گروه اپتیک لنزمارکت ( بنر ورزش)

در خرید لنزهای طبی و رنگی چرا باید به ویژگی لنز مورنینگ توجه کنیم؟

 بهترین ویژگی لنز مورنینگ چیست و به چه درد مصرف کننده می خورد؟

ویژگی لنز مورنینگ آیا تاثیری بر قیمت گذاری آن هم دارد ؟

ویژگی لنز مورنینگ کیو چیست ؟

در این مقاله ما قصد داریم در ارتباط با ویژگی لنز مورنینگ صحبت کنیم و موضوع اصلی ما پاسخ به این پرسش است که ویژگی لنز مورنینگ چیست؟! 

اما دقت داشته باشید که هر لنزی ویژگی های خاصی برای خود دارد از این رو ما در ادامه به این پرسش هم پاسخ می دهیم که ویژگی لنز مورنینگ‌ چیست؟!

 

این روز ها استفاده از لنز های رنگی طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. از این رو خرید لنز های رنگی بیش از بیش افزایش یافته است.

اما دقت داشته باشید که خرید لنز های رنگی می بایست از مراکز معتبری صورت گیرد. شما به راحتی می توانید برای خرید لنز های رنگی خود از طریق وب سایت لنز مارکت اقدام‌ نموده و از مزایای ویژه خرید لنز رنگی از این وب سایت استفاده لازم را ببرید.

 

لنز های رنگی به چشمان شما درخشش و زیبایی خاصی می بخشند و باعث می شوند تا تفاوت جذاب گونه ای داشته باشید. اما در ادامه می خواهیم با لنز مورنینگ ‌آشنا شویم.‌

دراین بخش به معرفی محصولات نمایندگی لنز مورنینگ میپردازیم :

 لنز طبی بدون رنگ فصلی و سالانه  

لنز طبی (نمرات 0.75- تا 10.00-) فصلی مورنینگ کیو (MORNING_Q)

قیمت اصلی 380/000 تومان بود.قیمت فعلی 370/000 تومان است.

لنز طبی (نمرات 0.50- تا 20.00-) سالانه مورنینگ کیو (MORNING_Q)

قیمت اصلی 800/000 تومان بود.قیمت فعلی 770/000 تومان است.

 لنز طبی بدون رنگ آستیگمات دار (توریک) فصلی و سالانه  

لنز آستیگمات (توریک) فصلی مورنینگ (MORNING_Q)

قیمت اصلی 755/000 تومان بود.قیمت فعلی 710/000 تومان است.

لنز توریک ( آستیگمات دار ) سالانه مورنینگ (MORNING_Q)

قیمت اصلی 900/000 تومان بود.قیمت فعلی 880/000 تومان است.

 لنز رنگی بدون نمره فصلی و سالانه

لنز (بدون نمره) فستیوال مورنینگ فصلی رنگ طوسی بدون دور (GRAY T1)

قیمت اصلی 460/000 تومان بود.قیمت فعلی 440/000 تومان است.

لنز (بدون نمره) فستیوال مورنینگ فصلی رنگ طوسی دوردار (GRAY T2)

قیمت اصلی 460/000 تومان بود.قیمت فعلی 440/000 تومان است.

لنز (بدون نمره) فستیوال مورنینگ سالیانه رنگ طوسی بدون دور (GRAY T1)

قیمت اصلی 720/000 تومان بود.قیمت فعلی 660/000 تومان است.

لنز (بدون نمره) فستیوال مورنینگ سالیانه رنگ طوسی دوردار (GRAY T2)

قیمت اصلی 720/000 تومان بود.قیمت فعلی 660/000 تومان است.

لنز (بدون نمره) فستیوال مورنینگ سالیانه رنگ طوسی عسلی (GRAY T3)

قیمت اصلی 720/000 تومان بود.قیمت فعلی 660/000 تومان است.

لنز (بدون نمره) فستیوال مورنینگ فصلی رنگ طوسی عسلی (GRAY T3)

قیمت اصلی 460/000 تومان بود.قیمت فعلی 440/000 تومان است.

لنز رنگی (بدون نمره) سالانه فستیوال مورنینگ (MORNING Q)

قیمت اصلی 720/000 تومان بود.قیمت فعلی 660/000 تومان است.

لنز رنگی (بدون نمره) فصلی فستیوال مورنینگ (MORNING Q)

قیمت اصلی 460/000 تومان بود.قیمت فعلی 440/000 تومان است.

 لنز طبی رنگی ( نمره دار رنگی ) فصلی و سالانه  

لنز طبی رنگی (نمره دار رنگی) سالانه فستیوال مورنینگ (MORNING Q)

قیمت اصلی 850/000 تومان بود.قیمت فعلی 810/000 تومان است.

لنز طبی رنگی (نمره دار رنگی) فصلی فستیوال مورنینگ (MORNING Q)

قیمت اصلی 770/000 تومان بود.قیمت فعلی 730/000 تومان است.

ویژگی لنز مورنینگ یا فستیوال با هم فرق دارد ؟

در این بخش قصد داریم در ارتباط با لنز های مورنینگ صحبت کنیم. در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که لنز های رنگی با تنوع بسیار و شرایط مناسبی در کل بازار موجود هستند و شما می توانید از وب سایت لنز مارکت برای خرید لنز مورد نظر خود اقدام نمایید.

وب سایت لنز مارکت به عنوان نمایندگی لنز مورنینگ شناخته می شود و این لنز ها را در رنگ ها و انواع مختلفی ارائه می دهد. از این رو شما به راحتی می‌توانید برای خرید از وب سایت لنز مارکت با قیمت مناسب لنز های مورنینگ‌ و شرایط آسان اقدام ‌نمایید. دقت داشته باشید که لنز های مورنینگ یکی از بهترین برند های موجود در بازار هستند.‌

لنز های مورنینگ که با نام دقیق Morning Q شناخته می شوند، دارای مزیت و ویژگی های بسیاری هستند‌. در ساخت این لنز ها از فناوری های اپتیک پیشرفته برای بینایی و بهبود شرایط بینایی استفاده شده است. در طراحی لنز های مورنینگ سبستم ها به صورتی به کار رفته اند که سطح پشت و لبه دور لنز به خوبی برای افزایش سلامتی چشم ها و دید چشم بهسازی شده اند‌. در این لنز ها از پوشش های مخافظتی یووی هم استفاده می شود.

برند لنز مورنینگ محصولی از کشور کره جنوبی است که به دلیل کیفیت بالای محصول و قیمت مناسبی که دارد در میان طرفداران لنز های تماسی راه خود را باز کرده است. لنز مورنینگ را در بازار با نام های لنز مورنینگ کیو و لنز فستیوال می شناسند. این لنز ها در ایران دارای تاییدیه وزارت بهداشت می باشند. دقت کنید که لنز های مورنینگ در دسته های مختلفی ارایه و تولید می شوند‌. 

از جمله می توان به لنز های طبی، لنز های رنگی و زیبایی، لنز های طبی رنگی و لنز های آستیگمات.

ویژگی لنز مورنینگ کیو روی قیمت آن هم تاثیر دارد ؟

در این بخش از مقاله می خواهیم برخی از ویژگی های اولیه لنز های مورنینگ را بیان کنیم. در ساخت لنز های مورنینگ از بهترین مواد اولیه استفاده شده که کیفیت بسیار بالایی دارد. لنز های برند مورنینگ آبرسانی بسیار زیادی دارند که به اندازه پنجاه و پنج درصد می باشد و باعث حفظ رطوبت چشم های شما خواهد شد.

این لنز ها جذب کننده اشعه ماورا بنفش خورشید هستند و به عبارتی دارای تکنولوژی یو وی ای و یو وی بی می باشند. در این لنز های جذاب و منحصر به فرد، از تکنولوژی برش تراش استفاده شده و با طراحی فوق العاده نازک، نرم و سبک به راحتی چشم ها کمک بسیار زیادی می کند. 

در واقع می توان گفت لنز مورنینگ با رشد بسیار زیادی که دارد، کیفیت زندگی را در همه جای دنیا گسترش داده است.‌

این شرکت با استفاده از بهترین تکنولوژی های روز دنیا توانسته لنز های با کیفیت بسیاری را در بازار جهانی عرضه کند. به همین دلیل است که افرادی که از این لنز ها استفاده می کنند رضایت بسیار زیادی از لنز های مورنینگ دارند و آن را یکی از بهترین لنز های موجود می دانند.

 از این رو می توان گفت که استفاده از این لنز ها برای تمامی افراد، چه کسانی که از لنز های طبی مورنینگ استفاده می کنند و چه افرادی که از لنز ها رنگی مورنینگ استفاده می کنند دارای مزیت های بسیاری است.

فناوری های پیشرفته، اصلی ترین ویژگی لنز مورنینگ !

ما در بخش های قبلی مقاله با لنز مورنینگ آشنا شدیم و در ارتباط با ویژگی های منحصر این لنز ها صحبت کردیم. همان طور که در بخش های قبل اشاره کردیم، لنز های مورنینگ دارای ویژگی های بسیاری هستند.‌ شما می توانید لنز های مورنینگ را از وب سایت لنز مارکت خریداری نمایید. خرید از وب سایت لنز مارکت دارای مزیت های بسیار زیادی است.

اولین و مهم ترین مزیت این است که وب سایت لنز مارکت نمایندگی لنز مورنینگ است و از این رو شما می توانید با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول این لنز های جذاب و معروف را به راحتی خریداری نمایید. علاوه بر آن، قیمت لنز های مورنینگ در وب سایت لنز مارکت بسیار مناسب بوده و برای خریداران با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای ارائه می گردد. 

اما ببینیم که این ویژگی های اساسی و فناوری های پیشرفته چگونه بر لنز های مورنینگ تاثیر داشته اند.‌

ویژگی لنز مورنینگ

فناوری پیشرفته ویژگی لنز مورنینگ چیست؟

لنز مورنینگ به گونه ای ساخته شده که در تولید آن از فناوری پیشرفته هایدروژل استفاده شده است. استفاده از این فناوری باعث شده تا لنز های مورنینگ کاملا سازگار با آب باشند و رطوبت خود را همان طور که در بخش های قبل گفتیم حفظ کنند. دقت کنید که خشکی چشم با وجود لنز های تماسی می تواند باعث سوزش، خارش، خشکی چشم، عفونت و عوارض های مختلف دیگری شود.

با این فناوری به کار رفته در لنز های مورنینگ شما دیگر مشکل عدم رطوبت و خشکی چشم را نخواهید داشت. یکی دیگر از نکات مهمی که در لنز های تماسی می تواند باعث ایجاد مشکل در فرد شود، این است که آلودگی ها و چربی‌ها با رسوباتی بر روی سطح لنز می نشینند و از این رو باعث خراش و آسیب به چشم ‌خواهند شد. 

اما تکنولوژی های به کار رفته در لنز های مورنینگ این مشکل را به طور کامل برطرف کرده است. از این رو هیچ آلودگی و رسوباتی نمی تواند این مشکل را برای چشم های شما به وجود بیاورد. اما باز هم اندک رسوبات با استفاده از محلول های مخصوص از بین خواهند رفت.

ظاهر لنز مورنینگ یکی از ویژگی لنز مورنینگ

اما تکنولوژی بعدی که در لنز های مورنینگ استفاده شده و نسبت به سایر لنز های تماسی بهتر است، در زمینه ظاهر این لنز و جا شدن بر روی چشم ها می باشد. لنز های مورنینگ به گونه ای کاملا کروی ساخته شده اند و به همین دلیل به درستی بر روی عنبیه چشم ثابت می مانند. این کار باعث عدم حرکت لنز های تماسی به اطراف می شود. 

این تنکولوژی با طراحی نرم لنز های مورنینگ و لبه های آن باعث شده تا این لنز ها در چشم احساس راحتی به شما بدهند. از این رو شما احساس جسم خارجی در چشم نخواهید داشت. استفاده از این فناوری ها در لنز های مورنینگ برای مصرف کنندگان مزیت بالایی محسوب می شود.

طراحی جذاب یکی دیگر از ویژگی لنز مورنینگ

ویژگی های بسیار زیادی که برای لنز های مورنینگ وجود دارد باعث افرایش طرفداران این لنز تماسی شده است. در حقیقت لنز های مورنینگ مزایای بسیار زیادی دارند که هر کدام باعث راحتی در استفاده از این لنز ها می شود. شما می توانید لنز های برند مورنینگ را از وب سایت لنز مارکت سفارش داده و از خرید اینترنتی خود با مزایای زیادی که دارد استفاده نمایید.

خرید از وب سایت لنز مارکت به دلیل این که این وب سایت نمایندگی اصلی و معتبر برند لنز مورنینگ است، برای شما بهترین انتخاب خواهد بود.‌ علاوه بر آن لنز مارکت به عنوان نمایندگی قیمت بسیار مناسبی برا لنز های تماسی مورنینگ خواهد داشت. اما با تمام این نکات در این بخش از مقاله ما قصد داریم در ارتباط با لنز های تماسی مورنینگ و طراحی ویژه این لنز ها صحبت کنیم.

توجه داشته باشید که به دلیل دارا بودن تکنولوژی ها و فناوری های پیشرفته، لنز های مورنینگ دارای محفظه ای لمسی و خاص هستند. 

طراحی این بخش به صورتی است که کمک می کند تا چشم در هنگام تماس با لنز رطوبت خود را از دست ندهد و عمل اکسیژن رسانی به خوبی صورت گیرد.

با استفاده از این سیستم طراحی لنز های مورنینگ می توانند تا سیزده ساعت بدون بروز هیچ گونه مشکلی بر روی چشم های فرد باقی بمانند. از این‌رو تماس مداوم‌ با چشم در مدت زمان طولانی هیچ مشکلی را ایجاد نخواهد کرد و در نهایت شما پس از شست و شو و ضد عفونی کردن لنز های خود می توانید باز هم به راحتی از آن ها استفاده نمایید. 

سبکی و راحتی این لنز ها همراه با تکنولوژی های پیشرفته به کار رفته در آن می تواند بهترین گزینه برای شما در جهت استفاده از انواع لنز های تماسی مورنینگ باشد.

ویژگی لنز مورنینگ

خرید اینترنتی لنز های برند مورنینگ بدون در نظر گرفتن ویژگی لنز مورنینگ

همان طور که در قسمت های قبل اشاره نمودیم لنز های مورنینگ‌ در انواع مختلفی ارائه می شوند.‌ به عبارتی می توان گفت که این لنز ها هم در حالت رنگی و زیبایی و هم در حالت طبی هستند. لنز های مورنینگ به دلیل استفاده از بهترین تکنولوژی های روز دنیا و فناوری های پیشرفته به عنوان یکی از بهترین برند ها لنز های تماسی شناخته می شوند.

اما نکته بسیار مهمی که باید در ذهن داشته باشبد این است که شما می بایست لنز های خود را از مرکزی معتبر تهیه نمایید. به دلیل حساسیت بالایی که لنز های تماسی دارند، لازم است تا در خرید خود دقت بسیاری نمایید.‌ از این رو لازم است تا به وب سایت لنز مارکت مراجعه نموده و خرید از مرکزی معتبر را تجربه نمایید. 

لنز مارکت به عنوان نمایندگی معتبر لنز های مورنینگ انواع مختلفی از این لنز ها را ارائه می دهد. شما به راحتی می توانید با خرید اینترنتی لنز مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

لنز مارکت مزیت بسیار مهم دیگری که دارد در زمینه قیمت لنز های برند لنز مورنینگ است.‌ این وب سایت بهترین قیمت ها را برای خرید محصولات لنز مورنینگ ارایه می دهد. پس علاوه بر مزایای خرید اینترنتی می توانید از مزایای قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن هزینه ها در لنز مارکت هم استفاده کنید.


منابع مقاله ی ویژگی لنز مورنینگ :

http://contactlensesguidance.blogspot.com/2018/08/ordering-contact-lenses-online-five.html

https://www.optykrozmus.com/ie/_morning-q-comfort-contact-lenses_/

https://www.likon.com.ua/katalog219/monthly/morning-q-55uv/

https://www.likon.com.ua/katalog219/oneday/morning-q-1day/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *