در این مقاله می خواهیم در خصوص خرید لنز طبی فرشلوک صحبت کنیم. لنزهای طبی فرشلوک یکی از بهترین و ایمن ترین لنزهای چشمی نرم در سرتاسر دنیا هستند.لنزهای طبی فرشلوک وضوح و دید خوبی ارائه می دهند، همچنین این لنزها راحتی زیاد و درصد آب بالایی نیز دارند.

لنزهای طبی فرشلوک شامل لنزهای رنگی و بی رنگ هستند و برای کسانی که هم می خواهند بینایی خود را تصحیح کنند و هم مایل به تغییر رنگ چشم خود هستند، بسیار مناسب هستند.

لنزهای طبی رنگی فرشلوک به خصوص برای چشمان تیره بسیار مناسب هستند زیرا این لنزها تراکم رنگی بالایی دارند.لنزهای طبی فرشلوک مدارک معتبری از سازمان های پزشکی ایالات متحده و سراسر جهان کسب کرده اند.

 

لنز طبی فرشلوک

 

لنزهای طبی فرشلوک اکسیژن رسانی بالایی دارند و راحتی و سلامت چشم های شما را تضمین می کنند. همچنین لنزهای طبی فرشلوک کیفیت خوب و دید عالی را برای شما به ارمغان می آورند.لنزهای طبی روزانه فرشلوک(One Day)  از جنس نلفیلکون آ (Nelfilcon A) می باشند.

لنزهای طبی فرشلوک دارای 69 درصد آب هستند و این میزان بالایی است، این لنزها به دلیل میزان آب بالا می توانند خطر ابتلا به خشکی چشم را کاهش دهند.میزان انحنای لنزهای طبی فرشلوک 8.6 میلی متر و قطر آن ها 13.8 میلی متر می باشد. همچنین ضخامت مرکزی لنزهای طبی فرشلوک 0.1 میلی متر است.

لنزهای طبی فرشلوک به دو دسته لنزهای طبی و لنزهای طبی رنگی فرشلوک تقسیم بندی می شوند:

لنز طبی فرشلوک

لنزهای طبی فرشلوک برای رفع عیوب انکساری چشم مانند نزدیک بینی و دور بینی طراحی شده اند، هر چند با نظر چشم پزشک می توان برای اصلاح آستیگماتیسم خفیف نیز از آن ها استفاده کرد، اما برای عیوب دیگر مانند آستیگماتیسم شدید یا قوز قرنیه و غیره باید از لنز سخت استفاده شود.

لنزهای طبی فرشلوک از نوع لنزهای نرم و دارای مدت استفاده سالانه هستند.

لنز طبی رنگی فرشلوک

لنزهای طبی رنگی فرشلوک برای کسانی مناسب است که هم به زیبایی چشمان خود اهمیت می دهند و هم می خواهند با استفاده از لنز طبی به جای عینک، عیوب انکساری چشم خود را برطرف کنند.لنزهای طبی رنگی فرشلوک از نوع لنزهای نرم هستند، همچنین این لنزها می توانند شماره های چشم -6.00 تا +6.00 را پوشش دهند.

لنزهای طبی رنگی فرشلوک دارای مدت استفاده روزانه، فصلی و سالانه هستند.از رنگ های لنزهای طبی رنگی فرشلوک می توان به فیروزه ایی، ارغوانی، آبی یاقوتی، آبی، طوسی نقره ایی، آبی درخشان، فندقی تیره، قهوه ایی، عسلی، سبز درخشان، سبز، خاکستری، آبی عسلی، سبز عسلی، طوسی دور مشکی و طوسی عسلی اشاره کرد.

 

لنز طبی فرشلوک بهتر است یا عینک

 

برخی از افراد ترکیبی از این دو را انتخاب می کنند، در حالی که برخی دیگر فقط یکی را ترجیح می دهند. مهم ترین چیزی که باید بدانید این است که لنزهای چشمی طبی فرشلوک با وجود مراقبت زیادی که می خواهند، برای استفاده بسیار مناسب هستند.

از دلایلی که می توان گفت لنزهای طبی چشمی فرشلوک از عینک بهتر هستند به موارد زیر اشاره کرد:

 

لنزهای طبی فرشلوک برای ورزشکاران و افراد فعال عالی هستند.

برای ورزشکاران و افردی که از ورزش کردن لذت می برند، لنزهای طبی چشمی فرشلوک کارآمدترین راه حل را ارائه می دهند. وقتی که در هنگام ورزش کردن از لنز طبی فرشلوک استفاده کنید، دیگر نگران شکستن آن ها نیستید، همچنین لنزهای چشمی به ندرت از چشم خارج می شوند. برای کسانی که زندگی فعالی دارند، لنزهای طبی چشمی فرشلوک مطمئناً ایده آل تر از عینک هستند.

لنزهای طبی فرشلوک دید واضح تری را ارائه می دهند.

لنزهای طبی فرشلوک به راحتی روی انحنای چشم می نشینند و جلوه ایی وسیع تری نسبت به عینک ها و همچنین تمرکز عالی تری را به شما ارائه می دهند. لنزهای چشمی فرشلوک تحت تأثیر شرایط نامساعد آب و هوا مانند مه و باران قرار نمی گیرند و همچنین دچار بخار گرفتگی هم نمی شوند. بنابراین اگر می خواهید یک دید واضح و شفاف داشته باشید، حتما به جای عینک از لنزهای طبی فرشلوک استفاده کنید.

در انتخاب لنزهای طبی فرشلوک می توانید خلاق باشید.

خلاقیت در انتخاب لنزهای طبی فرشلوک به این معناست که شما می توانید از لنزهای طبی رنگی فرشلوک نیز استفاده کنید. لنزهای طبی رنگی فرشلوک دارای مجموعه ایی از سایه ها و رنگ های مختلف هستند و به شما این امکان را می دهند که علاوه بر اصلاح بینایی، رنگ چشم خود را تغییر دهید.

لنزهای طبی فرشلوک ظاهر شما را تغیییر نمی دهند.

مطمئناً عینک می تواند ظاهر شما را تغییر دهد اما لنزهای طبی بی رنگ فرشلوک در ظاهر شما مشخص نیستند و کسی متوجه بودن آن ها در چشم شما نمی شود. همچنین وقتی از لنز طبی فرشلوک به جای عینک استفاده می کنید، اگر بخواهید چشم های خود را آرایش کنید، آرایش چشم شما به هم نمی ریزد و خود را زیباتر نشان می دهد.

لنزهای طبی فرشلوک بسیار راحت هستند.

لنزهای طبی فرشلوک بسیار راحت هستند و افراد در مدت استفاده از آن ها هیچ ناراحتی را احساس نمی کنند.

لنزهای طبی فرشلوک برای استفاده جلوی مانیتور مناسب هستند.

خیره شدن بیش از حد به صفحه کامپیوتر میزان دفعات پلک زدن را کاهش می دهد، این امر می تواند باعث خشکی و تحریک چشم شود. استفاده از عینک های مناسب جلوی کامپیوتر برای این کار بسیار عالی هستند اما لنزهای طبی فرشلوک نیز که تنفس پذیری زیاد و درصد آب بالایی دارند، برای این کار مناسب هستند.

 

خرید لنز طبی فرشلوک

 

موارد و نکاتی که هنگام استفاده از لنزهای طبی فرشلوک باید به آن ها دقت کرد

 

پیش از انتخاب و خرید هرگونه لنز طبی، بهتر است ابتدا به چشم پزشک مراجعه فرمایید.

چشم پزشک، چشم شما را معاینه می کند و پس از معاینه آن و با در نظر گرفتن شرایط و نمره چشم شما، بهترین لنزی که برای چشم شما مناسب است را به شما معرفی می کند.

لنزهای طبی را باید حتما از مراکز و سایت های معتبر خریداری کنید.

هیچ گاه لنزهای طبی و غیر طبی را از سالن های آرایشی، باشگاه ها و غیره که مجوز فروش لنز ندارند، خریداری نکنید. همچنین هنگام خرید لنز به صورت آنلاین، از اعتبار سایت اطمینان حاصل فرمایید. سایت لنز مارکت یکی از معتبرترین سایت های فروش لنز در ایران است.

حتما قبل از گذاشتن لنزهای طبی فرشلوک در چشم خود و همچنین قبل از درآوردن آن ها از چشم، دستان خود را به خوبی با آب و صابون بشویید.

باکتری های موجود روی دست ممکن است برای سلامتی چشم ها و همچنین لنز طبی فرشلوک شما مضر باشند. هیچگاه دست های خود را با لوسیون ها و صابون های معطر نشویید زیرا این صابون ها و لوسیون ها موادی روی دست باقی می گذارند که سبب آلودگی لنزها می شود. حتما پس از شستشوی دست ها، آن ها را با یک پارچه تمیز و بدون پرز خشک کنید.

هنگام جایگذاری و درآوردن لنزهای طبی فرشلوک باید بسیار دقت کنید.

باید خیلی مراقبت باشید که ناخن هایتان بر روی مردمک چشمتان و همچنین لنزها خراشی نیندازند، خراش های کوچک ممکن است بعد از چند روز خود به خود خوب شوند اما اگر خراشی عمیق باشد، باید به چشم پزشک مراجعه کنید و تحت درمان های دارویی قرار گیرید.

اگر می خواهید چشم و دور چشم خود را آرایش کنید، پس از قرار دادن لنزهای طبی فرشلوک در چشم، این کار را انجام دهید. همچنین هنگام درآوردن لنز طبی فرشلوک از چشم نیز، ابتدا آرایش خود را پاک کرده و سپس لنزها را از چشم خود خارج کنید.

از لوازم آرایشی اکلیلی مانند سایه چشم اکلیلی همراه با لنز طبی فرشلوک استفاده نکنید زیرا این لوازم آرایشی ذرات ریزی دارند که ممکن است جذب لنز شده و برای چشم شما مشکل ایجاد کنند.

همچنین از ریمل و لوازم آرایشی ضد آب همراه با لنز طبی فرشلوک استفاده نکنید زیرا این لوازم آرایشی سخت از دور چشم پاک می شوند و ممکن است برای لنز و چشم شما مشکلی ایجاد کنند.

اگر محلول شستشوی لنزتان تمام شد از تماس لنزهای طبی فرشلوک با آب خودداری کنید.

اگر محلول شستشوی لنزتان تمام شد، هرگز از آب به عنوان جایگزینی برای محلول لنز استفاده نکنید، زیرا آب شامل میکروب هایی است که به لنز و چشم شما آسیب می زند. بنابراین اگر از لنزهای طبی فصلی و سالانه فرشلوک استفاده می کنید، توصیه می شود همواره یک بطری یدکی از محلول های شستشو و نگه داری از لنز را در خانه داشته باشید.

محفظه نگهداری لنز خود را هر ماه یک بار شستشو و ضدعفونی کنید.

محفظه نگهداری لنز می تواند به محل تجمع باکتری ها تبدیل شود پس از نظافت و ضدعفونی کردن آن غافل نشوید.بهتر است سالانه دو تا سه بار محفظه نگهداری لنز طبی فرشلوک خود را تعویض کرده و آن را جایگزین کنید.

توصیه می شود لوازم آرایشی مربوط به چشم را هر سه ماه یکبار تعویض کنید.

لوازم آرایشی کهنه می تواند باعث آلودگی لنزهای طبی فرشلوک شود، بنابراین شایسته است هر سه ماه یکبار آن ها را تعویض کنید.

اگر محلولی از قبل در ظرف محلول شستشوی لنز شما باقی مانده، آن را دور بریزید.

اگر محلولی کهنه است آن را دور بریزید زیرا این محلول پس از استفاده، خاصیت ضدعفونی کنندگی خود را از دست می دهد.همچنین اگر بیش از 90 روز از باز کردن پلمپ محلول می گذرد، آن را دور بریزید.

هیچوقت با لنزهای طبی فرشلوک به استخر و یا حمام نروید.

حتما قبل از استخر و حمام رفتن، لنزهای طبی فرشلوک را از چشم خود خارج کنید زیرا حتی اگر عینک شنای ضد آب به چشم داشته باشید، باز هم ممکن است آب به چشمان تان نفوذ کند. آب سبب می شود لنز طبی چشمی فرشلوک چسبندگی زیادی پیدا کند و به کره ی چشم بچسبد.

اگر از روی سهل انگاری، آب با چشمان تان تماس پیدا کرد، ابتدا با استفاده از محلول های مرطوب کننده، لنز طبی خود را مرطوب کرده و سپس اقدام به درآوردن آن ها کنید.

 

خرید لنز طبی فرشلوک

 

 

خرید لنز طبی فرشلوک از سایت لنز مارکت

 

سلامت چشم و قرنیه برای هر فردی بسیار مهم است و انتخاب و خرید یک لنز خوب از یک مکان معتبر تضمین کننده این سلامتی است.لنزهای طبی از پرکاربردترین لنزهای چشمی هستند. بسیاری از افراد که از مشکلات چشمی رنج می برند برای درمان این مشکلات به جای عینک از لنزهای طبی چشمی استفاده می کنند، بنابراین خرید لنز طبی بسیار افزایش یافته و همین موضوع خرید آنلاین آن را نیز چند برابر کرده است.

لنزهای طبی فرشلوک جایگزین بسیار مناسبی برای عینک و سایر لنزهای طبی هستند چرا که کیفیت بسیار بالایی دارند.خرید لنز طبی فرشلوک باید از یک مکان معتبر صورت گیرد، نمایندگی این لنزها در ایران، در تهران قرار دارد و سایت معتبر و درجه یک لنز مارکت است.

سایت لنز مارکت یکی از معتبرترین و باسابقه ترین سایت های فروش لنز در ایران است و همچنین دارای انواع و اقسام برندهای معتبر لنزهای طبی و رنگی مانند فرشلوک نیز است.یکی از برترین مزیت های لنزهای طبی فرشلوک آبرسانی بالای این محصول می باشد که راحتی به سزایی را برای استفاده کنندگان آن به ارمغان می آورد و همچنین از خشکی چشم ها نیز جلوگیری می کند.

 

قیمت لنزهای طبی فرشلوک در سایت لنز مارکت

 

سایت لنز مارکت دارای لنزهای با قیمت های بسیار مقرون به صرفه است.برای اطلاع از قیمت لنزهای طبی فرشلوک در سایت لنز مارکت می توانید به این سایت مراجعه کنید.قیمت لنزهای طبی فرشلوک در سایت لنز مارکت بسیار منصفانه است و کیفیت لنزها نیز بسیار عالی و فوق العاده است.همچنین سایت لنز مارکت در 7 روز هفته و 24 ساعته پشتیبانی فعال دارد.

شما برای خرید لنز طبی فرشلوک می توانید به سایت لنز مارکت مراجعه کنید و همچنین در مورد آن ها با کارشناسان لنز مارکت نیز مشورت کنید.

سایت لنز مارکت یکی از معتبرترین و تخصصی ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه محصولات مرتبط با بینایی است. این سایت دارای پرداخت امن، هفت روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل بودن کالا است.

خرید لنز طبی فرشلوک به صورت آنلاین از سایت لنز مارکت مزایای زیادی دارد. یکی از مزایای خرید لنز طبی فرشلوک از سایت لنز مارکت این است که سفارش لنز طبی چشمی فرشلوک به صورت آنلاین، آسان و راحت است. از دیگر مزایای خرید لنز طبی فرشلوک به صورت آنلاین، می توان به صرفه جویی در وقت نیز اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *