[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]ما در این مقاله می خواهیم با مدل های لنز رنگی آناستازیا بیشتر آشنا شویم. لنز رنگی آناستازیا یکی از انواع لنزهای رنگی پرطرفدار در سرتاسر جهان است. این لنزهای رنگی طراحی بسیار طبیعی و زیبایی دارند و حتی تیره ترین چشم ها را به زیباترین حالت ممکن تغییر می دهند.

لنز رنگی آناستازیا محصول کشور کره جنوبی است.

[/vc_column_text]

[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

آشنایی با برند لنز آناستازیا:

لنز های برند آناستازیا زیر نظر کمپانی monros تولید و عرضه می شوند. این لنزهای رنگی محصول کشور کره جنوبی هستند. تولید لنزهای آناستازیا از سال 1987 شروع شد و سپس تولید این لنزها به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرد. یکی از شرکت های اصلی برند لنز آناستازیا در کشور کویت قرار دارد.

برند آناستازیا یکی از پرطرفدار ترین برند های لنز رنگی است که در همه جای دنیا مشتریان و علاقمندان خاص خود را دارد. لنز های برند آناستازیا دارای نشان CE و استانداردهای پزشکی بین المللی و ISO هستند. همچنین این لنزها توسط سازمان غذا و داروی آمریکا FDA تایید شده اند.

برند آناستازیا تولید کننده لنزهایی است که حتی تیره ترین رنگ چشم ها را نیز پوشش می دهد. لنزهای رنگی آناستازیا دارای رنگ های بسیار متنوع و زیبایی هستند و ظاهری متفاوت را به شخص هدیه می دهند. رنگ های این لنزها با هر نوع سلیقه ایی متناسب هستند.

برند لنز آناستازیا هر دو نوع لنز چشمی رنگی و طبی را تولید می کند. لنز های طبی آناستازیا برای افرادی که دچار مشکلات بینایی از قبیل دوربینی یا نزدیک بینی هستند، مناسب اند.

برند آناستازیا جزء معدود برندهایی است که لنزهای طبی رنگی را برای اشخاص مبتلا به آستیگماتیسم نیز تولید می کند.

لنزهای آناستازیا مملو از Heimagel هستند که از خشک شدن چشم ها جلوگیری می کنند و حتی در آب و هوای گرم و خشک نیز می توان از آن ها استفاده کرد.

لنزهای آناستازیا در عین راحتی این قابلیت را دارند که از چشم ها در مقابل اشعه مضر ماورابنفش محافظت کنند.

درصد محتوای آب لنزهای آناستازیا، 3۹ درصد است. میزان منحنی پایه در لنز آناستازیا ۹,6 میلی متر است

آشنایی با مدل های لنز رنگی آناستازیا:

لنزهای رنگی آناستازیا در چهار سری مختلف با نام های addict، USA، dream و anesthetic تولید و عرضه می شوند.

  • لنزهای رنگی سری addict آناستازیا:

  • لنزهای رنگی سری addict آناستازیا انتخاب خوبی برای افرادی است که به دنبال ظاهری جذاب, متفاوت و خیره کننده می گردند. این لنزها در ۷ رنگ مختلف و جذاب ارائه می شوند که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:
  • Addict Amarillo: این لنز دارای رنگ خاکستری طبیعی با ته مایه های رنگ عسلی است. لنز آناستازیا به رنگ Addict Amarillo یکی از پرطرفدارترین رنگ های سری addict است.
  • Addict Azure: این لنز دارای رنگ خاکستری عسلی است. این رنگ لنز، ترکیبی ظریف از رنگ ها است که با تمام رنگ های پوست سازگاری دارد.
  • Addict Oro: این لنز دارای رنگ بژ با ترکیبی از رنگ های بژ و عسلی است که یک سایه قهوه ای روشن روی چشم ها ایجاد می کند. لنز آناستازیا به رنگ Addict Oro برای تمامی رنگ پوست ها مناسب است.
  • Addict Gray: این لنز دارای رنگ طوسی سبز با بافت لاجوردی و بدون حلقه کنتراست است که چشمان شما را به طور طبیعی بزرگتر نشان می دهد.
  • Addict Blue: این لنز دارای رنگ آبی اقیانوسی با رنگ های محو آبی و زرد است. لنز آناستازیا به رنگ Addict Blue چشم های شما را به زیبایی اقیانوس خواهد کرد.
  • Addict Marron: این لنز دارای رنگ قهوه ای است و با ترکیب رنگ های تیره و گرم، چشم ها را بسیار فریبنده و دلنشین نشان خواهد داد.
  • لنزهای رنگی سری USA آناستازیا:

  • لنزهای رنگی USA دارای پوشش دهی بالایی هستند و به راحتی رنگ طبیعی چشم ها را می پوشانند و رنگی جدید به آن می دهند. برخی از رنگ های این سری دارای حلقه مشکی به دور خود هستند و می توانند چشم ها را درشت تر و زیباتر نشان دهند. سری USA آناستازیا از پرفروش ترین لنزهای آناستازیا هستند. این لنزها در ۷ رنگ مختلف و زیبا ارائه می شوند که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:
  • Chicago Apricot: این لنز دارای رنگ خاکستری است و برای افرادی که دارای چشمان تیره هستند، بسیار مناسب است. لنز آناستازیا به رنگ Chicago Apricot، چشمان شما را شبیه به چشمان یک عروسک می کند.
  • Vegas Gray: این لنز دارای رنگ طوسی است و یک سایه طوسی خالص و زیبا روی چشم ها می اندازد. لنز آناستازیا به رنگ Vegas Gray چشمان شما را بسیار جذاب و نافذ نشان می دهد.
  • Chicago Blonde: این لنز دارای رنگ عسلی روش با ترکیبی از رنگ های زیتونی, زرد و عسلی و یک حلقه کنتراست است و باعث می شود زیبایی و جذابیت چشمان شما، دو برابر شود.
  • New York Olive: این لنز دارای رنگ سبز روشن با ترکیبی از رنگ های زیتونی, سبز و فندقی با یک حلقه کنتراست محو است. لنز آناستازیا به رنگ New York Olive برای تمامی رنگ های پوست مناسب است.
  • Miami Blue: این لنز دارای رنگ آبی اقیانوسی با ترکیب رنگ های آبی و پرتوهای زرد است که در مرکز آن زیبایی اقیانوس در هنگام طلوع را به چشم ها می دهد.
  • A. Moona: این لنز دارای رنگ عسلی شکلاتی با ترکیب رنگ های عسلی و شکلاتی و بدون حلقه کنتراست است. لنز آناستازیا به رنگ L.A. Moona از پرطرفدارترین لنز های آناستازیا به شمار می رود.
  • A. Vanilla: این لنز دارای رنگ قهوه ای عسلی با تن های گرم فندقی و قهوه ای و بدون حلقه کنتراست است. لنز آناستازیا به رنگ L.A. Vanilla ظاهری طبیعی و جذاب به چشمان شما می دهد.
  • لنزهای رنگی سری dream آناستازیا:

  • لنزهای رنگی dream دارای طیف وسیعی از رنگ های ظریف و طبیعی هستند. این لنزها در 8 رنگ متنوع و زیبا ارائه می شوند که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:
  • Hazel: این لنز دارای رنگ عسلی قهوه ای و بدون حلقه کنتراست است. لنز آناستازیا به رنگ Hazel برای چشم های دارای رنگ تیره بسیار مناسب است.
  • Gray: این لنز دارای رنگ طوسی با ته مایه های سبز است. لنز آناستازیا به رنگ Gray برای کسانی که دارای چشم های خاکستری هستند، بسیار زیبا و مناسب است و به همه نوع رنگ پوستی نیز می آید.
  • Green: این لنز دارای رنگ سبز آبی است. لنز آناستازیا به رنگ Green با رنگ سبز عمیق خود حالتی مسحورکننده به چشم ها خواهد بخشید.
  • Blue: این لنز دارای رنگ آبی با هاله عسلی است. لنز آناستازیا به رنگ Blue برای چشم های تیره و هر نوع رنگ پوستی بسیار مناسب است.
  • لنزهای رنگی سری Anesthetic آناستازیا:

  • لنزهای رنگی Anesthetic می توانند عنبیه طبیعی چشم ها را به طور کامل پوشش دهند. این لنزها دارای حلقه محو به دور خود هستند و این باعث می شود چشم ها درشت تر و جذاب تر دیده شوند. لنزهای این سری دارای رنگ های زیبا و متنوعی هستند که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:
  • Bronze: این لنز دارای رنگ طوسی عسلی است. لنز آناستازیا به رنگ Bronze یک رنگ طوسی منحصر به فرد دارد، این لنز دارای حلقه کنتراست است و این باعث می شود چشم ها درشت تر نشان داده شوند.
  • Lima: این لنز دارای رنگ سبز است. لنز آناستازیا به رنگ Lima از نظر طبیعی مات است و رنگ اصلی چشم ها را پنهان می کند و یک رنگ سبز طبیعی به آن ها هدیه می دهد.
  • Claro: این لنز دارای رنگ طوسی نقره ایی است. لنز آناستازیا به رنگ Claro ترکیبی از رنگ های طوسی و نقره ایی است که برای چشم های تیره بسیار مناسب است و به هر نوع رنگ پوستی می آید.
  • Gris: این لنز دارای رنگ طوسی سبز است. لنز آناستازیا به رنگ Gris ترکیبی از رنگ های لاجوردی، زرد و خاکستری است که برای همه انواع پوست ها مناسب است.
  • Fonesta: این لنز دارای رنگ سبز با ته مایه عسلی است. لنز آناستازیا به رنگ Fonesta ترکیبی از رنگ های زرد و سبز است و از پرطرفدار ترین رنگ لنزهای آناستازیا به شمار می رود. این رنگ لنز یک انتخاب عالی برای چشم های تیره است.

سخن آخر:

برند آناستازیا یکی از پرطرفدار ترین برند های لنز رنگی است که در همه جای دنیا مشتریان و علاقمندان خاص خود را دارد.

لنزهای رنگی آناستازیا دارای رنگ های بسیار متنوع و زیبا هستند و ظاهری متفاوت را به شخص هدیه می دهند

لنزهای رنگی آناستازیا در چهار سری مختلف با نام های addict، USA، dream و anesthetic تولید و عرضه می شوند.

برخی از رنگ های سری addict آناستازیا شامل موارد زیر است: Addict Amarillo، Addict Azure، Addict Oro، Addict Gray، Addict Blue و Addict Marron.

برخی از رنگ های سری USA آناستازیا شامل موارد زیر است: Chicago Apricot، Vegas Gray، Chicago Blonde، New York Olive، Miami Blue، L.A. Moona و L.A. Vanilla.

برخی از رنگ های سری dream آناستازیا شامل موارد زیر است: Hazel، Gray، Green و Blue.

برخی از رنگ های سری Anesthetic آناستازیا شامل موارد زیر است: Bronze، Lima، Claro، Gris و Fonesta.

لنزهای رنگی آناستازیا را می توانید از سایت لنز مارکت تهیه کنید. لنز مارکت بزرگترین و برترین فروشگاه عرضه کننده لنزهای چشمی در ایران است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *