امروزه بیشتر افراد لنزهای چشمی بوش اند لومب را به عینک و سایر لنزهای چشمی ترجیح می دهند. لنزهای بوش اند لومب شیک و مد روز هستند و به گونه ایی طراحی شده اند که متناسب با انواع چشم و بدون هیچ گونه عارضه جانبی باشند.

برند بوش اند لومب (Bausch & Lomb) به عنوان بهترین تولید کننده لنز چشمی در سراسر جهان شناخته شده است.

لنزهای بوش اند لومب از ماده مقاوم در برابر پروتئین به نام Hilafilcon B Polymer ساخته شده اند که باعث راحتی بیشتر این لنزها می شود و عملکرد کارآمدی را در محافظت از چشم از خود ارائه می دهند.

کمپانی بوش اند لومب:

بوش اند لومب (Bausch & Lomb) یک کمپانی محصولات سلامت چشم است که در لاوال کبک کانادا قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان لنزهای چشمی، محصولات مراقبت از لنز، داروها و محصولات مربوط به جراحی چشم است.

این کمپانی در سال 1853 در روچستر نیویورک ایالات متحده توسط جان باوس (John Bausch) تاسیس شد. این شرکت یکی از شرکت های قدیمی ایالات متحده است. بوش اند لومب یک شرکت دولتی بود تا اینکه در سال 2007 توسط شرکت سهام خصوصی Warburg Pincus خریداری شد. در ماه مه 2013 اعلام شد که داروسازی Valeant مستقر در کانادا، بوش اند لومب را از Warburg Pincus به مبلغ 8.57 میلیارد دلار خریده است. از پول این معامله که توسط سهامداران به تصویب رسید، 4.2 میلیارد دلار به پرداخت بدهی های این شرکت اختصاص داده شد. کارمندان این شرکت امروزه حدود 12000 نفر هستند که در 36 کشور جهان قرار دارند.

تاریخچه کمپانی بوش اند لومب:

در سال 1853، جان باوس (John Bausch) و هنری لومب (Henry Lomb) که هر دو مهاجران آلمانی بودند کارگاهی کوچک در روچستر نیویورک تأسیس کردند. تا سال 1861، کار آن ها به ساخت قاب های عینک و سایر محصولات بینایی گسترش یافته بود.

در طول جنگ داخلی آمریکا، محاصره ها باعث شد قیمت طلا و وسایل دیگر به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند و این منجر به افزایش تقاضا برای عینک های بوش اند لومب ساخته شده از کائوچو شد.

در سال 1876، ارنست گوندلاچ (Ernst Gundlach) با شروع تولید میکروسکوپ به این شرکت پیوست و در همان سال، شرکت بینایی بوش اند لومب در نمایشگاه صدمین سالگرد فیلادلفیا برنده شد.

این شرکت در سال 1883 به تولید لنزهای عکاسی پرداخت، در سال 1889 به تولید لنزهای عینک مشغول شد. در سال 1890 به تولید دستگاه میکروتوم پرداخت و در سال 1893 دوربین شکاری و تسلکوپ را تولید کردد.

لنز بوش اند لومب

شروع ساخت لنز توسط کمپانی بوش اند لومب

شرکت بوش اند لومب در سال 1892 با همکاری Zeiss در آلمان، لنزهای چشمی را تولید کرد. به این ترتیب، در اواخر قرن نوزدهم محصولات این شرکت شامل عینک، میکروسکوپ و دوربین شکاری و همچنین پروژکتور، لنزهای دوربین و دیافراگم دوربین بودند.

در سال 1902، ویلیام باوس (William Bausch)، فرزند بنیانگذار این شرکت، فرآیند ایجاد شکل لنز چشمی مورد نظر خود را آغاز کرد.

بعد از جنگ های جهانی اول و دوم و بعد از سال 1945، کمپانی بوش اند لومب در تولید لنزهای چشمی ماهرتر شدد و بعد از آن، بعد از سه سال کار مداوم و سرمایه گذاری 3 میلیون دلاری، اولین لنزهای چشمی تولید شده توسط کمپانی بوش اند لومب که از Poly-HEMA ساخته شده بودند به تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) رسید و در سال 1971 وارد بازار شد. این لنزها در مقابل لنزهای چشمی موجود در آن زمان که از شیشه و لوسیت ساخته شده بودند، لنزهای جدید نرم تری بودند و با نام تجاری “Soflens” به بازار عرضه شدند.

از آن زمان، بوش اند لومب به یک شرکت در سطح جهانی که یکی از بزرگترین تولید کنندگان لنزهای چشمی است، تبدیل شده است.

 

محصولات تولید شده توسط کمپانی بوش اند لومب:

از سال 2001 به بعد تولید لنزهای چشمی 28 درصد از گردش مالی کمپانی بوش اند لومب را به خود اختصاص داده و این مهمترین فعالیت تجاری این کمپانی محسوب می شود.

لنزهای SofLens One Day بوش اند لومب، لنزهای روزانه هستند.

لنزهای SofLens Comfort و Seequence محصول شرکت بوش اند لومب هستند و لنزهای دو هفتگی بوده و کیفیت بالاتری نسبت به لنزهای روزانه دارند.

لنزهای SofLens66 Toric بوش اند لومب مخصوص افراد مبتلا به آستیگماتیسم طراحی شده اند.

جدیدترین و پیشرفته ترین لنزهای تولید شده توسط کمپانی بوش اند لومب، PureVision نام دارند. این لنزها به قدری قابل نفوذ به اکسیژن هستند که به طور متوالی می توانند تا 30 روز در چشم باقی بمانند.

لنزهای کمپانی بوش اند لومب از نفوذ پذیری اکسیژن بالاتری برخوردار هستند و برای افرادی که دارای چشم های حساس یا خشک هستند، بسیار مناسب هستند.

دومین تجارت بزرگ کمپانی بوش اند لومب با 25 درصد، تولید محصولات مراقبت از لنز است. کمپانی بوش اند لومب تولید کننده محلول ها و مایع های تمیز کننده و ضد عفونی کننده لنزهای نرم و سخت و محلول های خنثی pH برای افراد دارای چشمان حساس است.

21 درصد از گردش مالی کمپانی بوش اند لومب مربوط به ساخت محصولات دارویی مربوط به چشم است. داروهای تولید شده توسط این کمپانی مربوط به درمان سوزش چشم، واکنش های آلرژیک یا فشار بالای چشم هستند.

بخش تولید وسایل مربوط به جراحی چشم 8 درصد از گردش مالی کمپانی بوش اند لومب را شامل می شود. همچنین بخش تولید وسایل مربوط به جراحی آب مروارید چشم، 18 درصد از گردش مالی کمپانی بوش اند لومب را به خود اختصاص می دهد.

ویژگی های لنزهای بوش اند لومب:

لنزهای بوش اند لومب دارای ویژگی ها و مزایای عملکردی بسیاری هستند و به استفاده کنندگان کمک می کنند تا وضوح بینایی 100 درصدی کسب کنند. این لنزها نرم هستند و درصد رطوبت بالایی دارند.

لنزهای بوش اند لومب در برابر پروتئین مقاوم هستند. پلیمر Hilafilcon B در برابر پروتئین مقاومت می کند و از ایجاد رسوبات روی سطح لنزها جلوگیری می کند، که به نوبه خود باعث ایجاد دیدی شفاف و راحت در طول روز می شود.

لنزهای بوش اند لومب دید واضحی به فرد ارائه می دهند. لنزهای چشمی بوش اند لومب دید واضح، شفاف و عالی حتی در شرایطی که نور کم است، ارائه می دهند. این لنزها با کاهش هاله های نور، دید واضحی را به ویژه در شب فراهم می کنند.

لنزهای بوش اند لومب وقتی روی قرنیه شما قرار می گیرند، به عنوان یک ماده انکساری عمل می کنند تا پرتوهای دقیق نور را روی شبکیه متمرکز کنند.

لنزهای بوش اند لومب دارای نفوذپذیری اکسیژن بالایی هستند و حاوی بیشتر از 59 درصد آب هستند. افرادی که خشکی چشم دارند حتی در هنگام استفاده از این لنزها در تمام طول روز احساس راحتی می کنند. سطح این لنزها مرطوب است. محتوای بالای آب، اکسیژن را قادر می سازد به سرعت به چشم برسد و بنابراین اکسیژن زیادی به چشم منتقل می شود.

مراقبت از لنزهای روزانه بوش اند لومب آسان است و  حداکثر راحتی را در هنگام استفاده برای مصرف کنندگان فراهم می کنند.

طراحی منحصر به فرد لنزهای بوش اند لومب باعث می شود فرآیند جایگذاری لنزها و درآوردن آن ها بسیار آسان و راحت انجام شود.

لنز بوش اند لومب

مراحل قرار دادن لنزهای بوش اند لومب در چشم:

  • قبل از دست زدن به لنزهای چشمی بوش اند لومب، دستان خود را با آب و صابون ملایم بشویید.
  • در صورت چسبیدن لنزها، محفظه لنز را تکان دهید و آن را کمی خم کنید.
  • با کمک انگشت حلقه خود، لنز را به آرامی بکشید و مقداری محلول لنز را در کف دست خود بریزید و بعد از آن لنزهای بوش اند لومب خود را در محلولی که در کف دست خود ریخته اید، قرار دهید. برای حفظ کیفیت این لنزها بهتر است از بهترین مایع های لنز مانند رنیو، اویزور و یونیورسال که در سایت لنز مارکت نیز موجود هستند در کنار این لنز فوق العاده استفاده کنید.
  • سعی کنید در هنگام قرار دادن لنزهای بوش اند لومب در چشم، همیشه انگشت حلقه دست راست خود را خشک نگه دارید و لنز را در نوک انگشت قرار دهید.
  • انگشت شست و انگشت سبابه دست چپ خود را بر روی پلک خود تنظیم کنید و پلک فوقانی خود را با انگشت سبابه رو به بالا بکشید و با انگشت شست پلک پایین را پایین بیاورید.
  • اکنون لنزهای بوش اند لومب را در چشم خود قرار دهید و برای تنظیم بهتر به سمت بالا یا جلو نگاه کنید.
  • چشمان خود را به آرامی ببندید و آن ها را بچرخانید تا لنزها کاملاً در چشم شما قرار گیرند.
  • چشم های خود را باز کنید و چشمک بزنید تا دید روشنی پیدا کنید.

 

مراحل بیرون آوردن لنزهای بوش اند لومب از چشم:

  • قبل از بیرون آوردن لنزهای بوش اند لومب از چشم، دستان خود را با آب و صابون ملایم بشویید.
  • بهتر است لنزها را در جلوی سینک روشویی از چشم خارج کنید.
  • با استفاده از انگشت سبابه خود، به آرامی پلک پایین را پایین بیاورید در حالی که به سمت بالا نگاه می کنید با انگشت دیگر لنز را کمی روی قسمت سفید چشم خود حرکت دهید.
  • به آرامی و بسیار نرم، لنزها را با استفاده از انگشت سبابه و شست خود از روی چشم بلند کنید.
  • لنز خود را با دقت در محفظه لنز قرار دهید و درب آن را بگذارید.

خرید لنزهای بوش اند لومب از سایت لنز مارکت:

برند بوش اند لومب در دنیای لنزها محبوبیت زیادی کسب کرده است. این برندی است که به بهبود یا تقویت بینایی میلیون ها انسان در سراسر جهان کمک کرده است.

برند بوش اند لومب با عرضه محصولات مراقبت از چشم از لنزها گرفته تا محلول های لنز و غیره توانسته است به بالاترین سطوح صعود کند.

لنزهای بوش اند لومب سطح راحتی بسیار بالایی دارند. این لنزها به سبب دید راحتی که ایجاد می کنند، بسیار شناخته شده هستند. لنزهای بوش اند لومب راحتی و وضوح بینایی بسیار زیادی دارند و از این نظر قابل مقایسه با هیچ برند دیگری نیستند.

یکی از مهمترین مسائلی که نظر مشتریان لنزهای چشمی را به سمت این برند جلب کرده است, آبرسانی بسیار بالای این محصول می باشد که راحتی به سزایی را برای استفاده کنندگان آن به ارمغان می آورد .

سایت لنز مارکت انواع لنزهای طبی و رنگی بوش اند لومب را با بهترین و منصفانه ترین قیمت و بهترین کیفیت عرضه می کند. شما می توانید لنزهای طبی بوش اند لومب را به صورت آنلاین از سایت لنز مارکت خریداری کنید.

سایت لنز مارکت برترین سایت فروش لنز در ایران است که انواع مختلف لنزها، مایع های لنز و همچنین برندها را با قیمت ها و کیفیت های بسیار عالی عرضه می کند. سایت لنز مارکت همچنین لنزهای طبی و رنگی بوش اند لومب را نیز با قیمت و کیفیت فوق العاده ارائه می دهد.

شما برای خرید لنزهای طبی و رنگی بوش اند لومب می توانید به سایت لنز مارکت مراجعه کنید، همچنین برای تکمیل فرآیند خرید لنزهای بوش اند لومب خود میتوانید با کارشناسان لنز مارکت مشورت کرده و استعلام موجودی نمرات خود را برای این محصول جویا شوید.

لنز بوش اند لومب

مزایای خرید لنزهای بوش اند لومب از سایت لنز مارکت:

سایت لنز مارکت یکی از معتبرترین و تخصصی ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه محصولات مرتبط با بینایی است. این سایت دارای پرداخت امن، هفت روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل بودن کالا است.

در سایت لنز مارکت انواع لنزهای طبی بوش اند لومب که شامل لنزهای طبی روزانه بوش اند لومب (soft)، لنزهای روزانه بوش اند لومب (bio true)، لنز طبی فصلی بوش اند لومب (soft 59)، لنز پیورویژن بوش اند لومب (pure vision) و لنز پیورویژن بوش اند لومب (pure vision 2) هستند و لنزهای رنگی بوش اند لومب ارائه می شوند.

در لنز مارکت انواع برندهای با کیفیت مانند بوش اند لومب عرضه می شود. خرید لنز به صورت آنلاین از سایت لنز مارکت مزایای زیادی دارد یکی از مهم ترین این مزایا این است که در خرید لنز به صورت آنلاین دیگر گرفتار شلوغی راه و ترافیک نخواهید شد و می توانید همه ی کارهای سفارش و خرید خود را فقط با چند کلیک انجام دهید. همچنین در خرید آنلاین لنز از لنز مارکت می توانید از تخفیفات و جشنواره های فوق العاده این سایت نیز بهره مند شوید.


منابع:

https://www.lenspick.com/blog/soflens-59-contact-lenses-for-better-vision/

https://en.wikipedia.org/wiki/Bausch_%26_Lomb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *