[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”].لنز رنگی لومینوس دارای مدل ها و رنگ های متنوع و زیبایی است ، ما در این مقاله می خواهیم با برند لنز لومینوس بیشتر آشنا شویم همچنین می خواهیم بدانیم مدل های لنز رنگی لومینوس ، کدام ها هستند.یکی از لنزهای رنگی پرطرفدار در سراسر جهان، لنز رنگی لومینوس است. لنز رنگی لومینوس محصول کشور کره جنوبی است[/vc_column_text]

[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

آشنایی با برند لنز لومینوس:

لنز رنگی لومینوس (Luminous) محصول کشور کره جنوبی است. امروزه لنزهای رنگی ساخت کشور کره جنوبی بسیار پر طرفدار شده اند و دارای کیفیت فوق العاده ایی هم سطح با لنزهای آمریکایی و اروپایی هستند. لنزهای ساخت کره جنوبی از لحاظ طراحی، ظرافت، زیبایی و تنوع محصولات نیز با برندهای کشورهای دیگر رقابت می کنند.

برندهای لنز ساخت کشور کره جنوبی دارای ترکیب رنگ های زیبا متناسب با سلیقه بسیاری از افراد هستند، همچنین این لنزها کیفیت بالایی نیز دارند.

برند لنز لومینوس زیر مجموعه شرکت بزرگ بیوتی ویژن است. شرکت بیوتی ویژن در دهه 1970 میلادی در کشور کره جنوبی تاسیس گردید و بعد از آن، چهار برند طلایی را به عنوان زیر مجموعه خود در بین برند های مشهور لنز های چشمی رنگی در آن زمان ثبت کرد. این چهار برند که زیر مجموعه شرکت بیوتی ویژن هستند، عبارتند از برند لومینوس، برند نچرال، برند لازورد و برند لورنس اما شرکت بیوتی ویژن غیر از چهار برند ذکر شده، برندهای دیگری نیز در زمینه بینایی دارد اما این چهار برند، جزء پرفروش ترین برندهای شرکت بیوتی ویژن به شمار می روند.

برند لنز لومینوس تولید کننده هر دو نوع لنزهای طبی و رنگی است. لنز های طبی، مشکلات بینایی چشم ها را بهبود می بخشند و لنز های رنگی، رنگ طبیعی چشم ها را به رنگ دلخواه تغییر می دهند.

در مورد لنزهای طبی برند لومینوس می توان گفت این لنزها برای افرادی که دارای مشکلات بینایی از قبیل دوربینی و نزدیک بینی هستند، مناسب هستند و لنز های رنگی لومینوس برای افرادی مناسب هستند که دوست دارند رنگ چشم های خود را تغییر دهند.

لنز رنگی لومینوس:

لنزهای رنگی برند لومینوس دارای رنگ ها و طرح های زیادی هستند. لنزهای رنگی شرکت لومینوس، مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند و انتظارات و نیازهای متفاوت افراد با هر نوع سلیقه ایی را پوشش می دهند. برند لنز لومینوس توانسته لنز های کاربرپسند، جذاب و متنوعی تولید و عرضه کند و مصرف کنندگان را به خود جذب کند.

لنزهای چشمی رنگی و طبی لومینوس دارای تاییدیه از سازمان غذا و داروی آمریکا یعنی FDA هستند، لنزهای لومینوس دارای نشان CE و ISO هستند و همچنین دارای چندین استاندارد پزشکی بین المللی نیز هستند.

همه لنزهای چشمی شرکت بیوتی ویژن با بهره گیری از فناوری پیشرفته و ویژه EDGE تولید می شوند. لنزهای رنگی که با استفاده از این فناوری ساخته شده اند، رطوبت چشم را در تمام طول روز حفظ می کنند. این ویژگی خاص با توجه به شرایط آب و هوایی مناطق خشک, مانند خاورمیانه طراحی شده است.

تمامی رنگ های لنز لومینوس, از عناصر طبیعی الهام گرفته شده و رنگ چشم ها را به طبیعی ترین حالت، زیبا می کنند.

برند لومینوس علاوه بر لنزهای رنگی، تولید کننده انواع لنزهای طبی رنگی نیز است، این لنزها علاوه بر ایجاد شفافیت فوق العاده در دید، قادر به تصحیح دید نیز می باشند.

لنزهای برند لومینوس از چشم ها در برابر اشعه مضر ماورابنفش (UV) محافظت می کنند.

مدت استفاده از لنزهای رنگی لومینوس، یک سال است. لنز های رنگی لومینوس دارای دو مدل، دور دار و بدون دور هستند. مدل های دور دار و بدون دور، هیچگونه تفاوتی در کیفیت و ویژگی ها با هم ندارند و تنها تفاوت آن ها این است که یکی از آن ها دارای دور است و باعث بزرگتر دیده شدن چشم ها می شود.

قیمت لنزهای رنگی و طبی لومینوس در مقایسه با نمونه های مشابه آن ها، کمی بیشتر است و این موضوع هم به خاطر کیفیت بسیار بالای آن ها می باشد.

آشنایی با مدل های لنز رنگی لومینوس

ویژگی های لنز رنگی لومینوس:

لنز رنگی لومینوس دارای ویژگی های متعددی است که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • لنز لومینوس دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) می باشد.
  • لنز رنگی لومینوس با فناوری هایدروژل ساخته شده است. استفاده از این فناوری و مواد پلیمری در ساخت لنز لومینوس باعث می شود که این لنز دارای اکسیژن رسانی بالایی باشد، همچنین نرمی و راحتی فوق العاده ایی داشته باشد.
  • محتوای آب لنز لومینوس، 38 درصد است بنابراین این لنز برای افراد با چشمان حساس و خشک، مناسب است.
  • انحنای لنز لومینوس، 8.6 میلی متر است. این لنزها دارای قطرهای 14.2 و 14.3 میلی متر می باشند.
  • مدت زمان مصرف لنزهای رنگی لومینوس، یک سال است. به دلیل اکسیژن رسانی بالا می توان از لنزهای لومینوس برای مدت زمان طولانی و به طور مداوم در طول روز استفاده کرد.
  • لنزهای لومینوس از چشم ها در برابر اشعه ماورا بنفش محافظت می کنند.
  • لنزهای رنگی لومینوس دارای تنوع رنگی زیادی می باشند. رنگ های این لنزها بسیار طبیعی بوده و از رنگ های موجود در طبیعت الهام گرفته شده اند.
  • لنزهای رنگی طبی لومینوس دارای نمره 0.5- تا 6- مخصوص چشم های نزدیک بین می باشند. لنز طبی رنگی لومینوس باعث شفافیت دید می شود.

آشنایی با مدل های لنز رنگی لومینوس:

برند لنز لومینوس دارای رنگ های بسیار زیبا و متنوعی است که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • لنز لومینوس لازورد (lazord): لنز برند لومینوس لازورد از ترکیب دو رنگ طوسی و سبز روشن ساخته شده است و بدون دور می باشد. این رنگ لنز برای افراد دارای پوست های گرم و تیره بسیار مناسب است. همچنین کسانی که دارای چشم های تیره هستند نیز می توانند از این مدل لنز استفاده کنند.
  • لنز لومینوس بلو (blue): لنز برند لومینوس بلو دارای رنگ اقیانوسی بسیار زیبا و درخشانی است. در واقع این لنز دارای رنگ آبی فانتزی و بدون دور است. این رنگ لنز برای افراد دارای پوست های سرد و روشن بسیار مناسب است.
  • لنز لومینوس لیمون (lemon): لنز برند لومینوس لیمون دارای رنگ سبز عسلی و بدون دور می باشد. این مدل لنز برای افراد دارای پوست های زیتونی بسیار مناسب است و هارمونی زیبایی ایجاد می کند. این رنگ لنز، یکی از پرطرفدارترین رنگ لنزهای لومینوس شناخته می شود.
  • لنز لومینوس دازلینگ گرین (dazzling green): لنز برند لومینوس دازلینگ گرین دارای رنگ سبز یشمی است و دارای دور نیز می باشد. این مدل لنز برای افراد دارای پوست های سفید و یا سبزه روشن نیز مناسب است.
  • لنز لومینوس گرین (green): لنز برند لومینوس گرین دارای رنگ سبز و بدون دور است. این مدل لنز برای افراد دارای پوست های روشن و چشمان تیره بسیار مناسب است.
  • لنز لومینوس لاتین گری (latin gray): لنز برند لومینوس لاتین گری دارای یک رنگ ملیح و آرامش بخش است که از ترکیب دو رنگ طوسی و عسلی ساخته شده است. این مدل لنز دارای رنگ روشن و دور دار است اما حاشیه مشکی دور لنز، بسیار طبیعی است.
  • لنز لومینوس گری (gray): لنز برند لومینوس گری دارای رنگ طوسی با ته رنگ آبی و بدون دور است. رنگ آبی به کار رفته در این لنز بسیار نامحسوس است و رنگ غالب آن، طوسی است. این مدل لنز برای افرادی که دارای پوست های سرد هستند، بسیار مناسب است.
  • لنز لومینوس کریستال (crystal): لنز برند لومینوس کریستال دارای رنگ طوسی با زمینه سبز است و بدون دور است. این مدل لنز برای افراد دارای چشمان تیره، بسیار مناسب است.
  • لنز لومینوس هازل (hazel): لنز برند لومینوس هازل دارای رنگ عسلی با ته مایه های خاکی و بدون دور است. این مدل لنز برای افراد دارای پوست های گندمی و چشمان تیره بسیار مناسب است.
  • لنز لومینوس لاتین براون (latin brown): لنز برند لومینوس لاتین براون دارای رنگ قهوه ایی عسلی متوسط روشن است و از لنزهای دور دار به شمار می رود. این رنگ لنز، یکی از خاص ترین رنگ های لنز لومینوس به شمار می رود. این مدل لنز برای پوست های برنزه بسیار مناسب است.

سخن آخر:

یکی از لنزهای رنگی پرطرفدار در سراسر جهان، لنز رنگی لومینوس است. لنز رنگی لومینوس (Luminous) محصول کشور کره جنوبی است.

برند لنز لومینوس زیر مجموعه شرکت بزرگ بیوتی ویژن است. شرکت بیوتی ویژن در دهه 1970 میلادی در کشور کره جنوبی تاسیس گردید.

برند لنز لومینوس تولید کننده هر دو نوع لنزهای طبی و رنگی است. لنزهای رنگی برند لومینوس دارای رنگ ها و طرح های زیادی هستند.

محتوای آب لنز لومینوس، 38 درصد است. انحنای لنز لومینوس، 8.6 میلی متر است. این لنزها دارای قطرهای 14.2 و 14.3 میلی متر می باشند. مدت زمان مصرف لنزهای رنگی لومینوس، یک سال است. لنزهای رنگی طبی لومینوس دارای نمره 0.5- تا 6- مخصوص چشم های نزدیک بین می باشند.

برند لنز لومینوس دارای رنگ های بسیار زیبا و متنوعی است که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم: لنز لومینوس لازورد (lazord)، لنز لومینوس بلو (blue)، لنز لومینوس لیمون (lemon)، لنز لومینوس دازلینگ گرین (dazzling green)، لنز لومینوس گرین (green)، لنز لومینوس لاتین گری (latin gray)، لنز لومینوس گری (gray)، لنز لومینوس کریستال (crystal)، لنز لومینوس هازل (hazel) و لنز لومینوس لاتین براون (latin brown).

یکی از مکان های معتبر برای خرید لنزهای رنگی لومینوس، لنز مارکت است. لنز مارکت یکی از بزرگترین و بهترین سایت های ارائه دهنده لنزهای رنگی است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *