لنزهای چشمی استفاده نکنید.

 

بهترین لنزهای رنگی سولوتیکا برای رنگ چشم شما

 

دلایل استفاده از لنزهای چشمی رنگی به اندازه افرادی که آن ها را انتخاب می کنند، متفاوت است. گاهی اوقات ممکن است بخواهید رنگ چشم طبیعی خود را تقویت کرده تا جسورانه تر و پر جنب و جوش تر به نظر برسید. ممکن است روزهای دیگر خواستار ایجاد یک تغییر کامل در سبک، ظاهر و رنگ چشم خود باشید.در هر صورت بهتر است بدانید که کدام یک از رنگ های لنزهای رنگی برای رنگ چشم شما بهتر و زیباتر است.

بیایید تعدادی از گزینه ها را بررسی کنیم:

بهترین لنزهای رنگی سولوتیکا برای چشم های قهوه ایی

در صورت داشتن چشمان قهوه ایی یا فندقی روشن، تقویت رنگ طبیعی چشم شما آسان است. به راحتی می توانید یک رنگ گرم را برای درخشش طبیعی چشمان خود انتخاب کنید.

گزینه های محبوب رنگ لنز سولوتیکا برای چشم های قهوه ایی، Ocre و Avela هستند که در مجموعه هیدروکور سولوتیکا یافت می شوند. اگر رنگ روشن تری را می خواهید می توانید رنگ های Ambar  یا  Mel را از مجموعه هیدروکور یا نچرال کالرز سولوتیکا انتخاب کنید.همچنین می توانید از لنزهای خاکستری و یا سبز برای تغییر ظاهر خود استفاده کنید.

بهترین لنزهای رنگی سولوتیکا برای چشم های سبز

افراد دارای چشم های سبز گزینه های زیادی برای انتخاب رنگ لنز سولوتیکا دارند.این افراد می توانند از رنگ Emerald Green در لاین Bella Elite سولوتیکا یا رنگ Ipanema از لاین Hidrocor Rio برای تقویت رنگ چشمان سبز خود استفاده کنند.

افراد با چشمان سبز می توانند از رنگ های Cristal و یا Ice هم در مجموعه هیدروکور و هم در مجموعه نچرال کالرز برای تغییر ظاهر خود استفاده کنند.

بهترین لنزهای رنگی سولوتیکا برای چشم های آبی

برجسته کردن چشم های آبی واقعاً جذاب است، افراد دارای چشم های آبی گزینه های مختلفی برای زیباتر کردن رنگ چشم خود دارند.افراد دارای چشمان آبی می توانند از رنگ های Quartzo و Topazio برای ایجاد یک رنگ ملایم و زیبا در چشمان خود استفاده کنند.

 

آیا بعد از لیزیک می توان از لنزهای چشمی استفاده کرد

 

عمل جراحی لیزر چشم (لیزیک) می تواند بینایی را تصحیح کند. اگر بینایی ضعیفی دارید، لیزیک می تواند به شما کمک کند زیرا شما فقط چند روز بعد از آن دارای دید مناسبی خواهید شد. با این حال، لیزیک همیشه کمک کننده نیست و شما هنوز هم امکان دارد تا حد معینی دارای تاری دید باشید.

برای غلبه بر این وضعیت، پس از لیزیک می توانید از لنزهای چشمی استفاده کنید زیرا قرنیه بعد از لیزیک خیلی نازک می شود، لنزهای چشمی می توانند بینایی فرد را تقویت کنند. از آنجا که اگر لیزیک روی قرنیه نازک انجام شود، آسیب دائمی به آن وارد می کند، لنزهای چشمی کاملاً مناسبی برای این وضعیت وجود دارند.

لنزهای چشمی نفوذپذیر به گاز (GP) را می توان بعد از لیزیک استفاده کرد. برخلاف لنزهای نرم، لنزهای نفوذپذیر به گاز راحت تر با چشم ها بعد از عمل لیزیک مطابقت خواهند کرد.

لنزهای هیبریدی نیز می توانند بعد از لیزیک استفاده شوند. لنزهای هیبریدی مشابه لنزهای دیگر در اصلاح ناهنجاری هایی که به دلیل لیزیک اتفاق می افتد، مؤثر هستند. از لنزهای هیبریدی می توان بعد از عمل لیزیک استفاده کرد چرا که این لنزها دید روشنی به شخص می دهند.

 

چگونگی تمیز کردن لنزهای نرم سولوتیکا

 

تمیز کردن لنزهای چشمی یک روش اساسی است که نه تنها به طولانی شدن عمر مفید لنز کمک می کند بلکه برای حفظ دید شخص نیز بسیار عالی است.

تمیز کردن لنزهای نرم سولوتیکا باعث می شود، این لنزها عاری از هرگونه باکتری، میکرو ارگانیسم ها و سایر ناخالصی ها شوند. تمیز کردن لنزها را باید در هنگام قرار دادن لنزها در چشم و همچنین بیرون آوردن آن ها از چشم تکرار کنید.

قبل از دست زدن به لنزها، دستان خود را کاملاً بشویید اما از مواد صابونی و لوسیون های معطر استفاده نکنید. لنز چشمی، چشم سمت راست خود را روی کف دست خود قرار داده و مقداری محلول تمیز کننده لنز روی آن بریزید.با انگشت سبابه دست دیگر، لنزها را با حرکات رو به جلو و عقب تمیز کنید، این کار را برای دو طرف لنز انجام دهید.

مجدداً لنز سولوتیکا خود را با محلول تمیز کننده شستشو دهید، تا عاری از هر گونه باکتری و میکروبی گردد.این کار را برای لنز چشم چپ خود نیز تکرار کنید.

لنزهای سولوتیکا باید در حالت مناسب نگهداری شوند و در کل دوره ایی که از آن ها استفاده نمی شود، درب محفظه آن ها بسته باشد. آن ها باید در محلول تمیز کننده لنز غوطه ور باشند.

فراموش نکنید که هر بار که از لنزهای سولوتیکا خود استفاده می کنید، لنزها را بشویید و محلول تمیز کننده کهنه را دور بریزید. همیشه به یاد داشته باشید که لنزهای نرم را نمی توان با روش های ضدعفونی حرارتی، تمیز کرد.

 

نمایندگی لنز سولوتیکا

 

سخن آخر

 

کمپانی سولوتیکا مفتخر است که به عنوان اولین تولید کننده لنزهای چشمی در کشور برزیل شناخته شده است و برای سیستم کیفیت خود دارای گواهینامه ISO 13485: 201 است.کمپانی تولید کننده لنزهای رنگی سولوتیکا علاوه بر کشور برزیل در تمامی جهان شناخته شده است و لنزهای رنگی این کمپانی از محبوب ترین لنزهای رنگی جهان هستند.

لنزهای رنگی سولوتیکا از زیباترین و منحصربه فردترین لنزهای رنگی در سرتاسر دنیا و به خصوص ایران شناخته می شوند. همچنین لنزهای سولوتیکا به دلیل نرمی و راحتی زیادی که دارند، به هیچ وجه باعث خستگی چشمان فرد نمی شوند.

اگر به دنبال یک لنز رنگی سالانه با کیفیت بالا و استفاده آسان هستید، می توانید از لنز رنگی سالانه سولوتیکا که محصول کمپانی سولوتیکا کشور برزیل است، استفاده کنید. ویژگی های منحصر به فرد لنزهای سالانه سولوتیکا موجب شده است این برند طرفداران زیادی را در بین مصرف کنندگان لنزهای زیبایی به خود جلب کند.

لنزهای رنگی سولوتیکا دارای ویژگی های بسیار جذاب و منحصر به فرد هستند که این لنزها را از بقیه لنزهای رنگی متمایز کرده است. همچنین لنزهای رنگی سولوتیکا دارای رنگ بندی بسیار زیبا و جذاب نیز هستند.

یکی از معتبرترین جاهایی که می توان لنزهای رنگی سولوتیکا را از آن خریداری کرد، سایت معتبر لنز مارکت است.سایت لنز مارکت نمایندگی لنز سولوتیکا را در ایران دارد و انواع رنگ های لنز جذاب سولوتیکا را با کیفیت های بالا و قیمت های بسیار مقرون به صرفه عرضه می کند.

سایت لنز مارکت بهترین فروشگاه لنز سولوتیکا در ایران است. همچنین این سایت یکی از معتبرترین فروشگاه های عرضه کننده انواع لنزهای طبی، رنگی و طبی رنگی نیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *