امروزه استفاده و کاربرد لنزهای رنگی بسیار زیاد شده است. به لطف پیشرفت های تکنولوژی امروزه لنزهای رنگی گزینه مناسب و سالمی برای استفاده هستند. لنزهای رنگی به سادگی این قابلیت را به شما می دهند که رنگ چشمان خود را به آسانی تغيير دهید و یک ظاهر ظریف و دوست داشتنی تر برای خود ایجاد کنید.

مهم ترین چیزی که برای یک تغییر مناسب و جذاب باید به آن توجه کرد، رنگ طبیعی لنزهای چشمی رنگی است و یکی از بهترین برندهایی که لنزهای رنگی را با رنگ های طبیعی عرضه می کند، برند بوش اند لومب است. لنزهای رنگی بوش اند لومب طبیعی به نظر می رسند و دلیل آن هم این است که این لنزها دارای سیستم پیشرفته منحصر به فرد هستند و همچنین طراحی لنزها توسط حلقه لیمبال صورت می گیرد.

لنزهای رنگی بوش اند لومب به دلیل داشتن طیف متنوعی از رنگ ها و همچنین دور مشکی بودن، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته اند. دور لنزهای رنگی بوش اند لومب، مشکی رنگ و پیکسلی بوده و این باعث طبیعی تر به نظر رسیدن لنزهای رنگی بوش اند لومب می شود.

کمپانی بوش اند لومب

بوش اند لومب یکی از شناخته ‌شده ‌ترین و قابل احترام‌ ترین برندهای حوزه سلامت چشم در سراسر جهان محسوب می ‌شود.

محصولات شرکت بوش اند لومب شامل لنزهای چشمی، محصولات مراقبت از لنزهای چشمی، دارو، لنزهای داخل ‌چشمی و محصولات مربوط به جراحی چشم است.

شرکت بوش اند لومب با داشتن بیش از یکصد و پنجاه سال سابقه یک برند جهانی محبوب محسوب می شود، این کمپانی برای خلاقیت در طراحی و کیفیت عالی محصولاتش شناخته می ‌شود.

پزشکان، متخصصان و مهندسین این کمپانی همواره در حال تحقیق و آزمایش برای تولید مواد جدید، تکنولوژی‌های تازه و اختراعات مدرن در زمینه تولید لنز و محصولات مراقبت از چشم هستند تا بدین واسطه، مشکلات بینایی مشتریان خود را با محصولاتی که قیمت مناسب، راحتی و کارایی بسیار بالایی دارند، بهبود ببخشند.

بوش اند لومب در سال 1853 میلادی در شهر روچستر نیویورک به عنوان یک فروشگاه اپتیکال کوچک فعالیت خود را آغاز کرد اما بعدها در مسیر خود به قدری پشرفت کرد که در حال حاضر به یک کمپانی مولتی میلیاردی با بیش از 12 هزار کارمند در سراسر جهان تبدیل شده است.

محصولات کمپانی بوش اند لومب به بیش از یکصد کشور در سراسر دنیا عرضه می شود.

امروزه کمپانی بوش اند لومب زیر مجموعه شرکت داروسازی کانادایی والینت است و به طور ویژه در زمینه تولید محصولات مربوط به چشم و بینایی فعالیت می کند.

شعار کمپانی بوش اند لومب (کمک به مردم برای داشتن دید بهتر و زندگی بهتر) است، در همین راستا این کمپانی همه تلاش و تجربه خود را به کار گرفته تا محصولاتی باکیفیت و عالی برای چشم های مشتریان خود در سراسر دنیا طراحی، تولید و عرضه کند.

خرید لنز رنگی بوش اند لومب

لنز رنگی بوش اند لومب به چه معناست؟

لنزهای رنگی بوش اند لومب با طراحی ویژه ایی ساخته شده اند، این لنزها رنگ چشم افراد را تشدید کرده و یا آن را کمی تغییر می دهند.

لنزهای رنگی بوش اند لومب بیشتر جنبه زیبایی دارند و برای کسانی که می خواهند یک تنوع رنگی جذاب در نگاه خود داشته باشند و توجه اطرافیان را به خود جلب کنند، یک انتخاب فوق العاده زیبا و جذاب به شمار می رود.

یکی از مهمترین مسائلی که نظر مشتریان لنز چشمی رنگی را به سمت این برند جلب کرده است, آبرسانی بسیار بالای این محصول می باشد که راحتی بسزایی را برای استفاده کنندگان به ارمغان می آورد .

لنزهای رنگی بوش اند لومب دارای نوع لنز طبی رنگی نیز هستند. لنزهای چشمی رنگی بوش اند لومب علاوه بر اینکه می توانند چهره شما را به زیباترین و طبیعی ترین حالت ممکن تغییر دهند، می توانند مشکلات دوربینی شما را نیز حل کنند.

رنگ لنزهای رنگی بوش اند لومب طبیعی است و همچنین پوشانندگی بالایی دارند.

طراحی لنزهای رنگی بوش اند لومب حالت پیکسلی دارد و از دو رنگ تشکیل شده است.

لنزهای رنگی بوش اند لومب دارای بیش از ده رنگ طبیعی هستند و هم برای چشم های تیره و هم چشم های روشن انتخاب بسیار مناسبی محسوب می شوند. تمام رنگ های لنزهای رنگی بوش اند لومب تقریبی هستند و بسته به رنگ چشم افراد ممکن است تغییر کنند.

لنزهای رنگی بوش اند لومب فوق العاده برای چشم های حساس مناسب هستند.

سایز لنزهای رنگی بوش اند لومب 14 میلی متر بوده و برای چشم های ریز، متوسط و درشت مناسب هستند.

از آن جا که لنزهای رنگی بوش اند لومب طیف وسیعی از نمره های لنز را ارائه می دهند، برای افرادی که دارای مشکلات بینایی مانند دوربینی و نزدیک بینی هستند نیز مناسب می باشند.

در مورد رنگ های لنزهای رنگی بوش اند لومب بیشتر بدانیم.

لنزهای رنگی بوش اند لومب در 10 رنگ زیبا و جذاب موجود هستند. رنگ لنزهای رنگی بوش اند لومب عبارتنداز: Amazon, Aquamarine, Dark hazel, Emeraled, India, Indigo, Jade, Pacific, Platinum  و Topaz.

رنگ طوسی پلاتینیوم و رنگ سبز جید (jade) لنزهای رنگی بوش اند لومب جزء محبوب ترین رنگی های لنزهای رنگی بوش اند لومب هستند.

رنگ jade و emeraled لنزهای رنگی بوش اند لومب هر دو دارای تناژ سبز رنگ هستند اما رنگ سبزی که در emeraled دیده می شود، نسبت به jade پررنگ تر است ولی رنگ jade لنزهای رنگی بوش اند لومب نسبت به emeraled طبیعی تر به نظر می رسد.

لنز طوسی پلاتینیوم بوش اند لومب کاملاً طبیعی بوده و دارای قسمت های روشن است، طیف رنگی طوسی در این لنز به زیبایی دیده می شود و همین جذابیت آن را دو چندان کرده و باعث محبوبیت زیاد آن در بین لنزهای چشمی رنگی شده است.

ویژگی های لنزهای رنگی بوش اند لومب:

  • لنزهای رنگی بوش اند لومب دور مشکی هستند.
  • لنزهای رنگی بوش اند لومب دارای تاییدیه FDA هستند.
  • لنزهای رنگی بوش اند لومب بسیار راحت هستند.
  • لنزهای رنگی بوش اند لومب دارای رنگ های طبیعی و زیبا هستند و به همین دلیل توجه بسیاری از استفاده کنندگان از لنزهای رنگی را به خود جلب کرده اند.
  • لنزهای رنگی بوش اند لومب دارای محدوده وسيعی از رنگ ها هستند كه به شكلی عالی ارائه شده‌ اند.
  • لنزهای رنگی بوش اند لومب دیدی واضح و شفاف را به فرد ارائه می کنند.
  • تمامی رنگ های لنزهای رنگی بوش اند لومب دارای 2 تناژ رنگی هستند.
  • سيستم پيشرفته و منحصر به فرد و طراحی لنزهای رنگی بوش اند لومب توسط حلقه ليمبال (دايره‌ایی مدرج)، باعث طبيعی تر به نظر رسيدن این لنزهای رنگی بر روی چشم می شود.
  • لنزهای رنگی بوش اند لومب دارای رنگ های طبيعی محبوب به خصوص برای چشم ‌های تيره هستند.
  • لنزهای رنگی بوش اند لومب در برابر پروتئین مقاوم هستند. این لنزها از موادی ساخته شده اند که از ایجاد رسوبات روی سطح لنزها جلوگیری می کنند و به نوبه خود باعث ایجاد دیدی شفاف و راحت در طول روز می شوند.

خرید لنز رنگی بوش اند لومبسایر ویژگی های لنز بوش اند لومب

  • لنزهای رنگی بوش اند لومب با کاهش هاله های نور، دید واضحی را به ویژه در شب برای استفاده کنندگان فراهم می کنند.
  • ماده سازنده لنزهای رنگی بوش اند لومب Polymacon است.
  • لنزهای رنگی بوش اند لومب از 38 درصد آب تشکیل شده اند.
  • قطر لنزهای رنگی بوش اند لومب 14 میلی متر است.
  • منحنی پایه لنزهای رنگی بوش اند لومب 8.7 میلی متر است.
  • فناوری ساخت لنزهای رنگی بوش اند لومب هایدروژل است.
  • میزان اکسیژن رسانی لنزهای رنگی بوش اند لومب عدد ۱۳۸ بوده که موجب می شود چشم در تماس مستقیم با هوا قرار گیرد و راحتی چشم ها در تمام طول مدت استفاده فراهم شود.
  • لنزهای رنگی بوش اند لومب سافت (نرم) هستند و درصد رطوبت بالایی دارند.
  • لنزهای رنگی بوش اند لومب با فرم لبه های گرد طراحی شده اند.
  • سطح پشتی لنزهای رنگی بوش اند لومب تراش خورده است.
  • لنزهای رنگی بوش اند لومب از موادی ساخته شده اند که دارای حداکثر آب آزاد هستند.

نکاتی برای دانستن اینکه کدام لنزهای رنگی برای چشمان شما مناسب تر هستند:

برای دانستن این نکته که کدام نوع لنز رنگی برای چشم شما مناسب تر و طبیعی تر است به نکات زیر توجه نمایید:

  • چنانچه مردمک چشم شما (سیاهی چشم) بزرگ است، حتما از لنزهای با قطر بیش از 14 میلی متر استفاده کنید.
  • لنزهای رنگی و لنزهای طبی رنگی که دارای قطر کمتر از 14 میلی متر بوده برای چشم های بزرگ مناسب نیستند و چشم فرد را به خوبی پوشش نمی دهند. در نتیجه رنگ چشم فرد از زیر لنز رنگی مشخص شده و چشم ها حالت غیر طبیعی به خود می گیرند.
  • اگر چشمان خیلی تیره ای دارید مانند چشم های قهوه ایی تیره و یا مشکی، بهتر است از لنزهای با رنگ روشن استفاده کنید. چنان چه رنگ لنز کاملاً روشن نباشد و یا رنگ لنز شفاف باشد نمی تواند به طور کامل چشم شما را پوشش دهد.

خرید لنزهای رنگی بوش اند لومب و قیمت آن ها:

لنزهای رنگی بوش اند لومب ظاهری زیبا، جذاب و گیرا برای افراد فراهم می کنند. برند بوش اند لومب یکی از باسابقه ترین برندها در زمینه تولید لنزها و به خصوص لنزهای رنگی است. برند بوش اند لومب (Bausch & Lomb) به عنوان بهترین تولید کننده لنز چشمی در سراسر جهان شناخته شده است.

لنزهای رنگی بوش اند لومب دور مشکی بوده و دارای رنگ های طبیعی هستند. لنزهای رنگی بوش اند لومب بهتر است از یک مکان معتبر و یا نمایندگی لنزهای بوش اند لومب خریداری شوند. لنزهای رنگی بوش اند لومب را می توانید از نمایندگی معتبر آن در تهران یعنی سایت لنز مارکت خریداری کنید.

سایت لنز مارکت یکی از معتبرترین و تخصصی ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه محصولات بینایی است. در سایت لنز مارکت که مانند یک ویترین پر زرق و برق است، انواع و اقسام برندها و لنزهای رنگی چشمی موجود می باشد. یکی از برترین برندهای لنزهای چشمی رنگی، لنزهای بوش اند لومب هستند.

لنزهای رنگی بوش اند لومب به صورت بسته های 2 عددی در سایت لنز مارکت ارائه می شوند، البته افراد می توانند بسته به نیاز خود تعداد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

می توانید برای دیدن قیمت لنزهای رنگی بوش اند لومب به سایت لنز مارکت مراجعه کنید. قیمت لنزهای رنگی بوش اند لومب در سایت لنز مارکت مناسب ترین قیمت است چون این سایت نمایندگی لنزهای رنگی بوش اند لومب را دارد و کیفیت این لنزها نیز همانطور که در بالا هم ذکر کردیم، بهترین و عالی ترین کیفیت است.

برای حفظ کیفیت لنزهای رنگی بوش اند لومب بهتر است از بهترین مایعهای لنز مانند رنیو، اویزور و یونیورسال که در سایت لنز مارکت نیز موجود هستند در کنار این لنز فوق العاده استفاده کنید.

مزایای خرید لنزهای رنگی بوش اند لومب از سایت لنز مارکت:

بوش اند لومب یکی از پیشرفته ترین برندهای لنز است و لنزهایی که تولید می کند جزء بهترین لنزهای موجود در بازار هستند.

خرید لنزهای رنگی بوش اند لومب از سایت لنز مارکت دارای مزایای زیادی است. یکی از این مزایا تنوع در رنگ است، تمام رنگ های لنزهای جذاب رنگی بوش اند لومب را می توانید از سایت لنز مارکت خریداری کنید. یکی دیگر از مزایای خرید لنزهای رنگی بوش اند لومب به صورت آنلاین از سایت لنز مارکت صرفه جویی در وقت است، خرید لنز به صورت حضوری نیازمند صرف وقت زیادی است اما اگر لنزهای رنگی بوش اند لومب را به صورت آنلاین خریداری کنید، در وقت خود صرفه جویی کرده اید.

از دیگر مزایای خرید لنزهای رنگی بوش اند لومب به صورت آنلاین این است که لازم نیست طبق ساعات اداری خاصی سفارش آنلاین خود را انجام دهید زیرا خرید در سایت لنز مارکت، در هر ساعاتی امکان پذیر است. همچنین ارسال محصولات لنز مارکت در داخل شهر تهران هزینه ایی ندارد و رایگان است و افراد در تهران می توانند هزینه محصولات را نیز در درب منزل پرداخت کنند.

یکی دیگر از جذاب ترین مزیت های خرید آنلاین لنزهای رنگی بوش اند لومب از سایت لنز مارکت، جشنواره ها و تخفیف های فوق العاده این سایت جذاب است. شما در هنگام خرید می توانید از طرح های تخفیفی و جشنواره های سایت لنز مارکت بهره مند شوید و با این کار در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

 

منابع:

 

https://lenzmarket.ir/product/%d9%84%d9%86%d8%b2-%d8%b1%d9%86%da%af%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%b4-%d8%a7%d9%86%d8%af-%d9%84%d9%88%d9%85%d8%a8/

https://lensvision.ir/t/%D9%84%D9%86%D8%B2-%D8%A8%D9%88%D8%B4-%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D9%84%D9%88%D9%85%D8%A8

https://www.binaopt.com/product-category/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D9%84%D9%86%D8%B2-%DA%86%D8%B4%D9%85/%D9%84%D9%86%D8%B2-%D8%A8%D9%88%D8%B4-%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D9%84%D9%88%D9%85%D8%A8/

https://eyecandys.com/products/bausch-lomb-lacelle-colors-sparkling-gold-colored-contacts?variant=37634275978

http://neginoptic.com/blog/38_%D9%84%D9%86%D8%B2-%D8%B7%D8%A8%DB%8C-%D8%B1%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%B4-%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D9%84%D9%88%D9%85%D8%A8-bausch-lomb.html

https://virgool.io/@mohammad.ahw/all-about-contact-lenses-yeh6fv59jvic

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *