معرفی کامل لنز بوش

موضوع مورد بررسی لنز مارکت لنز بوش و لنز بوش اند لومب می باشد. شرکت های مختلف تولید کننده محصولات مراقبت از چشم در بازار وجود دارند اما یکی از آن ها که واقعاً تأثیر غیرقابل انکاری در ذهن افرادی که از لنز و یا محصولات مراقبت از چشم استفاده می کنند، ایجاد کرده است، شرکت بوش اند لومب است. 

برند لنزهای بوش اند لومب (Bausch & Lomb) به عنوان بهترین تولید کننده لنز چشمی در سراسر جهان شناخته شده است.

لنز بوش اند لومب

برند بوش اند لومب در دنیای لنزها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این برند به بهبود یا تقویت بینایی میلیون ها انسان در سراسر جهان کمک کرده است.

نمایندگی لنز بوش اند لومب در ایران، در تهران قرار دارد و سایت معتبر لنز مارکت است. در سایت لنز مارکت انواع لنزهای طبی و رنگی برند جهانی بوش اند لومب عرضه می شود. بیایید راجع به برند بوش اند لومب و لنزهای تولید شده توسط این برند بیشتر بدانیم.

نمایندگی لنز بوش اند لومب / بهترین مارک لنز طبی / بهترین مارک لنز چشمی

انواع مختلف لنز بوش اند لومب

لنز بوش اند لومب جزئی از یک کمپانی محصولات سلامت چشم است که در لاوال کبک کانادا قرار دارد، البته این برند آمریکایی است و بیش از 150 سال قدمت دارد. این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان لنزهای چشمی، محصولات مراقبت از لنز، داروها و محصولات مربوط به جراحی چشم است. 

از سال 2001 به بعد تولید لنزهای چشمی 28 درصد از گردش مالی کمپانی بوش اند لومب را به خود اختصاص داده و این مهم ترین فعالیت تجاری کمپانی بوش اند لومب محسوب می شود.

لنز بوش اند لومب نرم یک دیسک علاقه مند به آب هستند که بر روی قرنیه فرد قرار می گیرند. همانند یک عینک، یک لنز چشمی به طور خاصی نور را به سمت شبکیه چشم فرد متمرکز می کند اما برخلاف عینک ها، لنزهای چشمی قرنیه فرد را می پوشانند و کل میدان دید او را تصحیح می کند. 

لنزهای بوش اند لومب آمریکا یکی از بهترین و با کیفیت ترین لنزهای فصلی و روزانه در تمام دنیا می باشند.

اگر دور بینی و یا نزدیک بینی دارید و یا به آستیگماتیسم یا پیر چشمی مبتلا هستید، لنز بوش اند لومب از سری لنزهای طبی برای شما بسیار مناسب هستند. اگر هم می خواهید ظاهر خود را به زیباترین روش تغییر دهید، لنز بوش اند لومب رنگی یک انتخاب ایده آل و جذاب محسوب می­شوند.

معرفی مدل هایی از لنز بوش اند لومب و ویژگی های آن ها

  • لنز  بوش اند لومب روزانه Biotrue :

لنزهای روزانه Biotrue بوش اند لومب دارای طراحی چند منظوره هستند و به افراد کمک می کنند تا بتوانند از فاصله دور و نزدیک کاملاً واضح و راحت ببینند. این لنزها از ماده ایی منحصر به فرد ساخته شده اند که مانند چشم کار می کند تا فرد در تمام طول روز احساس راحتی بکند. 

بهترین مارک لنز طبی

این لنزها با مقدار آب قرنیه مطابقت دارند و همچنین اکسیژن رسانی بالایی به چشم ها دارند. لنزهای روزانه Biotrue 98 درصد از رطوبت خود را تا 16 ساعت حفظ می کنند. این لنزها دارای Uv 400 بوده و تمام اشعه های مضر خورشید را فیلتر می کنند.

لنز طبی (نمرات 1.00- تا 12.00-) بوش اند لومب روزانه (biotrue)

قیمت اصلی 119/000 تومان بود.قیمت فعلی 104/000 تومان است.

لنز بوش اند لومب اولترا ULTRA :

لنزهای  ULTRA بوش اند لومب دارای تکنولوژی MoistureSeal هستند و 95 درصد از رطوبت خود را در 16 ساعت اول حفظ می کنند.

گروه اپتیک لنزمارکت ( بنر اولترا بوش)

این لنزها راحتی و آسایش روزانه و بینایی کاملاً واضحی را به فرد ارائه می دهند. لنزهای ULTRA چشم انداز روشنی را برای فرد استفاده کننده در فواصل دور و نزدیک فراهم می کنند.

لنز طبی (نمرات 0.75- تا 12.00-) فصلی اولترا بوش اندلومب (ULTRA)

قیمت اصلی 380/000 تومان بود.قیمت فعلی 346/000 تومان است.

لنز بوش اند لومب پیورویژن Purevision 2 :

لنزهای Purevision 2 بوش اند لومب با کیفیت بالا و به صورت ویژه طراحی شده اند. این لنزها سطح بیشتری از هاله ها را کاهش می دهند و تابش خیره کننده ایی ایجاد می کنند. 

لنز طبی پیورویژن 2

این لنزها می توانند واضح ترین دید را که ممکن است آرزوی هر فردی باشد، به او ارائه دهند. این لنزها به دلیل تنفس پذیری و راحتی که برای فرد ایجاد می کنند، شناخته شده هستند. همچنین این لنزها فوق العاده نازک هستند.

لنز طبی (نمرات 0.75- تا 12.00-) پیورویژن2 بوش اندلومب (PUREVISION2)

قیمت اصلی 338/000 تومان بود.قیمت فعلی 288/000 تومان است.

لنز بوش اند لومب سافت soft59 :

لنزهای soft 59 بوش اند لومب با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب یکی از پرفروش ترین لنزهای بوش اند لومب میباشد . این لنزها سطح بیشتری از هاله ها را کاهش می دهند و تابش خیره کننده ایی ایجاد می کنند. 

این لنزها می توانند واضح ترین دید را که ممکن است آرزوی هر فردی باشد، به او ارائه دهند.

این لنزها از نمره 0.75 تا 9 را پوشش میدهد .

به دلیل تنفس پذیری و راحتی که برای فرد ایجاد می کنند، شناخته شده هستند. همچنین این لنزها فوق العاده نازک هستند.

لنز طبی (نمرات 0.75- تا 9.00-) فصلی بوش اند لومب (SOFT59)

قیمت اصلی 320/000 تومان بود.قیمت فعلی 245/000 تومان است.

لنز بوش اند لومب سری رنگی زیبایی :

اکثر مردم برای بهتر شدن ظاهر خود از لنزهای رنگی استفاده می کنند. لنزهای رنگی بوش اند لومب واقعاً می توانند چهره شما را زیباتر کرده و شما را به طرز حیرت انگیزی تغییر دهند.

لنز رنگی بوش اند لومب

همچنین لنزهای رنگی بوش اند لومب دارای رنگ های متنوعی هستند. مطمئناً با استفاده از لنزهای رنگی بوش اند لومب مورد نظر خود می توانید تغییر زیادی در ظاهر خود ایجاد کنید و همچنین می توانید برای مکان های مختلف از این لنزها استفاده کنید.

لنز بوش اند لومب سری آستیگمات و توریک :

برای بیمارانی که از آستیگماتیسم رنج می برند و به دنبال بینایی راحت تر، بهتر و واضح تر هستند، لنزهای هلالی نرم Toric بوش اند لومب می تواند بهترین گزینه باشد. این لنزهای یکبار مصرف دارای نفوذپذیری اکسیژن بالایی هستند و همچنین مقدار کمی ته رنگ نیز دارند.

نمایندگی لنز بوش اند لومب

تعدادی از ویژگی های لنز بوش اند لومب :

  • لنزهای بوش اند لومب راحتی و وضوح بینایی بسیار زیادی دارند.
  • لنزهای طبی بوش اند لومب هاله ها و انعکاس های نور را کاهش می دهند. طراحی ظریف و لبه های نازک این لنزها باعث می شود که فرد در طول روز احساس راحتی کند.
  • در لنزهای بوش اند لومب انتقال اکسیژن در بین لنز و قرنیه بسیار زیاد است.
  • لنزهای بوش اند لومب از سیلیکون هایدروژل ساخته شده اند، بنابراین دارای درصد آب زیادی هستند و رطوبت چشم را حفظ می کنند.
  • لنزهای بوش اند لومب دارای پلیمر هیلافیلکون B هستند. این ماده باعث می شود که خاصیت کششی این لنزها بیشتر شود.
  • از لنزهای بوش اند لومب می توانید در نور کم نیز استفاده کنید چرا که این لنزها در نور کم، دید شفاف و واضحی را به فرد ارائه می دهند.
  • طراحی منحصر به فرد لنزهای بوش اند لومب باعث می شود فرآیند جایگذاری لنزها و درآوردن آن ها بسیار آسان و راحت باشد.

چگونگی مراقبت از لنز بوش اند لومب :

لنزهای بوش اند لومب از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند و دارای بالاترین کیفیت هستند اما به هر حال باید از لنزهای چشمی چه طبی و چه غیر طبی به درستی مراقبت کرد تا آسیب نبینند و موجب آسیب رسیدن به چشم نیز که یک عضو بسیار حساس و مهم است، نشوند.

 لنزهای یکبار مصرف بوش اند لومب به گونه ‌ایی طراحی شده اند که فقط 24 ساعت استفاده می شوند و بعد از آن دور انداخته می شوند، بنابراین لازم نیست نگران تمیز کردن و نگهداری آن ها باشید.

با این حال مراقبت از لنزهایی که بیش از یک روز استفاده می شوند نیز بسیار آسان است، فقط حتماً باید روال معمول توصیه شده برای مراقبت از لنزهای چشمی را دنبال کنید. همچنین برای حفظ کیفیت لنزهای بوش اند لومب بهتر است از بهترین مایعهای لنز مانند رنیو، اویزور و یونیورسال که در سایت لنز مارکت نیز موجود هستند، استفاده کنید.

طریقه شستشوی لنز بوش اند لومب:

هر دو طرف لنز خود را به مدت پنج ثانیه با مایع های لنز بشویید.

 براساس برنامه استفاده شما از لنزها، متخصص مراقبت از چشم شما ممکن است مراقبت بیشتری از لنزها را به شما توصیه کنند، مانند ریختن سه قطره از مایع لنز بر روی هر دو سطح لنز و مالش دادن آن به مدت بیست ثانیه شستن هر دو طرف لنز خود به مدت پنج ثانیه به شما این تضمین را می دهد که لنزهای شما عاری از آشغال و رسوبات شوند.

 یادتان باشد حتماً روال توصیه های متخصص مراقبت از چشم خود را برای شستشوی لنزها دنبال کنید.

طریقه ضدعفونی کردن لنز بوش اند لومب:

  • لنزهای خود را در یک محفظه لنز تمیز قرار دهید.
  • محفظه لنز خود را با مایع لنز تازه پر کنید.
  • لنزهای خود را حداقل چهار ساعت در مایع لنز خیس کنید.
  • اکنون لنزهای شما برای دفعه بعدی که به آن ها احتیاج دارید، آماده هستند.
  • هرگز از مایع لنز کهنه مجدداً استفاده نکنید.
  • هر چند ماه یکبار محفظه لنز خود را تعویض کنید.

خرید لنز بوش اند لومب از سایت لنز مارکت:

سلامت چشم شما باید اصلی ترین دغدغه شما باشد. بنابراین باید یک فروشگاه اینترنتی معتبر را انتخاب کنید که سلامت چشمان شما را تضمین کند. امروزه افزایش تقاضای خرید لنزهای چشمی، خرید آنلاین آن را پرطرفدار کرده است. 

خرید لنزهای بوش اند لومب باید از یک مکان معتبر صورت گیرد، همانطور که در بالا نیز ذکر کردیم نمایندگی این لنزها در ایران در شهر تهران قرار دارد و سایت معتبر و درجه یک لنز مارکت است.

سایت لنز مارکت دارای قیمت های مقرون به صرفه است. برای اطلاع از قیمت لنزهای بوش اند لومب در سایت لنز مارکت می توانید به این سایت مراجعه کنید.

 سایت لنز مارکت یکی از معتبرترین و باسابقه ترین سایت های فروش لنز در ایران است و همچنین دارای انواع و اقسام برندهای معتبر لنز مانند بوش اند لومب نیز است.

قیمت لنزهای بوش اند لومب در سایت لنز مارکت بسیار مناسب است و کیفیت لنزها نیز فوق العاده است. همچنین سایت لنز مارکت در هفت روز هفته و 24 ساعته پشتیبانی فعال دارد. کارشناسان و متخصصان لنزمارکت لنزهای بوش اند لومب را از نظر راحتی و کیفیت یکی از بهترین لنزهای موجود در بازار لنز می دانند. 

یکی از برترین مزیت های لنزهای بوش اند لومب آبرسانی بالای این محصول می باشد که راحتی به سزایی را برای استفاده کنندگان آن به ارمغان می آورد. شما برای خرید لنزهای بوش اند لومب می توانید به سایت لنز مارکت مراجعه کنید، 

همچنین برای تکمیل فرآیند خرید لنز بوش اند لومب خود می توانید با کارشناسان لنز مارکت مشورت کرده و استعلام موجودی نمرات خود را برای این محصول جویا شوید.

مزایای خرید لنط بوش از لنز مارکت

خرید لنزهای بوش اند لومب به صورت آنلاین از سایت لنز مارکت مزایای زیادی دارد. یکی از مزایای خرید لنز بوش اند لومب از سایت لنز مارکت این است که سفارش این لنزها به صورت آنلاین، آسان و راحت است. 

یکی دیگر از مزایای خرید لنزهای بوش اند لومب به صورت آنلاین این است که شما دیگر گرفتار ترافیک و شلوغی خیابان ها نخواهید شد و از دیگر مزایای این کار می توان به صرفه جویی در وقت نیز اشاره کرد، 

اگر بخواهید لنز چشمی مورد نظر خود را به صورت حضوری خریداری کنید، این کار به زمان زیادی لازم دارد اما اگر آن را به صورت آنلاین بخرید، در وقت خود صرفه جویی کرده اید.

خرید لنز بوش اند لومب

لنز بوش اند لومب موجود در سایت لنز مارکت:

در سایت لنز مارکت انواع لنزهای طبی بوش اند لومب که شامل لنزهای طبی روزانه بوش اند لومب (Soft)، لنزهای روزانه بوش اند لومب (Bio True)، لنز طبی فصلی بوش اند لومب (Soft 59)، لنز پیورویژن بوش اند لومب (Pure Vision) و لنز پیورویژن بوش اند لومب (Pure Vision 2) هستند، ارائه می شوند.

لنزهای طبی روزانه بوش اند لومب به صورت بسته های 10 عددی و 30 عددی عرضه می شوند و افراد می توانند بسته به نیاز خود تعداد مورد نظر خود را انتخاب کنند. نام دیگر لنزهای روزانه در بین مردم، لنز یکبار مصرف است 

و به این معنی است که این لنزهای روزانه را فقط یک بار می شود استفاده کرد و البته این موضوع اشتباه است و افراد می توانند از این لنزها به دفعات در 24 ساعت استفاده کنند.

لنزهای پیورویژن و پیورویژن 2 بوش اند لومب به صورت بسته های 6 عددی توزیع می شوند البته افراد می توانند بسته به نیاز خود تعداد مورد نظر خود را خریداری کنند. لنزهای پیورویژن 2 بهترین و گران ترین نوع لنزهای بوش اند لومب هستند.

لنزهای طبی فصلی بوش اند لومب به صورت بسته های 6 عددی توزیع می شوند البته باز هم افراد می توانند بسته به نیاز خود تعداد مورد نظر خود را خریداری کنند .نام دیگر لنزهای فصلی در بین مردم لنز موقتی است و بدین منظور است که لنزهای فصلی را فقط 3 ماه می شود، استفاده کرد.

تخفیف و هدایای لنز مارکت روی لنز بوش

لنزهای طبی بوش اند لومب در نمرات 0.5 تا 10 موجود است که با استپ های 25 صدم بالا و پایین می رود. با خرید هر بسته ی 15 جفتی از لنز طبی روزانه بوش اند لومب از سایت لنز مارکت علاوه بر تخفیف 10 درصدی یک عدد محلول لنز رنیو نیز هدیه بگیرید .

لنزهای رنگی فصلی بوش اند لومب نیز آبرسانی بسیار بالایی دارند و به عنوان با کیفیت ترین لنزهای رنگی شناخته می شوند. لنزهای رنگی بوش اند لومب به صورت بسته های 2 عددی توزیع می شوند. لنزهای رنگی بوش اند لومب در 10 رنگ زیبا و جذاب در سایت لنز مارکت موجود هستند.

لنز بوش اند لومب چیست؟

لنز بوش اند لومب، یکی از بهترین برند های لنز آمریکایی در دنیا است که در سال ۱۸۵۳ توسط جان بوش تاسیس شد. این لنز از جنس سیلیکون هایدروژل است که از خشکی چشم جلوگیری کرده و باعث می شود اکسیژن رسانی خوبی بین لنز و قرینه چشم برقرار شود. 

این شرکت تولید کننده ی محصولات مراقبت از چشم همچون لنز طبی، لنز سخت، وسایل جراحی چشم و محصولات دارویی است.

برای خرید لنز طبی مارک جانسون با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

کمپانی بوش اند لومب در کبک کانادا قرار دارد و بیش از ۱۵۰سال قدمت دارد. این کمپانی با به کارگیری پزشکان، متخصصان و مهندسان مجرب همواره در حال پیشرفت و استفاده از مواد جدید و به روز دنیا است،

 تا بتواند محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان خود تحویل دهد و مشکلات چشمی آن ها را برطرف نماید. خلاقیت، کیفیت و قیمت این محصول باعث محبوبیت لنز های بوش اند لومب بین مردم شده است.

مزایای خرید لنز بوش اند لومب

 این لنزها به خاطر دید راحتی که ایجاد می کنند در بین مردم بسیار شناخته شده هستند. لنزهای بوش اند لومب راحتی و وضوح بینایی زیادی دارند و از این نظر قابل مقایسه با هیچ برند دیگری نیستند. اگر به دنبال لنزهای با کیفیت و قیمت مناسب هستید، لنزهای بوش اند لومب بهترین گزینه هستند. برند لنزی بوش اند لومب دارای طیف گسترده ایی از لنزهای چشمی است.

انواع مختلفی از لنزهای چشمی بوش اند لومب برای مصرف کنندگان وجود دارد. لنزهای طبی بوش اند لومب شامل لنزهای روزانه و فصلی هستند که جهت کاهش هاله ها و انعکاس نور تولید شده اند. طراحی ظریف و لبه های نازک این لنز باعث می شود که فرد در طول روز احساس راحتی کند.

 در لنزهای طبی بوش اند لومب انتقال اکسیژن بین لنز و قرنیه بسیار بالا است و در برابر انباشت رسوبات و رسوب پروتئین مقاوم هستند.

 لنزهای طبی این برند از سیلیکون هایدروژل ساخته شده اند، بنابراین دارای درصد آب زیادی هستند و رطوبت چشم را حفظ می کنند و این کار باعث جلوگیری از خشکی، خارش و قرمزی چشم می شود، از لنزهای طبی بوش اند لومب می توانید در نور کم نیز استفاده کنید چرا که این لنزها در نور کم دید شفاف و واضحی را به شما می دهند.

این شرکت در ساخت لنز های خود از پلیمری هیلافیلکون B استفاده می کند که این ماده باعث خاصیت کششی بیشتر این لنز ها شده است، همچنین این خاصیت باعث کاهش شدت ریزش اشک نیز می شود و کسانی که برای بار اول از این لنزهای طبی استفاده می کنند، اذیت نمی شوند. شما می‌ توانید با مراجعه به سایت لنز مارکت، لنز مورد نیاز خود را تهیه کنید.

قیمت لنز بوش اند لومب

این لنز دارای دو برند لنز فصلی سافلنز و پیوروژین است که به عنوان لنز ماهانه شناخته می شوند. زیرا داخل بسته بندی آن ها سه جفت لنز وجود دارد که هر کدام از آن ها برای یک ماه است. قیمت لنز های ماهانه نسبت به کیفیت بالایی که دارند بسیار مناسب و مقرون به صرفه است .

 برخلاف لنز های یکبار مصرف روزانه، لنز های فصلی را باید بعد از هر بار استفاده ضدعفونی کرده و در جای حاوی محلول لنز نگهداری کرد، این لنزها جایگزین خوبی برای عینک نیز هستند.

لنزهای روزانه، نسبت به ماهیانه از قیمت کم تری برخوردارند. متاسفانه نمی شود به طور دقیق قیمت لنزهای این برند را بیان کرد؛ زیرا بستگی به شما دارد، که لنز طبی می خواهید یا تنها زیبایی آن مد نظرتان است و چه مدت می خواهید از لنز استفاده کنید.

نکات خرید لنز بوش اند لومب

زمانی که فکر خرید لنز چشمی را کردید، قبل از اقدام به خرید آن به چشم پزشک مراجعه کنید و با او در این مورد مشورت کنید و یا از یک مرکز بینایی سنجی معتبر تست بینایی بگیرید حتی اگر فکر می کنید بینایی تان بسیار خوب است. در مورد انواع لنزها، شرایط و خصوصیات، مزایا و معایب و … مطالعه کنید.

یک نسخه معتبر تهیه کنید که شامل برند و ابعاد لنز باشد در هنگام خرید لنزهای طبی حتماً به بسته بندی آن توجه کنید و لنز خود را بسته بندی شده تحویل بگیرید و از تحویل لنزی که از جا لنزی جدا شده است اجتناب کنید.

 لنز مارکت یکی از بهترین سایت ها برای خرید لنز است که به شما تضمین ضمانت کالا را می دهد و اگر سوالی در زمینه خرید لنز داشتید می توانید از مشاوران سایت لنز مارکت کمک بگیرید.

برای خرید لنز طبی مارک مورنينگ   با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

انواع لنز ها در نمایندگی لنز بوش اند لومب

برند بوش اند لومب دارای انواع مختلفی از لنزها است. برای مثال: لنز های روزانه ی Biotrue که دارای طراحی چند منظوره هستند و به افراد کمک می کنند تا بتوانند از فاصله دور و نزدیک کاملاً واضح و راحت ببینند. این لنزها از ماده ایی منحصر به فرد ساخته شده اند که مانند چشم کار می کند تا فرد در تمام طول روز احساس راحتی بکند.

 یکی دیگر از این لنزها؛ لنزهای هلالی Tornic است که مختص به بیمارانی است که از آستیگماتیسم رنج می برند و به دنبال بینایی بهتر و واضح تر هستند.

با توجه به کیفیت بالای محصولات بوش اند لومب می توانید از طریق سایت لنز مارکت محصول مورد نظرتان را تهیه کنید و اطمینان خاطر داشته باشید، زیرا این محصولات مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا و همچنین متخصصان ایرانی است. اما فراموش نکنید که اهمیت نحوه ی نگهداری و استفاده از لنز، موضوعی است که نباید آن را نادیده بگیرید.

برای خرید لنز طبی مارک فستيوال با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

منابع مقاله نمایندگی لنز بوش اند لومب :

Http://Www.Bausch.Com.My/En/Vision-And-Age/Teenager-Eyes/Teenagers-Vision-Correction/Wearing-And-Caring-For-Contact-Lenses/

Http://Www.Bausch.In/En-In/Our-Products/Contact-Lenses/

Https://Www.Eyedoctorboca.Com/Contact-Lenses/Brands-We-Carry/Bausch-Lomb-Lenses/

Https://En.Wikipedia.Org/Wiki/Bausch_%26_Lomb

Https://Www.Lenspick.Com/Blog/Bausch-And-Lomb-Contact-Lenses/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *