اگر در حال حاضر از عینک برای بهبود بینایی خود استفاده می کنید، بهتر است به مزایای لنزهای چشمی و به خصوص لنزهای ایراپتیکس نگاهی بیندازید. لنزهای چشمی با نام تجاری ایراپتیکس (Airoptix) جایگزین های بسیار مناسبی برای عینک و یا حتی لنزهای چشمی دیگر هستند.

افراد می توانند متناسب با شیوه زندگی خود از لنزهای طبی استفاده کنند و زندگی را برای خود ایده آل تر کنند. برای بسیاری از افراد، لنزهای چشمی می توانند دنیای جدیدی با دید بهتر را به ارمغان بیاورند.

لنزهای ایراپتیکس

لنزهای طبی ایراپتیکس محصول کمپانی سیباویژن/ آلکان آمریکا هستند و با تخصص این شرکت پزشکی جهانی طراحی شده اند، این کمپانی متخصص محصولات مراقبت از چشم است. همچنین لنزهای ایراپتیکس دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) نیز هستند.

در ساخت و طراحی لنزهای ایراپتیکس از فناوری منحصر به فرد Smartshield استفاده می شود و این باعث ایجاد یک لایه محافظ نازک از رطوبت روی سطح لنز می شود. این فناوری باعث می شود که از چشمان فرد محافظت شود و بینایی او را نیز تقویت می کند.

استفاده از لنزهای چشمی ایراپتیکس اغلب برای افرادی که از خشکی چشم رنج می برند، توصیه می شود. همچنین استفاده از مواد عالی و پیشرفته، باعث کاهش تولید رسوبات پروتئینی می شود که این رسوبات می توانند منجر به سوزش چشم شوند، بنابراین این کار این لنزها را به گزینه ای عالی برای افراد دارای چشم حساس تبدیل می کند.

لنزهای ایراپتیکس همچنین از ماده جدید هیدروژل ساخته شده اند که پنج برابر بیشتر از سایر لنزهای چشمی اکسیژن را به چشم منتقل می کند. لنزهای ایراپتیکس چون بسیار راحت هستند، برای استفاده در تمام طول مدت روز طراحی شده اند.

لنزهای ایراپتیکس در انواع مختلفی به بازار عرضه می شوند، از جمله آن ها می توان به لنزهای ایراپتیکس طبی برای اصلاح دید (نزدیک بینی یا دور بینی)، لنزهای ایراپتیکس مخصوص آستیگماتیسم، لنزهای ایراپتیکس چند کانونی برای پیر چشمی، لنزهای ایراپتیکس رنگی و لنزهای ایراپتیکس طبی رنگی اشاره کرد.

لنزهای طبی ایراپتیکس راحتی فوق العاده ایی را برای شخص به ارمغان می آورند.

لنزهای ایراپتیکس برای آستیگماتیسم با دو فناوری منحصر به فرد طراحی شده اند تا دید روشن و واضحی را به چشم های آستیگمات عرضه کنند.

ویژگی های لنزهای ایراپتیکس:

  • تنفس پذیر: لنزهای ایراپتیکس، اکسیژن مورد نیاز چشم را به راحتی از خود عبور می دهند.
  • لنزهای ایراپتیکس رطوبت چشم را حفظ می کنند. لنزهای ایراپتیکس از موادی ساخته شده اند که به حفظ رطوبت چشم کمک می کنند و این به جلوگیری از خشک شدن چشم ها نیز کمک می کند. بنابراین فرد با استفاده از این لنزها در طول روز احساس راحتی می کند.
  • مقاوم در برابر رسوبات. لنزهای چشمی ایراپتیکس دارای یک سطح فوق العاده صاف هستند که برای مقاومت در برابر رسوبات طراحی شده است.

اگر نزدیک به چهل سال دارید و می بینید که منوها و روزنامه ها را به سختی می خوانید، شما تنها نیستید، شما در حال تجربه یك شرایط عادی به نام «پیر چشمی» هستید كه بر توانایی شما در تمرکز روی اشیاء در فواصل نزدیك و متوسط تأثیر می گذارد، لنزهای ایراپتیکس مخصوص پیر چشمی برای این مشکل طراحی شده اند تا بتوانند دید واضح و شفاف را برای تمام مسافت های نزدیک، متوسط و دور ارائه دهند. چه در روز و چه در شب شما مشغول به خواندن، کار با رایانه و یا رانندگی باشید، این لنزها دید شفاف و واضحی را در تمام فواصل به شما عرضه می کنند.

نمایندگی فروش لنزهای ایراپتیکس در ایران در تهران قرار دارد و این نمایندگی سایت لنز مارکت است. سایت لنز مارکت انواع لنزهای باکیفیت و عالی برند ایراپتیکس را عرضه می کند.

برتری لنزهای طبی ایراپتیکس بر عینک:

لنزهای طبی ایراپتیکس یکی از بهترین برند های لنز موجود در بازار هستند و دارای مزیت های زیادی هستند و همچنین مزایای زیادی نسب به لنزهای طبی دیگر و نسبت به استفاده از عینک دارند. از جمله برتری ها و مزیت هایی که لنزهای طبی ایراپتیکس نسبت به عینک دارند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لنزهای طبی برخلاف عینک مانع فعالیت های روزمره نمی شوند.
  • برای بسیاری از محیط ها لنزهای طبی ایده آل تر از عینک هستند.
  • لنزهای طبی برخلاف عینک ها دچار بخار نمی شوند.
  • لنزهای طبی دید عالی محیطی برای رانندگی و سایر فعالیت ها را فراهم می کنند.
  • لنزهای طبی برخلاف عینک، ظاهر فرد را تغییر نمی دهند و بر زیبایی او تاثیر نمی گذارند.
  • استفاده از لنزهای طبی این امکان را به فرد می دهد تا از عینک های آفتابی دلخواه خود نیز استفاده کند.

لنزهای طبی ایراپتیکس

برتری لنزهای طبی ایراپتیکس بر دیگر لنزهای طبی:

لنزهای طبی ایراپتیکس اکسیژن رسانی بسیار بالایی به سطح چشم دارند. سطح چشم رگ خونی ندارد و اکسیژن مورد نیاز خودش را به طور مستقیم از هوا دریافت می کند، حال این که اگر با ایجاد مانعی از این اکسیژن رسانی جلوگیری کنید، عواقب ناگواری خواهد داشت. بنابراین مبحث اکسیژن رسانی در لنزهای چشمی بسیار اهمیت دارد و برندهای مختلف تلاش می کنند تا درصد اکسیژن رسانی لنزهای چشمی را افزایش دهند. سایر برتری های آن به شرح زیر می باشد:

مزایای لنزهای ایراپتیکس

  • بالاترین سطح اکسیژن رسانی را در بین لنزهای دیگر دارند و عدد اکسیژن رسانی آنها 138 است در صورتی که در بین لنزهای سالانه این عدد معمولاً بین 5 تا 40 است.
  • مرطوب کنندگی بسیار بالا، بنابراین باعث می شوند که پلک زدن راحت تر انجام می شود و در نهایت مانع خشکی چشم و لنز می شوند و نتیجه همه این ها این است که فرد هنگام استفاده از لنزهای طبی ایراپتیکس احساس راحتی بیشتری می کند.
  • وزن آنها کم است و ضخامت آن در قسمت های مرکزی لنز حدود 0.07 میلی متر است.
  • تعداد حفره های روی لنز بسیار کم است و این باعث می شود که رسوب چربی و پروتئین به کمترین مقدار ممکن برسد و دیدی شفاف و واضح را به فرد عرضه می کند.
  • سطح لنزهای طبی ایراپتیکس کاملا صیقلی هستند و این باعث می شود که فرد هنگام استفاده احساس ناراحتی نکند و همچنین تا حد زیادی مانع نشستن گرد و غبار و ذرات ریز بر روی آن می شوند.
  • معمولا از -8 تا +6 در بازار عرضه می شوند. دیامتر لنزهای طبی ایراپتیکس 14.2 است و انحنای آن ها 8.3 است.
  • جهت استفاده و دیده شدن راحت تر دارای مقدار کمی ته رنگ هستند و ضخامت آن ها 0.08 میلی متر است.
  • لنزهای آستیگمات در نمره ها و درجات مختلفی عرضه می شوند ،اما معمولا در آستیگمات 2.25 و در نزدیک بینی تا 6 هستند و بین 10 تا 180 درجه هستند.

در ایران لنزهای طبی ایراپتیکس را می توان از بهترین فروشگاه آنلاین لنز ایران یعنی سایت لنز مارکت خریداری کرد. سایت لنز مارکت یکی از معتبرترین و با تجربه ترین فروشگاه های آنلاین خرید لنز در ایران است.

هدف از تولید لنز طبی ایراپتیکس:

لنز طبی ایراپتیکس آکوا از تکنولوژی سطحی فوق سبک برخوردار است، این تکنولوژی یک لایه محافظتی از رطوبت را روی سطح قرار می دهد که مقاومت بیشتری نسبت به سایر لنزهای موجود در بازار دارد.

فن آوری SmartShield اجازه می دهد تا اشک به طور مساوی در سراسر لنز چشمی، یک لایه محافظ از رطوبت  را ایجاد کند.

لنزهای طبی ایراپتیکس همیشه راحت هستند. لنزهای ایراپتیکس دارای لایه محافظ هستند که این لایه حاوی هیدراتاسیون است و در برابر رسوبات مقاوم است. لنزهای ایراپتیکس در برابر تجمع رسوبات مقاوم هستند و تا 5 برابر اکسیژن بیشتری نسبت به لنزهای چشمی سنتی عبور می دهند. فرد با استفاده از لنزهای ایراپتیکس چشم های سفید و سالمی خواهد داشت.

لنزهای طبی ایراپتیکس توسط کمپانی سیباویژن/ آلکان آمریکا با هدف کمک به افراد برای داشتن دید بهتر و ارتقا زندگی آن ها تولید شدهاند. این شرکت اکنون لنزهای خود را به سمت فناوری جدید سیلیکون هایدروژل ارتقا داده است تا بتوانند تا 5 برابر بیشتر نسبت به لنز هایدروژل، اکسیژن را به چشم از طریق لنز وارد کنند.

لنزهای طبی ایراپتیکس با تحولاتی که در زمینه تحقیق و توسعه در صنعت مراقبت از چشم بوجود آمده، تولید شده اند تا مصرف کننده بتواند هر جفت از آن ها را تا مدت سه ماه در چشم خود داشته و تنها شب موقع خواب آن ها را از چشم خود خارج کند.

امروزه دیگر لنزها زود خراب نمی شوند و علت آن هم وجود انواع مختلف محلول لنزها و قطره های مرطوب کننده است که رطوبت و شادابی را به چشم­ها برمی گرداند.

در آینده نه چندان دور، برند لنز طبی ایراپتیکس به راحتی تمام بازارهای دنیا را تسخیر خواهد کرد و به افراد این امکان را می دهد که دنیا را با دید بهتری تماشا کنند.

لنزهای طبی ایراپتیکس

خرید لنزهای طبی ایراپتیکس از لنز مارکت:

ایراپتیکس یک مارک کاملاً معتبر در زمینه تولید انواع لنزها است. لنزهای طبی ایراپتیکس یکی از پیشرفته ترین برندهای لنز هستند و جزء بهترین لنزهای موجود در بازار هستند.

لنزهای طبی ایراپتیکس چون از مواد درجه یک و عالی ساخته شده اند، دید بهتری را برای شخص به ارمغان خواهند آورد.

نمایندگی لنز طبی ایراپتیکس در ایران سایت معتبر لنز مارکت است.

سایت لنز مارکت انواع لنزهای طبی ایراپتیکس را با بهترین قیمت و منصفانه ترین کیفیت عرضه می کند.

تمام کارشناسان لنزمارکت به این نتیجه رسیده اند که لنزهای طبی ایراپتیکس از نظر کیفیت، راحتی و ضد حساسیت بودن, یکی از بهترین لنزهای طبی فصلی موجود در بازار لنز هستند.

یکی از مهمترین مسائلی که نظر مشتریان لنز چشمی طبی بدون رنگ را به سمت این برند جلب کرده است, آبرسانی بالای این محصول می باشد که راحتی به سزایی را برای استفاده کنندگان آن به ارمغان می آورد.

لنزهای طبی فصلی ایراپتیکس (airoptix) به صورت بسته های 6 عددی و جفتی در لنز مارکت ارائه می شوند و افراد می توانند بسته به نیاز خود تعداد مورد نظر خود را خریداری کنند.

لنزهای طبی فصلی ایراپتیکس در نمرات 0.5 تا 10 موجود هستند و با استپ های 25 صدم بالا و پایین می روند.

البته استفاده از لنز عالی مانند ایراپتیکس به تنهایی کافی نیست بلکه تمام نکات بهداشتی استفاده از لنز را باید در نظر گرفت و از بهترین مایع لنز برای نگهداری آنها استفاده کرد. سایت لنز مارکت تمام برندهای معتبر مایع لنز مانند رنیو، اویزور و یونیورسال را ارائه می­دهد و شما می­توانید با خیال راحت و اطمینان از اصل بودن آنها، اقدام به خرید مایع لنز مناسب از لنز مارکت کنید.

مشاوره خرید لنز ایراپتیکس

شما برای تکمیل فرآیند خرید لنز طبی ایراپتیکس خود می توانید با کارشناسان لنز مارکت مشورت کرده و استعلام موجودی نمرات خود را برای این محصول جویا شوید. البته لنز ایراپتیکس یکی از برندهایی است که نمرات آن کامل بوده و سفارش آن جای نگرانی ندارد.

خرید لنزهای طبی ایراپتیکس از سایت لنز مارکت که بزرگترین فروشگاه آنلاین فروش لنز و همچنین یکی از نمایندگی های معتبر لنز ایراپتیکس است، مزایای بسیاری دارد. یکی از این مزایا این است که شما می توانید این لنزها را با قیمتی بسیار مناسب از سایت لنز مارکت خریداری کنید و همچنین در خرید آن از تخفیفات مختلف استفاده کنید.

خرید آنلاین لنزهای ایراپتیکس مزایای دیگری نیز دارد از جمله اینکه شما به راحتی در منزل یا محل کار خود می نشینید و بدون انجام دادن تقریباً هیچ کاری و فقط با چند کلیک لنز طبی مورد نظر خود را خریداری می کنید. ارسال محصولات لنز مارکت در داخل شهر تهران هزینه ایی ندارد و کاملاً رایگان است و همچنین افراد در تهران می توانند هزینه محصولات را نیز در درب منزل پرداخت کنند.

در ضمن افرادی که لنزهای طبی ایراپتیکس را به صورت آنلاین از سایت فروشگاهی لنز مارکت خریداری می کنند، دیگر دچار دردسر و ترافیک و شلوغی راه نیز نمی شوند و همچنین می توانند با مشاوران و کارشناسان با تجربه این فروشگاه آنلاین نیز در خصوص لنزهای طبی ایراپتیکس مشورت کنند. در ضمن تاریخ انقضای لنزهای طبی ایراپتیکس موجود در فروشگاه لنز مارکت زیاد است و بابت این موضوع نیز نگران نباشید.


منابع:

https://airoptix.myalcon.com/contact-lenses/air-optix/new-to-contacts/

https://www.eyeconcepts.com.au/air-optix

https://www.thevisionloft.com/eyewear-and-contacts/contact-lenses/brands-we-carry/alcon-products/air-optix-breathable-contact-lenses/

https://www.mastereyeassociates.com/air-optix-aqua-multifocal-contact-lenses

https://www.binaopt.com/product-category/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D9%84%D9%86%D8%B2-%DA%86%D8%B4%D9%85/%D9%84%D9%86%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%BE%D8%AA%DB%8C%DA%A9%D8%B3/

https://lenson.ir/product/%D9%84%D9%86%D8%B2-%D8%B7%D8%A8%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%BE%D8%AA%DB%8C%DA%A9%D8%B3/

https://lenzmarket.ir/product/%d9%84%d9%86%d8%b2-%d8%b7%d8%a8%db%8c-%d9%81%d8%b5%d9%84%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%be%d8%aa%db%8c%da%a9%d8%b3/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *