[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]امروزه استفاده از لنزهای رنگی یکی از ارکان زیبایی و جذابیت به شمار می رود. یکی از رنگ لنزهای زیبا و جذاب، لنز رنگی به رنگ سبز عسلی است. لنز سبز عسلی یکی از انواع لنزهای رنگی متفاوت و جذاب به شمار می رود. ما در این مقاله می خواهیم به مبحث خرید لنز سبز عسلی بپردازیم.

رنگ سبز عسلی:

[/vc_column_text]

[vc_column_text text_larger=”no”]رنگ سبز، یکی از رنگ‌ های اصلی است و جزء رنگ های سرد به شمار می رود. رنگ سبز بعد از رنگ آبی، دومین رنگ پرطرفدار در جهان شناخته می شود. این رنگ نشان دهنده تجدید حیات و تولد دوباره است.

رنگ سبز، یک رنگ درمانی و آرامش بخش است. کاهش استرس و آرام کردن ذهن و دور کردن نگرانی ‌ها همراه با افزایش نیروی بدن از آثار روانی و ذهنی رنگ سبز می ‌باشد.

رنگ سبز نماد طبیعت، رشد و زندگی، تجدید حیات، پول و ثروت، اعتماد به نفس، همدردی، محبت، خلاقیت، وفاداری و صلح و آرامش به شمار می رود. سبز، رنگ حکمت و دانش، همچنین صلح و دوستی نیز است. رنگ سبز، عضلات بدن را آرام می کند، میزان هیستامین خون را افزایش می دهد و منجر به کاهش علائم آلرژی می شود. رنگ سبز، یکی از رنگ های آرامش بخش بوده که استرس، اضطراب و افسردگی را درمان کرده و با بهبود فعالیت مغز، توانایی خواندن و خلاقیت را افزایش می دهد.

رنگ عسلی، یک رنگ تقریبا گرم است. رنگ عسلی به دلیل اینکه دارای طیف های مختلف و جذابی است برای هر رنگ پوست و هر سنی مناسب است و جذابیت و شادابی چهره افراد را دوچندان می کند.

رنگ سبز و رنگ عسلی وقتی که با هم ترکیب می شوند، یک رنگ جذاب و خارق العاده را به وجود می آورند.

رنگ سبز عسلی نگاه ها را به سمت خود جذب خواهد کرد و یک رنگ شگفت انگیز به شمار می رود.

لنز سبز عسلی چه لنزی است:

امروزه لنز سبز عسلی یکی از رنگ لنزهای پرطرفدار است. لنز سبز عسلی از رنگ لنزهایی است که چشمان افراد را بسیار زیباتر و جذاب تر خواهد کرد.

رنگ پوست اغلب ایرانیان سبزه و گندمگون می باشد و استفاده از رنگ لنزهای بسیار روشن برای تعدادی از این افراد، ممکن است کمی غیر طبیعی و غیر نرمال به نظر برسد اما طیف رنگ لنز سبز تا عسلی محبوبیت خاصی بین ایرانیان دارد و به خوبی با رنگ پوست و موی ایرانیان ست می شود.

لنز سبز عسلی هم برای افراد با چشم های روشن و هم برای افراد با چشم های تیره مناسب است و تیره ترین رنگ چشم ها را نیز پوشش می دهد.

اغلب ایرانیان دارای رنگ چشم قهوه ایی هستند، بهترین رنگ لنز انتخابی برای اینگونه افراد، رنگ لنز سبز عسلی می باشد، این رنگ لنز با رنگ چشم طبیعی افراد دارای چشم قهوه ایی ترکیب شده و رنگی طبیعی به دست می دهد.

انواع لنزهای سبز عسلی

لنزهای سبز عسلی دارای دو نوع نمره دار (طبی) و بدون نمره هستند.

همچنین لنزهای سبز عسلی مانند دیگر لنزهای رنگی در دو نوع دور دار و بدون دور عرضه می شوند.

به لنزهای رنگی دور دار، دور خط دار هم می گویند، این لنزها دسته ایی از لنزهای رنگی هستند که حالت خاصی دارند و باعث ایجاد جذابیت چشم ها می شوند. این لنزها دارای یک حلقه خط مشکی، دور عنبیه لنز هستند، کسانی که رنگ چشم های بسیار تیره ایی مانند قهوه ایی تیره و یا مشکی دارند، لازم نیست که از لنزهای دوردار استفاده کنند. یکی از مهم ترین مزایای لنز دوردار، تغییر سایز چشم است. این نوع لنزها باعث می شوند تا چشم ها درشت تر به نظر برسند و زیبایی چهره و چشم ها را چندین برابر خواهند کرد.

لنزهای بدون دور، ساده و طبیعی هستند و به افرادی که خواهان رنگ چشم طبیعی و نچرال هستند، توصیه می شوند.

خرید لنز سبز عسلیخرید لنز سبز عسلی:

لنز سبز عسلی یکی از رنگ لنزهای جذاب و پرطرفدار است.

لنز سبز عسلی یک رنگ محبوب در بین استفاده کنندگان حرفه ایی و دائمی لنز های رنگی و طبی رنگی است. دلیل آن نیز ترکیب دو رنگ بسیار محبوب سبز و عسلی است که می توان گفت محبوب ترین رنگ ها در بین برندهای مختلف لنزهای رنگی می باشند.

اگر به دنبال یک لنز رنگی هستید که همواره درخشش و زیبایی قابل توجه ایی را به چشمان شما هدیه بدهد، رنگ سبز عسلی یک انتخاب مناسب است.

یکی از نکاتی که باید در هنگام خرید لنزهای سبز عسلی به آن توجه داشته باشید، این است که این رنگ با وجود زیبایی، رنگ عجیبی است که کمتر کسی آن را دیده و ممکن است باعث تعجب شود زیرا که این رنگ در کسانی که چشم های رنگی خدا دادی نیز دارند، کمتر دیده می شود.

یکی از راه های خرید لنز سبز عسلی، خرید آن ها از سایت فروشگاهی لنز مارکت است.

سایت لنز مارکت عرضه کننده لنز به رنگ سبز عسلی در حالت طبی و غیر طبی و همچنین دور دار و بدون دور می باشد.

سایت لنز مارکت ارائه دهنده لنزهای رنگی با انواع برندهای معتبر می باشد. برخی از برندهای مختلف عرضه شده در سایت لنز مارکت عبارتنداز: فرشلوک، بیوتی، هرا، فستیوال، آرین (زیروسون)، نئوکاسمو، بلا الیت، لنزمی، بوش اند لومب، سولوتیکا نچرال کالرز، سولوتیکا هیدروکور، پلی ویو، ایراپتیکس و … .

برخی از این برندها، ارائه دهنده لنز رنگی جذاب سبز عسلی می باشند.

بایدها و نبایدهای استفاده از لنز سبز عسلی:

موارد زیر را هنگام قرار دادن و استفاده از لنزهای رنگی و همچنین لنزهای سبز عسلی انجام دهید:

  • همیشه قبل از دست زدن به لنزها یا لمس چشم ها، دستان خود را کاملا بشویید. از صابون ملایم غیر آرایشی (بدون روغن و عطر) استفاده کنید و دستان خود را با پارچه یا حوله بدون پرز خشک کنید.
  • همانگونه که پزشکان مراقبت از چشم نیز توصیه می کنند، پس از برداشتن لنزها، باید آن ها را تمیز کنید. فقط از محلول های توصیه شده برای تمیز کردن لنزها، استفاده کنید.
  • حداقل هفته ایی یکبار محفظه نگهداری لنز خود را با آب گرم و صابون تمیز کنید، سپس با استفاده از دستمال تمیز آن را کاملاً خشک کنید.
  • هنگام گذاشتن لنزها در چشم، روی یک سطح صاف و تمیز این کار را انجام دهید.
  • در صورت افتادن لنز، قبل از استفاده مجدد، آن را تمیز کرده و شستشو دهید.
  • اهمیت پلک زدن خوب را به خاطر بسپارید. پلک زدن منظم و کامل به شما کمک می کند تا لنز را مرطوب و تمیز نگه دارید.
  • در صورت بروز قرمزی غیر قابل توضیح، درد مداوم، ناراحتی، تغییر در بینایی، حساسیت به نور یا ترشحات غیرمعمول چشم با پزشک مراقبت از چشم خود، مشورت کنید.
  • تمام محلول لنز را یک ماه پس از باز کردن دور بریزید، حتی اگر هنوز قسمتی از آن باقی مانده است.
  • در صورت امکان، همیشه محفظه نگهداری و محلول لنز خود را به همراه داشته باشید.
  • وقتی که لنز رنگی در چشم دارید، هنگام استفاده از مواد آرایشی یا اسپری های آئروسل مانند اسپری مو، مراقب باشید و یا چشم های خود را ببندید. چنین محصولاتی ممکن است یک لایه روی لنز شما برجای بگذارند.
  • در هنگام شنا کردن، لنزهای خود را از چشم خارج کنید.
  • اگر در هر موقعیتی که گرد و غبار، شن و ماسه یا سایر مواد خارجی ممکن است به چشم شما وارد شود، مانند دوچرخه سواری، باغبانی، سنباده زدن یا سنگ زنی در یک محیط گرد و غباری قرار گرفتید، از عینک یا عینک محافظ استفاده کنید.
  • اگر در شرایطی قرار داشتید که فرصت ورود مواد خارجی به چشم شما وجود داشته است، لنزهای خود را تمیز و جایگزین کنید.

خرید لنز سبز عسلیسخن آخر لنز سبز عسلی:

امروزه استفاده از لنزهای رنگی یکی از ارکان زیبایی و جذابیت به شمار می رود. یکی از لنزهای رنگی زیبا و پرطرفدار، لنز سبز عسلی است.

رنگ سبز، یکی از رنگ‌ های اصلی است و جزء رنگ های سرد به شمار می رود. رنگ سبز بعد از رنگ آبی، دومین رنگ پرطرفدار در جهان شناخته می شود. رنگ عسلی، یک رنگ تقریبا گرم است. رنگ عسلی به دلیل اینکه دارای طیف های مختلف و جذابی است برای هر رنگ پوست و هر سنی مناسب و جذابیت و شادابی چهره افراد را دوچندان می کند. رنگ سبز و رنگ عسلی وقتی که با هم ترکیب می شوند، یک رنگ جذاب و خارق العاده را به وجود می آورند.

امروزه لنز سبز عسلی یکی از رنگ لنزهای پرطرفدار است. طیف رنگ لنز سبز تا عسلی محبوبیت خاصی بین ایرانیان دارد و به خوبی با رنگ پوست و موی ایرانیان ست می شود.

لنز سبز عسلی هم برای افراد با چشم های روشن و هم برای افراد با چشم های تیره مناسب است و تیره ترین رنگ چشم ها را نیز پوشش می دهد.

لنزهای سبز عسلی دارای دو نوع نمره دار (طبی) و بدون نمره هستند. همچنین لنزهای سبز عسلی مانند دیگر لنزهای رنگی در دو نوع دور دار و بدون دور عرضه می شوند.

لنز مارکت

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، یکی از راه های خرید لنز سبز عسلی، خرید آن ها از سایت فروشگاهی لنز مارکت است. سایت لنز مارکت عرضه کننده لنز به رنگ سبز عسلی در حالت طبی و غیر طبی و همچنین دور دار و بدون دور می باشد.

سایت لنز مارکت یکی از باسابقه ترین فروشگاه های عرضه کننده لنزهای چشمی در ایران است، این سایت همچنین بزرگترین و برترین سایت فروش لنزهای چشمی در ایران نیز است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *