در این مقاله می خواهیم به مزایای لنز فستیوال بپردازیم. یکی از لنزهای رنگی و طبی پرفروش در ایران، لنزهای فستیوال از برند مورنینگ کیو هستند.لنزهای فستیوال نرم، سبک و راحت هستند و استفاده از این لنزها بسیار راحت است.

لنزهای چشمی انعطاف پذیر و نرم فستیوال برای رویدادهای مختلف بسیار مناسب هستند زیرا از آن ها هم برای محل کار و هم برای مهمانی های شبانه می توان استفاده کرد. بیایید در مورد انواع لنزها و به خصوص لنزهای فستیوال بیشتر بدانیم.

انتخاب لنزهای چشمی

اولین قدم در انتخاب لنز، انتخاب بین لنزهای نرم و سخت است.

توماس ال استینمن (Thomas L. Steinemann) ، دانشیار چشم پزشکی در دانشگاه کیس وسترن اوهایو و سخنگوی آکادمی چشم پزشکی آمریکا می گوید: (بیشتر افرادی که از لنزهای چشمی استفاده می کنند، لنزهای نرم را برای استفاده انتخاب می کنند، در واقع از هر 10 نفر، 9 نفر از لنزهای نرم استفاده می کنند. فقط در حدود 10 درصد از افراد از لنزهای صلب و نفوذپذیر به گاز استفاده می کنند.)

لنزهای سخت و صلب معمولاً برای افرادی که آستیگماتیسم یا بیماری پزشکی دارند که در آن رسوبات پروتئینی روی لنزهای چشمی جمع می شود، انتخاب بهتری هستند. بعد از اینکه لنزهای سخت یا نرم را انتخاب کردید، دسته های زیادی از لنزهای چشمی در دسترس هستند، هم از نظر نحوه انجام اصلاح بینایی و هم از نظر تعداد دفعاتی که باید تعویض شوند:

لنزهای چشمی ماهانه، فصلی و سالانه

این نوع از لنزها، معمولاً کم هزینه ترین گزینه هستند. لنزهای چشمی باید هر شب از چشم خارج شده، ضدعفونی شوند و طبق یک برنامه مشخص جایگزین شوند. زمان تعویض این لنزها می تواند به طور گسترده ایی بسته به نوع و برند آن ها متفاوت باشد.

لنزهای تمدید شونده

این نوع از لنزهای تماسی برای استفاده در طول شب طراحی شده اند، هرچند برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن، حداقل هفته ایی یک بار باید از چشم خارج شوند. با این حال، بسیاری از متخصصان چشم، استفاده از آن ها را درست نمی دانند. دکتر استینمن می گوید: (من توصیه می کنم افراد از لنزهای تمدید شونده استفاده نکنند، زیرا هنگامی که با لنزهای خود به خواب می روید، میزان اکسیژن چشم شما کاهش پیدا می کند و باعث آسیب دیدگی چشم و حتی عفونت قرنیه می شود.)

لنزهای یکبار مصرف روزانه

لنزهای یکبار مصرف روزانه، هر روز پس از استفاده دور اندخته می شوند، بنابراین هیچ گونه نیازی به ضدعفونی و تمیز کردن، ندارند. لنزهای یکبار مصرف گزینه خوبی برای افراد مبتلا به آلرژی یا سایر شرایطی است که تشکیل رسوبات پروتئینی لایه اشک چشم را تشدید می کند.

لنزهای توریک

از این نوع لنزها برای اصلاح آستیگماتیسم استفاده می شود، وضعیتی که به دلیل قرنیه با شکل نامنظم در داخل چشم، باعث تاری چشم می شود. قیمت این لنزها معمولاً بیشتر از سایر لنزهای چشمی است.

لنزهای چشمی رنگی

لنزهای چشمی رنگی می توانند به طور چشمگیری رنگ چشم شما را تغییر دهند، به عنوان مثال این لنزها حتی قهوه ایی ترین چشم ها را آبی یا سبز جلوه می دهند و یا باعث افزایش رنگ طبیعی چشم شما می شوند. می توان از این لنزها فقط برای اهداف زیبایی و از لنزهای طبی رنگی برای اصلاح بینایی نیز استفاده کرد.

لنزهای چشمی چند کانونی

مبتلایان به پیرچشمی، بیماری که با بالا رفتن سن افراد اتفاق می افتد و تمرکز برای اجسام نزدیک برای فرد مشکل تر می شود، گاهی اوقات می توانند بینایی خود را با لنزهای دو کانونی یا چند کانونی اصلاح کنند.

لنز رنگی

مد دیگر فقط به مو، آرایش و لباس شما محدود نمی شود. لنزهای چشمی رنگی نیز روشی جالب و آسان برای تغییر ظاهر شما هستند.لنزهای رنگی هم برای روزمره و هم تعطیلات و مناسبت های خاص، مناسب هستند.

لنزهای رنگی همان لنزهای چشمی معمولی هستند، با این تفاوت که یک غشای رنگی به قسمت داخلی لنز اضافه می کنند تا رنگ چشم را تغییر دهند. مرکز این لنزها کاملاً واضح است، بنابراین می توانید از طریق آن مرکز، دید داشته باشید.

حتی اگر بینایی کاملی نیز داشته باشید، همچنان می توانید با انتخاب لنزهای رنگی با نمره صفر، از تغییر رنگ چشم خود لذت ببرید. اگر نیاز به اصلاح دید دارید، می توانید از لنزهای رنگی نمره دار یا به اصطلاح لنزهای رنگی طبی استفاده کنید.

البته یافتن لنزهای رنگی توریک برای آستیگماتیسم شدید و یا لنزهای چند کانونی رنگی برای کسانی که دارای پیرچشمی هستند، معمول نیست.

مزایای لنز فستیوال

از مزایای لنز فستیوال میتوان گفت آنان یکی از برترین لنزهای رنگی موجود در بازار هستند. لنزهای فستیوال در واقع همان لنزهای رنگی Morning Q هستند که به صورت طبی و غیر طبی تولید می شوند. برند کره‌ ایی مورنینگ کیو نیز یکی از زیر شاخه ‌های اصلی کمپانی Interojo است.

لنزهای فستیوال در دو نوع دور دار و بدون دور عرضه می ‌شوند. با این که هر دو مدل لنزهای فستیوال (دور دار و بدون دور) بسیار طبیعی و راحت هستند اما مدل ‌های دور دار بیشتر از مدل‌ های بدون دور، طبیعی دیده می ‌شوند.

اصلی ‌ترین تفاوت لنزهای دور دار و بدون دور فستیوال این است که لنزهای دور دار (Circle) قطری بزرگتر از لنزهای معمولی دارند و اینکه یک نوار مشکی دورتادور لنز را پوشانده است. بیشتر بودن قطر لنز و وجود نوار مشکی باعث می ‌شود تا چشم های فرد بزرگتر و درشت تر از حالت عادی به نظر برسند.

لنزهای فستیوال در دو نوع طبی رنگی و رنگی تولید می شوند.لنزهای چشمی طبی فستیوال، علاوه بر زیبایی برای اصلاح مشکلات بینایی همچون دور بینی، نزدیک بینی و آستیگماتیسم نیز کاربرد دارند.

لنزهای سالانه فستیوال

از لنزهای سالانه فستیوال به مدت یک سال کامل می ‌توان استفاده کرد. این لنزها از زمانی که باز می ‌شوند تا 365 روز قابل استفاده هستند. روزانه می ‌توان حداکثر 12 ساعت از این لنزها استفاده کرد، اما امر مستلزم آن است که هر روز طبق اصول استفاده از لنزهای چشمی، آن ها را با محلول مخصوص بشویید و شب تا صبح در همان محلول نگهداری کنید.

اگر چشم ‌های خیلی حساسی دارید، توصیه می‌ شود از لنزهای رنگی بیشتر از 4 ساعت پشت ‌سر هم استفاده نکنید. لنزهای رنگی کمتر از مدل‌ های طبی اکسیژن‌ رسانی دارند و در نتیجه استفاده طولانی از آن ها می ‌تواند جلوی اکسیژن رسانی و نفس کشیدن چشم را بگیرد. البته همانطور که می دانیم، لنزهای فستیوال، اکسیژن ‌رسانی و آب‌ رسانی بالایی دارند، اما احتیاط کردن برای چشم ‌های حساس ضرری ندارد.

مزایای لنز فستیوال

برتری های لنزهای رنگی فستیوال

لنزهای رنگی فستیوال از HEMA Polymacon ساخته شده اند. در ساخت لنزهای رنگی فستیوال از تکنولوژی رنگی 3 در 1 استفاده شده است. در این تکنولوژی 3 حلقه رنگ در اطراف عنبیه چشم قرار دارد. این حلقه‌ های رنگی به منظور عمق بخشیدن به لنز تعبیه شده اند تا موقع استفاده، چشم ‌ها کاملا طبیعی به نظر برسند.

از لنزهای رنگی فستیوال می‌توان علاوه بر زیبایی و تغییر رنگ چشم ‌ها، به عنوان لنز رنگی طبی نیز استفاده کرد، یعنی مدل ‌های نمره دار این لنز برای اصلاح دور بینی، نزدیک بینی و آستیگماتیسم خفیف قابل استفاده هستند.

اما اگر هدف شما از خرید لنز رنگی، فقط تغییر رنگ چشم و زیبایی است، حتما موقع خرید حواستان باشد که نمره لنز صفر را خریداری و انتخاب کنید.لنزهای رنگی فستیوال دارای یک لایه محافظ در برابر گرد و غبار و چربی ‌ها هستند.

لنزهای رنگی فستیوال علاوه بر آب ‌رسانی بالا، قابلیت اکسیژن ‌رسانی بسیار بالایی نیز دارند و این ویژگی، استفاده طولانی ‌مدت از این لنزها را برای افرد بسیار آسان تر می‌کند.

درصد آب لنزهای رنگی فستیوال، 38 درصد است.قطر لنزهای یخی فستیوال 14.5 میلی متر است و قطر لنزهای رنگی دیگر فستیوال، 14 میلی متر است.انحنای لنزهای فستیوال 8.6 میلی متر است.لنزهای رنگی فستیوال در 15 رنگ متنوع موجود هستند، این لنزها حتی رنگ مشکی نیز دارند.

رنگ های لنزهای رنگی فستیوال

لنزهای رنگی و طبی رنگی فستیوال در 4 تناژ، تن 1 (بدون دور)، تن 2 ( دور مشکی)، تن 3 (ترکیب عسلی و دور مشکی) و تن 4 (یخی) عرضه می شوند.

لنزهای رنگی فستیوال در رنگ ‌های طوسی- یخی، سبز، سبز- عسلی، آبی، عسلی، طوسی- عسلی، فندقی- یخی، آبی- یخی، مشکی، طوسی، طوسی- نقره ‌ایی، آبی- عسلی، قهوه ‌ایی، قهوه‌ ایی روشن، سبز روشن، سبز زمردی و قهوه ‌ایی تیره عرضه می‌ شوند.

همه این رنگ ‌ها کاملا طبیعی هستند، به این خاطر که اطراف لنز سه حلقه رنگ طبیعی گنجانده شده تا وقتی روی عنبیه قرار می‌گیرد، با آن ترکیب شده و لبه ‌های لنز دیده نشوند.

هنگام انتخاب لنز رنگی همیشه این را در نظر داشته باشید که رنگ تمامی لنزهای رنگی بر اساس رنگ طبیعی چشم، رنگ پوست و رنگ موهای فردی که از آن ها استفاده می‌کند، متغیر هستند، یعنی همه این عوامل روی رنگ نهایی لنز در چشم ‌ها تاثیر می‌گذارد، با اینکه ممکن است این تاثیر خیلی اندک باشد اما به هر حال لازم است پیش از خرید این موضوع را مدنظر داشته باشید.

بهترین لنزهای رنگی برای چشم های تیره

لنزهای رنگی روی چشم افرادی که چشمان روشنی دارند، بسیار جالب توجه است، اما افرادی که چشمانشان تیره تر است، باید در انتخاب لنزهای مناسب، بیشتر دقت کنند.

برخی از لنزهای رنگی روی چشم های تیره، بسیار واضح هستند و رنگ طبیعی عنبیه را به طور کامل پوشش می دهند. چشمان تیره برای نمایش واضح تر رنگ روی چشم خود، به لنزهای مات تر نیاز دارند.

افرادی که دارای چشم های تیره هستند و می خواهند از لنزهای چشمی رنگی استفاده کنند، باید لنزهای رنگی مات تر را انتخاب کنند، تا رنگ لنز روی عنبیه آن ها نشان داده شود.

لنزهای با ماتی کمتر، تفاوت محسوسی روی چشم های تیره ایجاد نمی کنند و می توانند برای تغییر طبیعی تر مورد استفاده قرار گیرند.

آیا رنگ لنز آبی برای چشم های قهوه ایی مناسب است؟

لنزهای چشمی آبی رنگ اگر به اندازه کافی درخشان باشند، روی چشم های قهوه ایی مشخص خواهند بود. بسته به عدسی و سایه لنز آبی، رنگ آبی لنز متفاوت به نظر می رسد.

لنزهای با تناژ آبی فستیوال، برای چشم های قهوه ایی بسیار مناسب خواهند بود.

کدام یک از لنزهای رنگی برای چشم های قهوه ایی تیره مناسب تر هستند؟

اگر به دنبال ظاهر مناسب و در عین حال طبیعی هستید، می توانید از لنزهای خوشرنگ فستیوال برای چشم های قهوه ایی تیره استفاده کنید. رنگ های مات لنزهای رنگی فستیوال، رنگ چشم شما را بسیار زیبا تغییر می دهند.

اینکه کدام رنگ مناسب شما خواهد بود، به مو و رنگ پوست و همچنین ظاهر شما نیز، بستگی دارد.

خرید لنزهای فستیوال از سایت لنز مارکت

با استفاده از لنزهای رنگی فستیوال چشم های خود را زیباتر کنید. لنزهای فستیوال برای ایجاد یک تأثیرگذاری ماندگار، ایده آل هستند!لنزهای نرم فستیوال کاملا راحت هستند و هر کسی می تواند از این لنزها استفاده کند.

از لنزهای طبی رنگی فستیوال هم برای اصلاح دید و هم برای زیبایی چشم ها استفاده می شود. همچنین اگر می خواهید با یک تغییر چشمگیر همه سرها به طرف شما برگردد، لنزهای رنگی فستیوال یک انتخاب بسیار مناسب برای شما خواهند بود. لنزهای رنگی فستیوال، جلوه ایی زیبا و چشمگیر به افراد می بخشند.

لنزهای رنگی و طبی رنگی فستیوال از پیشرفته ترین و بهترین لنزهای موجود در بازار هستند. لنزهای فستیوال مورنینگ یکی از بهترین لنزهای طبی و رنگی موجود در بازار ایران می باشند، این لنزها دارای پروانه بهداشت (44768) بوده و به صورت رسمی و مجاز وارد کشور می شوند.

از مزایای لنز فستیوال میتوان ذکر کرد که لنزهای فستیوال از مواد عالی ساخته شده اند، به همین دلیل دید باکیفیتی را برای اشخاص به ارمغان خواهند آورد. نمایندگی لنزهای فستیوال در ایران، در تهران قرار داد و سایت معتبر لنز مارکت است.

سایت لنز مارکت انواع لنزهای فستیوال را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می دهد.سایت لنز مارکت بهترین فروشگاه لنز فستیوال در ایران است. پس از بررسی مزایای لنز فستیوال شما برای تکمیل فرایند خرید لنزهای فستیوال می توانید با کارشناسان لنز مارکت مشورت کرده و استعلام موجودی نمرات خود را برای این محصول جویا شوید.

خرید لنزهای فستیوال از سایت لنز مارکت که بزرگترین فروشگاه آنلاین فروش لنز و همچنین یکی از نمایندگی های معتبر لنز فستیوال است، مزایای بسیاری دارد. یکی از این مزایا این است که شما می توانید این لنزها را با قیمتی بسیار مناسب از سایت لنز مارکت خریداری کنید و همچنین در خرید آن از تخفیفاتی برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *