بهترین لنز طبی کره ای کدام است ؟

لنز چشم ، یک عدسی نازک پلاستیکی است که روی عنبیه چشم قرار می‌گیردلنز تماسی می‌تواند صرفاً جنبه زیبایی (تغییر رنگ عنبیه چشم) داشته باشد یا جنبه پزشکی (مانند درمان عیوب انکساری چشم). در زیر در مود معرفی انواع لنز طبی کره ای می خوانیم.

عنبیه چشم تنها عضوی در بدن است که اکسیژن را مستقیماً از هوا دریافت می‌کند لذا لنز باید قابلیت عبور اکسیژن را از خود داشته باشد که چشم دچار کمبود اکسیژن و نهایتاً آسیب قرنیه نگردد.

در مورد لنزهای نفوذپذیر به گاز زمان عادت کردن طولانی‌تر است، مدت زمان بیشتری قابل استفاده هستند و مقاومتشان نسبت به ایجاد رسوب روی سطح آن‌ها بیشتر است و اکسیژن رسانی بهتری هم دارند.

بهترین مارک لنز طبی کره ای

انواع لنز طبی کره ای از نظر مدت زمان استفاده

لنزهای تماسی نرم

لنزهای تماسی نرم متداول‌ترین نوع لنزهای تماسی در درنیا بوده و برای اصلاح خطاهای بینایی مانند دوربینی ، نزدیک بینی، آستیگماتیسم و پیرچشمی استفاده می‌شود لنزهای تماسی نرم به فرم طبیعی چشم ساخته می‌شوند و به خوبی در جای خود قرار می‌گیرندبنابراین اگر در فعالیت‌های ورزشی شرکت می‌کنید یا دارای فعالیت روزانه زیاد هستید لنزهای تماسی نرم انتخاب خوبی برای شما هستندلنزهای تماسی نرم در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شوند از جمله

لنز طبی روزانه کره ای

لنز طبی کره ای در بخش روزانه عموماً ارزان‌ترین انتخاب در میان لنزهای نرم هستند لنزهای روز در طول روز استفاده می‌شوند و در شب برای تمیز و ضدعفونی کردن باید از چشم خارج شوندمدت زمانی که می توانید از یک جفت لنز روزانه استفاده کنید بسته به کارخانه ی سازنده لنز متفاوت است.

لنزهای دائمی

لنزهای تماسی دائمی در طول شب نیز می‌توانند در چشم باشند اما حداقل هفته ای یک‌بار برای تمیز و ضدعفونی کردن باید از چشم خارج شوند لنز طبی کره ای دائمی باید با احتیاط در طول شب مورد استفاده قرار بگیرند چرا که خطر عفونت‌های چشمی را افزایش می‌دهند حتی اگر برای مصرف در طول شب مورد تائید قرار گرفته باشند.

لنز یک‌بار مصرف

لنزهای یک‌بار مصرف گران‌ترین انتخاب در میان لنزهای نرم می‌باشندلنزهای یک‌بار مصرف در طول روز استفاده می‌شوند، شب از چشم خارج شده و به دور انداخته می‌شوندنیازی هم به تمیز کردن ندارند.

لنزهای سخت کره ای

لنزهای تماسی سخت به شما امکان داشتن یک دید بسیار شفاف و خوب را می‌دهندلنزهای سخت در مقایسه با لنزهای نرم عموماً در مقابل هوا نفوذپذیری بیشتری دارند که این امر به کاهش خطر عفونت های چشمی کمک می‌کند اغلب لنزهای تماسی سخت برای ضدعفونی و تمیز کردن باید در شب از چشم خارج شوند 

ممکن هست حتی تا یک هفته طول بکشد تا به استفاده از لنزهای سخت عادت کنید .
اگر نسخه شما بدون تغییر می‌ماند و شما می‌توانید از لنزهای تماسی سخت درست نگهداری کنید یک جفت لنز تماسی سخت را می‌توانید تا دو یا سه سال مورد استفاده قرار دهید.

 

معرفی انواع لنز طبی کره ای 432

لنز تماسی دایره‌ای: به عنوان یک لنز تماسی چشمی بزرگ و لنز دایره‌ای نیز شناخته می‌شود، یک لنز تماسی آرایشی (غیر اصلاحی و تزیینی)است که باعث می‌شود عنبیه بزرگ‌تر به نظر برسدلنزهای دایره‌ای چشم ها را بزرگ‌تر نشان می‌دهند و در انواع رنگ ها و جلوه ها ظاهر می شوندآن‌ها از سال 2004 به بازار آمده اند و در کشورهایی مانند کره جنوبی، ژاپن، تایوان و چین بسیار محبوب هستند.

تفاوت لنز طبی کره ای با کشورهای دیگر

تفاوت بین دو نوع لنز طبی کره ای و لنزهای اروپایی در این است که لنزهای دایره‌ای نه تنها در مناطقی که عنبیه‌ی چشم را پوشانده‌اند، بلکه لبه بیرونی لنز نیز رنگ می‌شودیک عنبیه ی بزرگ با حلقه‌ی تیره پیرامون آن ، تصویری از چشمان بزرگ ایجاد می کنند.

قسمت مرتبط با دید در وسط این لنزها نور را از خود عبور می دهد و برای دید واضح به اندازه کافی بزرگ استاین لنزها امروزه به شکل روزانه، هفتگی، ماهانه قابل مصرف انددر بین جوانان و نوجوانان محبوب اندبسیاری از مردم لنزهای دایره‌ای را به عنوان یک وسیله جانبی مد به جای یک وسیله پزشکی در نظر می گیرند.

در آسیا لنزهای تماسی دایره‌ای می‌توانند از بسیاری از کشورهای تولیدکننده مثل تایلند، مالزی، ژاپن، نپال، سری‌لانکا، سنگاپور، کره جنوبی، تایوان و فیلیپین خریداری شوندآن‌ها می‌توانند بدون تجویز یا با نسخه خریداری شوند.

مزایای لنز های تماسی 

مزیت اصلی آن‌ها این است که در طرح ها و سبک های بیشتری ارائه می شوند.رنگ آن با ظاهر طبیعی چشم شما ترکیب می‌شودهمچنین استفاده از آن‌ها راحت است و شما می توانید از یک جفت لنز تماسی دایره‌ای به مدت یک سال بدون نیاز به نسخه های دوره‌ای استفاده کنیدهزینه‌ی مصرفی آن‌ها چه به شکل سالیانه و چه به صورت روزانه بسیار ارزان است.

معایب لنز های تماسی

روزانه به مدت 6 تا 10 ساعت می توانید از آن استفاده کنیددر نهایت، پیدا کردن این لنزها هم در فروشگاه‌های اینترنتی و هم در خرده‌فروشی‌ها بسیار دشوار استاگر می‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید،

 باید مطمئن شوید که آن‌ها را از یک خرده‌فروش مجاز و با صلاحیت دریافت می‌کنید، چون ممکن است سهواً به چشمان خود آسیب برسانید اگر جنس خریداری‌شده استانداردهای صنعت را نداشته باشد.
اگر اولین بار است که شما از لنزهای تماسی استفاده می‌کنید، خرید لنزهای کره‌ای انتخاب خوبی است زیرا این لنزها به راحتی در بازار موجودند و ارزان ترین با بهترین کیفیت هستند.

نمونه هایی از لنز طبی کره ای

 

نتیجه گیری نهایی در مورد لنز طبی کره ای

لنز های دایره‌ای کره‌ای به سرعت در حال تبدیل شدن به یک اصل در آرایش روزمره است.پیدا کردن لنز های دایره‌ای مناسب با شکل و اندازه‌ی چشم شما مهم استلنزهایی را انتخاب نکنید که قطر آن بیش از حد بزرگ است چون این باعث می‌شود.

 که ظاهر شما “بیگانه” به نظر برسد و نسبتاً غیر طبیعی و ناراحت‌کننده شود همانند ریمل، لنزهای دایره‌ای برای برجسته کردن نگاه و سیمای شما و اضافه کردن کمی رنگ و سرگرمی به یک پوشش ساخته می‌شوند.

قیمت لنز طبی کره ای در ایران

لنز آرایشی برند بیوتی (beauty) که یکی از پرفروش‌ترین‌ها در بازار ایران است، محصولی از کشور کره جنوبی استبرند لنز بیوتی، یک برند کره‌ای و متعلق به کمپانی “Dreamcontact” است.

برندهای HERA، biuty، morning، festival همگی از محصولات تولیدی این کشور هستند. این محصول زیبایی با قیمت 80تا 120 هزار تومان در داروخانه‌ها و مراکز دیگر به فروش می‌رسد که البته برای یک لنز رنگی، قیمت بالایی محسوب نمی‌شود.

 ولی نکته‌ای که باید درباره آن توجه داشته باشید، این است که گاهی پایین بودن قیمت یک محصول به دلیل بی‌کیفیت بودن آن و گاهی هم به دلیل یک‌بار مصرف بودن آن است، بنابراین بهتر است قبل از خرید هر محصولی، به خصوص درباره محصولات زیبایی که با سلامتی شما سروکار دارد،

 هدفتان را از خرید خود مشخص کنید و هرگز محصول بی‌کیفیت نخرید.

نکته بسیار مهم در مورد لنز طبی کره ای

مورد بسیار مهمی که درباره انتخاب یک لنز زیبایی وجود دارد، مشورت با یک متخصص چشم یا اپتومتریست درباره نوع، برند و میزان استفاده از آن استاین موضوع به تمام انواع محصولات این چنینی، چه با قیمت پایین و چه با قیمت بالا مربوط می‌شود و باید تائید یک پزشک را درباره لنز انتخابی خود داشته باشید تا به‌طور صد در صد درباره کیفیت آن اطمینان داشته باشید.

علاوه بر کیفیت لنزهای آرایشی مورد مصرفی تان، باید به نحوه استفاده از آن هم اهمیت فراوانی دهیدطرز استفاده از لنزها و شرایط نگهداری از آن‌ها، باعث دوام کیفیت آن‌ها و سلامت بیشتر چشم‌ها می‌شود.

ما معتقدیم که نظرات ، انتقادات و پیشنهادات شما می تواند به ما کمک نماید تا بتوانیم برای شما دوستان و مخاطبین گرامی هر چه بهتر و با کیفیت تر به تولید محتوایی فاخر و جامع پرداخته و در راستای پیشبرد دانش گام برداریم.

از این رو اگر در مورد موضوعات مندرج در مقاله بالا لنز طبی کره ای نقد و یا ابهامی وجود دارد که می تواند به بهتر شدن مقاله کمک نماید در قسمت پیشنهادات قرار دهید
همچنین اگر در ارتباط با موضوع مقاله لنز طبی کره ای دانش جدیدی دارید

 و می توانید به تکمیل نمودن محتوای تولید شده کمک کنید ما و دیگر مخاطبین محترم را از ان آگاه گردانید.

بعد از مطالعه مقاله بررسی لنز طبی کره ای جهت کسب اطلاعات عمومی بیشتر درمورد لنزهای داخل چشمی , خواندن مقالات زیر نیز خالی از لطف نیست :

معرفی یکی از پر فروش ترین و پرمخاطب ترین لنزهای زیبایی ( لنز طوسی دور مشکی )

لنز زیبایی دائمی چیست؟ چگونه بهترین لنز زیبایی دائمی رو انتخاب کنیم ؟

بهترین لنز مناسب آقایان کدام است ؟ آیا واقعا لنز زیبایی آقایان وجود دارد ؟

روش انتخاب بهترین لنزهای طبی رنگی را در این بخش توضیح داده ایم !

خاص ترین لنز رنگی موجود دربازار لنز عسلی دور مشکی !!!

عوامل تاثیر گذار در هزینه لنز طبی را بیشتر بشناسید !

قیمت لنز زیبایی رنگی به چه عواملی بستگی دارد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *